home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
28 Sep 2024, 22:40 Kenitho Challenges The real SAF Challenge
24 Sep 2024, 14:27 Broen13 Omklædning... Underlige ting
09 Sep 2024, 20:59 Bubbles Blogs #4 - FC Balzers & Liec...
02 Sep 2024, 15:06 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
25 Aug 2024, 23:01 Nephilim Skadestuen FFP Fejl?
21 Aug 2024, 15:58 rheya Blogs "Ålleren" tilbage i Su...
25 Jul 2024, 08:58 andersnomanni Blogs Freiburg Gloryhunter s...
Antal Registrerede Brugere: 23425
  0 Brugere, 902 Gæster Online.

Indlæg: 1132881 over 31375 Emner
Nyeste Bruger: diazkeira740
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  FC Barcelona-tråden
0 Brugere og 16 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 53 54 [55] 56 57 ... 171 Udprint
Forfatter Emne: FC Barcelona-tråden  (Læst 451328 gange)
Batigol
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: FC Barcelona-tråden
« Svar #810: 08 Feb 2011, 20:24 »

Korrekt, han har lavet nul. Tunge Den anden kolonne viser "rigtige" assists, og din forklaring på den første lyder vel meget plausibel. Det jeg undrer mig mest over er dog at han har reddet et straffe i CL? Peace

Lige præcis!
Grunden til at han har reddet 1 straffespark i Champions League, er naturligvis at han - i samarbejde med Pinto - piftede højlydt af César Santin i kampen mod København på Camp Nou. En situation der selvsagt kunne have kastet et straffespark af sig. Andre forklaringer har jeg ikke ...
Logged

Åh Anders Kuuure, du er mit livs kærlighed.
Åh Anders Kuuure, du gør min kæreste gravid.

Dioh Williams = Samme niveau som George Weah.

Lars Pleidrup fan klub for livet.

mfsjovhat
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: FC Barcelona-tråden
« Svar #811: 08 Feb 2011, 20:24 »

Jeg tror at I har misforstået det, ellers er det måske mig der har misforstået noget.

Jeg ville bare have en forklaring på hvad han byggede sin påstand på. Jeg kan ikke se det store problem i det, da han vel bare kan skrive det til mig?

Jamen forhelved....

Hvis jeg gik ud og sagde de ord du vil høre, så ville du straks stemple mig som racist og det gider jeg bare ikke at høre på. Derfor forblev jeg kortfattet - og alligevel dukker ordet racist op.
Logged

Thaurat al Shabab

JosepGuardiola
Gæst
 
Sv: FC Barcelona-tråden
« Svar #812: 08 Feb 2011, 20:25 »

Jeg tror at I har misforstået det, ellers er det måske mig der har misforstået noget.

Jeg ville bare have en forklaring på hvad han byggede sin påstand på. Jeg kan ikke se det store problem i det, da han vel bare kan skrive det til mig?

Du er i en FC Barcelona-tråd. Du kan vel regne ud, at det ikke hører til i denne tråd.
Logged

Daniel Nordentoft
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: FC Barcelona-tråden
« Svar #813: 08 Feb 2011, 20:28 »

I mit første indlæg vedrørende denne diskussion, påpeger jeg min nysgerrighed. Jeg forsøger, så godt jeg nu kan, at besvare dine indlæg, men du bliver ved med at køre på mig, som hende reporteren i interviewet med Bertel Haarder, der blev lagt op på EB her idag. Du bliver ved med at fiske efter kontroverser, kontroverser der ikke er eksisterende. Det påkræves ikke at have argumentation for mine påstande, idet jeg stadig bare er nysgerrig og sagen reelt ikke kommer dig ved. Messi-brugeren kan bare vælge at lade være med at svare mig, så enkelt er det.

Du har ret, og så alligevel ikke ifølge mig.

Jeg prøver ikke at skabe ueksisterende kontroverser, som underbygning på din påstand.

Det er rigtigt, at der ikke påkræves nogen argumentation, da dette ikke er en lov, men nærmere en norm, især når man medvirker i en diskussion.

Jeg synes også at du skaber alt for meget ballade ud af, at jeg stille og roligt spørger hvad du bygger det på, hvor det virker for mig som om, at du prøver at snakke udenom, så diskussionen tager en unødvendig drejning.

Vi har længe siddet og diskuteret, og jeg har endnu ikke fået et svar, som egentlig var det, som jeg var ude efter.
Logged

mfsjovhat
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: FC Barcelona-tråden
« Svar #814: 08 Feb 2011, 20:30 »

Chef PB mig hvis der er andet, gider ikke det pis der.
Logged

Thaurat al Shabab

Daniel Nordentoft
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: FC Barcelona-tråden
« Svar #815: 08 Feb 2011, 20:32 »

Jamen forhelved....

Hvis jeg gik ud og sagde de ord du vil høre, så ville du straks stemple mig som racist og det gider jeg bare ikke at høre på. Derfor forblev jeg kortfattet - og alligevel dukker ordet racist op.

Jeg er ikke ude efter nogle bestemte ord. Jeg vil bare have en svar, men det er du tilsyneladende ikke interesseret i at give mig, fred være med det.

Du er i en FC Barcelona-tråd. Du kan vel regne ud, at det ikke hører til i denne tråd.

Så er det heller ikke værre. I er en smule dobbeltmoralske, da I blander jer i vores diskussion, hvor jeg selvfølgelig svarer tilbage på de forskelliges indlæg og spørgsmål. Verden går ikke under, fordi at vores lille diskussion fylder en side i FC Barcelona-tråden
Citat
Logged

plutonium
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: FC Barcelona-tråden
« Svar #816: 08 Feb 2011, 20:33 »

Hold da op!

Barcelona-tråden har da fået nogle interessante emner op at vende på de sidste par sider hva'?  Tunge

Kunne I ikke tage at holde jer til klubben tråden er dedikeret til? Ellers bliver den låst til i morgen tidlig. Ikke for at spille sur og gnaven, men det er irriterende for dem der faktisk gerne vil bruge tråden til sit formål!
Logged


100 Film du skal se før du dør - kig ind og giv dit bidrag til FmFreaks' top100 filmliste Peace

Daniel Nordentoft
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: FC Barcelona-tråden
« Svar #817: 08 Feb 2011, 20:35 »

Du virker utrolig fordomsfuld og meget dømmende, mfsjovhat. Jeg er ikke ude på, at udstille dig som værende et skidt eksempel, eller stemple dig racistisk, overhovedet ikke. Som sagt var jeg ude på et svar, men lad den nu ligge, vi træder rundt i det samme.
Logged

Hamza_BIF
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: FC Barcelona-tråden
« Svar #818: 08 Feb 2011, 20:35 »

Som jeg ser det, har begge ret i deres "påstande", om man vil. Og dog...

mfsjovhat spørg harmløst messi ind til hans etnicitet, mens Daniel undrer sig over dette pludselige spørgsmål. Kan godt følge begge parters undren/nysgerrighed i denne debat. Der er sket en misforståelse, og de tolker måske hinanden forkert. Let's just be friends again Smiley
Logged

Ovenstående indlæg er af høj klasse.

plutonium
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: FC Barcelona-tråden
« Svar #819: 08 Feb 2011, 20:36 »

Og det var sådan set ikke til subjektiv vurdering det her, drenge Smiley

Stop den snak eller tag det over pb. 5 sider med OT er sgu meget i en 55 siders tråd!


EDIT
Nu stopper I, drenge!

Jeg har slettet to beskeder nu, og har I noget at brokke jer over, så skriv en PB til mig. Det hører ikke til her.
« Seneste Redigering: 08 Feb 2011, 20:40 af plutonium » Logged


100 Film du skal se før du dør - kig ind og giv dit bidrag til FmFreaks' top100 filmliste Peace

Messi1987
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: FC Barcelona-tråden
« Svar #820: 08 Feb 2011, 20:42 »

Hvorimod Ronaldo tager sin egen vej, hvor han kombinerer sig igennem modstanderes defesiv, via sine egne driblinger og tekniske spidskompetencer.
Ronaldo har på ingen måde samme teknik som Messi. Han har meget længere træk, kæmpestore bevægelser når han dribler også skal han have langt større tilløb når han skyder. Når messi dribler klistrer bolden til hans fødder, han laver små fikse driblinger og skal næsten ikke bruge noget plads til at skyde!
Logged

Daniel Nordentoft
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: FC Barcelona-tråden
« Svar #821: 08 Feb 2011, 20:46 »

Og det var sådan set ikke til subjektiv vurdering det her, drenge Smiley

Stop den snak eller tag det over pb. 5 sider med OT er sgu meget i en 55 siders tråd!


EDIT
Nu stopper I, drenge!

Jeg har slettet to beskeder nu, og har I noget at brokke jer over, så skriv en PB til mig. Det hører ikke til her.

Undskylder, Plutonium. Det stopper nu.
Logged

Daniel Nordentoft
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: FC Barcelona-tråden
« Svar #822: 08 Feb 2011, 20:49 »

Ronaldo har på ingen måde samme teknik som Messi. Han har meget længere træk, kæmpestore bevægelser når han dribler også skal han have langt større tilløb når han skyder. Når messi dribler klistrer bolden til hans fødder, han laver små fikse driblinger og skal næsten ikke bruge noget plads til at skyde!

De er ikke samme typer, nej. Men Ronaldo's tekniske niveau er lige så stort, hvis ikke større end Messi's, hvad end du så gerne vil modargumentere mig.
Logged

Arsrea
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: FC Barcelona-tråden
« Svar #823: 08 Feb 2011, 21:00 »

Jeg synes Ronaldo har den bedste teknik, nogensinde, det han kan med en bold er noget unikt, men pt. er Messi bedre end ham
Logged


plutonium
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: FC Barcelona-tråden
« Svar #824: 08 Feb 2011, 21:03 »

Jeg synes Ronaldo har den bedste teknik, nogensinde, det han kan med en bold er noget unikt, men pt. er Messi bedre end ham

Bare lige for at få det på plads (ikke ment som provokation):

Ronaldo har overall en bedre teknik end Messi, men Messi udnytter sin teknik bedre for tiden?

Jeg vil bare gerne forstå 100 % utvetydigt hvad du mener  Peace
Logged


100 Film du skal se før du dør - kig ind og giv dit bidrag til FmFreaks' top100 filmliste Peace

Sider: 1 ... 53 54 [55] 56 57 ... 171 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010