home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23288
  1 Bruger, 442 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: pedenmedroden
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Football Manager 2015
| |-+  Kategori: Klubsøgning og -erfaring
| | |-+  AS Roma
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 4 5 [6] 7 8 9 Udprint
Forfatter Emne: AS Roma  (Læst 57209 gange)
warmon
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: AS Roma
« Svar #75: 05 Jun 2015, 20:47 »

Har ikke nået at købe Cristante ind, men han er blevet ganske lovende i mit save, selvom jeg er et år bagud ifht. dit save:


Til gengæld er der et par af de andre jeg gerne ville have haft var li så gode i mit save, for som landstræner for Italien, så går det en smule stramt. Skal li over den hurdle der er med alle de gamle spillere.

Han ser bedre ud end i mit Smiley been there done that my friend. Kastede en VM-titel af sig, og samtidig blev Federico Bonazzoli verdens bedste spiller det år

Edit: Nu er jeg foran 8-0 ved halvleg til klub-vm
Logged

L'Imperatore di Roma er min første blog i årets fm22, følg med!

Highbury
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: AS Roma
« Svar #76: 05 Jun 2015, 20:51 »

Han ser bedre ud end i mit Smiley been there done that my friend. Kastede en VM-titel af sig, og samtidig blev Federico Bonazzoli verdens bedste spiller det år

Edit: Nu er jeg foran 8-0 ved halvleg til klub-vm

Han bliver/er den ene halvdel af et godt makkerpar med Verratti på midtbanen for landsholdet.

Okay, jeg er kun igang med Nations League, hvor jeg er i gruppe med verdensmestrene fra Spanien, og et engelsk landshold der er fyldt med unge talenter.

Bonazzoli har jeg slet ikke kigget på endnu, måske jeg skulle se om han vil til klubben, selvom jeg dog mener at jeg har rigeligt angribere og faktisk overvejer at skyde Lacazette afsted, for at få plads til regens Wink

Du saver dem over,,
Logged

warmon
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: AS Roma
« Svar #77: 05 Jun 2015, 20:54 »

Han bliver/er den ene halvdel af et godt makkerpar med Verratti på midtbanen for landsholdet.

Okay, jeg er kun igang med Nations League, hvor jeg er i gruppe med verdensmestrene fra Spanien, og et engelsk landshold der er fyldt med unge talenter.

Bonazzoli har jeg slet ikke kigget på endnu, måske jeg skulle se om han vil til klubben, selvom jeg dog mener at jeg har rigeligt angribere og faktisk overvejer at skyde Lacazette afsted, for at få plads til regens Wink

Du saver dem over,,

11-1... fik ikke de sidste 2 mål... Skuffet Han er i hvert den bedste targetmans type der i italien Smiley Ja du har jo i overflod Opstemt
Logged

L'Imperatore di Roma er min første blog i årets fm22, følg med!

Highbury
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: AS Roma
« Svar #78: 05 Jun 2015, 21:08 »

11-1... fik ikke de sidste 2 mål... Skuffet Han er i hvert den bedste targetmans type der i italien Smiley Ja du har jo i overflod Opstemt

De sidste to?

Kunne godt bruge en targetman, dem jeg har er jo hovedsageligt små hurtige teknikere, som jeg også godt kan li at bruge når jeg spiller meget med skarpretter. Men har bar mødt hold hvor jeg mangler en spilstation deroppe. Må li se, han er vurderet til 23, så kan være jeg skal hente ham hvis han kan fås til en lav pris Wink

Har mange, men bruger en del på kanterne hvor de spiller som invendig angriber... skak gerne have en masse folk på vej ind i boksen når min midtbane langer en bold deropad Wink
Logged

warmon
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: AS Roma
« Svar #79: 05 Jun 2015, 21:13 »

De sidste to?

Kunne godt bruge en targetman, dem jeg har er jo hovedsageligt små hurtige teknikere, som jeg også godt kan li at bruge når jeg spiller meget med skarpretter. Men har bar mødt hold hvor jeg mangler en spilstation deroppe. Må li se, han er vurderet til 23, så kan være jeg skal hente ham hvis han kan fås til en lav pris Wink

Har mange, men bruger en del på kanterne hvor de spiller som invendig angriber... skak gerne have en masse folk på vej ind i boksen når min midtbane langer en bold deropad Wink

Ledte efter rekorden for flest mål i en officiel kamp, den er pt. på 12 mål Smiley SS af din taktik og dine indstillinger? ikke jeg skal bruge dem til andet end inspiration Wink

Edit: Så blev årets fodboldspiller kåret i verden... Prisen gik i år til Beradi Opstemt
« Seneste Redigering: 05 Jun 2015, 21:19 af warmon » Logged

L'Imperatore di Roma er min første blog i årets fm22, følg med!

bromberg
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline

 
Sv: AS Roma
« Svar #80: 05 Jun 2015, 21:20 »

Har aldrig haft i sinde at sende ham afsted, har endda måttet takke nej til et par store bud flere gange.

Ville bestemt ikke sælge ham for 150. Med en værdi på 270 ville jeg mene at du bør kræve meget mere.

Hvorfor vil du forresten af med ham overhovedet?

Der er egentlig flere grunde til jeg gerne vil af med ham. Han spillede ikke 1 kamp i første sæson grundet skader, så alternativer blev købt og har siden gjort den tilfredsstillende.

Dernæst er der skarp konkurrence om de 3 centrale placer min taktik tillader. De Rossi sider tungt på dmc pladsen, mens Pjanic er urørlig på den ene af de to cm pladser. Den sidste cm plads er mest effektiv som felt til felt og der er Florenzi farligere. Så han har egentlig aldrig været tilfreds i klubben i de hidtige 2 sæsoner, så jeg besluttede at han fortjente mere:).

Udover det har jeg investreret massivt i facilitetter, så jeg forventer at have en regen meget snart der skal spille der:). (Kan faktisk ikke udbygge/forbedre mere nu).
Logged

Highbury
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: AS Roma
« Svar #81: 05 Jun 2015, 21:29 »

Ledte efter rekorden for flest mål i en officiel kamp, den er pt. på 12 mål Smiley SS af din taktik og dine indstillinger? ikke jeg skal bruge dem til andet end inspiration Wink

Edit: Så blev årets fodboldspiller kåret i verden... Prisen gik i år til Beradi Opstemt

Jo du får da bar et par SS her, kan dog se at jeg faktisk har ændret lidt på mine indstillinger, for jeg spiller med fokus på fløjene samtidig med at jeg beder dem om at gå med ind i angrebet.  Må dog sige at det virker fint. Stillede med reserver og slog Basel 4 - 1 Wink





Men som det antyder lidt så er jeg glad for fløjene, hvilket også var afgørende da valget faldt på Roma.

Du må gerne smide din egen op, så kan jeg også få lidt inspiration den vej, og evt. kan vi jo kommentere på hinandens taktik.

Nice, for mig er han stadig ret ny, så han er ved at blive spillet ind Wink
Logged

warmon
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: AS Roma
« Svar #82: 05 Jun 2015, 21:30 »

Jo du får da bar et par SS her, kan dog se at jeg faktisk har ændret lidt på mine indstillinger, for jeg spiller med fokus på fløjene samtidig med at jeg beder dem om at gå med ind i angrebet.  Må dog sige at det virker fint. Stillede med reserver og slog Basel 4 - 1 Wink





Men som det antyder lidt så er jeg glad for fløjene, hvilket også var afgørende da valget faldt på Roma.

Du må gerne smide din egen op, så kan jeg også få lidt inspiration den vej, og evt. kan vi jo kommentere på hinandens taktik.

Nice, for mig er han stadig ret ny, så han er ved at blive spillet ind Wink
Tager lige et spil LoL og så er jeg tilbage Opstemt
Logged

L'Imperatore di Roma er min første blog i årets fm22, følg med!

Highbury
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: AS Roma
« Svar #83: 05 Jun 2015, 21:35 »

Der er egentlig flere grunde til jeg gerne vil af med ham. Han spillede ikke 1 kamp i første sæson grundet skader, så alternativer blev købt og har siden gjort den tilfredsstillende.

Dernæst er der skarp konkurrence om de 3 centrale placer min taktik tillader. De Rossi sider tungt på dmc pladsen, mens Pjanic er urørlig på den ene af de to cm pladser. Den sidste cm plads er mest effektiv som felt til felt og der er Florenzi farligere. Så han har egentlig aldrig været tilfreds i klubben i de hidtige 2 sæsoner, så jeg besluttede at han fortjente mere:).

Udover det har jeg investreret massivt i facilitetter, så jeg forventer at have en regen meget snart der skal spille der:). (Kan faktisk ikke udbygge/forbedre mere nu).

Okay, jeg brugte ham heller ikke for meget li til start på grund af en skade, men så snart jeg begyndte at rotere ham ind igen har han været svær at slå af holdet. Han er ikke den der scorer men han er genial til at kontrollere midtbanen.

Har ikke rodet så meget med faciliteter, har i stedet sørget for at tilpasse trænerstab og "programmer"... Mine u18 og u20 hold har vundet deres respektive ligaer næsten hvert år. Har dog endnu ikke set en regen der matcher hollænderen.

Eventuelt kan du tage et kig på min taktik jeg netop smed op. Så kan du rykke Pjanic op på OMC hvor han er formidabel, og så spiller jeg selv ofte med makkerparet De Rossi og Strootman på de to MC pladser, når jeg altså ikke li roterer rundt.
Logged

bromberg
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline

 
Sv: AS Roma
« Svar #84: 05 Jun 2015, 21:45 »

Jeg smider Pjanic derop i nogle kampe når, jeg syntes modstanderen tillader det og skubber derpå Destro frem i en "fremskudt angriber". Disse små tweaks er egentlig nok til at holde spillere og taktik i flow. Har kun sat point til i 3 hjemmekampe i de 2 første sæsoner. 2 sæson gik jeg ubesejret igennem. Det er mange FM versioner siden jeg sidst gjorde det:)

Faktisk overrasker Pjanic mig på den almene cm, dog i en fremskudt playmaker, men han løber banen tynd. Tackler ikke voldsomt meget, men tilgengæld vinder han dem han går i.
Har lige slået inter 7-0, det kastede et bud på 330 mio på Digne af sig. Tror jeg gør det:)
Logged

bromberg
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline

 
Sv: AS Roma
« Svar #85: 05 Jun 2015, 21:46 »

Hvor bruger du Florenzi så? Han er liiige det dyrere end Strootman i mit save, med 280 mio
Logged

Highbury
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: AS Roma
« Svar #86: 06 Jun 2015, 01:41 »

Hvor bruger du Florenzi så? Han er liiige det dyrere end Strootman i mit save, med 280 mio

I mit save er det li omvendt.. Florenzi bruger jeg som MC eller OMH alt efter hvad jeg lige mangler den dag.

Jeg smider Pjanic derop i nogle kampe når, jeg syntes modstanderen tillader det og skubber derpå Destro frem i en "fremskudt angriber". Disse små tweaks er egentlig nok til at holde spillere og taktik i flow. Har kun sat point til i 3 hjemmekampe i de 2 første sæsoner. 2 sæson gik jeg ubesejret igennem. Det er mange FM versioner siden jeg sidst gjorde det:)

Faktisk overrasker Pjanic mig på den almene cm, dog i en fremskudt playmaker, men han løber banen tynd. Tackler ikke voldsomt meget, men tilgengæld vinder han dem han går i.
Har lige slået inter 7-0, det kastede et bud på 330 mio på Digne af sig. Tror jeg gør det:)

Hvis du har fundet noget der virker er det også bar at holde fast. Jeg jonglerer lidt med at lave taktikken om indimellem for at prøve nye systemer, komme igennem skadesperioder eller for at få flere ind på en position fx angrebet.

Jeg bruger ham som playmaker på OMC rollen når Isco ikke spiller der.

God sejr over Inter har ikke slået dem så stort endnu, ligger konsekvent omkring 5 mål imod at de laver nul eller måske 1.
Logged

bromberg
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline

 
Sv: AS Roma
« Svar #87: 06 Jun 2015, 07:00 »

Milan og Inter syntes jeg generelt har svært ved at rejse sig igen. De ligger konsekvent og roder omkring 10 pladsen.

Syntes generelt fm er dårlig til at håndtere klubbers brug af ungdomsspillere mm. Rugani og Leali har jeg hentet på fri. Leali fik en landsholds udtagelse i 2 sæson.
Ville gerne have at det blev prioriteret i fm 16. Egentlig et problem i mange fm det her.

Isco ville jeg rigtig gerne bygge et spil op omkring idag, har bare endnu ikke fundet klubben endnu;).
Logged

DANzin22
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline

 
Sv: AS Roma
« Svar #88: 06 Jun 2015, 08:32 »

I mit save ligger Inter mellem 2-5 pladsen og Milan lidt længere nede. Jeg er godt nok i slutningen af 2019, men du har ret i, at de aldrig får rejst sig helt igen. Wink
Logged

warmon
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: AS Roma
« Svar #89: 06 Jun 2015, 09:24 »

Som lovet kommer her SS af taktik, og holdindstillinger samt lidt tanker bag.

taktik
holdindstillinger

Mange bliver sikkert chokeret når de ser jeg kun spiller med 2 spillere i bagkæden... Men det er jo så her roller og indstillinger spiller ind. Når jeg har bolden,  falder min regista ned i bagkæden og dermed bliver de 3. Samtidig skubber mine wingbacks op, og jeg får en 5 mandsmidtbane. Når jeg ikke har bolden, falder mine wingbacks ned i bagkæden og dermed er de 4 mand. Jeg søgte den her fleksibilitet og evne til at "overloade" bestemte zoner af banen.
Logged

L'Imperatore di Roma er min første blog i årets fm22, følg med!

Sider: 1 ... 4 5 [6] 7 8 9 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010