home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23282
  0 Brugere, 371 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: ArmaghRed92
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Football Manager 2015
| |-+  Kategori: Klubsøgning og -erfaring
| | |-+  Liverpool FC
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 2 [3] 4 5 ... 17 Udprint
Forfatter Emne: Liverpool FC  (Læst 72209 gange)
daugaard
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Liverpool FC
« Svar #30: 24 Okt 2014, 21:43 »

170 mill.
Logged


JKJ
Gæst
 
Sv: Liverpool FC
« Svar #31: 24 Okt 2014, 22:11 »

Hvordan ser jeres opstilling, altså taktisk.

Har leget lidt med en 4-3-3, men overvejer en 4-3-1-2 for at få plads til 2 helt i front.
Logged

kevinkvist
Juniorspiller
**

Offline Offline

 
Sv: Liverpool FC
« Svar #32: 25 Okt 2014, 11:53 »

Jeg kan ikke leje Markovic ud i Januar da jeg ingen bud på ham får.. hvordan kan det være?
Logged

snaever
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Liverpool FC
« Svar #33: 25 Okt 2014, 12:27 »

Et lille råd til jer. BRUG SUSO! Har brugt ham på hhv. venstre og højre kant i de sidste par kampe og han har scoret 6 mål i mine seneste 3 kampe!
Logged

“This city has two great teams - Liverpool and Liverpool reserves.” - Bill Shankly

snaever
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Liverpool FC
« Svar #34: 25 Okt 2014, 15:16 »

Det går virkelig fantastisk i mit save. Efter 13 kampe ligger jeg nummer 1 med kun ét nederlag! Er hele syv point foran Arsenal på andenpladsen så tidligt i sæsonen. Derudover er jeg gået videre i min gruppe i CHL efter 5 kampe. Dog som 2'er. Har tabt begge kampe til Real Madrid, som er 1'er med 15 ud af 15 point.

Sturridge er helt fantastisk for mig og har scoret 17 mål i 15 kampe. Suso som jeg nævnte ovenfor er stadig helt ustyrlig og er den spiller med højst karakter. Han har scoret 10 mål i 12 kampe og lavet 7 oplæg. Sterling er jeg også glad for, men han svinger dog lidt i sine præstationer. 8 mål og 5 oplæg i 16 kampe.

Hvordan går det for jer andre? Smiley
Logged

“This city has two great teams - Liverpool and Liverpool reserves.” - Bill Shankly

daugaard
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Liverpool FC
« Svar #35: 25 Okt 2014, 15:40 »

Her er lidt opdatering på mit save..
Først får i min sidste kamp mod bæ united.




Også her er stillingen i ligaen.


og her resultaterne.



Spillermæssigt er Lallana blevet sur, da jeg ikke bruger ham. Jeg har købt sisto som er udemærket 4 stjerner potentiale i Liverpool er meget godt, har købt Will Hughes fra Derby og sælger Lallana, Enrique og måske Balotelli næste sæson.
Logged


Est-1892
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Liverpool FC
« Svar #36: 25 Okt 2014, 21:54 »

Spørg bare her Smiley

Har lige startet et save med liverpool op.
Men når jeg går under transfer er der ingen spillere overhovedet som i 14'erne Smiley??
Nogen der ved dette?
Logged

#Respect

The Captain says goodbye!

JKJ
Gæst
 
Sv: Liverpool FC
« Svar #37: 25 Okt 2014, 23:21 »

Så kom jeg også for alvor i gang, havde lidt start bøvl som altid med taktikken. Men den er vist ved at være der.

Startede med en ude kamp mod Man U, og tabte vel ikke ufortjent med 1-2. Men siden har jeg ikke set mig tilbage og senest har jeg lige smadret Bayern Munchen med 2-0 i den første kamp i CL.

Sturridge høvler mål ind og Coutinho har på nuværende tidspunkt lavet 6 ass i 4 kampe. Det ser bestemt lovende ud.

Har ikke købt nogle endnu og kun lejet ganske få ud fra U-21 holdet.
Spilelrne skal have en chance inden de sendes ud eller overrasker positivt.

Spillere som GJ, Lucas og Balotelli og Lambert står dog pt ikke særlig stærkt.
Borini, Sakho og Can har derimod overrasket rigtig positivt indtil nu.
Logged

JKJ
Gæst
 
Sv: Liverpool FC
« Svar #38: 26 Okt 2014, 00:25 »

Nogen der har fået Balotelli til at fungere?

Jeg har fået Sturridge skadet og Balotelli får chancen gang på gang, men det er fuldstændigt som i den virkelige verden - det fungere bare ikke!!
Logged

Grün
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Liverpool FC
« Svar #39: 26 Okt 2014, 00:35 »

FM er jo meget realistisk til tider Wink Kan du smide et SS af hans stats, kan være jeg kan hjælpe lidt, har ikke FM15 nemlig Smiley
Logged

mfsjovhat
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Liverpool FC
« Svar #40: 26 Okt 2014, 01:40 »

Ligger på en 1. plads efter 14 runder med 5 points og det er b.la kun blevet til et enkelt nederlag og sejre over Arsenal, Man utd og Tottenham samt en uafgjort imod City. Jeg spiller med indvendige angribere og Sturrdige/Balotelli på toppen, men jeg kan slet, slet ikke få gang i nogen af dem. De brænder og brænder begge to og skaber simpelthen ikke nok.
Derudover har jeg virkelig fået gang i kantspillet, hvor både Lallana, Sterling og i særdeleshed Markovic stortrives. Coutinho gør det også fornemt, men de førnævnte tre gør det virkelig sublimt. Derudover består min midterakse af Hendo, Lucas og Gerrard med Can som alt-mulig-manden og back-uppen/indskifteren. Joe Allen blev solgt til Arsenal for 155 mio og ind blev hentet Saido Berahino, som dog med det samme blev udlejet tilbage til West Brom(Han er stærkt undervurderet i spillet og indtil videre ikke de 60 mio. værd). Jeg lurer i øjeblikket på en ekstra mand til midtbanen, hvor jeg ønsker at tilknytte enten Pierre-Emile Højbjerg eller Kongdonbia fra Monaco. Jeg ved ikke hvem jeg ellers skulle investere i, men helst en ung gut med et godt CA og højt PA.
Målmandsposten er også noget jeg løbende holder øje med, da Brad Jones simpethen ikke er en god nok reserve og Mignolet heller ikke er den bedste keeper. Asmir Begovic kan hentes forholdsvis billigt og har fremragende stats, ydermere har jeg også en vis anden belgier i kikkerten nemlig Koen Casteels, som både er ung og har voldsomt gode stats samt en fordelagtig højde.
Logged

Thaurat al Shabab

Sirstaal
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Liverpool FC
« Svar #41: 26 Okt 2014, 01:49 »

Ligger på en 1. plads efter 14 runder med 5 points og det er b.la kun blevet til et enkelt nederlag og sejre over Arsenal, Man utd og Tottenham samt en uafgjort imod City. Jeg spiller med indvendige angribere og Sturrdige/Balotelli på toppen, men jeg kan slet, slet ikke få gang i nogen af dem. De brænder og brænder begge to og skaber simpelthen ikke nok.
Derudover har jeg virkelig fået gang i kantspillet, hvor både Lallana, Sterling og i særdeleshed Markovic stortrives. Coutinho gør det også fornemt, men de førnævnte tre gør det virkelig sublimt. Derudover består min midterakse af Hendo, Lucas og Gerrard med Can som alt-mulig-manden og back-uppen/indskifteren. Joe Allen blev solgt til Arsenal for 155 mio og ind blev hentet Saido Berahino, som dog med det samme blev udlejet tilbage til West Brom(Han er stærkt undervurderet i spillet og indtil videre ikke de 60 mio. værd). Jeg lurer i øjeblikket på en ekstra mand til midtbanen, hvor jeg ønsker at tilknytte enten Pierre-Emile Højbjerg eller Kongdonbia fra Monaco. Jeg ved ikke hvem jeg ellers skulle investere i, men helst en ung gut med et godt CA og højt PA.
Målmandsposten er også noget jeg løbende holder øje med, da Brad Jones simpethen ikke er en god nok reserve og Mignolet heller ikke er den bedste keeper. Asmir Begovic kan hentes forholdsvis billigt og har fremragende stats, ydermere har jeg også en vis anden belgier i kikkerten nemlig Koen Casteels, som både er ung og har voldsomt gode stats samt en fordelagtig højde.

Yderst imponerende at ligge nummer 1 efter 14 runder med kun 5 point!  crazy

Men spøg til side. Det ser da fornuftigt ud. Jeg synes du skal gå efter vores danske midtbane, da han er en del yngre og kan blive helt vanvittig, selvom Kondogbia nu også er ret habil og kan udvikle sig til en yderst dygtig midtbane.

Jeg håber du henter guldet hjem til Anfield!
Logged

”Den, der opgiver at blive bedre, ophører med at være god”.

mfsjovhat
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Liverpool FC
« Svar #42: 26 Okt 2014, 01:57 »

Tror seriøst der er en bug omkring Sturridge i spillet. Ligegyldigt hvor mange friløbere og åbne chancer han får, kan han ikke score. Det er udmattende at se på, man det fysisk dårligt jo.
Logged

Thaurat al Shabab

mfsjovhat
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Liverpool FC
« Svar #43: 26 Okt 2014, 02:17 »

Mini update: Slog Chelsea ude 4-1 efter at være kommet bagud 1-0 efter 18 sekunder. Jeg pønser på, at sælge Glen Johnson og hente Nathan Clyne ind som en direkte erstatning og desuden ville en Wanyama være et behageligt accet til truppen.
Logged

Thaurat al Shabab

mfsjovhat
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Liverpool FC
« Svar #44: 26 Okt 2014, 02:42 »

Så lukker spillet uventet ned. Fuck mig!
Logged

Thaurat al Shabab

Sider: 1 2 [3] 4 5 ... 17 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010