home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
20 Nov 2024, 11:53 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
19 Nov 2024, 11:24 Lars Pedersen Omklædning... Ang. Spcs
14 Nov 2024, 20:58 andersnomanni Blogs SAF Challenge
03 Nov 2024, 19:31 Brodtgaard Challenges The real SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05 Bubbles Blogs #2 - Et sidste save - ...
17 Okt 2024, 23:31 Svartowiz Omklædning... Sommer opdatering
Antal Registrerede Brugere: 23453
  0 Brugere, 1035 Gæster Online.

Nyeste Bruger: Seraphinang
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  FC Barcelona-tråden
0 Brugere og 14 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 6 7 [8] 9 10 ... 171 Udprint
Forfatter Emne: FC Barcelona-tråden  (Læst 457625 gange)
FC-Sjælland
Førsteholdsspiller

Sv: FC Barcelona tråden
« Svar #105: 30 Jun 2009, 00:24 »

Xavi er strategen, han er den bedste iscenesætter i verden. Iniesta får så kuglen i et frit rum sætter måske 1-2 mand af og giver så Eto'o, Henry eller Messi bolden. Selvfølgelig overdrevet måde at sige det på, men sådan spiller de egentlig i korte træk.

Alle snakker om C.Ronaldo, Messi, Kaka osv.
Men om 10 år er alle de glemt og jeg er fremme Opstemt
GLEM DEM!

xaagaard
Landsholdsspiller

« Svar #106: 30 Jun 2009, 00:24 »

Det kan så godt være. Jeg kan bare også rigtig godt lide Iniestas spillestil.
Kan jeg også godt, han er den spiller i verden jeg er mest facineret af, han er genial Wink

JosepGuardiola
Gæst

« Svar #107: 30 Jun 2009, 00:27 »

.. og forkert, FC-Sjælland.. I al fald på papiret, for det er Xavi der laver flest assists, og det gør han jo ikke ved at sende bolden til Iniesta Wink

Altid FCK
Manager

« Svar #108: 30 Jun 2009, 00:28 »

Kan jeg også godt, han er den spiller i verden jeg er mest facineret af, han er genial Wink

Han er så ikke den spiller jeg er mest facineret af men han er fantastisk at følge i kampe

Når du f. eks. bøjer dig fremover, bliver smerten så lidt mindre?

Rullende Øjne Hævet Øjenbryn

FC-Sjælland
Førsteholdsspiller

« Svar #109: 30 Jun 2009, 00:31 »

.. og forkert, FC-Sjælland.. I al fald på papiret, for det er Xavi der laver flest assists, og det gør han jo ikke ved at sende bolden til Iniesta Wink
Squ da heller ikke det jeg mener Opstemt Jeg siger at de i korte træk når det er at Iniesta bliver iscenesat af Xavi, generelt spiller de jo slet ikke sådan.

GLEM DEM!

JosepGuardiola
Gæst

« Svar #110: 30 Jun 2009, 00:36 »

Squ da heller ikke det jeg mener Opstemt Jeg siger at de i korte træk når det er at Iniesta bliver iscenesat af Xavi, generelt spiller de jo slet ikke sådan.

Du beskriver da det generelle spil, ellers forstår jeg intet af dit indlæg.. Xavi er strategen... af hvad?!

alek9000
Manager

« Svar #111: 30 Jun 2009, 00:39 »

Han er så ikke den spiller jeg er mest facineret af men han er fantastisk at følge i kampe
Jeg anser ham også for verdens bedste. Han kan noget med den bold, ingen andre kan. Gennemført teknisk spiller med en fodboldhjerne som ingen anden. Han træffer altid de rigtige betslutninger og laver næsten aldrig fejl.

Verdens bedste

FC-Sjælland
Førsteholdsspiller

« Svar #112: 30 Jun 2009, 00:41 »

Du beskriver da det generelle spil, ellers forstår jeg intet af dit indlæg.. Xavi er strategen... af hvad?!
Nej, jeg mente når det er at Xavi og Iniesta finder hinanden er det faktisk, som regel sådan at det er Iniesta der giver bolden videre til de 3, som så leger.

GLEM DEM!

xaagaard
Landsholdsspiller

« Svar #113: 30 Jun 2009, 00:42 »

Jeg anser ham også for verdens bedste. Han kan noget med den bold, ingen andre kan. Gennemført teknisk spiller med en fodboldhjerne som ingen anden. Han træffer altid de rigtige betslutninger og laver næsten aldrig fejl.

Verdens bedste
Genial lille detalje han laver det. Ja han er virkelig dygtige til at træffe de rigtige beslutninger, han er exceptionel med en bold, og på trods af at han er ikke er den store dribler (som Messi og Ronaldo), så kan han godt sætte et par mand af.

JKJ
Gæst

Sv: FC Barcelona-tråden
« Svar #114: 30 Jun 2009, 18:08 »

Eto'o forlænger??

Hvis det er korrekt det der står her så viser han i hvert fald han ikke er grådig og kun tænker på pengene, jeg er næsten helt sikker på han kunne have tjent meget mere hvis han var skiftet til City...

http://sporten.tv2.dk/article.php/id-23384141.html?forside

JosepGuardiola
Gæst

« Svar #115: 30 Jun 2009, 18:57 »

Grådig i den forstand, at han flere gange har afslået en kontraktforlængelse grundet lønnen, som ellers er ganske høj.. Smiley Men ville ikke gøre mig voldsomt meget at han forlænger; bare Villa kommer.

JKJ
Gæst

« Svar #116: 30 Jun 2009, 19:00 »

Grådig i den forstand, at han flere gange har afslået en kontraktforlængelse grundet lønnen, som ellers er ganske høj.. Smiley Men ville ikke gøre mig voldsomt meget at han forlænger; bare Villa kommer.

Nu skal man jo ikke tro på alt man læser, men hvis det er korrekt som det der står i linket at han er parat til at forlænge med den nuværende løn, så er det jo ikke helt tosset.

Han har da i hvert fald bevist at han kan noget for hans løn Wink

Highfarm
Førsteholdsspiller

« Svar #117: 30 Jun 2009, 19:06 »

Og helt ærligt synes jeg sgu han har fortjent det med den behandling han fik først på sæsonen, får først at vide han bare ka skride og da han så alligevel får chancen griber han den da og spiller voldsomt godt

JosepGuardiola
Gæst

« Svar #118: 30 Jun 2009, 20:39 »

JKJ: vi har været i forhandlinger med ham siden nytår.. Smiley Forhandlingerne har hele tiden været på, at han skulle fortsætte under samme løn, så noget har der jo været galt.. han fandt vel ud af at Barcelona ikke var til at rokke - ligesom Valdés og hans agent - og besluttede sig for at acceptere Barcelonas spilleregler, da bedste alternativ endte med at være... man city. Smiley

Batigol
Manager

« Svar #119: 30 Jun 2009, 23:11 »

Nå. Nu er vi efterhånden den eneste europæiske storklub der ikke har købt nogle spillere - endnu. Rygterne har jo været mange, lige fra Bruno Alves til Zlatan Ibrahimovic. Fra Javier Mascherano til David Villa. Men hvad synes I ville være det optimale at gøre?

Åh Anders Kuuure, du er mit livs kærlighed.
Åh Anders Kuuure, du gør min kæreste gravid.

Dioh Williams = Samme niveau som George Weah.

Lars Pleidrup fan klub for livet.

Sider: 1 ... 6 7 [8] 9 10 ... 171 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010