home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23287
  0 Brugere, 380 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: queenofmumbai
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Football Manager 2015
| |-+  Kategori: Klubsøgning og -erfaring
| | |-+  AS Roma
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 5 6 [7] 8 9 Udprint
Forfatter Emne: AS Roma  (Læst 57164 gange)
Le Sygnok
Blogmester
********

Offline Offline

 
Sv: AS Roma
« Svar #90: 06 Jun 2015, 11:03 »

Som lovet kommer her SS af taktik, og holdindstillinger samt lidt tanker bag.

taktik
holdindstillinger

Mange bliver sikkert chokeret når de ser jeg kun spiller med 2 spillere i bagkæden... Men det er jo så her roller og indstillinger spiller ind. Når jeg har bolden,  falder min regista ned i bagkæden og dermed bliver de 3. Samtidig skubber mine wingbacks op, og jeg får en 5 mandsmidtbane. Når jeg ikke har bolden, falder mine wingbacks ned i bagkæden og dermed er de 4 mand. Jeg søgte den her fleksibilitet og evne til at "overloade" bestemte zoner af banen.

Tilbage i FM13 lavede jeg en taktik, der nærmest er en tro kopi af den du kører med. Spillede også 2-3-3-2 og hvor det var med en F9'er og Targetman på toppen, og hvor de to wingbacks i angrebsrollen var nøglerollerne i taktikken. Havde virkelig meget sjov med den taktik.
Det lykkedes mig også at få et hold fra den argentinske 2. division til at vinde pokalturneringen i første sæson med taktikken.
Logged

Highbury
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: AS Roma
« Svar #91: 09 Jun 2015, 01:41 »

Så mener medierne at jeg er partisk, bare fordi jeg udtager 7 spillere fra Roma til landsholdet.

Det er jo ikke for sjov at jeg dominerer den italienske liga, og jeg har faktisk blot benyttet en foreslået trup.
Logged

Highbury
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: AS Roma
« Svar #92: 15 Jun 2015, 18:39 »

Otte sejre i træk, med en samlet målscore på 29 - 2.
Logged

Highbury
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: AS Roma
« Svar #93: 15 Jun 2015, 19:07 »

Hvor meget bruger folk Tin Jedvaj, og på hvilken position?
Logged

Dennislauridsen
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: AS Roma
« Svar #94: 15 Jun 2015, 19:31 »

Hvor meget bruger folk Tin Jedvaj, og på hvilken position?
Brug ham i midterforsvaret! han bliver rigtig rigtig god. Smiley
Logged

H A L A   M A D R I D!

Highbury
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: AS Roma
« Svar #95: 15 Jun 2015, 20:23 »

Brug ham i midterforsvaret! han bliver rigtig rigtig god. Smiley

Han er også makker med Balanta i det centrale forsvar, var mere fordi jeg i starten af spillet var tæt på at sælge ham videre, og nu har indset at han er gået hen og blevet en nøglespiller i stedet Wink
Logged

Dennislauridsen
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: AS Roma
« Svar #96: 16 Jun 2015, 13:41 »

Han er også makker med Balanta i det centrale forsvar, var mere fordi jeg i starten af spillet var tæt på at sælge ham videre, og nu har indset at han er gået hen og blevet en nøglespiller i stedet Wink
Godt du ikke solgte ham! Opstemt
Logged

H A L A   M A D R I D!

Highbury
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: AS Roma
« Svar #97: 05 Jul 2015, 01:27 »

Netop spillet to kampe, Juventus og Napoli, og de endte med en samlet målscore på 10 - 1 i Roma favør Wink Der er lagt i kakkelovnen til en god sæsonafslutning.

Edit: Kampen efter ude mod Monaco endte 5 -1. Der skulle være en chance for at lukke den i returen, selv med et reservehold.

Nogle kampe senere: Sassuolo der ellers ligger nummer tre, imellem Juve og Inter, blev lige slået 7 - 1 på deres egen hjemmebane.
« Seneste Redigering: 05 Jul 2015, 22:50 af Highbury » Logged

Highbury
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: AS Roma
« Svar #98: 18 Jul 2015, 02:49 »

Er træt af at de andre klubber sparker mine spillere ned. Først mister jeg et ungt belgisk angrebstalent som er ude i 3 mdr, og kampen efter mister jeg Berardi i 4 mdr.  DAMN!
Logged

Highbury
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: AS Roma
« Svar #99: 21 Jul 2015, 01:48 »

Gik lige ubesejret igennem CHL Gruppen der tæller hold som Zenit (fulgte med over med 7 point), Atletico (Euro League med 6 point) og Olympiakos (4 point).

18 point, 21 mål scoret, 2 mål gået ind i seks kampe mod de hold der. Det er vel næsten så godt som det kan blive.

Bliver spændende at se hvem der udfordre i knockoutrunden. Ser ud til at alle de store er med videre samt Galatasaray og muligvis Basel, hvis de ikke kvajer sig på sidste dagen.

Edit: Shaktar overhalede li Basel indenom. Håber på dem eller Sevilla, Monaco eller Galatasaray.
« Seneste Redigering: 21 Jul 2015, 15:05 af Highbury » Logged

warmon
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: AS Roma
« Svar #100: 21 Jul 2015, 09:21 »

Det ser ikke dumt ud highbury Smiley Selv er jeg startet på endnu en sæson med 11 sejre i træk, efter jeg vandt samtlige kampe i ligaen i forrige sæson Opstemt
Logged

L'Imperatore di Roma er min første blog i årets fm22, følg med!

Highbury
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: AS Roma
« Svar #101: 21 Jul 2015, 14:54 »

Det ser ikke dumt ud highbury Smiley Selv er jeg startet på endnu en sæson med 11 sejre i træk, efter jeg vandt samtlige kampe i ligaen i forrige sæson Opstemt

Har desværre allerede smidt en i denne sæson, da jeg tabte 3 - 2 ude med en mand i undertal mod Milan. Men har vundet 13 ud af 15 kampe so far i denne sæson.

Hvem ligger gerne 2'er efter dig? Hos mig har Juventus konsekvent været nummer to i 5 sæsoner i streg.
Logged

warmon
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: AS Roma
« Svar #102: 22 Jul 2015, 14:14 »

Har desværre allerede smidt en i denne sæson, da jeg tabte 3 - 2 ude med en mand i undertal mod Milan. Men har vundet 13 ud af 15 kampe so far i denne sæson.

Hvem ligger gerne 2'er efter dig? Hos mig har Juventus konsekvent været nummer to i 5 sæsoner i streg.

Juventus har været konstante i top-3 men er i denne sæson startet skidt og ligger nr. 8 efter 11 kampe
Logged

L'Imperatore di Roma er min første blog i årets fm22, følg med!

Highbury
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: AS Roma
« Svar #103: 22 Jul 2015, 19:41 »

Juventus har været konstante i top-3 men er i denne sæson startet skidt og ligger nr. 8 efter 11 kampe

Okay, i mit save ligger de stadig og kæmper med i toppen mod mig, og de bliver bedre og bedre til at hænge på. Dog plejer de at falde fra når sæsonen bliver lang, for de har ikke bredde nok.

Btw. Så leger jeg med tanken om at sælge Pjarnic for at skabe noget plads på midtbanen (har hele tiden nogen der er sure, da jeg har spillere som Ødegaard, Højbjerg, Verratti, Strootmann, Isco og faktisk stadig De Rossi, selvom han er gammel nu). Har du solgt ham, og hvad fik du eventuelt for ham i den givne sæson?
« Seneste Redigering: 22 Jul 2015, 23:51 af Highbury » Logged

Highbury
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: AS Roma
« Svar #104: 24 Jul 2015, 20:52 »

Er ganske glad for mine spillere på holdet, og deres vurdering fortæller da også lidt om hvor gode de er. Den eneste spiller der er vurderet højere end min midtbanegeneral Verratti er E. Hazard i Chelsea som er vurderet til 450 mio.



Jeg overvejer dog at jeg til sommer bliver nødt til at sælge spillere fra. Jeg har problemer med at holde alle tilfredse og jeg har en række unge talenter jeg gerne ville give tid hjemme i klubben frem for hos en modstander.

Er btw. forundret over hvor godt De Rossi gør det selvom han er ved at være meget gammel for en markspiller. Jeg nyder desuden også godt af at have hentet Ramos i Madrid, da han laver mål i de vigtige kampe. Det gør de faktisk begge to, de er gamle og snu.
Logged

Sider: 1 ... 5 6 [7] 8 9 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010