home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 05:18:13 rodeoneerer Klubsøgnin... Unlocking the Power of...
I går kl. 22:40:08 Kenitho Challenges The real SAF Challenge
24 Sep 2024, 14:27 Broen13 Omklædning... Underlige ting
09 Sep 2024, 20:59 Bubbles Blogs #4 - FC Balzers & Liec...
02 Sep 2024, 15:06 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
25 Aug 2024, 23:01 Nephilim Skadestuen FFP Fejl?
21 Aug 2024, 15:58 rheya Blogs "Ålleren" tilbage i Su...
Antal Registrerede Brugere: 23425
  0 Brugere, 926 Gæster Online.

Indlæg: 1132882 over 31376 Emner
Nyeste Bruger: diazkeira740
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  FC Barcelona-tråden
0 Brugere og 10 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 36 37 [38] 39 40 ... 171 Udprint
Forfatter Emne: FC Barcelona-tråden  (Læst 451024 gange)
BIG Bauke Mollema
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: FC Barcelona-tråden
« Svar #555: 13 Jan 2011, 20:08 »

Jeg håber også, jeg har svaret på dine citater, ptrN. :-)
Logged

Swizz CataR
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: FC Barcelona-tråden
« Svar #556: 13 Jan 2011, 22:45 »

Du forstår ikke. Jeg respekterer at han mener Messi er verdens bedste. Det mener de fleste, og det kan der også sagtens argumenteres for. Jeg er bare træt af at høre på, han ikke kan se andet. Alle de andre fantastiske spillere Barcelona har f.ek.s. Det er bare "Messi Messi Messi", alle steder. Jeg synes man burde kigge på andre. Selvfølgelig respekterer jeg hans mening, men når han også udtaler sig, om "mine mange påstande", og konstant provokerer mig i chatten og Chelsea-tråden, synes jeg, godt man kunne kigge lidt indad.

Gør du også selv det? Nu er det ikke sådan at jeg er modstander af hverken Chelsea eller Lampard, men ser du meget andet end dem. Du vil vel også vælge Chelsea som det bedste hold i verden, hvilket du stolt udbasunerer over det hele så ingen er i tvivl? Alle her på siden ved da efterhånden også, at Lampard er din favoritspiller, og efter din mening verdens bedste fodboldspiller?

Fair nok med dine fodboldholdninger, men kan du ikke se, at dit tidligere indslag var direkte dobbeltmoralsk?
Logged

DTU - bliv kendt for rent faktisk at kunne noget!

Duffk90
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: FC Barcelona-tråden
« Svar #557: 13 Jan 2011, 22:52 »

syntes det er uretfærdigt at Messi vandt, mener ikke at han havde fortjent det i år... han havde et dårligt VM og uden de rigtige spillere til at give ham afleveringerne er han hel passiv... Mener det skulle være Iniesta, Xavi eller Schneider...  Alle tre havde et godt VM og de er også rygraden af deres respektive hold... At Schneider ingen gang kom i top 3 er jo fuldstændigt korrupt og uanstændigt af FIFA...
Logged

BIG Bauke Mollema
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: FC Barcelona-tråden
« Svar #558: 13 Jan 2011, 22:52 »

Gør du også selv det? Nu er det ikke sådan at jeg er modstander af hverken Chelsea eller Lampard, men ser du meget andet end dem. Du vil vel også vælge Chelsea som det bedste hold i verden, hvilket du stolt udbasunerer over det hele så ingen er i tvivl? Alle her på siden ved da efterhånden også, at Lampard er din favoritspiller, og efter din mening verdens bedste fodboldspiller?

Fair nok med dine fodboldholdninger, men kan du ikke se, at dit tidligere indslag var direkte dobbeltmoralsk?
Det var dobbeltmoralsk, hvis jeg kun snakkede om Lampard. Men det er langt fra sandheden. Selvfølgelig ser jeg andet i fodboldverdenen end dem. Igen, kan jeg ikke forstå, det er så kontroversielt, at tro Chelsea er bedste hold, når det kører for dem, og at Lampard er den bedste spiller i verdenen. Jeg ser andet end det, og provokerer ikke på samme måde. Det er ret trættende, og jeg giver ham sådan set bare et råd.
Logged

KongFjong
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: FC Barcelona-tråden
« Svar #559: 13 Jan 2011, 22:55 »

syntes det er uretfærdigt at Messi vandt, mener ikke at han havde fortjent det i år... han havde et dårligt VM og uden de rigtige spillere til at give ham afleveringerne er han hel passiv... Mener det skulle være Iniesta, Xavi eller Schneider...  Alle tre havde et godt VM og de er også rygraden af deres respektive hold... At Schneider ingen gang kom i top 3 er jo fuldstændigt korrupt og uanstændigt af FIFA...

Problemet for Messi er self, at han ikke endnu har bevist at han helt på egen hånd, kan regere et mandskab og styre det til hæder og ære. Han bliver sammenlignet med Maradona, men der er en hvis sandhed i, at han nærmest på egen hånd gav guldet til Argentina i 86 på et ellers ganske ordinært mandskab, og at Napoli uden ham på ingen måde havde vundet mesterskabet to gange og UEFA cupen en enkelt. Den evne har Messi endnu ikke vist, og da slet ikke i sidste sæson og ved VM.

Men igen, hvad er det man kårer? Kalenderåret 2010s bedste spiller, eller sæsonen 2009/2010s bedste spiller, eller bare verdens bedste spiller her og nu? Er det sidstnævnte, kan den sagtens forsvaret imo Smiley
Logged

Messi1987
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: FC Barcelona-tråden
« Svar #560: 16 Jan 2011, 14:40 »

FC Barcelona - Malaga (KL.21:00 6`eren)

Tror 6-0 til os.

3 x Messi
1 x Pedro
1 x Villa
1 x Xavi

Edit: På Canal 9 KL.16:00 står der på text`tv at der kommer "Årets kamp 2010: Årets kamp EL Clasico" Den kan klart anbefales, nok den bedste kamp nogensinde Smiley Thumbs Up Opstemt
« Seneste Redigering: 16 Jan 2011, 15:05 af Messi1987 » Logged

Lavezzi
Gæst
 
Sv: FC Barcelona-tråden
« Svar #561: 16 Jan 2011, 15:25 »

Lol, I vinder da ikke 6-0. Malaga er kult.
Logged

Ariana Grande
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: FC Barcelona-tråden
« Svar #562: 16 Jan 2011, 15:26 »

Din optimisme og selvtillid fejler i hvert fald ikke noget, messi1987
Logged


Messi1987
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: FC Barcelona-tråden
« Svar #563: 16 Jan 2011, 22:57 »

Barcelona sæson 2010-2011 har indtil videre været historiens bedste efter min mening, indtil videre er vi markant bedre end i sæsonen hvor vi vandt 6 ud af 6 titler. Nuuuuij hvor jeg håber at vi holder niveauet resten af sæsonen. Smiley
« Seneste Redigering: 16 Jan 2011, 23:00 af Messi1987 » Logged

Messi1987
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: FC Barcelona-tråden
« Svar #564: 19 Jan 2011, 18:35 »

http://www.youtube.com/v/1n64-qMNk7M

En lille sjov video imo... Smiley
Logged

SC30
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: FC Barcelona-tråden
« Svar #565: 19 Jan 2011, 18:53 »

Det var dobbeltmoralsk, hvis jeg kun snakkede om Lampard. Men det er langt fra sandheden. Selvfølgelig ser jeg andet i fodboldverdenen end dem. Igen, kan jeg ikke forstå, det er så kontroversielt, at tro Chelsea er bedste hold, når det kører for dem, og at Lampard er den bedste spiller i verdenen. Jeg ser andet end det, og provokerer ikke på samme måde. Det er ret trættende, og jeg giver ham sådan set bare et råd.

Nej, det er ikke kontroversielt. Det er utroligt, på grænsen til det uanstændige kontroversielle, at mene det. Giv mig én grund til, at Chelsea er verdens bedste hold og Lampard verdens bedste. Hvad har Lampard vundet?? Har han vundet CL? Har han vundet VM?

100% enig med Swizz Catar. Kig nu ind ad, er næsten mere træt af alt dit Lampard og Chelsea. Det er på ingen måde berettiget.
Logged

Roman
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: FC Barcelona-tråden
« Svar #566: 19 Jan 2011, 19:10 »

Barcelona sæson 2010-2011 har indtil videre været historiens bedste efter min mening, indtil videre er vi markant bedre end i sæsonen hvor vi vandt 6 ud af 6 titler. Nuuuuij hvor jeg håber at vi holder niveauet resten af sæsonen. Smiley

I har intet vundet, så ganske sjovt du syntes det.
Logged

Roman
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: FC Barcelona-tråden
« Svar #567: 19 Jan 2011, 19:18 »

FC Barcelona - Malaga (KL.21:00 6`eren)

Tror 6-0 til os.

3 x Messi
1 x Pedro
1 x Villa
1 x Xavi

Edit: På Canal 9 KL.16:00 står der på text`tv at der kommer "Årets kamp 2010: Årets kamp EL Clasico" Den kan klart anbefales, nok den bedste kamp nogensinde Smiley Thumbs Up Opstemt

Nogensinde?

Fordi du sidder og hiver dig i dilleren hver gang du læser navnet Messi?

Du er sku da for langt ude, du har ingen sans eller form for forståelse for andre fodboldfans, at jeg efterhånden ikke fatter du opholder dig på et neutralt forum og ikke welovebarca.com
Logged

PhilipFlink
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: FC Barcelona-tråden
« Svar #568: 19 Jan 2011, 19:36 »

Nogensinde?

Fordi du sidder og hiver dig i dilleren hver gang du læser navnet Messi?

Du er sku da for langt ude, du har ingen sans eller form for forståelse for andre fodboldfans, at jeg efterhånden ikke fatter du opholder dig på et neutralt forum og ikke welovebarca.com

+1
Logged


Batigol
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: FC Barcelona-tråden
« Svar #569: 19 Jan 2011, 19:57 »

Åh, hold dog op. Lad ham dog nyde den succes Barcelona har for tiden. Vi ved jo allesammen godt at det ikke varer ved. Desuden kan jeg ikke se hvad der er galt i at han bruger det ene superlativ efter det andet omkring Barcelona, Messi, Guardiola's skæg eller Tito Vilanova's ellers knapt så pæne hår, for den sags skyld - så længe han holder det her i denne tråd, som jo tilfældigvis handler om lige netop FC Barcelona.

Nu ved jeg ikke hvor gammel han er, men at han siger det er den bedste kamp nogensinde, hænger jo sandsynligvis sammen med at det er den bedste kamp han kan huske at have set. I er uenige - fred være med det - men skal vi så ikke også bare stoppe der, i stedet for at begynde at angribe hinanden? Personligt synes jeg ikke at det var den bedste fodboldkamp jeg nogensinde har set, men det var uden tvivl den største magtdemonstration over for så stærkt et hold som Real Madrid nu engang er, jeg nogensinde har set. For mig var en kamp som Tyskland - England en langt bedre kamp, i den forstand at det var langt mere spændende og intenst. Men jeg har aldrig oplevet en magtdemonstration som den vi så på Camp Nou den 29. november sidste år.
Logged

Åh Anders Kuuure, du er mit livs kærlighed.
Åh Anders Kuuure, du gør min kæreste gravid.

Dioh Williams = Samme niveau som George Weah.

Lars Pleidrup fan klub for livet.

Sider: 1 ... 36 37 [38] 39 40 ... 171 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010