home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23287
  0 Brugere, 372 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: queenofmumbai
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Football Manager 2015
| |-+  Kategori: Klubsøgning og -erfaring
| | |-+  Liverpool FC
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 4 5 [6] 7 8 ... 17 Udprint
Forfatter Emne: Liverpool FC  (Læst 72331 gange)
The_Gerrard
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Liverpool FC
« Svar #75: 28 Okt 2014, 20:40 »

Er det bare mig, eller døjer spillerne meget med at have brug for hvile?
Logged

Følg med i mit comeback på blog-scenen! http://fmfreaks.dk/index.php?topic=40590.0

bøvle
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Liverpool FC
« Svar #76: 28 Okt 2014, 20:57 »

Jeg har ikke fået spillet endnu og regner ik med at spille det før den officielle udgivelse, men har netop læst alle vores sider igennem her i tråden og det virker som om der bliver scoret VOLDSOMT mange flere mål end der plejer, er det rigtigt?

Synes det er mange både 6-1, 7-2 og 6-4 resultater, hvilket trods alt er noget vi ser rimelig sjældent i den virkelige verden Wink

Nogen der kan lokkes til at smide SS op af vores midterforsvarer samt Moreno og Manquillo ?
Logged

The_Gerrard
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Liverpool FC
« Svar #77: 28 Okt 2014, 21:12 »

Jeg har ikke fået spillet endnu og regner ik med at spille det før den officielle udgivelse, men har netop læst alle vores sider igennem her i tråden og det virker som om der bliver scoret VOLDSOMT mange flere mål end der plejer, er det rigtigt?

Synes det er mange både 6-1, 7-2 og 6-4 resultater, hvilket trods alt er noget vi ser rimelig sjældent i den virkelige verden Wink

Nogen der kan lokkes til at smide SS op af vores midterforsvarer samt Moreno og Manquillo ?
Ved ikke om det er overdrevet? Kun mig der præsterer at score 3 mål pr kamp i gns.

* Skærmbillede 2014-10-28 kl. 21.09.54.png (324,02 KB - hentet 278 gange.)
Logged

Følg med i mit comeback på blog-scenen! http://fmfreaks.dk/index.php?topic=40590.0

bøvle
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Liverpool FC
« Svar #78: 28 Okt 2014, 21:21 »

Nej det billede du smider op der synes jeg ser markant mere realistisk ud end hvad jeg har set rundt omkring Opstemt
Logged

The_Gerrard
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Liverpool FC
« Svar #79: 28 Okt 2014, 21:28 »

Jeg synes egentlig de har gjort det godt allerede i betaen i år! Jeg har kun problemer med det der djævlens fis hvor spillet crasher! Smiley
Logged

Følg med i mit comeback på blog-scenen! http://fmfreaks.dk/index.php?topic=40590.0

bøvle
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Liverpool FC
« Svar #80: 28 Okt 2014, 21:32 »

Okay, lyder lækkert Smiley

Venter dog til den 7 og håber de har fået forbedret det yderligere Smiley

Kan folk lokkes til at smide lidt flere SS op? Gerrard samt vores forsvarskæde især. På forhånd tak
Logged

pati924
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Liverpool FC
« Svar #81: 28 Okt 2014, 23:55 »

Så nåede vi januar transfer vindue, og her har vi sagt farvel til Super Mario, han har egentlig præsteret rigtig godt, men han brokker sig over han ikke får spilletid nok, og med Sturridge i truppen der har scoret 15 mål i 16 kampe, så bliver det ikke til meget tid til Super Mario, godt 300 mio får jeg for ham, de bliver brugt på en ny midtbane mand Parejo og en ny målmand Timo Horn.
jeg syntes ikke det går så godt i ligaen, 30 point efter 21 kampe, er ikke så godt, i CHL går det okay, jeg er videre fra gruppe spillet, men møder Real madrid så det ser ret umuligt ud.
Chelsea slog mig ud i FA cup, og jeg er stadig med i capital one cup.
Så på cup siden er jeg ret tilfreds.
Spillere der virkelig præstere må siges at være Sterling der også har taget golden boy og var på årets verdenshold, derudover præstere Sturridge, og til dels James Ward-Prowse, men en 4 måneder lang skade har sat en stopper for hans fremdrift.
Forsvaret må bare siges at være helt godnat, jeg ligger godt nok nr. 6, men 46 mål lukket ind i 21 kampe, er slet ikke godkendt, og bliver mit fokus punkt næste sæson.
Logged

The_Gerrard
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Liverpool FC
« Svar #82: 29 Okt 2014, 11:09 »

Jeg kan absolut IKKE klage over mine drenge!

* Skærmbillede 2014-10-29 kl. 11.08.18.png (486,53 KB - hentet 239 gange.)
Logged

Følg med i mit comeback på blog-scenen! http://fmfreaks.dk/index.php?topic=40590.0

JKJ
Gæst
 
Sv: Liverpool FC
« Svar #83: 29 Okt 2014, 15:27 »


Forsvaret må bare siges at være helt godnat, jeg ligger godt nok nr. 6, men 46 mål lukket ind i 21 kampe, er slet ikke godkendt, og bliver mit fokus punkt næste sæson.

Der har jeg det så omvendt, midt i december måned har jeg kun lukket 12 mål ind i PL, CL og Liga-cuppen - tilsammen.
Det til trods for at jeg faktisk rotere en del mere end jeg havde planlagt.

Manquillo og Flana har den højre back. Skrtel, Sakho og Loveren skiftes til at spille i centerforsvaret, Toure får også flere kampe end jeg havde troet og på venstre back deles Moreno og Enrique om spilletiden.

Samtidigt har Mignolet stået helt fantastisk så hvis jeg kan få ham tilfreds igen  bliver han på holdet.

Jeg har ikke et snit på 3 mål pr kamp, det ligger kun lidt over 2 Wink
Logged

Est-1892
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Liverpool FC
« Svar #84: 29 Okt 2014, 16:33 »

The_Gerrard..

Kan jeg få dig til at oploade din taktik ? så man evt kan downloade den !
Logged

#Respect

The Captain says goodbye!

The_Gerrard
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Liverpool FC
« Svar #85: 29 Okt 2014, 16:36 »

The_Gerrard..

Kan jeg få dig til at oploade din taktik ? så man evt kan downloade den !
Jeg bruger tre forskellige taktikker, så de ikke kan læse mig? Smiley
Logged

Følg med i mit comeback på blog-scenen! http://fmfreaks.dk/index.php?topic=40590.0

pati924
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Liverpool FC
« Svar #86: 29 Okt 2014, 17:06 »

Inden jeg er begyndt at leje med taktikken til 2. sæson endnu, har jeg igangsat en træning af en ny taktik, hvor jeg skubber min ene CM ned som DM, så jeg får en lidt mere defensiv midtbane og håber det måske vil løse mit defensive problem, i 29 kampe har jeg lukket 60 mål ind, og kun scoret "69", så der skal noget mere balance ind på holdet.
Logged

The_Gerrard
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Liverpool FC
« Svar #87: 29 Okt 2014, 17:15 »

Hold da ferie det var en sjat!
Logged

Følg med i mit comeback på blog-scenen! http://fmfreaks.dk/index.php?topic=40590.0

pati924
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Liverpool FC
« Svar #88: 29 Okt 2014, 20:08 »

Så er første sæson overstået og det har bestemt været en elendig sæson. en kedelig 6 plads, og med det 3. dårligste forsvar altså det holder har lukket 3. flest mål ind i hele ligaen, som alligevel må siges at være imponerende, når jeg befinder mig på en 6. plads jeg har så også det 2. bedste angreb i ligaen, så jeg er da præsenteret på diverse lister.
man kan sige, det i princippet er et godkendt resultat, da forventningerne var kvalificering til Euro cup. så på den facon er det ikke skidt, men jeg er bare ikke tilfreds når jeg lukker så mange mål ind. så jeg skal i gang med en Defensiv "renovering", spiller som kunne være på vej ud er Lovren, han har været utilfreds hele sæsonen, desværre. og har samtidig lige anmodet om at blive sat på transfer, så han er på vej ud.
Logged

Sir Jeppe
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Liverpool FC
« Svar #89: 29 Okt 2014, 20:25 »

Efter en halvsløj første sæson, der endte med en 5. plads, blev det til en fantastisk førsteplads i Premier League samt et knebent nederlag i FA Cup-finalen i anden sæson. Angrebet sprudlede, og hele fem forskellige spillere nåede at runde de 20 mål i den sæson!
Logged

Sider: 1 ... 4 5 [6] 7 8 ... 17 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010