home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 09:35:20 Broen13 Blogkonkur... [13] Journeyman - Son ...
I dag kl. 00:44:38 Bubbles Blogkonkur... #5 - Danish Viking War...
I går kl. 18:03:39 Wester Jr. Blogkonkur... 3# Hjertet banker kun ...
I går kl. 18:01:13 Wester Jr. Blogkonkur... The beautiful game
13 Maj 2024, 13:45 Svartowiz Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2024 ...
29 Apr 2024, 14:53 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
Antal Registrerede Brugere: 23301
  0 Brugere, 304 Gæster Online.

Indlæg: 1132739 over 31368 Emner
Nyeste Bruger: Jøddi
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  FC Barcelona-tråden
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 7 8 [9] 10 11 ... 171 Udprint
Forfatter Emne: FC Barcelona-tråden  (Læst 429497 gange)
Danielsen
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: FC Barcelona-tråden
« Svar #120: 30 Jun 2009, 23:15 »

Jeg så meget gerne en spiller som Javier Mascharano optræde for jer, selvom jeg synes i har en udemæket midtbane, så synes jeg Mascharano ville gøre den komplet
Logged

''Life goes up and down, but everything will be okay if you turn right''

Batigol
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: FC Barcelona-tråden
« Svar #121: 30 Jun 2009, 23:23 »

Jeg så meget gerne en spiller som Javier Mascharano optræde for jer, selvom jeg synes i har en udemæket midtbane, så synes jeg Mascharano ville gøre den komplet

Mascherano så jeg også gerne kommer til, forudsat at han kan finde sig i ikke at spille hver gang. Dog ville han sikkert få et par måneder med stor betydning, da der som bekendt er ANC næste år, hvor både Touré og Keita vel sikkert skal afsted. I øvrigt har en venlig sjæl allerede valgt at offentliggøre Keirisson som Barcelona spiller! Wink
Logged

Åh Anders Kuuure, du er mit livs kærlighed.
Åh Anders Kuuure, du gør min kæreste gravid.

Dioh Williams = Samme niveau som George Weah.

Lars Pleidrup fan klub for livet.

Barca-boy
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: FC Barcelona-tråden
« Svar #122: 01 Jul 2009, 19:45 »

Så ser det sku ud til at gåden går op. Villa er netop vendt hjem fra Confederations Cup, og valgte derefter straks at begynde forhandlingerne med Barcelona! Smiley Yes baby. Og Real har købt Benzema, så de har tydeligvis droppet Villa. Peace
Logged


Fernando9Torres
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: FC Barcelona-tråden
« Svar #123: 01 Jul 2009, 19:58 »

Det optimale ville klart være hvis vi kom af med Eto'o også fik Villa  Thumbs Up også måske en erstatning for Henry han er jo ved og være oppe i årene  Smiley så skal der os hentes en backup for Alves og Abidal  Peace
Logged


Batigol
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: FC Barcelona-tråden
« Svar #124: 02 Jul 2009, 01:11 »

Det optimale ville klart være hvis vi kom af med Eto'o også fik Villa  Thumbs Up også måske en erstatning for Henry han er jo ved og være oppe i årene  Smiley så skal der os hentes en backup for Alves og Abidal  Peace

Ville det ikke være endnu mere optimalt at beholde Eto'o og alligevel hente David Villa? Jævnført denne artikel er det ikke helt urealistisk. Med hensyn til Henry, er det så virkelig nødvendigt? Hvis nu vi henter David Villa? De tre forreste positioner bliver der jo ofte roteret og vendt og drejet på i løbet af kampene, således at det er forskelligt hvor de tre spillere tager deres udgangspunkt. Jeg tror sagtens man kunne stille op med David Villa ude på Henry's plads og så med Eto'o og Lionel Messi inde midt på. Villa er ret driblestærk, hurtig og fysisk stærk så det tror jeg godt kunne fungere. Så kunne ham, Eto'o og Messi eller hvem der nu lige spiller, jo sagtens bytte lidt rundt i løbet af kampen. Dermed ikke sagt at jeg synes Henry skal sættes af, for han har jo været fantastisk i år. Mht. Alves og Abidal er jeg enig med at vi har brug for en back-up til Abidal. Alves synes jeg som sådan egentlig ikke vi behøver en back-up for, men hvis der er penge til det ville jeg da ikke være imod det! Dog synes jeg helt klart at venstrebacken har højere prioritet. Mon ikke vi henter Filipe til den tjans? Smiley
Logged

Åh Anders Kuuure, du er mit livs kærlighed.
Åh Anders Kuuure, du gør min kæreste gravid.

Dioh Williams = Samme niveau som George Weah.

Lars Pleidrup fan klub for livet.

JosepGuardiola
Gæst
 
Sv: FC Barcelona-tråden
« Svar #125: 02 Jul 2009, 01:13 »

Bruno Soltar, der før var millimeter fra Barca ifølge rygterne, er skiftet til Valencia. Tja, han ville egentligt ikke have gjort mig noget.

FC Barcelona: jo, Filipe burde være sikker, og jeg bliver overrasket hvis ikke han er Barcelona-spiller meget snart.
Logged

Batigol
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: FC Barcelona-tråden
« Svar #126: 02 Jul 2009, 02:48 »

Bruno Soltar, der før var millimeter fra Barca ifølge rygterne, er skiftet til Valencia. Tja, han ville egentligt ikke have gjort mig noget.

FC Barcelona: jo, Filipe burde være sikker, og jeg bliver overrasket hvis ikke han er Barcelona-spiller meget snart.

Bruno Saltor var også mit håb, hvis vi absolut skulle hente en højreback, da han ikke kostede en eneste krone. Det havde nu ikke været så skidt, og så er han tilmed catalaner. Men Filipe kunne være dejligt. Jeg har i hvert fald kun fået positive indtryk af ham i den forgangne sæson! Smiley
Logged

Åh Anders Kuuure, du er mit livs kærlighed.
Åh Anders Kuuure, du gør min kæreste gravid.

Dioh Williams = Samme niveau som George Weah.

Lars Pleidrup fan klub for livet.

Nissen89
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: FC Barcelona-tråden
« Svar #127: 02 Jul 2009, 11:40 »

Jeg må indrømme alle de real indkøb er ved at gå mig lidt på.
David silva er den sidste i rækken, af spillere de er ude efter. ham så jeg tilgengæld meget gerne i Barca.
Jeg mener bare at valencia præsidenten har sagt at han ikke er til salg, og det er ham de vil bygge holdet op omkring.
nogen der ved om vi er med i kapløbet?
Logged

Més que un club

- EL Fenomeno. min gud

SebastianLyngsøe
Gæst
 
Sv: FC Barcelona-tråden
« Svar #128: 02 Jul 2009, 11:52 »

Jeg må indrømme alle de real indkøb er ved at gå mig lidt på.
David silva er den sidste i rækken, af spillere de er ude efter. ham så jeg tilgengæld meget gerne i Barca.
Jeg mener bare at valencia præsidenten har sagt at han ikke er til salg, og det er ham de vil bygge holdet op omkring.
nogen der ved om vi er med i kapløbet?
Selvom Real's offensiv, kommer til at se super skræmmende ud, må vi jo se på vores egen. Hvis Henry kan holde niveau, kommer han, Messi og formentlig Villa til at være mindst lige så skræmmende, hvis ikke mere. Vi kan jo også håbe at alle disse Galacticos, ikke kan spille ordentlig sammen, som vi jo så sidst. Derfor har vi jo også den lille fordel, at vores hold spiller helt genialt sammen, med Xavi og Iniesta på midtbanen, der "krydrer" vores forreste kæde.
Men jeg krydser bare fingre for at Villa kommer i vores stald, til næste sæson, da jeg har den samme mening om ham, som JG.  Peace
Logged

JosepGuardiola
Gæst
 
Sv: FC Barcelona-tråden
« Svar #129: 02 Jul 2009, 11:53 »

Valencia vil bygge holdet op omkring Silva... jeg tror, at RM får Ribery. Smiley
Logged

Cesc
Gæst
 
Sv: FC Barcelona-tråden
« Svar #130: 02 Jul 2009, 12:24 »

 ... Og Ribéry er bedre teknisk end Silva - bedre til alt. Det kan kun blive godt..
Logged

Batigol
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: FC Barcelona-tråden
« Svar #131: 02 Jul 2009, 12:31 »

... Og Ribéry er bedre teknisk end Silva - bedre til alt. Det kan kun blive godt..

Det er vel subjektivt?
Personligt synes jeg ærligt talt ikke der er den store forskel, udover at Ribéry er et par år ældre.
Logged

Åh Anders Kuuure, du er mit livs kærlighed.
Åh Anders Kuuure, du gør min kæreste gravid.

Dioh Williams = Samme niveau som George Weah.

Lars Pleidrup fan klub for livet.

JosepGuardiola
Gæst
 
Sv: FC Barcelona-tråden
« Svar #132: 02 Jul 2009, 13:23 »

... Og Ribéry er bedre teknisk end Silva - bedre til alt. Det kan kun blive godt..

Tilgengæld ville det være et hovedløst køb.
Logged

Cesc
Gæst
 
Sv: FC Barcelona-tråden
« Svar #133: 02 Jul 2009, 14:01 »

Det er vel subjektivt?
Personligt synes jeg ærligt talt ikke der er den store forskel, udover at Ribéry er et par år ældre.

Jeg ved egentlig ikke om det er så subjektivt igen. Altså spørger du 100.000 mennesker i verden vil hvert fald 85 % sige Ribéry..

Spørger du 100.000 om Cristiano Ronaldo er bedre en Lionel Messi, vil det være mere lige.. Tænk på, at Ribéry er mere kendt end Silva, og endda spiller i en dårligere liga, for et dårligere land og det hele. Ribéry har så mange flere fans end Silva, og det pga. han er bedre. Han overskygger Silva internationalt, og det på trods af, Silva spiller for et landshold der tager alle overskrifter.

Ribéry er bedre end Silva. Ligemeget om det er subjektivt eller ej. Det er han.
Logged

g00n
FmFreaks' Venner
*

Offline Offline


 
Sv: FC Barcelona-tråden
« Svar #134: 02 Jul 2009, 14:16 »

Ribéry er bedre end Silva. Ligemeget om det er subjektivt eller ej. Det er han.

Hehe, det er da noget nær den dårligste argumentationsform jeg længe har set. Det er muligt at du synes det, men at ophøje det til en universal sandhed kommer du ikke langt med.

Din vurdering af hvor mange i verden der synes Ribery er bedre end Silva er vist heller ikke andet eller mere end et personligt gæt.

Jeg bestrider ikke nødvendigvis at det skulle være tilfældet, men det er naturligvis bare gætværk.

PS: Jeg synes Ribery er bedre end Silva.
Logged



Sider: 1 ... 7 8 [9] 10 11 ... 171 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010