home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
28 Sep 2024, 22:40 Kenitho Challenges The real SAF Challenge
24 Sep 2024, 14:27 Broen13 Omklædning... Underlige ting
09 Sep 2024, 20:59 Bubbles Blogs #4 - FC Balzers & Liec...
02 Sep 2024, 15:06 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
25 Aug 2024, 23:01 Nephilim Skadestuen FFP Fejl?
21 Aug 2024, 15:58 rheya Blogs "Ålleren" tilbage i Su...
25 Jul 2024, 08:58 andersnomanni Blogs Freiburg Gloryhunter s...
Antal Registrerede Brugere: 23425
  0 Brugere, 757 Gæster Online.

Indlæg: 1132881 over 31375 Emner
Nyeste Bruger: diazkeira740
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  FC Barcelona-tråden
0 Brugere og 15 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 52 53 [54] 55 56 ... 171 Udprint
Forfatter Emne: FC Barcelona-tråden  (Læst 451319 gange)
mfsjovhat
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: FC Barcelona-tråden
« Svar #795: 08 Feb 2011, 19:54 »

Bygger du hans fanatisme på, at han er udenlandsk?

Er du en journalist? Read between the lines....
Logged

Thaurat al Shabab

Daniel Nordentoft
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: FC Barcelona-tråden
« Svar #796: 08 Feb 2011, 19:59 »

Er du en journalist? Read between the lines....

Jeg kan sagtens læse mellem linjerne, men det er svært, når du kommer med så korte indlæg, hvor du just forklarer at du tror at han er udenlandsk, hvorpå jeg spørger om hvad du bygger det på? Så forklar det dog, er det virkelig så svært!?

Bygger du hans fanatiske holdninger og inputs på, at han er udenlandsk?
Logged

mfsjovhat
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: FC Barcelona-tråden
« Svar #797: 08 Feb 2011, 20:01 »

Jeg kan sagtens læse mellem linjerne, men det er svært, når du kommer med så korte indlæg, hvor du just forklarer at du tror at han er udenlandsk, hvorpå jeg spørger om hvad du bygger det på? Så forklar det dog, er det virkelig så svært!?

Bygger du hans fanatiske holdninger og inputs på, at han er udenlandsk?

Prøver du at fremstille mig dårligt? Er det her en personlig-hetz?
Som tidligere påpeget er jeg bare nysgerrig - du skal ikke lægge mere i det.
Logged

Thaurat al Shabab

Daniel Nordentoft
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: FC Barcelona-tråden
« Svar #798: 08 Feb 2011, 20:05 »

Prøver du at fremstille mig dårligt? Er det her en personlig-hetz?
Som tidligere påpeget er jeg bare nysgerrig - du skal ikke lægge mere i det.

Om jeg prøver at fremstille dig dårlig? - Nej!?

Jeg prøver bare at spørge indtil hvad det er du bygger på, at han muligvis kunne være udenlandsk, det er der vel intet forkert i. Hvis der ikke er noget i det, kan du jo bare forklarer det.

Det lyder en anelse racistisk, når du konkluderer at han må være fra udlandet, på grund af hans lidt farvede og fanatiske holdninger.
Logged

Batigol
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: FC Barcelona-tråden
« Svar #799: 08 Feb 2011, 20:08 »

Drenge, kan I ikke tage den over PB, hvis I virkelig føler behov for at uddebattere den fuldstændig, i stedet for at fylde en ellers god tråd med en hulens masse ligegyldige indlæg? I øvrigt er der da intet racistisk i hvad han siger - han har allerede skrevet at han selv har anden etnisk baggrund end dansk.
Logged

Åh Anders Kuuure, du er mit livs kærlighed.
Åh Anders Kuuure, du gør min kæreste gravid.

Dioh Williams = Samme niveau som George Weah.

Lars Pleidrup fan klub for livet.

mfsjovhat
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: FC Barcelona-tråden
« Svar #800: 08 Feb 2011, 20:10 »

Om jeg prøver at fremstille dig dårlig? - Nej!?

Jeg prøver bare at spørge indtil hvad det er du bygger på, at han muligvis kunne være udenlandsk, det er der vel intet forkert i. Hvis der ikke er noget i det, kan du jo bare forklarer det.

Det lyder en anelse racistisk, når du konkluderer at han må være fra udlandet, på grund af hans lidt farvede og fanatiske holdninger.


Det er jo personlig-hetz. Jeg vidste, at du prøvede at køre den over i racisme. Måske var det derfor jeg prøvede at være så kortfattet som muligt. Lige for at få 1 ting på det rene; jeg er ikke racist på nogen måde, fordi så ville jeg hade mine egne forfædre. Jeg er stadig bare nysgerrig og hvis der er en ting du kan/skal kalde mig, så er det generaliserende - men aldrig racistisk.
Logged

Thaurat al Shabab

Hamza_BIF
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: FC Barcelona-tråden
« Svar #801: 08 Feb 2011, 20:13 »

Hvor er du egentlig fra, mfsjovhat? Smiley


Svar modtaget i PB
« Seneste Redigering: 08 Feb 2011, 20:17 af Hamza_BIF » Logged

Ovenstående indlæg er af høj klasse.

Daniel Nordentoft
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: FC Barcelona-tråden
« Svar #802: 08 Feb 2011, 20:14 »

Drenge, kan I ikke tage den over PB, hvis I virkelig føler behov for at uddebattere den fuldstændig, i stedet for at fylde en ellers god tråd med en hulens masse ligegyldige indlæg? I øvrigt er der da intet racistisk i hvad han siger - han har allerede skrevet at han selv har anden etnisk baggrund end dansk.

Jo hvis det er et problem kan vi godt.

Der er noget du har mistforstået omkring racisme. - Bare fordi du selv har udenlandsk blod i årene, kan du sagtens være racistisk. Jeg er f.eks. spansk, og jeg kan da godt være racistisk, ikke fordi jeg er det. Jeg siger heller ikke, at det er racistiske indlæg, men jeg forstår bare ikke at han ikke kan forklarer hvad han byggede sin påstand, eller tanke på. Forstår ikke at vi pludselig skal have et skænderi ud af det, det var slet ikke der jeg ville hen.
Logged

U-4-E
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: FC Barcelona-tråden
« Svar #803: 08 Feb 2011, 20:18 »

Ja, jeg har altid undret mig over den første af de to 'Assists' kolonner. Den eneste fornuftige forklaring jeg indtil videre har kunnet komme op med, er at det er antallet af næstsidste afleveringer de har stået for. Altså for eksempel kan det være en aflevering i dybden spillet af X, som splitter forsvaret ad, hvorefter Y, der blev stukket i dybden, spiller den videre til A der scorer målet. I dette tilfælde vil Y naturligvis blive noteret for selve assisten, mens mit gæt så er at X får tilskrevet assistens assist - hvis du forstår? For 36 assists har han ikke lavet. Det er jeg 100 % sikker på! Wink

Korrekt, han har lavet nul. Tunge Den anden kolonne viser "rigtige" assists, og din forklaring på den første lyder vel meget plausibel. Det jeg undrer mig mest over er dog at han har reddet et straffe i CL? Peace
Logged

Daniel Nordentoft
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: FC Barcelona-tråden
« Svar #804: 08 Feb 2011, 20:18 »

Det er jo personlig-hetz. Jeg vidste, at du prøvede at køre den over i racisme. Måske var det derfor jeg prøvede at være så kortfattet som muligt. Lige for at få 1 ting på det rene; jeg er ikke racist på nogen måde, fordi så ville jeg hade mine egne forfædre. Jeg er stadig bare nysgerrig og hvis der er en ting du kan/skal kalde mig, så er det generaliserende - men aldrig racistisk.

Jeg er ked af, hvis du føler en personlig krænkelse, for det er slet ikke det jeg er ude på.

Tror vi kom lidt skævt ind på hinanden og måske nogle misforståelser.

Ville egentlig bare gerne hører hvad din påstand eller tanke om du vil, var bygget op under. Egentlig ikke andet, og nu har vi diskuteret, og det var unødvendigt og man kunne have undgået det, hvis du bare havde skrevet hvad du byggede det på.
Logged

JosepGuardiola
Gæst
 
Sv: FC Barcelona-tråden
« Svar #805: 08 Feb 2011, 20:18 »

Logged

Batigol
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: FC Barcelona-tråden
« Svar #806: 08 Feb 2011, 20:19 »

Jo hvis det er et problem kan vi godt.

Der er noget du har mistforstået omkring racisme. - Bare fordi du selv har udenlandsk blod i årene, kan du sagtens være racistisk. Jeg er f.eks. spansk, og jeg kan da godt være racistisk, ikke fordi jeg er det. Jeg siger heller ikke, at det er racistiske indlæg, men jeg forstår bare ikke at han ikke kan forklarer hvad han byggede sin påstand, eller tanke på. Forstår ikke at vi pludselig skal have et skænderi ud af det, det var slet ikke der jeg ville hen.

Selvfølgelig er det da et problem. Det har da absolut intet med trådens formål at gøre - det kan I da vel selv se?

Selvfølgelig kan han da være racistisk selvom han selv er af anden etnisk baggrund, men for mig at se tillagde han ligeså meget de værdier, han mente Messi1987 besidder, sig selv, som han tillagde dem andre med anden etnisk baggrund. Altså mener han kort forklaret at det er et træk der er karakteristisk for mange med anden etnisk baggrund - inklusive ham selv.
Logged

Åh Anders Kuuure, du er mit livs kærlighed.
Åh Anders Kuuure, du gør min kæreste gravid.

Dioh Williams = Samme niveau som George Weah.

Lars Pleidrup fan klub for livet.

Lavezzi
Gæst
 
Sv: FC Barcelona-tråden
« Svar #807: 08 Feb 2011, 20:19 »

Tror bare mfsjovhat mener, at Messi1987 godt kunne have udenlandsk bold i årene på grund af hans fascination(passion af/for Messi og Barcelona. Man ser ofte en så stor fascination/passion i f.eks sydeuropa.
Tror ikke du skal lægge så meget i det, Daniel.
Logged

mfsjovhat
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: FC Barcelona-tråden
« Svar #808: 08 Feb 2011, 20:21 »

Jo hvis det er et problem kan vi godt.

Der er noget du har mistforstået omkring racisme. - Bare fordi du selv har udenlandsk blod i årene, kan du sagtens være racistisk. Jeg er f.eks. spansk, og jeg kan da godt være racistisk, ikke fordi jeg er det. Jeg siger heller ikke, at det er racistiske indlæg, men jeg forstår bare ikke at han ikke kan forklarer hvad han byggede sin påstand, eller tanke på. Forstår ikke at vi pludselig skal have et skænderi ud af det, det var slet ikke der jeg ville hen.

I mit første indlæg vedrørende denne diskussion, påpeger jeg min nysgerrighed. Jeg forsøger, så godt jeg nu kan, at besvare dine indlæg, men du bliver ved med at køre på mig, som hende reporteren i interviewet med Bertel Haarder, der blev lagt op på EB her idag. Du bliver ved med at fiske efter kontroverser, kontroverser der ikke er eksisterende. Det påkræves ikke at have argumentation for mine påstande, idet jeg stadig bare er nysgerrig og sagen reelt ikke kommer dig ved. Messi-brugeren kan bare vælge at lade være med at svare mig, så enkelt er det.
Logged

Thaurat al Shabab

Daniel Nordentoft
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: FC Barcelona-tråden
« Svar #809: 08 Feb 2011, 20:22 »

Jeg tror at I har misforstået det, ellers er det måske mig der har misforstået noget.

Jeg ville bare have en forklaring på hvad han byggede sin påstand på. Jeg kan ikke se det store problem i det, da han vel bare kan skrive det til mig?
Logged

Sider: 1 ... 52 53 [54] 55 56 ... 171 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010