home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 05:18:13 rodeoneerer Klubsøgnin... Unlocking the Power of...
I går kl. 22:40:08 Kenitho Challenges The real SAF Challenge
24 Sep 2024, 14:27 Broen13 Omklædning... Underlige ting
09 Sep 2024, 20:59 Bubbles Blogs #4 - FC Balzers & Liec...
02 Sep 2024, 15:06 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
25 Aug 2024, 23:01 Nephilim Skadestuen FFP Fejl?
21 Aug 2024, 15:58 rheya Blogs "Ålleren" tilbage i Su...
Antal Registrerede Brugere: 23425
  0 Brugere, 602 Gæster Online.

Indlæg: 1132882 over 31376 Emner
Nyeste Bruger: diazkeira740
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  FC Barcelona-tråden
0 Brugere og 2 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 38 39 [40] 41 42 ... 171 Udprint
Forfatter Emne: FC Barcelona-tråden  (Læst 451081 gange)
Messi1987
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: FC Barcelona-tråden
« Svar #585: 19 Jan 2011, 22:11 »

Sørme om ikke Afellay får kampen fra start af alligevel. Dejligt at høre - det bliver spændende at se lidt mere til ham. Den endelig startopstilling er således:

Pinto
Adriano - Piqué - Milito - Maxwell
Mascherano
Xavi - Keita
Afellay - Messi - Bojan

Satset med Messi fra start, men mon ikke Betis også tager den lidt med ro? Wink
Hehe Grin Hvorfor er det at Messi spiller i næsten alle kampe? Ham sparer Pep ikke særligt meget..  
« Seneste Redigering: 19 Jan 2011, 22:16 af Messi1987 » Logged

Daniel Nordentoft
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: FC Barcelona-tråden
« Svar #586: 19 Jan 2011, 22:13 »

Det kan da godt være Chelsea er fremragende i topform. Men de er jo ikke i topform, hvad nytter det så?
Hvis man skal være verdens bedste hold, skal det være stabilt, ligesom Barca, og United f.eks. Chelsea er for ustabile efter min mening. Smiley

Dårlig argumentation.

Chelsea er havnet i et stort formdyk, som Jakob E fortæller. Alle hold rammer et bundniveau, og ingen hold i verden, kan være stabile konstant, sådan er det bare. Chelsea er et tophold, som besidder nogle af verdens dygtigste spillere overhovedet!

Selvom jeg ikke ønsker det, så kommer Chelsea ud af deres krise.
Logged

Ariana Grande
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: FC Barcelona-tråden
« Svar #587: 19 Jan 2011, 22:13 »

Sørme om ikke Afellay får kampen fra start af alligevel. Dejligt at høre - det bliver spændende at se lidt mere til ham. Den endelig startopstilling er således:

Pinto
Adriano - Piqué - Milito - Maxwell
Mascherano
Xavi - Keita
Afellay - Messi - Bojan

Satset med Messi fra start, men mon ikke Betis også tager den lidt med ro? Wink

Godt nok er chancen for at vi avancere utrolig lav, men jeg tror altså nu gerne vi vil vinde kampen.
Men vi plejer heller ikke at være nogle bisser så jeg tror ikke i skal bekymrer jer om Messis helbred Wink
Logged


Messi1987
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: FC Barcelona-tråden
« Svar #588: 19 Jan 2011, 22:15 »

Jeg er ked af at skuffe dig, men Real Madrid kommer aldrig nogensinde til at spille som Chelsea eller Inter gjorde, så ville træneren blive fyret.
Det plejer træneren da også at gør alligevel i den klub? Djævel
Logged

Ariana Grande
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: FC Barcelona-tråden
« Svar #589: 19 Jan 2011, 22:15 »

Vi er forresten foran med 2-0, så det med at vi ikke har en chance trækker jeg i mig igen.
Logged


Batigol
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: FC Barcelona-tråden
« Svar #590: 19 Jan 2011, 22:18 »

Jeg er ked af at skuffe dig, men Real Madrid kommer aldrig nogensinde til at spille som Chelsea eller Inter gjorde, så ville træneren blive fyret.

Læser du overhovedet hvad jeg skriver? Det virker som om du kun læser en tredjedel af indlægget og så svarer? Jeg skriver at i lige netop El Clásico, er der meget, meget få, hvis overhovedet nogle, der bekymrer sig om hvordan man spiller. Det handler kun om at vinde den kamp. For Madrid-lejren, såvel som Barcelona-lejren. Desuden skal du ikke helt sige at Real Madrid aldrig kommer til at spille som Chelsea eller Inter gjorde, for mig bekendt var man så desperat efter at vinde et trofæ igen i 2006, at man ansatte Fabio Capello.

Det plejer træneren da også at gør alligevel i den klub? Djævel

Hehe, ja 11 forskellige trænere på 10 år, er ikke ligefrem en statistik jeg ville finde tiltalende hvis jeg en dag skulle blive tilbudt en tjans som træner - men så er sandsynligheden for at Elvis bliver fundet i live, nok alligevel markant større! Wink
Logged

Åh Anders Kuuure, du er mit livs kærlighed.
Åh Anders Kuuure, du gør min kæreste gravid.

Dioh Williams = Samme niveau som George Weah.

Lars Pleidrup fan klub for livet.

Batigol
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: FC Barcelona-tråden
« Svar #591: 19 Jan 2011, 22:19 »

Vi er forresten foran med 2-0, så det med at vi ikke har en chance trækker jeg i mig igen.

Arh, come on. Det var da irriterende, det der. Ikke at I er foran 2-0, men at jeg ser det. Nu er jeg jo i tvivl om jeg overhovedet gider at se den - for 6'eren sender den jo kun forskudt! Wink
Logged

Åh Anders Kuuure, du er mit livs kærlighed.
Åh Anders Kuuure, du gør min kæreste gravid.

Dioh Williams = Samme niveau som George Weah.

Lars Pleidrup fan klub for livet.

Ariana Grande
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: FC Barcelona-tråden
« Svar #592: 19 Jan 2011, 22:22 »

Arh, come on. Det var da irriterende, det der. Ikke at I er foran 2-0, men at jeg ser det. Nu er jeg jo i tvivl om jeg overhovedet gider at se den - for 6'eren sender den jo kun forskudt! Wink

Sorry. Troede at 6eren sendte direkte og opdagede så ligepludselig at der var spillet 15 minutter og så blev jeg simpelthen så glad over at vi var foran 2-0 Opstemt
Logged


Daniel Nordentoft
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: FC Barcelona-tråden
« Svar #593: 19 Jan 2011, 22:22 »

Jeg er ked af at skuffe dig, men Real Madrid kommer aldrig nogensinde til at spille som Chelsea eller Inter gjorde, så ville træneren blive fyret.

Her har du desværre ret. Jeg synes det er forfærdeligt, at se et så god og traditionsrig klub, præsterer dårligere end de egentlig burde. Deres transferpolitik er forfærdelig i mine øjne, og jeg kan ikke fordrage deres bestyrelse og præsident skal blande sig i det sportslige. Der er ingen tvivl i min verden om, at det ødelægger en fodboldklub, når "uvidende" personer blander sig i noget, som træneren skal have kontrollen over.
Logged

Messi1987
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: FC Barcelona-tråden
« Svar #594: 21 Jan 2011, 14:52 »

« Seneste Redigering: 21 Jan 2011, 15:21 af Messi1987 » Logged

vondracek
Gæst
 
Sv: FC Barcelona-tråden
« Svar #595: 21 Jan 2011, 15:11 »


Nice one, især fordi de bringer Ronaldo og hans udseende på banen :-)
Logged

SC30
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: FC Barcelona-tråden
« Svar #596: 21 Jan 2011, 15:34 »

Læser du overhovedet hvad jeg skriver? Det virker som om du kun læser en tredjedel af indlægget og så svarer? Jeg skriver at i lige netop El Clásico, er der meget, meget få, hvis overhovedet nogle, der bekymrer sig om hvordan man spiller. Det handler kun om at vinde den kamp. For Madrid-lejren, såvel som Barcelona-lejren. Desuden skal du ikke helt sige at Real Madrid aldrig kommer til at spille som Chelsea eller Inter gjorde, for mig bekendt var man så desperat efter at vinde et trofæ igen i 2006, at man ansatte Fabio Capello.

Hehe, ja 11 forskellige trænere på 10 år, er ikke ligefrem en statistik jeg ville finde tiltalende hvis jeg en dag skulle blive tilbudt en tjans som træner - men så er sandsynligheden for at Elvis bliver fundet i live, nok alligevel markant større! Wink

Ja og fyrede ham.. selvom han vandt mesterskabet.. så det argument holder vist ikke helt
Logged

anders100
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: FC Barcelona-tråden
« Svar #597: 21 Jan 2011, 15:43 »

Verdens bedste spiller behøves i min verden ikke at have vundet noget. Det er ligegyldigt. Desuden har Lampard vundet alt han kan med klubhold, undtagen CL + VM fo klubhold, og det kan han sagtens nå. Så kan man komme og sige alle det Iniesta, Xavi og alle de andre spaniere har vundet, og jeg er fuldstændig ligeglad. Det handler det ikke om i min verden. Lampard er i mine øjne verdens bedste spiller.

Og his vi snakker Chelsea, er det ikke spor idiotisk at synes Chelsea er verdens bedste hold, når de er på toppen. De er det ikke lige nu, men de var i starten af sæsonen, og når det kører for dem, synes jeg også de er bedre end Barcelona. Jeg forstår simpelthen ikke du kan synes det er så specielle holdninger.
Stop nu......
Forfærdeligt at du ikke kan se udenom Chelsea. Barcelona er langt bedre end alle andre hold lige i øjeblikket, og selv et Chelsea hold på toppen er ikke tæt på det niveau, som Barcelona har lige pt. Det med Lampard kan jeg stadig ikke forstå, men du kan som nævnt tidligere i indlægget ikke se andet end Chelsea.
Synes det er en smule klamt at du ser Chelsea som en gud, der bare er de bedste.
Logged

Liverpool F.C

MBJ
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: FC Barcelona-tråden
« Svar #598: 21 Jan 2011, 15:47 »

Et Chelsea hold i topform er slet ikke så langt fra Barca som du gør det til. De er fantastiske i topform og imo verdens bedste hold. Jeg er til dels enig med Jakob E, Lampard er fantastisk, og en af verdens fem bedste spillere i topform.
Logged

Batigol
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: FC Barcelona-tråden
« Svar #599: 21 Jan 2011, 15:48 »

Ja og fyrede ham.. selvom han vandt mesterskabet.. så det argument holder vist ikke helt

Du overså min pointe. Min pointe var at hvis man er desperat nok, ansætter man altså en træner der vinder titler og ikke nødvendigvis spille flot. Der var forhåbentlig ingen der blev overraskede over, at Madrid ikke leverede sprudlende, offensivt fodbold under Capello - heller ikke Ramón Calderón og Predrag Mijatovic. Men de vandt.
Logged

Åh Anders Kuuure, du er mit livs kærlighed.
Åh Anders Kuuure, du gør min kæreste gravid.

Dioh Williams = Samme niveau som George Weah.

Lars Pleidrup fan klub for livet.

Sider: 1 ... 38 39 [40] 41 42 ... 171 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010