home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 10:29:46 warmon Blogkonkur... [20] Journeyman - Ende...
I går kl. 21:30:32 warmon Blogkonkur... #6 - Danish Viking War...
I går kl. 21:27:02 warmon Blogkonkur... 5# Hjertet banker kun ...
I går kl. 20:44:50 Wester Blogkonkur... The beautiful game
I går kl. 05:48:55 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
13 Maj 2024, 13:45 Svartowiz Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2024 ...
29 Apr 2024, 14:53 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
Antal Registrerede Brugere: 23302
  1 Bruger, 109 Gæster Online.

Indlæg: 1132758 over 31368 Emner
Nyeste Bruger: rozlily04
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Football Manager 2015
| |-+  Kategori: Klubsøgning og -erfaring
| | |-+  F.C. København
0 Brugere og 0 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 4 5 [6] 7 8 ... 15 Udprint
Forfatter Emne: F.C. København  (Læst 64563 gange)
JaWocKa
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: F.C. København
« Svar #75: 26 Okt 2014, 15:01 »

Hvordan bruger du ham? Smiley
Logged

JaWocKa

Svartovich
Gæst
 
Sv: F.C. København
« Svar #76: 26 Okt 2014, 15:03 »

Ind til nu har jeg brugt ham som Rumtyder på venstre fløj, men jeg overvejer at flytte ham over på højre som invendig angriber, da han scorer simpelthen så mange mål. :-)
Logged

JaWocKa
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: F.C. København
« Svar #77: 26 Okt 2014, 15:03 »

Jeg bruger ham centralt som skyggeangriber, som passer rigtig med Corner som dybdeliggende Smiley
Og så bruger jeg så Nico som indvendig angriber ude på venstrekanten som er utrolig farligt.
« Seneste Redigering: 26 Okt 2014, 15:05 af O_D_Marseille » Logged

JaWocKa

Guldbrand
Blogmester
********

Offline Offline

 
Sv: F.C. København
« Svar #78: 26 Okt 2014, 15:07 »

Oplever i også at FCK indtræder i CHL kvalen blandt "vindere", hvorimod AaB indtræder blandt "bedst placerede"..?
Logged

Svartovich
Gæst
 
Sv: F.C. København
« Svar #79: 26 Okt 2014, 15:07 »

Jeg foretrækker Corner og Kjartansson som skarprettere eller fremskudte angribere, så det passer ikke særlig godt med Kadrii. Jeg havde ham ellers også som skyggeangriber i starten af sæsonen, men der spillede han slet ikke lige så godt. Lige så snart jeg flyttede ham ud på fløjen viste han sine kvaliteter. :-)
Logged

Svartovich
Gæst
 
Sv: F.C. København
« Svar #80: 26 Okt 2014, 15:08 »

Oplever i også at FCK indtræder i CHL kvalen blandt "vindere", hvorimod AaB indtræder blandt "bedst placerede"..?


Det har jeg slet ikke tænkt over. Jeg mødte HJK og derefter Legia i kvalen.
Logged

JaWocKa
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: F.C. København
« Svar #81: 26 Okt 2014, 15:13 »

Jeg skal så også lige sige at jeg bruger Kadrii ude på venstrekanten her i nogle af kampene mens Nico er ude.

Ja, det med AaB og FCK er vidst en fejl i spillet.
Logged

JaWocKa

JaWocKa
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: F.C. København
« Svar #82: 26 Okt 2014, 15:23 »

Hold kæft det her spil er til grin og alligevel bliver jeg ved med at spille.....
Logged

JaWocKa

Svartovich
Gæst
 
Sv: F.C. København
« Svar #83: 26 Okt 2014, 15:25 »

Rolig nu, 2-2 imod City er da flot! Jeg var i hvert fald glad da jeg fik 2-2 imod Liverpool i min første sæson. Smiley
Logged

JaWocKa
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: F.C. København
« Svar #84: 26 Okt 2014, 15:25 »

Det er fandme ikke i orden når det sker på et fucking ripostmål i 75. minut og så når Amartey laver et unødvendigt straffe i 93. minut, det er så latterligt man.
Logged

JaWocKa

Svartovich
Gæst
 
Sv: F.C. København
« Svar #85: 26 Okt 2014, 15:28 »

Kender det godt. Høgli scorede på et langskud imod Barcelona.. i eget net. Tunge

Men stadig, kan godt forstå du er irriteret, men 2-2 er et super resultat! Thumbs Up
Logged

JaWocKa
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: F.C. København
« Svar #86: 26 Okt 2014, 15:34 »

Ja, men det blev også skrevet lige efter Aguero scorede - jeg blive så sur når det sker....

Blev også sur her da Amankwaa scorede til 1-2 mod FCM i 85. minut - pisse heldigt mål der ikke fortjente at gå ind..  Sur
Logged

JaWocKa

JaWocKa
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: F.C. København
« Svar #87: 26 Okt 2014, 16:50 »

VINTERPAUSEN 2015/2016
18. DECEMBER 2015

En rigtig god efterårssæson er netop sluttet og vi kan nu se frem til at skulle forsvare vores 1. plads i ligaen, spille i kvartfinalen i Pokalturneringen og også spille Europa League efter en flot 3. plads i vores Champions League-gruppe hvor det blev til uafgjort i alle vores hjemmebanekampe og en flot udebanesejr i Prag!

I Superligaen har vi aldrig været så godt kørende før, selvom vi de sidste 4 kampe inden vinterpausen måtte nøjes med uafgjort i alle kampe.

I Europa League skal vi i 1. knockout runde møde F.C. Porto, som bliver en helt ekstrem svær kamp.
Derudover, så ser jeg stærkt frem til at få både Nicolai Jørgensen & Mikel Arteta tilbage på holdet, som har været ude stortset hele efteråret med svære skader - det skal nok blive godt.




MÅLET FOR VINTERTRANSFERVINDU ET:

Jeg har i sinde at hente en enkelt offensiv forstærkning ind, eftersom der virkelig ikke er nogen bredde stik modsat IRL. Derudover vil jeg begynde at scoute nogle mulige spillere som skal hentes ind til holdet til sommer.
Logged

JaWocKa

JaWocKa
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: F.C. København
« Svar #88: 26 Okt 2014, 19:20 »

Status efter transfervinduet og før Europa League-kampene mod Porto:

Det er desværre ikke lykkedes mig at finde en offensiv forstærkning, idet der ikke har været det store udbud, og jeg har ikke ville skrive under med en tilfældig spiller. Vi må derfor klare os med de forholdsvis smalle offensive kræfter resten af sæsonen.
Derudover har jeg haft kig på en masse spændende talenter som vil blive spejdet et par måneder før vi ved om der er noget spændende at gå efter.

Pre-season er gået ganske fint med sejre i alle kampe undtagen den sidste. Vi håber på det bedste mod Porto om få dage.

Derudover, imponerende at Nicolai Jørgensen stadig er topscorer i ligaen med 11 mål efter han kun har spillet de første 1-2 måneder før sin skade.
Logged

JaWocKa

Svartovich
Gæst
 
Sv: F.C. København
« Svar #89: 26 Okt 2014, 19:33 »

Jeg forstår ikke hvordan du spiller så hurtigt frem. Du har haft 3 forskellige FCK spil siden betaen kom, og alligevel er du næsten en sæson foran mig, som har spillet på det samme spil siden jeg installerede betaen. :-D

Jeg kommer med en opdatering om 6 kampe, når sæsonen er slut. Smiley
Logged

Sider: 1 ... 4 5 [6] 7 8 ... 15 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010