home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23287
  0 Brugere, 267 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: queenofmumbai
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Football Manager 2015
| |-+  Kategori: Klubsøgning og -erfaring
| | |-+  AS Roma
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 3 4 [5] 6 7 ... 9 Udprint
Forfatter Emne: AS Roma  (Læst 57201 gange)
Dennislauridsen
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: AS Roma
« Svar #60: 21 Maj 2015, 00:53 »

Fabio Castellano, Federico Bonazzoli, Simone Scuffet, Bryen Cristante, Alessio Romagnoli, Beradi, Daniele Rugina, Stefano Sturaro, Simone Colombi og hvis du ellers ser nogen der popper op Opstemt

Jeg kan vel ikke få dig til at smide et ss af dem? Opstemt
Logged

H A L A   M A D R I D!

Highbury
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: AS Roma
« Svar #61: 01 Jun 2015, 20:12 »

Er netop startet på en ny sæson, hvor jeg bijobber som landstræner for Italien efter de selv spurgte om min hjælp. Er endt i gruppe med Spanien og England, hvilket gør at det kan blive lidt hårdt at nå til semifinalen i den nye turnering. Men nok om det, her er mit hold, som pt er en anelse for stort, og gerne skal trimmes ned, men har bar svært ved at sende nogen ud, specielt fordi dem jeg gerne vil have ud er dem jeg hentede til nettopris for at sælge videre. Der er et par regens imellem, kan smide dem op hvis der er nogen der er interesseret.

I skal ikke lægge for meget i holdudvælgelsen, forsøgte mig for sjov med en 3-mands bagkæde imod Inter, som jeg så udslettede  5-0 Wink



Logged

warmon
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: AS Roma
« Svar #62: 05 Jun 2015, 17:14 »

Jeg kan vel ikke få dig til at smide et ss af dem? Opstemt

Jo, det vil jeg bestemt. regner med det bliver senere i aften, har lige fået min comp tilbage fra rep.

@ Highbury, dejligt at se du stadig er med, og du har efterhånden en ret imponerende trup...
Logged

L'Imperatore di Roma er min første blog i årets fm22, følg med!

bromberg
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline

 
Sv: AS Roma
« Svar #63: 05 Jun 2015, 19:14 »

Nogen der har skudt strootman af? Kan simpelthen ikke sælge ham, trods massiv interesse. Står til 270 mio og er gået ned til 150mio.

Logged

Est-1892
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: AS Roma
« Svar #64: 05 Jun 2015, 19:16 »

Jeg vil mene at sælge den mand for 150 mio er fuldstændig hul i hovedet !
Logged

#Respect

The Captain says goodbye!

Highbury
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: AS Roma
« Svar #65: 05 Jun 2015, 19:30 »

Jo, det vil jeg bestemt. regner med det bliver senere i aften, har lige fået min comp tilbage fra rep.

@ Highbury, dejligt at se du stadig er med, og du har efterhånden en ret imponerende trup...

Ja, den er ved at være der, og er nu ved at begynde at drage nytte af talentudviklingen også Wink Har et par spændende regens Wink
Logged

Highbury
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: AS Roma
« Svar #66: 05 Jun 2015, 19:33 »

Nogen der har skudt strootman af? Kan simpelthen ikke sælge ham, trods massiv interesse. Står til 270 mio og er gået ned til 150mio.

Har aldrig haft i sinde at sende ham afsted, har endda måttet takke nej til et par store bud flere gange.

Ville bestemt ikke sælge ham for 150. Med en værdi på 270 ville jeg mene at du bør kræve meget mere.

Hvorfor vil du forresten af med ham overhovedet?
Logged

warmon
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: AS Roma
« Svar #67: 05 Jun 2015, 19:56 »

Nogen der har skudt strootman af? Kan simpelthen ikke sælge ham, trods massiv interesse. Står til 270 mio og er gået ned til 150mio.

Jeg undrer mig i 1. omgang over hvorfor du vil sælge ham? Han er fra start af en af de bedste dybdeliggende playmaker/regista i spillet. Enorm solid spiller med en god fysik. Jeg ville min. forlange 350 mio for ham... Men om det bare er spillet der er fcked ville slet ikke undrer mig... Synes generelt det har været problemet i fm15 kontra fm14... I 14 kunne vi købe spillere for billigt, og sælge dem for dyrt... I fm15 er vi så røget i den helt anden grøft... Spillere koster et helt budget og man kan ikke engang få markedprisen for sine egne spillere...
Logged

L'Imperatore di Roma er min første blog i årets fm22, følg med!

Highbury
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: AS Roma
« Svar #68: 05 Jun 2015, 20:10 »

Jeg undrer mig i 1. omgang over hvorfor du vil sælge ham? Han er fra start af en af de bedste dybdeliggende playmaker/regista i spillet. Enorm solid spiller med en god fysik. Jeg ville min. forlange 350 mio for ham... Men om det bare er spillet der er fcked ville slet ikke undrer mig... Synes generelt det har været problemet i fm15 kontra fm14... I 14 kunne vi købe spillere for billigt, og sælge dem for dyrt... I fm15 er vi så røget i den helt anden grøft... Spillere koster et helt budget og man kan ikke engang få markedprisen for sine egne spillere...

Sidder med samme følelse, har dog været heldig med ca. en spiller pr sæson hvor jeg har scoret en del penge, men på ingen måde nemt at hive pengene hjem igen.
Logged

Dennislauridsen
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: AS Roma
« Svar #69: 05 Jun 2015, 20:14 »

Synes generelt det har været problemet i fm15 kontra fm14... I 14 kunne vi købe spillere for billigt, og sælge dem for dyrt... I fm15 er vi så røget i den helt anden grøft... Spillere koster et helt budget og man kan ikke engang få markedprisen for sine egne spillere...

Syntes også det er helt ved siden af hvor meget klubber vil have for deres spillere, men de vil ikke give en skid for ens egne. oplevede lige at Erik Drum kostede 1,2 mia. Det nok fordi de ikke vil sælge, men det er totalt åndssvagt!
Logged

H A L A   M A D R I D!

warmon
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: AS Roma
« Svar #70: 05 Jun 2015, 20:16 »

Syntes også det er helt ved siden af hvor meget klubber vil have for deres spillere, men de vil ikke give en skid for ens egne. oplevede lige at Erik Drum kostede 1,2 mia. Det nok fordi de ikke vil sælge, men det er totalt åndssvagt!

At jeg skal betale 800 mio for hazard og 900 mio for Pogba er imo helt ok... Det er stjerne spillere som ville koste kassen at købe fri. Juventus er en direkte rival og Chelsea har penge nok... Men når et regen fra brasilien der har en anslået værdi på 925k, og de så vil have 190 mio kontant for knægten...
Logged

L'Imperatore di Roma er min første blog i årets fm22, følg med!

Highbury
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: AS Roma
« Svar #71: 05 Jun 2015, 20:20 »

At jeg skal betale 800 mio for hazard og 900 mio for Pogba er imo helt ok... Det er stjerne spillere som ville koste kassen at købe fri. Juventus er en direkte rival og Chelsea har penge nok... Men når et regen fra brasilien der har en anslået værdi på 925k, og de så vil have 190 mio kontant for knægten...

Kender det scenarie alt for godt, især fordi jeg søger at gå over på kun at købe talenter ind. Ens talentudvikling går i stå når man ikke kan hente dem.
Logged

Dennislauridsen
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: AS Roma
« Svar #72: 05 Jun 2015, 20:23 »

Det er helt grotæsk! spillet er sgu lidt fuckt hvad det angår.
Logged

H A L A   M A D R I D!

warmon
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: AS Roma
« Svar #73: 05 Jun 2015, 20:34 »

Nå, men lad os få tråden tilbage på sporet...

Som lovet kommer her SS af de nævnte spillere (se tidligere indlæg)
Fabio Castellano
Federico Bonazzoli
Simone Scuffet
Bryen Cristante
Alessio Romagnoli
Beradi
Daniele Rugina
Stefano Sturaro
Simone Colombi
Logged

L'Imperatore di Roma er min første blog i årets fm22, følg med!

Highbury
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: AS Roma
« Svar #74: 05 Jun 2015, 20:42 »

Nå, men lad os få tråden tilbage på sporet...

Som lovet kommer her SS af de nævnte spillere (se tidligere indlæg)
Fabio Castellano
Federico Bonazzoli
Simone Scuffet
Bryen Cristante
Alessio Romagnoli
Beradi
Daniele Rugina
Stefano Sturaro
Simone Colombi

Har ikke nået at købe Cristante ind, men han er blevet ganske lovende i mit save, selvom jeg er et år bagud ifht. dit save:


Til gengæld er der et par af de andre jeg gerne ville have haft var li så gode i mit save, for som landstræner for Italien, så går det en smule stramt. Skal li over den hurdle der er med alle de gamle spillere.
Logged

Sider: 1 ... 3 4 [5] 6 7 ... 9 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010