home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
28 Sep 2024, 22:40 Kenitho Challenges The real SAF Challenge
24 Sep 2024, 14:27 Broen13 Omklædning... Underlige ting
09 Sep 2024, 20:59 Bubbles Blogs #4 - FC Balzers & Liec...
02 Sep 2024, 15:06 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
25 Aug 2024, 23:01 Nephilim Skadestuen FFP Fejl?
21 Aug 2024, 15:58 rheya Blogs "Ålleren" tilbage i Su...
25 Jul 2024, 08:58 andersnomanni Blogs Freiburg Gloryhunter s...
Antal Registrerede Brugere: 23425
  0 Brugere, 812 Gæster Online.

Indlæg: 1132881 over 31375 Emner
Nyeste Bruger: diazkeira740
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  FC Barcelona-tråden
0 Brugere og 15 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 51 52 [53] 54 55 ... 171 Udprint
Forfatter Emne: FC Barcelona-tråden  (Læst 451321 gange)
mfsjovhat
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: FC Barcelona-tråden
« Svar #780: 08 Feb 2011, 19:19 »

Du må da have noget, at bygge det på... Hvorfor tror du at han er det? Også bare af nysgerrighed.  Peace

Igennem den måde han formulerer sig på.
Logged

Thaurat al Shabab

Daniel Nordentoft
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: FC Barcelona-tråden
« Svar #781: 08 Feb 2011, 19:22 »

Igennem den måde han formulerer sig på.

Når okay. Wink

Jeg synes at han formulerer sig relativt normalt, selvom han ikke har noget grundlag for sine holdninger i de fleste sammenhæng.

Han laver nogle stavefejl osv. men egentlig ikke noget jeg har lagt mærke til før, men det kan da godt være, at du har ret.
Logged

Batigol
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: FC Barcelona-tråden
« Svar #782: 08 Feb 2011, 19:23 »

Ronaldo mere komplet min bare ...
Læs den artikel jeg linkede til i går - her.
At Messi skulle være egoistisk, kan jeg slet ikke regne ud, hvordan du er nået frem til. Han er den spiller der har lagt op til flest mål i Barcelona i år - 21 i alt. Det er 9 mere end Pedro og Alves - 10 mere end Xavi. Egoistisk? Nej. Komplet? Ja. Det vil være hovedløst af mig at begynde at forklare hvorfor på egen hånd, for jeg vil aldrig kunne gøre det på samme niveau og samme måde som Sid Lowe gør det. Så hvis I absolut vil fortsætte debatten om Messi og Ronaldo, og fortsat vil bruge argumentet med at Ronaldo skulle være en mere komplet spiller end Messi, så vil jeg stærkt opfordre jer til at læse ovenstående artikel.

For lige på forhånd at understrege det, så er jeg absolut ikke 'anti-Ronaldo'. Jeg nyder at se ham spille, for han mestrer fodboldens spil på så fantastisk vis. Det er jo flot at se ham spille, det er spektakulært, for hans spil er generelt meget stort anlagt. Det tror jeg ikke der er nogen der vil benægte, selv ikke de største Messi fans - Ronaldo er en fantastisk fodboldspiller. Men at han skulle være mere komplet end Messi er efterhånden noget vi har lagt ører til alt for mange gange, og den holder altså bare ikke længere. Messi har udviklet sig vanvittigt meget i stort set samtlige af spillets facetter i løbet af de sidste 2-3 sæsoner. Han er ikke længere denne lille spiller der kan drible, løbe hurtigt og er glad for at trække ind i banen fra sit udgangspunkt i højre side. I dag er han en trequartista af fuldstændig uset kaliber. Han gør det hele - trækker ned i banen for at modtage bolden, lægger op til mål, scorer mål, deltager aktivt i genpresset og presspillet, han tager sågar returløb. Men som sagt - mine egne ord kan ikke forklare og beskrive det Sid Lowe gør med sine ord.
Logged

Åh Anders Kuuure, du er mit livs kærlighed.
Åh Anders Kuuure, du gør min kæreste gravid.

Dioh Williams = Samme niveau som George Weah.

Lars Pleidrup fan klub for livet.

mfsjovhat
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: FC Barcelona-tråden
« Svar #783: 08 Feb 2011, 19:28 »

Når okay. Wink

Jeg synes at han formulerer sig relativt normalt, selvom han ikke har noget grundlag for sine holdninger i de fleste sammenhæng.

Han laver nogle stavefejl osv. men egentlig ikke noget jeg har lagt mærke til før, men det kan da godt være, at du har ret.

Der er visse symptomer, ikke kun grammatiske, men også holdningsmæssige. Måden hvorpå han hylder Barcelona og ikke mindst Messi er jo på grænsen til at være fanatisk.
« Seneste Redigering: 08 Feb 2011, 19:33 af mfsjovhat » Logged

Thaurat al Shabab

JosepGuardiola
Gæst
 
Sv: FC Barcelona-tråden
« Svar #784: 08 Feb 2011, 19:32 »

Ronaldo mere komplet min bare ...
Læs den artikel jeg linkede til i går - her.
At Messi skulle være egoistisk, kan jeg slet ikke regne ud, hvordan du er nået frem til. Han er den spiller der har lagt op til flest mål i Barcelona i år

FCBarcelona.com siger Iniesta har lavet 36 assists - i ligaen alene: http://fcbarcelona.com/web/english/futbol/temporada_10-11/estadistiques/jugadors/Iniesta/fitxa.html

-----------------
Hej, Guardiola, du har da vist forlænget din kontrakt.
http://fcbarcelona.com/web/english/noticies/futbol/temporada10-11/02/08/n110208115614.html
Logged

Batigol
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: FC Barcelona-tråden
« Svar #785: 08 Feb 2011, 19:35 »

Der er visse symptomer, ikke kun grammatiske, men også holdningsmæssige. Måden han hylder Barcelona og ikke mindst Messi er jo på grænsen til at være fanatisk.

Disse 'symptomer' er der nu også massevis af folk uden anden etnisk baggrund der har. De grammatiske såvel som den holdningsmæssige. Jeg kender selv nogle stykker. Et par United-fans, en Arsenal-gut og en Inter-fan som alle tilsyneladende er fuldstændig blottet for sund fornuft og objektivitet når snakken falder på fodbold. Til gengæld er en af mine bedste venner kroatisk, og han er faktisk rigtig dygtig rent fodboldfagligt og sig ofte nogle taktiske observationer som jeg, eksempelvis, ikke selv lægger mærke til. Men jeg skal naturligvis ikke kunne sige om jeg blot er havnet i en usædvanlig omgangskreds? Smiley
Logged

Åh Anders Kuuure, du er mit livs kærlighed.
Åh Anders Kuuure, du gør min kæreste gravid.

Dioh Williams = Samme niveau som George Weah.

Lars Pleidrup fan klub for livet.

mfsjovhat
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: FC Barcelona-tråden
« Svar #786: 08 Feb 2011, 19:39 »

Disse 'symptomer' er der nu også massevis af folk uden anden etnisk baggrund der har. De grammatiske såvel som den holdningsmæssige. Jeg kender selv nogle stykker. Et par United-fans, en Arsenal-gut og en Inter-fan som alle tilsyneladende er fuldstændig blottet for sund fornuft og objektivitet når snakken falder på fodbold. Til gengæld er en af mine bedste venner kroatisk, og han er faktisk rigtig dygtig rent fodboldfagligt og sig ofte nogle taktiske observationer som jeg, eksempelvis, ikke selv lægger mærke til. Men jeg skal naturligvis ikke kunne sige om jeg blot er havnet i en usædvanlig omgangskreds? Smiley

Tja, hvem ved? Måske viser det sig, at det bare går lidt for stærkt når der skal skrives et indlæg.
Logged

Thaurat al Shabab

Batigol
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: FC Barcelona-tråden
« Svar #787: 08 Feb 2011, 19:40 »

FCBarcelona.com siger Iniesta har lavet 36 assists - i ligaen alene: http://fcbarcelona.com/web/english/futbol/temporada_10-11/estadistiques/jugadors/Iniesta/fitxa.html

Ja, jeg har altid undret mig over den første af de to 'Assists' kolonner. Den eneste fornuftige forklaring jeg indtil videre har kunnet komme op med, er at det er antallet af næstsidste afleveringer de har stået for. Altså for eksempel kan det være en aflevering i dybden spillet af X, som splitter forsvaret ad, hvorefter Y, der blev stukket i dybden, spiller den videre til A der scorer målet. I dette tilfælde vil Y naturligvis blive noteret for selve assisten, mens mit gæt så er at X får tilskrevet assistens assist - hvis du forstår? For 36 assists har han ikke lavet. Det er jeg 100 % sikker på! Wink

Og hvor er det da bare fedt at Pep endelig får forlænget den kontrakt. Så mangler vi bare lige at Alves også skriver under, så ser næste år også ud til at kunne blive et succesfuldt år!
Logged

Åh Anders Kuuure, du er mit livs kærlighed.
Åh Anders Kuuure, du gør min kæreste gravid.

Dioh Williams = Samme niveau som George Weah.

Lars Pleidrup fan klub for livet.

Daniel Nordentoft
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: FC Barcelona-tråden
« Svar #788: 08 Feb 2011, 19:42 »

Der er visse symptomer, ikke kun grammatiske, men også holdningsmæssige. Måden hvorpå han hylder Barcelona og ikke mindst Messi er jo på grænsen til at være fanatisk.

Jeg kan ikke se hvor du vil hen?

Hans holdninger skulle være grunden til, at han var udenlandsk!?
Logged

mfsjovhat
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: FC Barcelona-tråden
« Svar #789: 08 Feb 2011, 19:43 »

Jeg kan ikke se hvor du vil hen?

Hans holdninger skulle være grunden til, at han var udenlandsk!?

Nej, du er helt gal på den.
Logged

Thaurat al Shabab

xxbikbokxx
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: FC Barcelona-tråden
« Svar #790: 08 Feb 2011, 19:43 »

Ja, jeg har altid undret mig over den første af de to 'Assists' kolonner. Den eneste fornuftige forklaring jeg indtil videre har kunnet komme op med, er at det er antallet af næstsidste afleveringer de har stået for. Altså for eksempel kan det være en aflevering i dybden spillet af X, som splitter forsvaret ad, hvorefter Y, der blev stukket i dybden, spiller den videre til A der scorer målet. I dette tilfælde vil Y naturligvis blive noteret for selve assisten, mens mit gæt så er at X får tilskrevet assistens assist - hvis du forstår? For 36 assists har han ikke lavet. Det er jeg 100 % sikker på! Wink

Og hvor er det da bare fedt at Pep endelig får forlænget den kontrakt. Så mangler vi bare lige at Alves også skriver under, så ser næste år også ud til at kunne blive et succesfuldt år!
Elsker at du forklarer det med X og Y. Peace
Logged

Hala Madrid!

Daniel Nordentoft
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: FC Barcelona-tråden
« Svar #791: 08 Feb 2011, 19:45 »

Nej, du er helt gal på den.

Så forklar dog hvad du mener.
Logged

Batigol
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: FC Barcelona-tråden
« Svar #792: 08 Feb 2011, 19:48 »

Elsker at du forklarer det med X og Y. Peace

Hehe, jeg er elendig til matematik, men det giver alligevel et lidt bedre overblik når man er ude i forklaringer som den her! Wink
Logged

Åh Anders Kuuure, du er mit livs kærlighed.
Åh Anders Kuuure, du gør min kæreste gravid.

Dioh Williams = Samme niveau som George Weah.

Lars Pleidrup fan klub for livet.

mfsjovhat
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: FC Barcelona-tråden
« Svar #793: 08 Feb 2011, 19:50 »

Så forklar dog hvad du mener.

Symptomet er hans fanatisme.
Logged

Thaurat al Shabab

Daniel Nordentoft
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: FC Barcelona-tråden
« Svar #794: 08 Feb 2011, 19:53 »

Symptomet er hans fanatisme.

Bygger du hans fanatisme på, at han er udenlandsk?
Logged

Sider: 1 ... 51 52 [53] 54 55 ... 171 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010