home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23282
  0 Brugere, 437 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: ArmaghRed92
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Football Manager 2015
| |-+  Kategori: Klubsøgning og -erfaring
| | |-+  F.C. København
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 2 [3] 4 5 ... 15 Udprint
Forfatter Emne: F.C. København  (Læst 63932 gange)
Svartovich
Gæst
 
Sv: F.C. København
« Svar #30: 26 Okt 2014, 00:27 »

Så er der vinterpause! På trods af at være nede på en 7. plads i starten af sæsonen efter 5 uafgjorte i træk, er jeg nu på en førsteplads med to point ned til nr. 2. Det skal også lige siges, at jeg stadig er ubesejret i ligaen. Efteråret i Superligaen har budt på blandt andet en 7-0 sejr over SønderjyskE og en 2-0 sejr over rivalerne fra Brøndby.

Ligastilling:



Som nævnt i min tidligere post kom jeg i en meget svær CL gruppe, og jeg må indrømme det gjorde mig lidt nervøs. Jeg fik 3 uafgjorte og 3 nederlag. Imod Leverkusen var jeg også milimeter fra at vinde, men Zanka valgte at sparke bolden i eget net i det 92. minut. Men eftersom gruppen var med Barca, Liverpool og Leverkusen er jeg ret stolt over at have fået point i halvdelen af kampene.

I pokalen røg jeg ud i første runde imod Viborg. Jeg stillede med reserver, og det gør mig egentlig ikke så meget, da pokalen er fuldstændig ligegyldig i forhold til ligaen. Eftersom vi fik en pointfattig start, så jeg det egentlig som en fordel, at have flere kræfter at gøre godt med i ligaen. Og det er bedre at ryge ud i første runde, end at skulle bruge energi på at komme til kvartfinalen f.eks. Og jeg er også glad for at det var imod Viborg, og ikke en klub som f.eks. Varde. ;-)

Transfervinduet er endnu ikke startet, men jeg skal nok opdatere, når der sker noget mere action på den front. Ind til videre er Uronen og Augustinsson sikret til januar. Desuden har jeg også solgt Gislason for 9 millioner, da han ikke var en del af mine planer.

Her er taktikken:





Jeg vil også lige fremhæve et par spillere. Jeg må indrømme jeg var lidt nervøs, da jeg hentede Kjartansson for 15 millioner, men han er alle pengene værd. I Superligaen har han scoret 10 mål i 14 kampe. Jeg er også meget imponeret over hans overskud imod de store hold, hvor han ikke har været mindre effektiv, med 5 mål i 10 kampe.

Jeg vil også fremhæve Kadrii som har været eminent. Jeg har brugt ham som Rumtyder, hvor han har scoret 10 mål i 17 Superliga kampe. Derudover har han også lavet 6 assists. Jeg er igang med at omskole ham, så han kan spille venstre wing naturligt, da han fra start er offensiv midt, hvilket hans stats ikke passer særlig godt til.

Der kommer en opdatering igen, når transfervinduet er slut. :-)
Logged

JaWocKa
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: F.C. København
« Svar #31: 26 Okt 2014, 00:30 »

Rigtig spændende og fandme flot med den 1. plads med hele 8 uafgjorte haha!

Jeg kommer snart med en opdatering for hele første sæson som er gået rigtig godt i foråret!
Logged

JaWocKa

Svartovich
Gæst
 
Sv: F.C. København
« Svar #32: 26 Okt 2014, 00:41 »

Ja, men er ligeglade med de 8 uafgjorte sålænge jeg er ubesejret. Siden de første fem kampe er det jo blevet til 9 sejre og 3 uafgjore, hvilket helt bestemt er mesterskabsform. :-)

Glæder mig til at høre om dit forår!
Logged

JaWocKa
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: F.C. København
« Svar #33: 26 Okt 2014, 00:43 »

Kan jeg godt følge dig i Opstemt
Logged

JaWocKa

JaWocKa
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: F.C. København
« Svar #34: 26 Okt 2014, 01:33 »

Så er sidste kamp i 2014/2015-sæsonen spillet for FC København, og lad mig da give jer et lille overblik over hvordan det er gået!

Lad os starte med Europa League-eventyret som desværre sluttede allerede i gruppespillet, da vi ikke kunne magte at spille os videre fra en ellers overkommelig gruppe med Mainz, Dynamo Kiev og bundholdet Hajduk, som ikke var så nemme som de så ud til, da de i første runde bankede os 3-0 på vores hjemmebane... Meget godt af et hold vis dyreste spiller er omkring 2.5 mio. dk. værd. Det blev til en samlet 3. plads med 7 point, som desværre ikke var nok.

I Pokalturneringen startede vi godt ud med et par storsejre over nogle relativt små hold, hvorefter vi så kom til semi-finalen hvor jeg vil citere mig selv fra en anden tråd:

Okay, fuck, hvor skal jeg starte..... Den her skulle rigtigt ind i argh-tråden, men så tog den en pludselig drejning!!

Jeg er nået til semifinalen i Pokalturneringen med FC København hvor vi møder FC Vestsjælland, og i første kamp på udebane får vi ens ikker 0-3 sejr i hus - det giver selvfølgelig god grund til at starte med et par reserver inde i returopgøret.

FC Vestjælland kommer foran 0-2 efter 44 minutter, og så får Felfel ellers reduceret til 1-2 og og så regnede jeg med at den var i hus.

MÉN... FC Vestjælland kæmper sig op på 1-4 i 91. minut hvor jeg troede at jeg var røget ud pga. udebanemål, så jeg var virkelig tæt på at smadre et eller andet, indtil jeg så finder ud af, at vi alligevel går ud i forlænget spilletid...
I 99. minut scorer idioten J. Tshibamba, som også havde scoret til 1-4 i 91. minut, og jeg var faldet helt ned i stolen... Det var færdigt for os.. Vi havde dummet os totalt ved at undervurdere FCV....

MÉN i 117. minut kommer en lang bold op til Corner som tæmmer bolden ned til sig selv og sparker den i kassen til 2-5!!!! Vi kom i straffespark, og her var FCV færdige! LÆKKER SEJR TIL FCK VI VERDENS BEDSTE LÅLÅL <3  <3 <3  <3

Nå, et billede siger mere end.. mange ord:



I Pokalfinalen skulle vi møde FC Midtjylland som tabte 3-0 til SønderjyskE i deres første semi-finale, men de slog dem da bare 5-0 i returopgøret. Det blev til 1-1 i den ordinære spilletid, og så måtte vi ellers må en røvfuld i forlænget spilletid, da kampen endte 3-1 til FC Midtjylland. Dog vil jeg sige, at det er tæt på det eneste fair nederlag jeg har haft i FM15 indtil nu - selvom jeg nok har været farvet mange af mine kampe...

Superligaen startede ud i en god stime af sejre og så kom der ellers en usikker periode hvor vi gav mange nemme point væk til midterhold og selv Hobro fik besejret os. I foråret var jeg på et tidspunkt nede på en 4. plads og skulle møde AaB, og jeg indrømmer.. Jeg match-fixede den kamp til min fordel.... Det af den årsag at jeg følte mig nødsaget til dette medmindre jeg ville have en fyreseddel... Jeg er ikke stolt over det, nej.  Skuffet

Det hele mundede ud i en stærk afslutning hvor det blev til en pludselig meget sikker sejr med hele 13 point ned til Brøndby IF på 2. pladsen, og derfor fortryder jeg endnu mere min match-fixing sag Skuffet
Men, det var en vigtig sejr, i sær pga. den økonomiske situation som konstant har ligget omkring de -40 til -55 millioner kr. og det har set rigtig skræmmende ud til tider.
Her et turneringsoverblik:


Transferfronten:

Ind... Er der simpelthen ingen gået, idet jeg startede med deaktiverede budgetter, og pga. klubbens økonomi har vi simpelthen ikke fået noget tilføjet. Som det ser ud nu har vi 1 million at handle for til næste sæson Opstemt

Ud:
Y. Toutouh er blevet solgt, blev faktisk allerede i vinters, til hollandske Heracles da vi kom op at tottes og fordi han var i overskud og ikke havde stort nok potentiale.
Derudover er spillere som Finbogasson, Bengtsson og Lasse Lindbjerg røget på en fri transfer omkring vintertiden.

Jeg regner med at tage afsked til Christian Poulsen fordi han er en uduelig fodboldsspiller som koster utroligt meget i lønbudgettet og konstant brokker sig (desuden 5 røde kort i 9 startende kampe)
Derudover har jeg også et bud på 11 millioner på Steve De Ridder liggende, og K. Stadsgaard er også på vej væk med stor sandsynlighed.
Logged

JaWocKa

Svartovich
Gæst
 
Sv: F.C. København
« Svar #35: 26 Okt 2014, 09:22 »

Det flot, at du indrømmer det med match fixing. Jeg havde personligt ikke kunnet spille videre, hvis jeg vidste der havde været snyd indblandet. Det ville ødelægge hele spillet for mig. :-)
Logged

JaWocKa
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: F.C. København
« Svar #36: 26 Okt 2014, 10:05 »

Er også irriteret over det, men ville heller ikke risikere endnu en fyring :/
Logged

JaWocKa

Svartovich
Gæst
 
Sv: F.C. København
« Svar #37: 26 Okt 2014, 10:08 »

Det ville jeg nu hellere. Jeg var jo helt nede på 7. efter de første 5 kampe, men fik heldigvis vendt det.

Hvad var det egentlig for en spiller du havde sikret dig, som du nævnte i chatten? Smiley
Logged

JaWocKa
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: F.C. København
« Svar #38: 26 Okt 2014, 10:11 »

Jeg er lige startet på den nye sæspn og har hentet Mikel Arteta på en fri transfer! Opstemt
Logged

JaWocKa

Svartovich
Gæst
 
Sv: F.C. København
« Svar #39: 26 Okt 2014, 10:11 »

Shit, hvor meget løn skal han lige have!? Opstemt
Logged

JaWocKa
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: F.C. København
« Svar #40: 26 Okt 2014, 10:19 »

120K mener jeg Opstemt Men i den forbindelse solgte jeg T. Delaney for 12 mio. nu og så 26 mio. løbende over 24 måneder Peace
Logged

JaWocKa

Svartovich
Gæst
 
Sv: F.C. København
« Svar #41: 26 Okt 2014, 10:25 »

Må man se et ss af ham? Er han faldet meget, eller har han stadig gode stats? Smiley
Logged

JaWocKa
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: F.C. København
« Svar #42: 26 Okt 2014, 10:28 »

Ja da Opstemt
Synes da stadig han ser ret god ud, og 4 stjerner gør ham til min bedste spiller sammen med Corner Peace

Logged

JaWocKa

Svartovich
Gæst
 
Sv: F.C. København
« Svar #43: 26 Okt 2014, 10:50 »

Håber han kommer til at gøre det godt, for han er jo dyr at have. Men fedt navn at have i klubben! Peace
Logged

JaWocKa
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: F.C. København
« Svar #44: 26 Okt 2014, 10:58 »

Ja Opstemt

Han koster trodsalt kun 10k mere end Christian Poulsen....
Logged

JaWocKa

Sider: 1 2 [3] 4 5 ... 15 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010