home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23287
  0 Brugere, 551 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: queenofmumbai
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  FC Barcelona-tråden
0 Brugere og 2 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 162 163 [164] 165 166 ... 171 Udprint
Forfatter Emne: FC Barcelona-tråden  (Læst 420923 gange)
magnum
Juniorspiller
**

Offline Offline

 
Sv: FC Barcelona-tråden
« Svar #2445: 25 Jul 2014, 17:08 »

Hvorfor har vi købt mathieu. Smid nu bare 40 mio euro efter Marquinhos.
Logged

vijofrech
Odds-hjælper
*

Offline Offline


 
Sv: FC Barcelona-tråden
« Svar #2446: 25 Jul 2014, 19:24 »

Jeg syntes Mathieu er en god spiller. Glæder mig til at se ham
Logged

magnum
Juniorspiller
**

Offline Offline

 
Sv: FC Barcelona-tråden
« Svar #2447: 25 Jul 2014, 21:05 »

Hvis vi sår også lige signer Marquinhos så er jeg også glad og tilfreds
Logged

Zrave
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: FC Barcelona-tråden
« Svar #2448: 26 Jul 2014, 01:26 »

Jeg ved nu heller ikke lige hvor tilfreds jeg er med købet af Mathieu.. Men håber dog alligevel at han går hen og overrasker Smiley
Logged


DeBuur
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: FC Barcelona-tråden
« Svar #2449: 26 Jul 2014, 02:39 »

Har ikke helt forstået hvorfor I har købt Ter Stegen  Peace IMO har Barca mere brug for en erfaren målmand når forsvaret spiller så offensivt som de gør - jeg tænker især på situationen i Chelsea hvor der helt klar ikke vil være plads til både Courtois og Cech - og her tror jeg Cech ender med at blive ofret... det var den målmand i skulle have hentet.

Med Reals køb af James Rodriguez samtidig med at Ronaldo og Bale også er i klubben så mener jeg at Real i det offensive er kommet på højde med Barca igen - ingen tvivl om at Suarez er verdens bedste angriber men IMO så er det fatalt at Sanchez blev solgt, jeg syntes han blev bedre og bedre for hver kamp han spillede.

Jeg ser frem til en stor La Liga sæson og i år tror jeg kampen alene kommer til at stå mellem Real og Barca og IMO så bliver måske afgjort af om Barca kan få Suarez til at fungere og i Real om det lykkedes at få integreret James Rodriguez sammen med Bale og Ronaldo.

Derudover så er der målmands situationen hvor I dog trods alt har købt en målmand med talen men hvor Real står med en Cassillas som godt nok havde en skidt vm og reelt ikke har været førsteholds målmand i flere sæsoner og hans afløser er IMO ikke værdig til at spille på et tophold i La Liga... det bliver en fed sæson intet mindre  Peace
Logged

YNWA

vijofrech
Odds-hjælper
*

Offline Offline


 
Sv: FC Barcelona-tråden
« Svar #2450: 26 Jul 2014, 10:14 »

Har ikke helt forstået hvorfor I har købt Ter Stegen  Peace IMO har Barca mere brug for en erfaren målmand når forsvaret spiller så offensivt som de gør - jeg tænker især på situationen i Chelsea hvor der helt klar ikke vil være plads til både Courtois og Cech - og her tror jeg Cech ender med at blive ofret... det var den målmand i skulle have hentet.

Med Reals køb af James Rodriguez samtidig med at Ronaldo og Bale også er i klubben så mener jeg at Real i det offensive er kommet på højde med Barca igen - ingen tvivl om at Suarez er verdens bedste angriber men IMO så er det fatalt at Sanchez blev solgt, jeg syntes han blev bedre og bedre for hver kamp han spillede.

Jeg ser frem til en stor La Liga sæson og i år tror jeg kampen alene kommer til at stå mellem Real og Barca og IMO så bliver måske afgjort af om Barca kan få Suarez til at fungere og i Real om det lykkedes at få integreret James Rodriguez sammen med Bale og Ronaldo.

Derudover så er der målmands situationen hvor I dog trods alt har købt en målmand med talen men hvor Real står med en Cassillas som godt nok havde en skidt vm og reelt ikke har været førsteholds målmand i flere sæsoner og hans afløser er IMO ikke værdig til at spille på et tophold i La Liga... det bliver en fed sæson intet mindre  Peace
Helt enig i at vi ikke skulle have solgt Sanchez da han var en af mine favoritspillere på Barca men ja det bliver en spændende sæson Wink
Logged

Robinho4ever
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: FC Barcelona-tråden
« Svar #2451: 26 Jul 2014, 10:42 »

Har ikke helt forstået hvorfor I har købt Ter Stegen  Peace IMO har Barca mere brug for en erfaren målmand når forsvaret spiller så offensivt som de gør - jeg tænker især på situationen i Chelsea hvor der helt klar ikke vil være plads til både Courtois og Cech - og her tror jeg Cech ender med at blive ofret... det var den målmand i skulle have hentet.

Det var vel derfor Barcelona også hentede Claudio Bravo (31 år)? Ter Stegen kommer nok ikke til at fungere som førstemålmand i sin første sæson. Jeg er rimelig sikker på, at Bravo kommer til at vogte målet i La Liga og Champions League for Barcelona.

Citat
Med Reals køb af James Rodriguez samtidig med at Ronaldo og Bale også er i klubben så mener jeg at Real i det offensive er kommet på højde med Barca igen - ingen tvivl om at Suarez er verdens bedste angriber men IMO så er det fatalt at Sanchez blev solgt, jeg syntes han blev bedre og bedre for hver kamp han spillede.

Sådan en sætning kan godt forarge en Real Madrid-fan ;-)

Det er faktuelt forkert at postulere, at Barcelona er bedre offensivt end Real Madrid. Barcelona har siden 09/10 (den sæson Ronaldo kom til klubben) kun scoret flere mål i La Liga end Real Madrid én gang. Det skete i deres seneste mesterskabs-sæson. Ergo er det vel retfærdigt at mene, at Real Madrids offensiv mindst er på niveau med Barcelonas? Jeg mener sågar, at den er bedre.

Citat
Jeg ser frem til en stor La Liga sæson og i år tror jeg kampen alene kommer til at stå mellem Real og Barca og IMO så bliver måske afgjort af om Barca kan få Suarez til at fungere og i Real om det lykkedes at få integreret James Rodriguez sammen med Bale og Ronaldo.

Atletico Madrid er forhåbentlig ikke en døgnflue. Jeg tror, og håber, at de kan spille med om mesterskabet i den kommende sæson - de har i hvert fald forstærket sig klogt.

Citat
Derudover så er der målmands situationen hvor I dog trods alt har købt en målmand med talen men hvor Real står med en Cassillas som godt nok havde en skidt vm og reelt ikke har været førsteholds målmand i flere sæsoner og hans afløser er IMO ikke værdig til at spille på et tophold i La Liga... det bliver en fed sæson intet mindre  Peace

Real Madrid allerede en aftale på plads med ham her: http://www.goal.com/en-gb/news/3277/la-liga/2014/05/06/4798765/where-is-courtois-meet-la-ligas-goalkeeper-of-the-season

Man afventer i virkeligheden bare, at Diego Lopez får en aftale på plads med en anden klub. Der er også den mulighed, at Casillas skifter, men det virker en smule mere usandsynligt. Hvor om alting er, så er jeg sikker på, at Real Madrids førstemålmand i næste sæson er costaricansk - heldigvis! 
Logged

No sólo soy perfecto, soy Madridista también.

Zrave
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: FC Barcelona-tråden
« Svar #2452: 26 Jul 2014, 10:53 »

Ser også utrolig meget frem til en spændende ny sæson, hvor jeg virkelig håber nogle af de nye spillere træder i karakter og viser deres værd i klubben så vi igen kan spille med helt oppe i toppen af europæisk fodbold efter en lidt sløj sæson.

Dog er jeg heller ikke helt tilfreds med salget af Alexis Sanchez. Men håber stadig at Barcelona kan få hevet den colombianske sjernespiller Cuadrado til klubben, som jeg bestemt mener ville være en godkendt erstatning af Sanchez.

Og så tilsidst glæder jeg mig også til, at se hvad den nye træner Luis Enrique kan indfører til holdet
Logged


Supersub
Juniorspiller
**

Offline Offline


 
Sv: FC Barcelona-tråden
« Svar #2453: 26 Jul 2014, 13:56 »

Personligt tror jeg også, at vi går en spændende tid i møde. Luis Enrique virker som den rigtige træner til at sikre mesterskabet og CHL til Barca igen.

Selvfølgelig er der kommet flere nye spillere til, og der er også spillere, der har forladt klubben. Dog tror jeg, at det er et skridt i den rigtige retning, da vi får sultne spillere ind, og får mindre motiverede spillere ud - minus Alexis som jeg gerne have set fortsætte.  Hvis vi sælger Song og får en midterforsvar ind (hellere end gerne Marquinhos), så ser det meget fornuftigt ud. Cuadrado er lidt en drøm, og jeg tror ikke, vi har held med at overtale Fiorentina til et salg.

Jeg kan godt forstå skepsissen af købet af Mathieu, men vi får en rutineret spiller ind, der har været blandt de bedste på et middelmådigt mandskab, og som selv har haft pengepungen fremme for at gennemføre en handel - han virker til at motiveret til at vise, at han er et godt køb. Hvis vi skal sammenligne med et andet køb, er det købet af Abidal for år tilbage (lidt yngre), og Abi var jo en kæmpe succes. Dog medgiver jeg gerne, at det er meget at smide 150 millioner euro efter en 31-årig, men jeg tror på, at Zubi og resten af ledelsen ved, hvad de laver.

Jeg glæder mig under alle omstændigheder til den kommende sæson!
Logged

Naustratze
Gæst
 
Sv: FC Barcelona-tråden
« Svar #2454: 26 Jul 2014, 16:47 »

Kan simpelthen ikke komme mig over jeres køb af Mathieu. Ca. 150 mio. kroner for en 30 (snart 31) årig forsvarsspiller, der ikke tidligere har udvist verdensklasse. Synes at det virker som en helt forkert lappeløsning. Barcelona er muligvis den klub med det største/bedste omdømme i Verden, i må da kunne hente nogen med mere fremtid eller et højere niveau.

EDIT: Og lige til dit indlæg Robinho4ever, så vil jeg da mene at Diego Lopez er en af de bedste målmænd i Verden, og kan ikke se hvorfor du gerne vil af med ham? Det er dog nok den forkerte tråd at diskutere det i.
« Seneste Redigering: 26 Jul 2014, 16:53 af Naustratze » Logged

JG7
Gæst
 
Sv: FC Barcelona-tråden
« Svar #2455: 26 Jul 2014, 17:46 »

Kan simpelthen ikke komme mig over jeres køb af Mathieu. Ca. 150 mio. kroner for en 30 (snart 31) årig forsvarsspiller, der ikke tidligere har udvist verdensklasse. Synes at det virker som en helt forkert lappeløsning. Barcelona er muligvis den klub med det største/bedste omdømme i Verden, i må da kunne hente nogen med mere fremtid eller et højere niveau.

Jeg er helt enig i at prisen er for høj, men Mathieu er god (ikke verdensklasse, bevares, men han er fornuftig). Han kan spille LB og CB, og det elsker Luis Enrique. Jeg havde gerne set ham her i klubben for to-tre år siden.

Jeg er heller ikke i tvivl om, at vi kan hente langt bedre spillere - problemet er nok snarere, at ingen vil af med deres gode CBs til fornuftige priser. Jeg havde gerne set Benatia, men selv City måtte jo opgive at betale prisen der, så vidt jeg forstod.

Marquinhos er en spiller, vi realistisk kan få, men han kommer til at koste kassen - og så er han jo heller ikke ligefrem en stjerne endnu.

Vi har jagtet en CB i tusind år. Det er lidt vores kryptonit.
Logged

Robinho4ever
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: FC Barcelona-tråden
« Svar #2456: 26 Jul 2014, 19:49 »

Kan simpelthen ikke komme mig over jeres køb af Mathieu. Ca. 150 mio. kroner for en 30 (snart 31) årig forsvarsspiller, der ikke tidligere har udvist verdensklasse. Synes at det virker som en helt forkert lappeløsning. Barcelona er muligvis den klub med det største/bedste omdømme i Verden, i må da kunne hente nogen med mere fremtid eller et højere niveau.

EDIT: Og lige til dit indlæg Robinho4ever, så vil jeg da mene at Diego Lopez er en af de bedste målmænd i Verden, og kan ikke se hvorfor du gerne vil af med ham? Det er dog nok den forkerte tråd at diskutere det i.

Nej, det er nok ikke det rigtige sted at tage den snak, men jeg vil da lige svare kort alligevel: Jeg er ikke pro-Casillas. Langt fra faktisk. Jeg mener faktisk, at han er over the hill og blandt fodboldens "has been", som en rimelig fornuftig skribent på bleacherreport.com påpeger.

Jeg har tidligere på et andet forum skrevet følgende om Casillas:

Citat
Det ville være godt for alle parter. Casillas' storhedstid sluttede med Spaniens ditto under VM.

Han er naturligvis et klubikon - en legende om man vil - og fortjener en stor portion respekt, men tiden er til luftforandring, hvorfor et eventuelt salg ikke ville nage undertegnede synderlig.

Det er vigtigt Real Madrid vedr. klubbens nuværende målmands-situation ikke dvæler for meget ved fortiden; den Casillas var en gang. Det er der også tegn på, at man gør jf. det forestående køb af Keylor. Det kan man kun bifalde!

Min sympati ligger ved Diego López. Han er bare en bedre målmand i nutidens fodbold. Han beherske feltet rigtig godt og langt bedre end Casillas. Han har desuden udtalt, at han vil gøre alt for at blive i Real Madrid, trods rygter om et snarlig skifte, og det viser karakter. Det kan jeg godt lide. Casillas er lidt mere tøsefornærmet i den henseende, og det klæder ikke et klubikon, i min verden.

Men det sagt, så ser jeg store perspektiver i Navas. Jeg synes, han er en fremragende målmand. Pt. en af de bedste i verden.

Og til det Barcelona-relaterede: Jeg fatter heller ikke, hvorfor Barcelona henter Mathieu. Nuvel, han er da en fin forsvarsspiller, men der findes bedre. Hummels eventuelt?
Logged

No sólo soy perfecto, soy Madridista también.

JG7
Gæst
 
Sv: FC Barcelona-tråden
« Svar #2457: 26 Jul 2014, 19:53 »

Og til det Barcelona-relaterede: Jeg fatter heller ikke, hvorfor Barcelona henter Mathieu. Nuvel, han er da en fin forsvarsspiller, men der findes bedre. Hummels eventuelt?

Men sælger Dortmund? Tvivlsomt. Hvis de sælger ham for 30-40 mio, så er jeg dog klart på ham over Mathieu. Ingen tvivl.

Men det er værd at notere sig, at han slet ikke er hurtig (særligt i accelerationen, som vi så LIDT under VM-finalen). Havde vi en bedre makker end Pique, så ville jeg elske ham - men sammen med Pique kan Rasmus Klump overspurte os hver gang.
Logged

Robinho4ever
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: FC Barcelona-tråden
« Svar #2458: 26 Jul 2014, 20:04 »

Men sælger Dortmund? Tvivlsomt. Hvis de sælger ham for 30-40 mio, så er jeg dog klart på ham over Mathieu. Ingen tvivl.

Men det er værd at notere sig, at han slet ikke er hurtig (særligt i accelerationen, som vi så LIDT under VM-finalen). Havde vi en bedre makker end Pique, så ville jeg elske ham - men sammen med Pique kan Rasmus Klump overspurte os hver gang.

Men Hummels kompenserer for sin manglende speed med et fandens godt overblik, ligesom han er dygtig i det opbyggende spil; det kræver Barcelona vel?

Nå, nok om det. Jeg mener bare ikke, at Mathieu signalerer kvalitet. Han er dygtig, og franskmandens omskoling fra venstreback til midtforsvar var en mindre genialitet.

Daniel Agger; billig (med forbehold), kvalitet, relativ hurtig og boldsikker. Jeg kan ikke forstå, hvor Barcelona ikke har kigget danskerens retning.
Logged

No sólo soy perfecto, soy Madridista también.

anders100
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: FC Barcelona-tråden
« Svar #2459: 26 Jul 2014, 20:13 »

Men Hummels kompenserer for sin manglende speed med et fandens godt overblik, ligesom han er dygtig i det opbyggende spil; det kræver Barcelona vel?

Nå, nok om det. Jeg mener bare ikke, at Mathieu signalerer kvalitet. Han er dygtig, og franskmandens omskoling fra venstreback til midtforsvar var en mindre genialitet.

Daniel Agger; billig (med forbehold), kvalitet, relativ hurtig og boldsikker. Jeg kan ikke forstå, hvor Barcelona ikke har kigget danskerens retning.
Relativ hurtig? Agger er skræmmende langsom.
Logged

Liverpool F.C

Sider: 1 ... 162 163 [164] 165 166 ... 171 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010