home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 14:53:35 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
Antal Registrerede Brugere: 23289
  1 Bruger, 351 Gæster Online.

Indlæg: 1132682 over 31363 Emner
Nyeste Bruger: hennry176
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  FC Barcelona-tråden
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 163 164 [165] 166 167 ... 171 Udprint
Forfatter Emne: FC Barcelona-tråden  (Læst 421189 gange)
JG7
Gæst
 
Sv: FC Barcelona-tråden
« Svar #2460: 26 Jul 2014, 21:52 »

Men Hummels kompenserer for sin manglende speed med et fandens godt overblik, ligesom han er dygtig i det opbyggende spil; det kræver Barcelona vel?

Jo, altså, det er ikke så tit, det kommer til udstråling, at han mangler lidt speed, synes jeg. Det er bare ikke den bedste duo mod Bale/Ronaldo.
Logged

Naustratze
Gæst
 
Sv: FC Barcelona-tråden
« Svar #2461: 27 Jul 2014, 14:05 »

Vil da også mene at Koscielny kunne være et bud. En meget hurtig midterforsvar der i den forgange sæson var en af PL's bedste på positionen. Ville godt nok være trist hvis vi solgte ham, så Barca må godt holde nallerne væk.

Hummels er bare top top klasse, og ville kunne tilføre noget til samtlige hold i Verden. Men med en høj forsvarslinje er Pique og Hummels måske ikke den bedste kombination.
Logged

Robinho4ever
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: FC Barcelona-tråden
« Svar #2462: 27 Jul 2014, 21:32 »

http://www.tv3sport.dk/fodbold/nyheder/agger-pa-vej-til-barcelona-e15m/

Spændende. Jeg mener, han er den helt rigtig type til Barcelonas midterforsvar.
Logged

No sólo soy perfecto, soy Madridista también.

Batigol
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: FC Barcelona-tråden
« Svar #2463: 28 Jul 2014, 00:43 »

Køb nu bare Benatia eller Hummels. Jeg kan vitterligt ikke se hvad Agger skal bruges til. Han er i mine øjne for dyr, både i overgangssum og i løn, til bare at have siddende på bænken, hvilket jeg tror han ville i Barcelona. Når han ikke kan være fast mand i Liverpool, kan jeg ikke se ham komme på holdkortet før Piqué, Mathieu eller Mascherano for den sags skyld. Og jeg ville også foretrække Bartra over ham. Faktisk ville jeg nok også foretrække Bartra over Mascherano og Mathieu, sådan som Bartra spillede i denne sæson. Benatia og Hummels er de eneste jeg er interesserede i. De er begge i stand til at styre et forsvar, hvilket Piqué åbenbart overhovedet ikke kan finde ud. Benatia sikrede Udinese en god defensiv mens han var der, og i sidste sæson sørgede han for at Romas defensiv hang sammen. Hummels er tydeligvis manden der orkestrerer midterforsvaret på det tyske landshold, hvor Boateng er det klart svageste kort, selvom han spillede en flot slutrunde, mens han også styrer defensiven i Dortmund. Og, nej. Jeg er ikke interesseret i Marquinhos. Jeg kan ikke se idéen i at smide 40 millioner euro efter en 20-årig centerback, med Bartras sidste sæson in mente. Så vil jeg langt hellere satse på Bartra og så hente en eller anden billig backup. Billigere end Mathieu har været og billigere end Agger ville være.
Logged

Åh Anders Kuuure, du er mit livs kærlighed.
Åh Anders Kuuure, du gør min kæreste gravid.

Dioh Williams = Samme niveau som George Weah.

Lars Pleidrup fan klub for livet.

vijofrech
Odds-hjælper
*

Offline Offline


 
Sv: FC Barcelona-tråden
« Svar #2464: 31 Aug 2014, 20:54 »

Vigtig sejr vi får i dag over Villareal!
Logged

MarcusBruunFMFreak
Lilleputspiller
*

Offline Offline


 
Luis Suarez position i Barcelona
« Svar #2465: 26 Sep 2014, 09:27 »

Hej FM-freaks.

Jeg synes at det kunne være spændende, at diskutere Luis Suarez fremtidige position i Barcelonas startopstilling. Luis Enrique står jo i et kæmpe dilemma. Han råder nu over tre meget stærke angrebspillere iform af Messi, Neymar og Luis Suarez. De er alle individualister, så det store spørgsmål går på hvordan Luis Enrique skal få det bedst mulige ud af deres potentiale og personlige evner, ved at bruge dem alle tre i sin startopstilling. Vi ved jo at Barcelona typisk benytter sig af en angrebstrio, der i løbet af kampen tillades at bytte pladser.

Jeg mener at problematikken ligger i at både Messi og Suarez lever op til deres bedste, når de spiller centralt på banen. Messi i den mere frie rolle som en slags f9'er, hvor Suarez mere er en almindelig frontangriber der på en simpel måde, er i stand til at gøre tingene færdige på egen hånd. Samtidig har han en kæmpe vilje og en utrolig stærk arbejdsstyrke. Neymar ved vi har fundet sig til rette på venstrekanten, hvor han kan trække ind i banen  og bruge sin adræthed ved at udfordre modspillerne og give plads til overlap fra backen. Men hvem skal Enrique bruge på højrekanten??? Mener at det er spild af både Suarez' og Messi's evner, hvis en af dem skulle spille der. Specifik for Suarez vedkommende, da han ikke ordenligt vil kunne udnytte sin gode skudstyrke, da han som højrebenet vil blive tvunget til baglinjen.

Hvordan tænker i Barcelonas "kommende" angrebstrio vil se ud?

Smiley
Logged

bert0089
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Luis Suarez position i Barcelona
« Svar #2466: 26 Sep 2014, 10:05 »

Har faktisk selv tænkt over dette scenarie der kommer til at ske i Barcalona når Suarez kommer tilbage fra sin karantæne.
Som du selv påpeger, så er Neymar bedst på venstrekanten. Men jeg kunne nu godt se Enrique skifte formation når Suarez kommer tilbage. Lidt ala. den måde Argentina spille til VM, hvor Messi lå bagved Higuain og Aguero/Lavezzi.
Det ville dog betyde at Neymar skulle rykkes fra venstrekanten og på i angrebet, sådan konstellationen kommer til at hedde Neymar og Suarez til fremme, dog stadig i to meget fri roller, og så med Messi lige bag dem.
Messi trækker alligevel meget ned i banen for at sætte sig på spillet når Barcalona spiller. Så en plads lige bag de to frontangribere, tror jeg ikke vil skade Messi's spil på banen.
Logged

Inter 2010: Serie A, Coppa Italia, Champions League, Super Cup, VM for Klubhold
Forza Nerazzurri...  C'e Solo L'Inter

MarcusBruunFMFreak
Lilleputspiller
*

Offline Offline


 
Sv: Luis Suarez position i Barcelona
« Svar #2467: 26 Sep 2014, 14:15 »

Har faktisk selv tænkt over dette scenarie der kommer til at ske i Barcalona når Suarez kommer tilbage fra sin karantæne.
Som du selv påpeger, så er Neymar bedst på venstrekanten. Men jeg kunne nu godt se Enrique skifte formation når Suarez kommer tilbage. Lidt ala. den måde Argentina spille til VM, hvor Messi lå bagved Higuain og Aguero/Lavezzi.
Det ville dog betyde at Neymar skulle rykkes fra venstrekanten og på i angrebet, sådan konstellationen kommer til at hedde Neymar og Suarez til fremme, dog stadig i to meget fri roller, og så med Messi lige bag dem.
Messi trækker alligevel meget ned i banen for at sætte sig på spillet når Barcalona spiller. Så en plads lige bag de to frontangribere, tror jeg ikke vil skade Messi's spil på banen.

Faktisk et meget godt udgangspunkt. Det er debatteret på forskellige medier. Der spås det også at Enrique vil gå ud fra dit udgangspunkt med Messi som 10'er rollen med Neymar og Suarez liggende foran ham. Mener at det var Cruyff der udtalte det. Så må man vel bare gå ud fra, at Neymar skal omskoles. Ikke at Neymar ikke er i stand til at spille som frontangriber, men spørgsmålet er om det vil forløbe sig optimalt, da han nok kommer til at at meget med ryggen til mål. Jeg mener Neymar er bedst til at komme ind i banen udefra, forstået på den måde at han fungerer bedst når han har nogle meter foran sig som han udnytter med hans vanvittige dribleevner. Lidt alá Ronaldo...
Logged

Ringling96
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: FC Barcelona-tråden
« Svar #2468: 06 Jan 2015, 19:38 »

Hva følger folk med i dramaet i Barcelona? Hvad mener i om det hele, drenge?
Logged

Læs min blog: Los Blancos: Tiempo para el éxito

Spardle
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: FC Barcelona-tråden
« Svar #2469: 06 Jan 2015, 19:54 »

Prøv at læse den sidste side af chatten Wink
Men kan dog godt forstå du prøver at få lidt på forum op at kører, da det er nemmere at få sig uddybet her.
Logged

Burnley, Aab,  FC Barcelona, Schalke 04,
Burnley will win the PrL trophy again, it's just a question about time.
Pretiumque Et Causa Laboris

Dennislauridsen
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: FC Barcelona-tråden
« Svar #2470: 22 Mar 2015, 21:25 »

Hold kæft en gang tøser Real spiller mod i aften. Det er en skam for fodbolden at se på!
Logged

H A L A   M A D R I D!

Bradley Beal
Gæst
 
Sv: FC Barcelona-tråden
« Svar #2471: 22 Mar 2015, 21:26 »

Hold kæft en gang tøser Real spiller mod i aften. Det er en skam for fodbolden at se på!

Fin blog om Atleti.
Logged

Dennislauridsen
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: FC Barcelona-tråden
« Svar #2472: 22 Mar 2015, 21:27 »

Fin blog om Atleti.
Amen for fanden. Suarez bliver jo næste ikke rørt! Det jo ikke holdbar
Logged

H A L A   M A D R I D!

Bradley Beal
Gæst
 
Sv: FC Barcelona-tråden
« Svar #2473: 22 Mar 2015, 21:29 »

Amen for fanden. Suarez bliver jo næste ikke rørt! Det jo ikke holdbar

Ja, og har du set Alba den lille pige?

Yes. De smider sig af og til. Og nej, det er ikke kønt. Men den største fejl er at antage, at det kun sker hos ens modstanderhold.
Logged

Bradley Beal
Gæst
 
Sv: FC Barcelona-tråden
« Svar #2474: 22 Mar 2015, 21:30 »

Ja, og har du set Alba den lille pige?

Yes. De smider sig af og til. Og nej, det er ikke kønt. Men den største fejl er at antage, at det kun sker hos ens modstanderhold.

Hey, Pepe.
Logged

Sider: 1 ... 163 164 [165] 166 167 ... 171 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010