home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23287
  1 Bruger, 405 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: queenofmumbai
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Football Manager 2015
| |-+  Kategori: Klubsøgning og -erfaring
| | |-+  Liverpool FC
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 3 4 [5] 6 7 ... 17 Udprint
Forfatter Emne: Liverpool FC  (Læst 72329 gange)
oska0377
Juniorspiller
**

Offline Offline


 
Sv: Liverpool FC
« Svar #60: 26 Okt 2014, 23:20 »

Lidt af en flop sæson fra min side af.. endte nr.8 :-(.. nåede dog til semi i CHL og Vandt Capital One Cuppen Smiley.. Kunne simpelthen ikke vente med at rense ud i alle de ringe spillere der nu en gang var, så det gjorde jeg allerede i januar.
Solgte:
Balotelli
Lallana
Sakho
Lambert
Mingolet
Lucas Leiva
Glen Johnson
Borini

Ind kom så:
Munir
Valdes
Reus
Hradecky
Javi Martinez
Jaison Murillo
Andriy Yarmolenko

Tænker at jeg ikke skal ud og være mega aktiv på transfermarkedet, men et par få forsvarsjusteringer skal der til :-)
Logged

kevinkvist
Juniorspiller
**

Offline Offline

 
Sv: Liverpool FC
« Svar #61: 27 Okt 2014, 04:54 »

Nogen talenter som SKAL hentes? Peace
Patrick Roberts fra Fulham ser lovende ud
Logged

The_Gerrard
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Liverpool FC
« Svar #62: 27 Okt 2014, 11:21 »

Ham prøver jeg Smiley
Logged

Følg med i mit comeback på blog-scenen! http://fmfreaks.dk/index.php?topic=40590.0

pati924
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Liverpool FC
« Svar #63: 28 Okt 2014, 18:58 »

Ja så kom vi til mit vanlige LFC spil.

her vil jeg praktisere et hurtigt angrebs spil krydret med et højt pres spil blandet med noget bold besiddende fodbold.
Opstillingen jeg har valgt er en 4-3-3/4-3-2-1


jeg vil forsøge mig med at udvikle egne talenter krydret med enkelte profil indkøb.

Spillere der er røget ud:
Toure, en spiller jeg bestemt ikke bryder mig om og som ikke har kvaliteten til at spille for klubben.
Glen Johnson, en alt for dyr herre i løn, og ved at være for gammel, så 9.6 mio pund, syntes jeg selv er en fin handel
Lucas Leiva, en spiller der ikke rigtig passer ind i min taktik, så da roma bød 11.75 mio pund, syntes jeg det lød fint.
Hvilket åbnede op for at hente James Ward-Prowse ind for små 27.5 mio pund, hvilket er i den dyre ende, men mangler hans type spiller til min taktik, så pengene er godt givet ud.  Smiley
« Seneste Redigering: 28 Okt 2014, 19:19 af pati924 » Logged

The_Gerrard
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Liverpool FC
« Svar #64: 28 Okt 2014, 19:44 »

Jeg vil da også lige give en update i mit liverpool game så. Jeg smadrer alt i ligaen, hvor jeg ligger med 28. point i 10 kampe og selvfølgelig 1. pladsen. Jeg er i en svær pulje i champions league; Porto, Juventus og Dinamo, hvor jeg lige pt ligger nummer 2 med 4 point Smiley
Logged

Følg med i mit comeback på blog-scenen! http://fmfreaks.dk/index.php?topic=40590.0

Est-1892
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Liverpool FC
« Svar #65: 28 Okt 2014, 19:52 »

Logged

#Respect

The Captain says goodbye!

JKJ
Gæst
 
Sv: Liverpool FC
« Svar #66: 28 Okt 2014, 19:54 »

Er jeg den eneste der har lidt disciplinære problemer?

Mignolet er skuffet over at jeg ikke ville sælge ham til PSG, til trods for deres interesse først kom 2 dage efter vinduet var lukket. Desuden er han skuffet over han ikke kan spille fast! Han har spillet samtlige minutter i alle CL, PL og cup kampene - hvad mere kan jeg så gøre?

Balotelli er også skuffet over manglende spilletid. Han har også været en del af alle kampene, enten som starter eller indskifter, og efter ca 20 kampe har han stadig ikke scoret, har haft 1 ass og truppens laveste gennemsnit på 6,15!
Det kan være grunden til han måske ikke spiller så meget mere og mon ikke han er væk når Origi kommer til klubben.

Markovic vil også have fast spilletid, men det kom først frem da han var skadet og ude i 2-3 mdr. Hvordan kan man give en skadet spiller spilletid?
Logged

The_Gerrard
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Liverpool FC
« Svar #67: 28 Okt 2014, 20:00 »

Jeg har kun problemer med Jose Enrique, men det er også med god grund, JKJ Smiley
Logged

Følg med i mit comeback på blog-scenen! http://fmfreaks.dk/index.php?topic=40590.0

Est-1892
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Liverpool FC
« Svar #68: 28 Okt 2014, 20:02 »

Mignolet SUKS...

Han ryger til Januar her !
Logged

#Respect

The Captain says goodbye!

r-mand
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Liverpool FC
« Svar #69: 28 Okt 2014, 20:03 »

Mon ikke nogen af disse ting ændre sig, når det endelige spil udkommer. Man kan da kun håbe, ellers bliver det sgu lidt sløvt i længden.
Logged

Supra Societatem Nemo

JKJ
Gæst
 
Sv: Liverpool FC
« Svar #70: 28 Okt 2014, 20:05 »

Mon ikke nogen af disse ting ændre sig, når det endelige spil udkommer. Man kan da kun håbe, ellers bliver det sgu lidt sløvt i længden.

Det håber jeg, for at svært ved at give en spiller der har spillet alle kampe mere spilletid og en langtidsskadet spilletid  Huh
Logged

The_Gerrard
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Liverpool FC
« Svar #71: 28 Okt 2014, 20:07 »

Den største ting de skal fikse er at FM lukker konstant! Nu mistede jeg lige en masse konge resultater!!! :@
Logged

Følg med i mit comeback på blog-scenen! http://fmfreaks.dk/index.php?topic=40590.0

JKJ
Gæst
 
Sv: Liverpool FC
« Svar #72: 28 Okt 2014, 20:09 »

Den største ting de skal fikse er at FM lukker konstant! Nu mistede jeg lige en masse konge resultater!!! :@

Gemmer altid efter hver kamp, så sker det ikke  Thumbs Up
Logged

The_Gerrard
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Liverpool FC
« Svar #73: 28 Okt 2014, 20:18 »

Det burde stadig ikke være nødvendigt Wink
Logged

Følg med i mit comeback på blog-scenen! http://fmfreaks.dk/index.php?topic=40590.0

pati924
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Liverpool FC
« Svar #74: 28 Okt 2014, 20:18 »

Puha, en hård sæson start jeg har gang i her.
jeg har mødt Aston Villa (2-2), Saints (2-2), United (1-2 Nederlag) og Q.P.R (1-4 Nederlag)
Så jeg følte mig nødsaget til at lave nogle små tweaks i min opstilling, om det har hjulpet eller ej skal jeg ikke kunne sige, men efter min taktik fix, har jeg spillet en kamp mod Porto i CHL, og den vandt jeg ikke mindre ind 7-1, jeg havde blot 42% boldbesiddelse, og hele 25 chancer (12 inden for rammen)
Kampen efter hvor jeg mødte Arsenal var jeg tilbage på samme elendige spor, som før CHL, 6-4 nederlag til Arsenal.
det kan godt gå hen og blive en lang sæson, dog skal det siges at min taktik stadig kun er "kompetent" så der vil ske forbedringer
Logged

Sider: 1 ... 3 4 [5] 6 7 ... 17 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010