home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23285
  0 Brugere, 598 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: queenoflucknow
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Football Manager 2015
| |-+  Kategori: Klubsøgning og -erfaring
| | |-+  F.C. København
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 [2] 3 4 ... 15 Udprint
Forfatter Emne: F.C. København  (Læst 63996 gange)
JaWocKa
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: F.C. København
« Svar #15: 24 Okt 2014, 13:09 »

Fyret den 4. april 2015 efter en 3. plads i ligaen.

Grund: Skodspil, seriøst hvor er det plat.
Logged

JaWocKa

Svartovich
Gæst
 
Sv: F.C. København
« Svar #16: 25 Okt 2014, 15:48 »

Så er jeg kommet lidt længere end i den første post. Er stadig ubesejret, og har endelig fået vendt de mange uafgjorte til sejre. Jeg er også gået videre til CL gruppespillet, og har trukket denne onde gruppe:



Der er også sket lidt på transferfronten.

Indkøb:
Daniel Berntsen - Rosenborg - 3,5 mil.
Viðar Örn Kjartansson - Vålerenga - 15 mil.
Pablo Aimar - Fri transfer
Jere Uronen - Helsingborg - Fri (Kommer i vintertransfervindu et)

Berntsen har gjort det glimrende, og jeg ser en masse potentiale i ham. Han er desværre blevet skadet 3 måneder. Pablo Aimar er hentet, fordi jeg manglede en ordentlig back up til den offensive midt. Det var også meget godt jeg gjorde det, da Berntsen som sagt er skadet 3 måneder nu. På trods af navnet skulle Aimar blot have 30K om ugen, hvilket jeg synes er meget billigt for hans niveau.

Kjartansson blev hentet, da Cornelius lagde ud med at blive skadet i 3-4 måneder. Han var lidt dyr, men han er allerede ved at tjene sig selv ind. Han har ind til videre scoret 3 mål i 4 Superliga kampe.

Uronen er blevet hentet på en forhåndskontrakt, da Pierre Bengtsson 100% sikkert smutter til januar.

Salg:
Per Nilsson - Gronningen - Leje
Johan Wiland - Fri transfer

Per Nilsson vil nok for de fleste virke som en underlig lejeaftale. Det var dog tydeligt, at han ikke ville få meget spilletid, da han efter de 2 første kampe stod som min klart dårligste spiller. Han nåede at koste 3 mål på blot 2 kampe. Han løber slet ikke med sin mand, han rammer ofte ikke med sine tacklinger, og han fumlede med bolden gang på gang, som resulterede i at han gav modstanderen friløber efter friløber. I den ene kamp var jeg nød til at skifte ham ud i første halveg, da han allerede havde foræret modstanderen et mål og en kæmpe chance. Antonsson blev skiftet ind, og han har gjort det fremragende lige siden.

Jeg blev enig med Johan Wiland om en ophævelse af hans kontrakt, da det ikke ville give mening at have en så god / dyr keeper på bænken. Jeg prøvede naturligvis at sælge / leje ham, men ingen bed på. Jeg er helt tryg ved at have Kim Christensen som reserve, selvom han endnu ikke har spillet en kamp af betydning.
Logged

JaWocKa
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: F.C. København
« Svar #17: 25 Okt 2014, 15:53 »

Spændende post, jeg sad blot og ventede på den Wink

Jeg skriver en når jeg når til vinterpausen i mit nye og seriøse save, hvis jeg ikke er blevet fyret inden da.
Logged

JaWocKa

Svartovich
Gæst
 
Sv: F.C. København
« Svar #18: 25 Okt 2014, 15:59 »

Glæder mig til at høre hvordan det går dig i dit seriøse save! Wink
Logged

Fresse94
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: F.C. København
« Svar #19: 25 Okt 2014, 16:49 »

Svartovich, kan man få et billede af Viðar Örn Kjartansson ?
Logged

Svartovich
Gæst
 
Sv: F.C. København
« Svar #20: 25 Okt 2014, 17:07 »

Selvfølgelig. Smiley

Logged

JaWocKa
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: F.C. København
« Svar #21: 25 Okt 2014, 17:55 »

Så er der vinterpause i mit save med FC København, og det er en pt. 2. plads i Superligaen efter en fantastisk 3-0 sejr over Brøndby IF i den sidste kamp!
Transfers har jeg ikke haft nogle af, da jeg har haft deaktiveret budgetterne i færste transfervindue pga. ønsket om realisme i forhold til at holdene ikke skal købe nye spillere ind Opstemt
Det er dog blevet til et salg af Y. Toutouth pr. 1 januar 2015 pga. ønsket om at få fast spilletid ikke kunne blive en realitet, og jeg ser ikke det store potentiale i ham. Derfor er han nu solgt for 5 mio. dk.

Efter en downperiode i midten af efteråret ser der altså ud til at mere være kontrol over resultaterne nu.
Desværre var Dynamo Kiev for stor en mundfuld i sidste Europa League-gruppespilkampen, hvor det blev til et nederlag, og derfor ingen avancement for os med vores 3. plads.


Logged

JaWocKa

Svartovich
Gæst
 
Sv: F.C. København
« Svar #22: 25 Okt 2014, 18:02 »

Godt med en opdatering. Ærgerligt du ikke kom i Europa, men til gengæld er der stor chance for guld. Jeg er jo stadig lidt i fare, på grund af sæsonstarten. :-)
Logged

Fck_mester
Juniorspiller
**

Offline Offline

 
Sv: F.C. København
« Svar #23: 25 Okt 2014, 18:23 »

Er jeg den eneste der har problemer med at få mit hold i bare nogenlunde form i pre sæsonen?
Da jeg kom frdm til søsonstart i mit fc save, havde mine mest friske spillere 94% :/

Jeg har spillet træningskampe og alt det der som jeg plejede i det tidligere , men et eller andet fungerer tydeligvis ikke som det skal?

Nogle forslag eller erfaringer?
Logged

JaWocKa
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: F.C. København
« Svar #24: 25 Okt 2014, 18:46 »

Jeg er glad så længe jeg ikke bliver fyret i første sæson Opstemt

Synes mange har nævnt det problem hvad angår form, men selv har jeg ikke haft de store problemer.
Jo, de første kampe var da slemme, men det var fordi jeg skulle have taktikken i skabet Smiley
Logged

JaWocKa

mfsjovhat
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: F.C. København
« Svar #25: 25 Okt 2014, 18:48 »

Form er intet problem, alle mine spillere var på 92% +
Skift halvdelen af holdet ud i halvlegen og brug dem, som har lavest kampform, derudover træn fitness.
Logged

Thaurat al Shabab

Svartovich
Gæst
 
Sv: F.C. København
« Svar #26: 25 Okt 2014, 18:54 »

Det er heller ikke noget problem her, udover de første par kampe. Jeg har sat "Tillad hvile før kamp" til, og har ikke haft nogle problemer siden.
Logged

Fck_mester
Juniorspiller
**

Offline Offline

 
Sv: F.C. København
« Svar #27: 25 Okt 2014, 18:58 »

Det er også alle de ting jeg gør, og har heller aldrig været et problem for mig i det tidelige spil :/

Begynder lidt at tro det er en bug af en art. Har også startet en med Arsenal hvor min mest friske spiller havde 95% til Charity shield kampen. Og der har man endda haft en lang pre sæson, i modsætning til i Danmark.
Logged

JaWocKa
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: F.C. København
« Svar #28: 25 Okt 2014, 20:17 »

Steve De Ridder til 2-1 i 94. minut hjemme i Telia Parken mod Esbjerg fB!!! Opstemt

Men... L. Augustinsson ude i 2 måneder efter en skade i sin første kamp for klubben...

EDIT:

Glem det.. det her spil giver ingen mening

« Seneste Redigering: 25 Okt 2014, 20:29 af O_D_Marseille » Logged

JaWocKa

JaWocKa
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: F.C. København
« Svar #29: 25 Okt 2014, 21:57 »

Nååe okay.....

Først blev Johan Wiland skadet, så SA, så jeg blev nødt til at bruge Kim C.

Nu er Kim C. så blevet skadet og er ude i en lille måneds tid, og der er stadig lidt over en uge til SA er tilbage, så de næste 3 kampe bliver altså uden mine 3 bedste målmænd...

EDIT: Det bliver så Mike Gylvegaard på 15 år (You see the riming?) der skal have tjansen i målet mod Silkeborg IF...

EDIT EDIT:

Din fucking spasser Mikel Gylvelort, 2-2 i 92. minut.....
« Seneste Redigering: 25 Okt 2014, 22:05 af O_D_Marseille » Logged

JaWocKa

Sider: 1 [2] 3 4 ... 15 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010