home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23287
  0 Brugere, 484 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: queenofmumbai
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Football Manager 2015
| |-+  Kategori: Klubsøgning og -erfaring
| | |-+  Liverpool FC
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 15 16 [17] Udprint
Forfatter Emne: Liverpool FC  (Læst 72313 gange)
Roberto_Baggio
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Liverpool FC
« Svar #240: 14 Mar 2015, 16:11 »

Hey, er der nogle lidt mere hardcore Liverpool gamere der kan give et kort indblik i klubbens økonomi i spillet kontra IRL..??

Grunden til jeg spørger er dette:

Jeg havde en fremragende 1.sæson med 3 trofæer ( Liga cup, FA Cup og ChL ) og misser mesterskabet med 1 point til ManU.

Det jeg ikke forstår er at jeg kun får 182mil til transfers efter de mange triumfer... Klubben tillader tilmed kun at jeg ved salg kan bruge 30% af beløbet jeg får ved salg..
Til sammenligning fik jeg i et PSG save ( ved godt der er en olie mand klubben, men alligevel ) 1,2 mia til transfers..

Jeg endte med at sælge mit bom sikre midterforsvar Sakho / Skrtel til de 2 Madrid klubber for samlet 325mil for at skaffe nogle penge.

Sakho blev kun solgt af nød fordi Real havde gjort ham utilfreds med at offentliggøre deres interesse.. Han fuckede med truppen fordi jeg afviste et latterligt lavt bud fra Real på 130mil... Istedet hentede Real Skrtel for 110mil, hvilket var ok fordi der kun var 1 år tilbage af hans kontrakt..
Sakho endte i stedet i Atl Madrid for 215mil som var hans værdi..

Anyway, kan nogen give mig et indblik i ovenstående spørgsmål..?? Jeg syns det virkede helt galt
Logged

Love the Blues

RasmusB95
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Sv: Liverpool FC
« Svar #241: 18 Mar 2015, 17:45 »

Har i en god taktik jeg kan bruge med Liverpool? Vil helst gerne spille 4-2-3-1.
Logged

Kodahl
Juniorspiller
**

Offline Offline

 
Sv: Liverpool FC
« Svar #242: 25 Mar 2015, 17:37 »

Er igang med min første sæson for Liverpool, og køber et ungt talent på 19 år Cauley Woodrow.. Egentlig en jeg havde anset skulle spille et par kampe i ny og næ for førsteholdet. Jeg køber ham, det så åbenbart min leder for talentudvikling der tager sig af at skrive den kontrakt og acceptere købet af ham, vidste jeg ikke lige. Men lige så snart han havde accepteret handlen på mine vejne, så står der han er udlejet til Fulham som jeg lige har købt ham fra.. Det må han jo så også have fixet på 0,5 sekunder....... Har så været inde og ændre det i personaleansvar, men det koster så han skal være en hel sæson i Fulham!
Logged

Chrizz
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: Liverpool FC
« Svar #243: 15 Maj 2015, 19:07 »

Har selvfølgelig også et saved med de røde fra Anfield, og hvilken succes!
Første sæson ender med mesterskabet 1 point foran United Thumbs Up
I forhold til spiller præstationer var Sturridge og Sterling forrygende. Sturridge bliver sikker topscorer med 29 kasser i 32 kampe. Sterling levere 11 kasser samt 14 assists fra sin plads på venstre kanten Smiley

I løbet af sommeren bliver Sakho solgt for 300 mio, med Real Madrid som køber. Det skal viser sig senere i spilet, at der skal laves langt flere handler klubberne i mellem. Herudover bliver Balo solgt for 200 mio. til Tottenham.
Der bliver ikke lavet de store tilføjelser udover, Konoplyanka på en fri transfer, samt Balanta bliver hentet til klubben for 100 mio.
Den manglende aktivitet på transfermarkedet kan desværre også mærkes i 2. sæson hvor jeg kun hiver en skuffende 4. plads hjem i ligaen og har store defensive problemer. Europæisk kører tingene på skinner og tilkæmper mig en finale plads i CL mod City. En meget tæt kamp, som ender med at gå hele vejen til nervepirrende forlænget spilletid. Henderson giver os en tidlig føring, men Aügero gør det onde og scorer hurtigt to kasser og vi taber dermed kampen 3-2 ticked off

Derfor ender 2. sæson helt uden titler, hvilket langtfra er tilfredsstillende, derfor vil der også varslet store ændringer i Liverpool op til den nye sæson. 

3. sæson sker der som før omtalt store ændringer i truppen. Lallana, Mignolet samt Moreno bliver alle sammen solgt til en samlet værdi af 500 kr. Moreno bliver solgt for 200 mio. til Real Madrid.
Efter Real Madrid seneste togter i Liverpool, bliver dette sommeren hvor Liverpool tager den søde hævn. Jeg bliver udstyret med transferbudget på 1,2 mia. (ekl. de 500 mio. fra spillersalg).
Denne sommeren bliver Bale, Marcelo, Varane hentet til Liverpool fra Madrid klubben. Herudover bliver Ter-stegen og Mario Fernandes hentet ind som forstærkninger til defensiven. Sidste sæson havde holdet store defensive problemer, det satser jeg stærkt på bliver ændret med en helt ny 4-mands bagkæde samt ny keeper. Hele denne pakke kostede klubben 1,2 mia. men det var hver en mio. værd Peace

Lige nu befinder jeg mig midt i 3. sæson og fører Premier League med 3 point ned til Tottenham. Statistikken hedder 13-2-1 og 61-11 målscore. Nogle vigtige resultater fra ligaen: United besejret 5-2, Arsenal ydmyget med 7-0, Southampton 5-2. Bale er fuldstændig vanvittig 15 scorer (inkl 5 i en kamp) samt 7 oplæg i 21 kampe. Sterling har 8 kasser samt 9 assist i 12 kampe og en markedsværdi på 440 mio. Sturridge har nettet 14 gange med 5 assist i 13 kampe
Som offensiven og defensiven er kørende i øjeblikket, kan jeg ikke se hvem der skal stoppe denne maskine Peace

Ser frem til at bringe flere titler til Beatles klubben Opstemt
« Seneste Redigering: 15 Maj 2015, 22:42 af Chrizz » Logged

Dennislauridsen
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Liverpool FC
« Svar #244: 15 Maj 2015, 22:10 »

Har selvfølgelig også et saved med de røde fra Anfield, og hvilken succes!
Første sæson ender med mesterskabet 1 point foran United Thumbs Up
I forhold til spiller præstationer var Sturridge og Sterling forrygende. Sturridge bliver sikker topscorer med 29 kasser i 32 kampe. Sterling levere 11 kasser samt 14 assists fra sin plads på venstre kanten Smiley

I løbet af sommeren bliver Sakho solgt for 300 mio, med Real Madrid som køber. Det skal viser sig senere i spilet, at der skal laves langt flere handler klubberne i mellem. Herudover bliver Balo solgt for 200 mio. til Tottenham.
Der bliver ikke lavet de store tilføjelser udover, Konoplyanka på en fri transfer, samt Balanta bliver hentet til klubben for 100 mio.
Den manglende aktivitet på transfermarkedet kan desværre også mærkes i 2. sæson hvor jeg kun hiver en skuffende 4. plads hjem i ligaen og har store defensive problemer. Europæisk kører tingene på skinner og tilkæmper mig en finale plads i CL mod City. En meget tæt kamp, som ender med at gå hele vejen til nervepirrende forlænget spilletid. Henderson giver os en tidlig føring, men Aügero gør det onde og scorer hurtigt to kasser og vi taber dermed kampen 3-2 ticked off

Derfor ender 2. sæson helt uden titler, hvilket langtfra er tilfredsstillende, derfor vil der også varslet store ændringer i Liverpool op til den nye sæson. 

3. sæson sker der som før omtalt store ændringer i truppen. Lallana, Mignolet samt Moreno bliver alle sammen solgt til en samlet værdi af 500 kr. Moreno bliver solgt for 200 mio. til Real Madrid.
Efter Real Madrid seneste togter i Liverpool, bliver dette sommeren hvor Liverpool tager den søde hævn. Jeg bliver udstyret med transferbudget på 1,2 mia. (ekl. de 500 mio. fra spillersalg).
Denne sommeren bliver Bale, Marcelo, Varane hentet til Liverpool fra Madrid klubben. Herudover bliver Ter-stegen og Mario Fernandes hentet ind som forstærkninger til defensiven. Sidste sæson havde holdet store defensive problemer, det satser jeg stærkt på bliver ændret med en helt ny 4-mands bagkæde samt ny keeper. Hele denne pakke kostede klubben 1,2 mia. men det var hver en mio. værd Peace

Lige nu befinder jeg mig midt i 3. sæson og fører Premier League med 3 point ned til Tottenham. Statistikken hedder 13-2-1 og 61-31 målscore. Nogle vigtige resultater fra ligaen: United besejret 5-2, Arsenal ydmyget med 7-0, Southampton 5-2. Bale er fuldstændig vanvittig 15 scorer (inkl 5 i en kamp) samt 7 oplæg i 21 kampe. Sterling har 8 kasser samt 9 assist i 12 kampe og en markedsværdi på 440 mio. Sturridge har nettet 14 gange med 5 assist i 13 kampe
Som offensiven og defensiven er kørende i øjeblikket, kan jeg ikke se hvem der skal stoppe denne maskine Peace

Ser frem til at bringe flere titler til Beatles klubben Opstemt

Gode køb. Forstår ikke du gik af med Mario. Han plejer at være hjernedød i mine saves. Lige en ting. Kan det passe du lukker ca. 2 mål ind pr. kamp? Det godt nok mange syntes jeg, men tilgengæld så scorer du jo også dobbelt så mange Smiley
Logged

H A L A   M A D R I D!

Chrizz
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: Liverpool FC
« Svar #245: 15 Maj 2015, 22:44 »

Det var også et stort dilemma, specielt at det var til et rivaliserende hold. Kunne slet ikke få ham i gang, men har været en okay bomber for Tottenham. Fortryder dog ikke salget Smiley Ups, mindre taste fejl Opstemt Skulle have været 11* mål indkasseret Smiley
Logged

Dennislauridsen
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Liverpool FC
« Svar #246: 15 Maj 2015, 22:55 »

Det var også et stort dilemma, specielt at det var til et rivaliserende hold. Kunne slet ikke få ham i gang, men har været en okay bomber for Tottenham. Fortryder dog ikke salget Smiley Ups, mindre taste fejl Opstemt Skulle have været 11* mål indkasseret Smiley

Ja det jo det.

Okay, så jeg lidt mere rolig Wink
Logged

H A L A   M A D R I D!

Est-1892
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Liverpool FC
« Svar #247: 05 Sep 2015, 17:42 »

Så fik sparket gang i mit sidste save her i FM 15 med Liverpool Fc.

Barcalays Premier League.
Vandt jeg stensikkert med 94 point og en målscore på 102 -35, ind på anden pladsen kom Chelsea med 86 point samt Man City ind som nr 3 med 75 point

Engelske Fa Cup.
Røg desværre ud til Arseanal i semifinalen 0-3.

Capital One Cup.
Ja ved ikke hvad jeg skal sige Opstemt valgte at smide anden holdet på banen fra start og det skulle jeg aldrig have gjort tabte 3-2 til Aston Villa i første kamp.

UEFA Europa League.
Endte med at vinde 2-1 i finalen mod Dnipro, jeg har ikke tabt en eneste kamp mod finalen, så rigtig dejligt at kunne gøre det færdig.

Spillerstatistik.
Daniel Sturridge har været fulstændig ustyrlig foran mål denne sæson, 50 mål 2 oplæg i alle turneringer.

Coutinho har også har en rigtig stor sæson, og kan bestemt mærkes da de store klubber står klar med den store penge pung, 11 mål 20 oplæg i alle turneringer.

Roberto Firmino ja ved ikke hvad jeg kunne forvente af ham da jeg aldrig har haft ham i fm, han har fået et par chancer og har bestemt taget dem, 10 mål 9 oplæg i alle turneringer.

Christian Benteke har jeg mest brugt hvis jeg nu var bagud og skulle bruge en stor kanon i boksen, 19 mål 2 oplæg i alle turneringer.

Jordan Henderson første sæson som kaptajn, og jeg det må man sige gik ganske godt, 9 mål 17 oplæg i alle turneringer.

Simon Mignolet fleste clean sheets..

Nu vil jeg igang med at kigge lidt på transfer siden da der ikke er sket noget der i nu. Dette var blot en lille update af mit sidste save indtil fm 16!
Logged

#Respect

The Captain says goodbye!

Roberto_Baggio
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Liverpool FC
« Svar #248: 04 Okt 2015, 13:54 »

Jeg skal bruge en Keeper der præsterer fra dag 1

Mit save er lige startet op og har lige nu 200mil...

Jeg har budt på Tim Krul som jo er en rutineret PrL keeper, men ønsker en der lidt mere "star player"- agtig...
Logged

Love the Blues

Sirstaal
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Liverpool FC
« Svar #249: 04 Okt 2015, 15:33 »

Jeg skal bruge en Keeper der præsterer fra dag 1

Mit save er lige startet op og har lige nu 200mil...

Jeg har budt på Tim Krul som jo er en rutineret PrL keeper, men ønsker en der lidt mere "star player"- agtig...

Timo Horn, Bernd Leno, Jan Oblak, Geronimo Rulli?
Logged

”Den, der opgiver at blive bedre, ophører med at være god”.

Sider: 1 ... 15 16 [17] Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010