home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 05:18:13 rodeoneerer Klubsøgnin... Unlocking the Power of...
I går kl. 22:40:08 Kenitho Challenges The real SAF Challenge
24 Sep 2024, 14:27 Broen13 Omklædning... Underlige ting
09 Sep 2024, 20:59 Bubbles Blogs #4 - FC Balzers & Liec...
02 Sep 2024, 15:06 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
25 Aug 2024, 23:01 Nephilim Skadestuen FFP Fejl?
21 Aug 2024, 15:58 rheya Blogs "Ålleren" tilbage i Su...
Antal Registrerede Brugere: 23425
  0 Brugere, 1043 Gæster Online.

Indlæg: 1132882 over 31376 Emner
Nyeste Bruger: diazkeira740
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  FC Barcelona-tråden
0 Brugere og 18 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 37 38 [39] 40 41 ... 171 Udprint
Forfatter Emne: FC Barcelona-tråden  (Læst 451069 gange)
verdenskrig
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: FC Barcelona-tråden
« Svar #570: 19 Jan 2011, 20:03 »

Men jeg har aldrig oplevet en magtdemonstration som den vi så på Camp Nou den 29. november sidste år.

16.5.2005  Cool crazy
Logged

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

Roman
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: FC Barcelona-tråden
« Svar #571: 19 Jan 2011, 20:04 »

Åh, hold dog op. Lad ham dog nyde den succes Barcelona har for tiden. Vi ved jo allesammen godt at det ikke varer ved. Desuden kan jeg ikke se hvad der er galt i at han bruger det ene superlativ efter det andet omkring Barcelona, Messi, Guardiola's skæg eller Tito Vilanova's ellers knapt så pæne hår, for den sags skyld - så længe han holder det her i denne tråd, som jo tilfældigvis handler om lige netop FC Barcelona.

Nu ved jeg ikke hvor gammel han er, men at han siger det er den bedste kamp nogensinde, hænger jo sandsynligvis sammen med at det er den bedste kamp han kan huske at have set. I er uenige - fred være med det - men skal vi så ikke også bare stoppe der, i stedet for at begynde at angribe hinanden? Personligt synes jeg ikke at det var den bedste fodboldkamp jeg nogensinde har set, men det var uden tvivl den største magtdemonstration over for så stærkt et hold som Real Madrid nu engang er, jeg nogensinde har set. For mig var en kamp som Tyskland - England en langt bedre kamp, i den forstand at det var langt mere spændende og intenst. Men jeg har aldrig oplevet en magtdemonstration som den vi så på Camp Nou den 29. november sidste år.

Det har nu intet med Barca at gøre, men at man er blind over for alt andet.

Og jeg kan hurtigt finde en kamp som var en større magdemonstration, Psv -  Feyenoord 10-0 ?
Logged

Duffk90
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: FC Barcelona-tråden
« Svar #572: 19 Jan 2011, 20:26 »

sjovt at feyenoord ikke scorede i den kamp, de havde jo jon dahl...
Logged

PhilipFlink
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: FC Barcelona-tråden
« Svar #573: 19 Jan 2011, 20:32 »

sjovt at feyenoord ikke scorede i den kamp, de havde jo jon dahl...

Han var skadet
Logged


Batigol
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: FC Barcelona-tråden
« Svar #574: 19 Jan 2011, 20:39 »

16.5.2005  Cool crazy

Jeg aner ikke hvad der skete den 16. maj 2005?

Det har nu intet med Barca at gøre, men at man er blind over for alt andet.

Og jeg kan hurtigt finde en kamp som var en større magdemonstration, Psv -  Feyenoord 10-0 ?

Jeg tror hurtigt vi kan blive enige om at han ikke er ene om at være forblændet af 'kærlighed' - og hvis det er der du vil hen, hvorfor skriver du så ikke det, istedet for at insinuere at han masturberer mens han læser artikler om Messi? Det virker ærligt talt hverken konstruktivt eller synderligt begavet - undskyld at jeg siger det.

Jeg tvivler på at der er mange 'fodboldkyndige' der vil være enige med dig om at PSV's udradering af Feyenoord var en større magtdemonstration. For det første har Feyenoord jo på stort set alle måder haft en elendig sæson, både inden og efter nederlaget til PSV. Dernæst var kampen jo slet ikke sat op på samme måde som kampen mellem Barcelona og Madrid var. Altså, der er jo tale om en kamp mellem to hold, som mange på daværende tidspunkt anså for at være de to bedste hold i verden. Med al respekt for PSV og Feyenoord, så tvivler jeg ærligt talt på at der er nogen der har betegnet et af de to hold, som et af de bedste i verden, for nylig, hvis man måske lige ser bort fra deres fanskare.
Logged

Åh Anders Kuuure, du er mit livs kærlighed.
Åh Anders Kuuure, du gør min kæreste gravid.

Dioh Williams = Samme niveau som George Weah.

Lars Pleidrup fan klub for livet.

Batigol
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: FC Barcelona-tråden
« Svar #575: 19 Jan 2011, 20:49 »

Fontàs er desværre ikke udtaget, så det bliver nok uden ham. Til gengæld er Marc Bartra udtaget. Thiago er heller ikke med. Han har fået besked på at tage med B-holdet, så han kan få fuld spilletid. Så jeg tror nu nærmere det bliver noget i stil med:

Pinto
Adriano - Piqué - Milito - Maxwell
Mascherano
Iniesta - Keita
Pedro - Bojan - Jeffrén

Jeg tror ikke helt på at Afellay får kampen fra start, selvom jeg håber.
Logged

Åh Anders Kuuure, du er mit livs kærlighed.
Åh Anders Kuuure, du gør min kæreste gravid.

Dioh Williams = Samme niveau som George Weah.

Lars Pleidrup fan klub for livet.

BIG Bauke Mollema
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: FC Barcelona-tråden
« Svar #576: 19 Jan 2011, 21:12 »

Nej, det er ikke kontroversielt. Det er utroligt, på grænsen til det uanstændige kontroversielle, at mene det. Giv mig én grund til, at Chelsea er verdens bedste hold og Lampard verdens bedste. Hvad har Lampard vundet?? Har han vundet CL? Har han vundet VM?

100% enig med Swizz Catar. Kig nu ind ad, er næsten mere træt af alt dit Lampard og Chelsea. Det er på ingen måde berettiget.
Verdens bedste spiller behøves i min verden ikke at have vundet noget. Det er ligegyldigt. Desuden har Lampard vundet alt han kan med klubhold, undtagen CL + VM fo klubhold, og det kan han sagtens nå. Så kan man komme og sige alle det Iniesta, Xavi og alle de andre spaniere har vundet, og jeg er fuldstændig ligeglad. Det handler det ikke om i min verden. Lampard er i mine øjne verdens bedste spiller.

Og his vi snakker Chelsea, er det ikke spor idiotisk at synes Chelsea er verdens bedste hold, når de er på toppen. De er det ikke lige nu, men de var i starten af sæsonen, og når det kører for dem, synes jeg også de er bedre end Barcelona. Jeg forstår simpelthen ikke du kan synes det er så specielle holdninger.
Logged

xxbikbokxx
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: FC Barcelona-tråden
« Svar #577: 19 Jan 2011, 21:15 »

Verdens bedste spiller behøves i min verden ikke at have vundet noget. Det er ligegyldigt. Desuden har Lampard vundet alt han kan med klubhold, undtagen CL + VM fo klubhold, og det kan han sagtens nå. Så kan man komme og sige alle det Iniesta, Xavi og alle de andre spaniere har vundet, og jeg er fuldstændig ligeglad. Det handler det ikke om i min verden. Lampard er i mine øjne verdens bedste spiller.

Og his vi snakker Chelsea, er det ikke spor idiotisk at synes Chelsea er verdens bedste hold, når de er på toppen. De er det ikke lige nu, men de var i starten af sæsonen, og når det kører for dem, synes jeg også de er bedre end Barcelona. Jeg forstår simpelthen ikke du kan synes det er så specielle holdninger.
Det kan da godt være Chelsea er fremragende i topform. Men de er jo ikke i topform, hvad nytter det så?
Hvis man skal være verdens bedste hold, skal det være stabilt, ligesom Barca, og United f.eks. Chelsea er for ustabile efter min mening. Smiley
Logged

Hala Madrid!

BIG Bauke Mollema
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: FC Barcelona-tråden
« Svar #578: 19 Jan 2011, 21:18 »

Det kan da godt være Chelsea er fremragende i topform. Men de er jo ikke i topform, hvad nytter det så?
Hvis man skal være verdens bedste hold, skal det være stabilt, ligesom Barca, og United f.eks. Chelsea er for ustabile efter min mening. Smiley
Chelsea har ramt et formdyk i år, som ikke er set i 5-6 år. Så jeg er ikke enig. Jeg synes Chelsea er yderst stabile, og de er efter min mening verdens bedste hold, når det kører for dem.
Logged

Batigol
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: FC Barcelona-tråden
« Svar #579: 19 Jan 2011, 21:19 »

Sørme om ikke Afellay får kampen fra start af alligevel. Dejligt at høre - det bliver spændende at se lidt mere til ham. Den endelig startopstilling er således:

Pinto
Adriano - Piqué - Milito - Maxwell
Mascherano
Xavi - Keita
Afellay - Messi - Bojan

Satset med Messi fra start, men mon ikke Betis også tager den lidt med ro? Wink
Logged

Åh Anders Kuuure, du er mit livs kærlighed.
Åh Anders Kuuure, du gør min kæreste gravid.

Dioh Williams = Samme niveau som George Weah.

Lars Pleidrup fan klub for livet.

Roman
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: FC Barcelona-tråden
« Svar #580: 19 Jan 2011, 21:33 »

Jeg aner ikke hvad der skete den 16. maj 2005?

Jeg tror hurtigt vi kan blive enige om at han ikke er ene om at være forblændet af 'kærlighed' - og hvis det er der du vil hen, hvorfor skriver du så ikke det, istedet for at insinuere at han masturberer mens han læser artikler om Messi? Det virker ærligt talt hverken konstruktivt eller synderligt begavet - undskyld at jeg siger det.

Jeg tvivler på at der er mange 'fodboldkyndige' der vil være enige med dig om at PSV's udradering af Feyenoord var en større magtdemonstration. For det første har Feyenoord jo på stort set alle måder haft en elendig sæson, både inden og efter nederlaget til PSV. Dernæst var kampen jo slet ikke sat op på samme måde som kampen mellem Barcelona og Madrid var. Altså, der er jo tale om en kamp mellem to hold, som mange på daværende tidspunkt anså for at være de to bedste hold i verden. Med al respekt for PSV og Feyenoord, så tvivler jeg ærligt talt på at der er nogen der har betegnet et af de to hold, som et af de bedste i verden, for nylig, hvis man måske lige ser bort fra deres fanskare.

Det er da ganske underligt at det ikke var særligt, når det ikke er sket før, at Feyenoord er og var ringe gør det da ikke til en mindre magtdemonstration. Man vandt 10-0 hvor mange kampe ender lige det i dagens fodbold mellem 2 storklubber...?
Logged

Batigol
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: FC Barcelona-tråden
« Svar #581: 19 Jan 2011, 21:41 »

Det er da ganske underligt at det ikke var særligt, når det ikke er sket før, at Feyenoord er og var ringe gør det da ikke til en mindre magtdemonstration. Man vandt 10-0 hvor mange kampe ender lige det i dagens fodbold mellem 2 storklubber...?

Ja, det er jo så lige det der er min pointe. Feyenoord har lignet alt andet end en storklub i år. Det har lignet et hold i opløsning, og er altså stadig kun 4 point over stregen - ganske vidst med en kamp i hånden, men den skal de jo så lige vinde, før end det for alvor begynder at se lyst ud igen. Det er her forskellen ligger. Barcelona mødte et hold med vanvittigt meget selvtillid, med en træner som altid har haft godt fat i Barcelona - et hold som mange anså, og som der sikkert stadig er mange der anser, som det bedste hold i verden. Feyenoord var lige det stik modsatte.
Logged

Åh Anders Kuuure, du er mit livs kærlighed.
Åh Anders Kuuure, du gør min kæreste gravid.

Dioh Williams = Samme niveau som George Weah.

Lars Pleidrup fan klub for livet.

Roman
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: FC Barcelona-tråden
« Svar #582: 19 Jan 2011, 21:50 »

Ja, det er jo så lige det der er min pointe. Feyenoord har lignet alt andet end en storklub i år. Det har lignet et hold i opløsning, og er altså stadig kun 4 point over stregen - ganske vidst med en kamp i hånden, men den skal de jo så lige vinde, før end det for alvor begynder at se lyst ud igen. Det er her forskellen ligger. Barcelona mødte et hold med vanvittigt meget selvtillid, med en træner som altid har haft godt fat i Barcelona - et hold som mange anså, og som der sikkert stadig er mange der anser, som det bedste hold i verden. Feyenoord var lige det stik modsatte.

Nu mangler du bare så bare lige det vigtigste, at han i Chelsea og Inter kunne spille som han ville. Han kunne altså spille på at ødelægge Barcas spil, i Real Madrid SKAL han spille flot, ikke noget fysisk defensivt spil som han havde i Chelsea og Inter.

Så længe han ikke må det, kommer han ikke til at slå Barca.
Logged

Batigol
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: FC Barcelona-tråden
« Svar #583: 19 Jan 2011, 22:03 »

Nu mangler du bare så bare lige det vigtigste, at han i Chelsea og Inter kunne spille som han ville. Han kunne altså spille på at ødelægge Barcas spil, i Real Madrid SKAL han spille flot, ikke noget fysisk defensivt spil som han havde i Chelsea og Inter.

Så længe han ikke må det, kommer han ikke til at slå Barca.

Den holder jo ikke. Mourinho spiller som han har lyst til. Det er sikkert rigtigt at midlerne er nogle andre i Real Madrid, og at de i langt højere grad lægger op til en offensiv anlagt form for fodbold, men at sige at han er tvunget til at spille flot og offensivt er jo ikke rigtigt. Jeg tvivler virkelig på at der var så meget som en eneste Real Madrid fan der have brokket sig, hvis Mourinho havde stillet ekstremt defensivt op, men så til gengæld havde vundet. For Madrid og Barcelona tilhængere, betyder det mere at vinde den kamp, end hvordan man gør det - også selvom mange Barcelona-fans siger at de hellere vil se holdet spille offensivt og så tabe, end at se holdet spille defensivt og så vinde. Den holder måske i mange kampe, men ikke her - og sådan er det også i Madrid-lejren. Den skal vindes den kamp. Ligegyldigt hvordan. Bare den bliver vundet.

Hvad har det i øvrigt med sagen at gøre? Er vi ikke enige om at El Clásico bliver betragtet som et noget større og noget mere prestigefyldt end kampen mellem Feyenoord og PSV er? Er vi ikke også enige om at der var rigtig mange der betragtede Barcelona og Real Madrid som de to bedste fodboldklubber i verden? Er vi ikke også enige om at Feyenoord ikke har været det storhold det tidligere har været i denne sæson, og er faldet helt igennem?
Logged

Åh Anders Kuuure, du er mit livs kærlighed.
Åh Anders Kuuure, du gør min kæreste gravid.

Dioh Williams = Samme niveau som George Weah.

Lars Pleidrup fan klub for livet.

Roman
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: FC Barcelona-tråden
« Svar #584: 19 Jan 2011, 22:09 »

Den holder jo ikke. Mourinho spiller som han har lyst til. Det er sikkert rigtigt at midlerne er nogle andre i Real Madrid, og at de i langt højere grad lægger op til en offensiv anlagt form for fodbold, men at sige at han er tvunget til at spille flot og offensivt er jo ikke rigtigt. Jeg tvivler virkelig på at der var så meget som en eneste Real Madrid fan der have brokket sig, hvis Mourinho havde stillet ekstremt defensivt op, men så til gengæld havde vundet. For Madrid og Barcelona tilhængere, betyder det mere at vinde den kamp, end hvordan man gør det - også selvom mange Barcelona-fans siger at de hellere vil se holdet spille offensivt og så tabe, end at se holdet spille defensivt og så vinde. Den holder måske i mange kampe, men ikke her - og sådan er det også i Madrid-lejren. Den skal vindes den kamp. Ligegyldigt hvordan. Bare den bliver vundet.

Hvad har det i øvrigt med sagen at gøre? Er vi ikke enige om at El Clásico bliver betragtet som et noget større og noget mere prestigefyldt end kampen mellem Feyenoord og PSV er? Er vi ikke også enige om at der var rigtig mange der betragtede Barcelona og Real Madrid som de to bedste fodboldklubber i verden? Er vi ikke også enige om at Feyenoord ikke har været det storhold det tidligere har været i denne sæson, og er faldet helt igennem?

Jeg er ked af at skuffe dig, men Real Madrid kommer aldrig nogensinde til at spille som Chelsea eller Inter gjorde, så ville træneren blive fyret.
Logged

Sider: 1 ... 37 38 [39] 40 41 ... 171 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010