home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
20 Nov 2024, 11:53 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
19 Nov 2024, 11:24 Lars Pedersen Omklædning... Ang. Spcs
14 Nov 2024, 20:58 andersnomanni Blogs SAF Challenge
03 Nov 2024, 19:31 Brodtgaard Challenges The real SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05 Bubbles Blogs #2 - Et sidste save - ...
17 Okt 2024, 23:31 Svartowiz Omklædning... Sommer opdatering
Antal Registrerede Brugere: 23453
  0 Brugere, 1123 Gæster Online.

Nyeste Bruger: Seraphinang
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  FC Barcelona-tråden
0 Brugere og 11 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 4 5 [6] 7 8 ... 171 Udprint
Forfatter Emne: FC Barcelona-tråden  (Læst 457520 gange)
FC-Sjælland
Førsteholdsspiller

Sv: FC Barcelona tråden
« Svar #75: 29 Jun 2009, 23:29 »

Nu vil jeg lige blande mig lidt. Peace

FC-S: Hvis du siger alle kan erstattes, så fortæl mig lige hvem der kan erstatte Messi, Xavi og Iniesta?
Jeg snakker princippet I at alle kan, hvis der kommer en anden og gøre det bedre.

Alle snakker om C.Ronaldo, Messi, Kaka osv.
Men om 10 år er alle de glemt og jeg er fremme Opstemt
GLEM DEM!

FC-Sjælland
Førsteholdsspiller

« Svar #76: 29 Jun 2009, 23:31 »

Jeg synes, ham der har lagt afstemningen op, skal skrive at man skal læse debatten.

GLEM DEM!

JosepGuardiola
Gæst

« Svar #77: 29 Jun 2009, 23:33 »

Det giver jo lidt sig selv, at det ikke er et random-spørgsmål, der bliver fyret afsted. Smiley

Barca-boy
Landsholdsspiller

« Svar #78: 29 Jun 2009, 23:34 »

Det forstår jeg også godt. Alle kan erstattes.... på sigt. Men lige nu ville Barca ikke kunne finde en der kunne afgøre en kamp som Messi, eller for den sags skyld ligge op til de afgørende mål, som vi ser Iniesta og Xavi gøre gang på gang.

FC-Sjælland
Førsteholdsspiller

« Svar #79: 29 Jun 2009, 23:41 »

Det forstår jeg også godt. Alle kan erstattes.... på sigt. Men lige nu ville Barca ikke kunne finde en der kunne afgøre en kamp som Messi, eller for den sags skyld ligge op til de afgørende mål, som vi ser Iniesta og Xavi gøre gang på gang.
Der kan jeg kun give dig ret, jo Ronaldo istedet for Messi, men udover det. Jeg snakker at bare den der afløser gør det bedre.

GLEM DEM!

Batigol
Manager

« Svar #80: 29 Jun 2009, 23:43 »

I øvrigt vil jeg gerne pointere at jeg anser Eto'o som erstattelig, men at jeg absolut gerne ser ham blive i Catalonien. Jeg synes ikke vi har set meget til det her såkaldte problembarn i den forgangne sæson, og jeg synes også at han formåede at holde sig ydmyg og anonym på banen - anonym i den forstand at han ikke gjorde sig uheldigt bemærket på noget tidspunkt. Dette synes jeg også at han formåede udenfor banen. Jeg har ikke hørt nogle dumme udtalelser for Eto'os side i løbet af denne sæson, tværtimod synes jeg han har været overraskende veltalende i de interviews han har givet. Jeg tror Eto'o har større betydning i omklædningsrummet end man umiddelbart går og regner med, hvilket jeg naturligvis ikke har noget konkret bevis for, og at det faktisk gavner holdet at have en gut som ham, der engang i mellem har den her 'kant' - som tidligere er blevet omtalt - med sig. Jeg tror meget at det er et dansk fænomen, det her med at save spillere der er lidt excentriske og en anelse arrogante midt over, og kalde dem for usympatiske, egoiste osv. osv. Jeg tror eksempelvis ikke at italienere reagerer nær så kraftigt, som vi danskere gør, når de læser en nyhed om at Zlatan lige har udtalt at han er verdens bedste og at han er langt mere værd en Messi og Eto'o tilsammen. Der er kulturelle forskelle, og et af de steder hvor jeg tror at vi danskere, og generelt bare skandinavere, slår hårdt ned på - når vi snakker om personlighed, attitude og opførsel - lige netop er arrogance og egoisme. Jeg kan let forestille mig til at en spiller som Zlatan har en kæmpe positiv indflydelse på Inter, i og med at han altid går ind til en kamp med forventningerne om at vinde, og spille som torden og lynild, hvilket jeg tror de andre spillere reagerer positivt på - jeg tror ganske enkelt at de får samme følelse og går til kampen med en ekstrem gejst og vilje. Det kan naturligvis tage overhånd, da man naturligvis ikke ønsker 25 spillere der går rundt og tror at de ejer hele verden, så det handler naturligvis om at finde en balance. Jeg synes at den balance har været der i år, omend vi ikke har set meget til episoder med arrogance og egoisme. For at gøre en lang historie kort, synes jeg at Eto'o har været en fantastisk mand at have i klubben. En spiller der giver sit yderste - glem gerne 07/08 sæsonen - og altid vil vinde så stort som overhovedet muligt. Jeg er ikke i tvivl om at David Villa eller Zlatan Ibrahimovic ville kunne erstatte Samuel Eto'o rent spillemæssigt, men Eto'o har efterhånden været i Barcelona i en del år, og han kender jo klubben, byen, bestyrelsen, præsidenten osv., osv., rigtig godt. Hvis det stod til mig, ville vi ganske enkelt beholde Eto'o, og desuden hente en spiller der kan præstere og levere i de måneder Eto'o er i Afrika. Alt dette er jo meget fin snak, men hvis Eto'o overhovedet ikke vil forlænge, vil jeg ikke græde natten lang over at sælge ham nu til sommer, for derved i det mindste at få lidt penge ud af ham. Det bliver i sandhed spændende at se hvad der sker.

Åh Anders Kuuure, du er mit livs kærlighed.
Åh Anders Kuuure, du gør min kæreste gravid.

Dioh Williams = Samme niveau som George Weah.

Lars Pleidrup fan klub for livet.

FC-Sjælland
Førsteholdsspiller

« Svar #81: 29 Jun 2009, 23:48 »

I øvrigt vil jeg gerne pointere at jeg anser Eto'o som erstattelig, men at jeg absolut gerne ser ham blive i Catalonien. Jeg synes ikke vi har set meget til det her såkaldte problembarn i den forgangne sæson, og jeg synes også at han formåede at holde sig ydmyg og anonym på banen - anonym i den forstand at han ikke gjorde sig uheldigt bemærket på noget tidspunkt. Dette synes jeg også at han formåede udenfor banen. Jeg har ikke hørt nogle dumme udtalelser for Eto'os side i løbet af denne sæson, tværtimod synes jeg han har været overraskende veltalende i de interviews han har givet. Jeg tror Eto'o har større betydning i omklædningsrummet end man umiddelbart går og regner med, hvilket jeg naturligvis ikke har noget konkret bevis for, og at det faktisk gavner holdet at have en gut som ham, der engang i mellem har den her 'kant' - som tidligere er blevet omtalt - med sig. Jeg tror meget at det er et dansk fænomen, det her med at save spillere der er lidt excentriske og en anelse arrogante midt over, og kalde dem for usympatiske, egoiste osv. osv. Jeg tror eksempelvis ikke at italienere reagerer nær så kraftigt, som vi danskere gør, når de læser en nyhed om at Zlatan lige har udtalt at han er verdens bedste og at han er langt mere værd en Messi og Eto'o tilsammen. Der er kulturelle forskelle, og et af de steder hvor jeg tror at vi danskere, og generelt bare skandinavere, slår hårdt ned på - når vi snakker om personlighed, attitude og opførsel - lige netop er arrogance og egoisme. Jeg kan let forestille mig til at en spiller som Zlatan har en kæmpe positiv indflydelse på Inter, i og med at han altid går ind til en kamp med forventningerne om at vinde, og spille som torden og lynild, hvilket jeg tror de andre spillere reagerer positivt på - jeg tror ganske enkelt at de får samme følelse og går til kampen med en ekstrem gejst og vilje. Det kan naturligvis tage overhånd, da man naturligvis ikke ønsker 25 spillere der går rundt og tror at de ejer hele verden, så det handler naturligvis om at finde en balance. Jeg synes at den balance har været der i år, omend vi ikke har set meget til episoder med arrogance og egoisme. For at gøre en lang historie kort, synes jeg at Eto'o har været en fantastisk mand at have i klubben. En spiller der giver sit yderste - glem gerne 07/08 sæsonen - og altid vil vinde så stort som overhovedet muligt. Jeg er ikke i tvivl om at David Villa eller Zlatan Ibrahimovic ville kunne erstatte Samuel Eto'o rent spillemæssigt, men Eto'o har efterhånden været i Barcelona i en del år, og han kender jo klubben, byen, bestyrelsen, præsidenten osv., osv., rigtig godt. Hvis det stod til mig, ville vi ganske enkelt beholde Eto'o, og desuden hente en spiller der kan præstere og levere i de måneder Eto'o er i Afrika. Alt dette er jo meget fin snak, men hvis Eto'o overhovedet ikke vil forlænge, vil jeg ikke græde natten lang over at sælge ham nu til sommer, for derved i det mindste at få lidt penge ud af ham. Det bliver i sandhed spændende at se hvad der sker.
Lige mine ord, det er rigtig med den der kulturforskel Smiley Jeg er dybt enig, det indlæg idag jeg er mest enig i! Har dog heller ikke været enig med så meget her idag Opstemt

GLEM DEM!

JosepGuardiola
Gæst

« Svar #82: 29 Jun 2009, 23:50 »

FC Barcelona: Når han bliver smidt ud fra træning, efter flere irrettesættelser af Guardiola, når han udtaler at Barcelona 'blot er et arbejde' (hvilket han jo har ret i, men som er STIK imod samtlige andres politik omkring Barcelona) - hvordan tolker du så det? Smiley

xaagaard
Landsholdsspiller

« Svar #83: 29 Jun 2009, 23:54 »

Der kan jeg kun give dig ret, jo Ronaldo istedet for Messi, men udover det. Jeg snakker at bare den der afløser gør det bedre.
Tvivler på at Ronaldo ville kunne afgøre en kamp, ligeså godt som Messi har gjordt i den forgangende sæson.

FC-Sjælland
Førsteholdsspiller

« Svar #84: 29 Jun 2009, 23:56 »

FC Barcelona: Når han bliver smidt ud fra træning, efter flere irrettesættelser af Guardiola, når han udtaler at Barcelona 'blot er et arbejde' (hvilket han jo har ret i, men som er STIK imod samtlige andres politik omkring Barcelona) - hvordan tolker du så det? Smiley
Jeg tolker det, som en mand der er kold! Ærlig talt sker det rimelig tit, Maicon og Balotelli lavede også det nummer i Inter, men du hører ikke så meget om det, fordi Eto'o er mere kendt
Tvivler på at Ronaldo ville kunne afgøre en kamp, ligeså godt som Messi har gjordt i den forgangende sæson.
Det er det dummeste jeg længe har hørt, manden afgjorde jo mesterskabet til vores fordel, stop med det der. Det er fakta at han gang på gang har reddet United

GLEM DEM!

Altid FCK
Manager

« Svar #85: 29 Jun 2009, 23:57 »

Jeg tror godt at Xavi kan erstattes, men Messi, og især Iniesta, kan ikke erstattes af nogen som helst

Når du f. eks. bøjer dig fremover, bliver smerten så lidt mindre?

Rullende Øjne Hævet Øjenbryn

FC-Sjælland
Førsteholdsspiller

« Svar #86: 29 Jun 2009, 23:58 »

Men lige en lille side bemærkning, selvom min drøm er at spille for RM og MU og blive verdens bedste nogensinde, må jeg tage hatten af for FCB, de er unikke og de har vist sammen med MU, de senest 2 sæsoner at offensiv før defensiv betaler sig bedst!
TILLYKKE TIL FODBOLDEN!
Jeg tror godt at Xavi kan erstattes, men Messi, og især Iniesta, kan ikke erstattes af nogen som helst
LÆS LIGE DEBATTEN IGENNEM!!!

GLEM DEM!

JosepGuardiola
Gæst

« Svar #87: 29 Jun 2009, 23:58 »

Jeg har forstået, at du ser ham som kold, FC-Sjælland.. Smiley

@Altid-FCK: jeg vil så mene, at Xavi uden tøven har været vores bedste spiller i år. Han var fantastisk under EM, og han fortsatte det flotte spil i Barca, og hans målgivende afleveringer er efterhånden mange. I kampe hvor vi har undværet ham, er vi ofte faldet igennem og virket idé-forladte.. Smiley

xaagaard
Landsholdsspiller

« Svar #88: 29 Jun 2009, 23:59 »

Det er det dummeste jeg længe har hørt, manden afgjorde jo mesterskabet til vores fordel, stop med det der. Det er fakta at han gang på gang har reddet United
Ja fakta er at han har reddet United, men der er forskel på United og Barcelona.
Hvis du direkte byttede om på de 2, og spillede Ronaldo på den måde, som Messi får boldene på, så nej, så tror jeg ikke at han vil kunne gøre det ligeså godt.

Batigol
Manager

« Svar #89: 30 Jun 2009, 00:01 »

Den med træningen har jeg svært ved at løbe fra. Guardiola er en striks mand og Eto'o kan være lidt af et legebarn. Med hensyn til at Eto'o mener at Barcelona 'blot er et arbejde' så tror jeg ærligt talt ikke at spillere som Yaya Touré, Seydou Keita, Juan Manuel Pinto, Eric Abidal, Eidur Gudjohnsen, Gabriel Milito, Martín Cáceres eller sågar Rafael Márquez ser anderledes på det. Jeg tror kun det er hos de spillere der nærmest er født med Barcelona-blod i årerne at det er mere end et arbejde. De er alle topprofessionelle, og det er jo faktisk bare et arbejde. Jeg siger ikke at de ikke lægger noget i deres arbejde, for jeg er da slet ikke i tvivl om at de alle elsker fodbold og at spille fodbold, men når alt kommer til stykket er det trods alt almen fornuft at tage det job der giver mest i løn. Det ville enhver gøre - med de føromtalte 'Barca-fødte' spillere som undtagelser. Dog vil jeg også lige påpege at jeg slet ikke er i tvivl om at alle der spiller i Barcelona føler sig utroligt beærede over at være i klubben. Jeg er ikke et sekund i tvivl om at Eto'o er ekstremt taknemmelig for alt hvad Barcelona har givet ham.

Åh Anders Kuuure, du er mit livs kærlighed.
Åh Anders Kuuure, du gør min kæreste gravid.

Dioh Williams = Samme niveau som George Weah.

Lars Pleidrup fan klub for livet.

Sider: 1 ... 4 5 [6] 7 8 ... 171 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010