home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23289
  0 Brugere, 452 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: hennry176
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  FC Barcelona-tråden
0 Brugere og 3 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 161 162 [163] 164 165 ... 171 Udprint
Forfatter Emne: FC Barcelona-tråden  (Læst 421171 gange)
Saviola
FmFreaks Crew
(Ejer)
*

Offline Offline


 
Sv: FC Barcelona-tråden
« Svar #2430: 11 Jul 2014, 14:45 »

Overordnet set er jeg enig i dine betratninger.
Dog virker Suarez ikke til at være så krævende som Zlatan? Forstået på den måde, at Zlatan krævede at være holdets samlingspunkt og at han gjorde meget tingene på sin måde. Suarez virker til at være modtagelig overfor taktiske instrukser og ikke på samme måde viser at han skal være center of attention?
For at være en success så skal Suarez næsten op at score nogle flere mål end 20 i ligaen. 27-28+ vil jeg tro er successkritieriet. Det skal ses i lyset af at ALexis scorede 19 i ligaen sidste år.
Men ja, ville også hellere have beholdt Alexis og brugt pengene anderledes, som tidligere nævnt.


Logged

mathiasnh
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: FC Barcelona-tråden
« Svar #2431: 11 Jul 2014, 14:58 »

Jeg havde egentlig den opfattelse, at Suarez slet ikke måtte skifte i forbindelse med hans karantæne.

Uanset hvad, er han jo en fremragende fodboldspiller, men hvordan skal man have plads til Suarez + Messi og Neymar? Jeg ville umiddelbart sige, at det kunne være svært at spille dem sammen, på trods af deres formidable fodboldevner.

En lille sidebemærkning: Kan man forestille sig, at FC Barcelona overvejer et salg af Lionel Messi indenfor et par år, eller er det simpelthen for langt ude?  Peace
Logged

Neal Caffrey!

Magn
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: FC Barcelona-tråden
« Svar #2432: 11 Jul 2014, 15:03 »

Jeg er også meget skeptisk overfor L. Suarez, da jeg var blevet mere og mere glad for A. Sanchez i løbet af den seneste sæson. Derudover synes jeg ikke rigtigt, at han passer ind i Barca. Jeg kan sagtens se sammenligningen med Zlatan, men jeg tror nu han kommer til at passe bedre ind i omklædningsrummet, end Zlatan gjorde. Derudover tror jeg han passer godt til spansk fodbold, og han vil nok også hurtigt falde til. Når det så er sagt er en startopstilling med Neymar, Messi og Suarez i front noget, som alle andre hold vil frygte. Jeg glæder mig meget til at se ham i aktion, nu hvor skiftet er gået igennem.

Ligesom Saviola havde jeg hellere set, at pengene blev brugt anderledes. En midterforsvarer ser jeg meget gerne til klubben snart. Der har været meget stille omkring det, men Mats Hummels som jeg meget gerne ser til klubben, er jo også til VM, så det er jo ikke lige nu, at det skifte går igennem. Jeg er dog sikker på, at de nok skal hente en god midterforsvarer i dette transfervindue.
Logged

Vil du have tilføjet en kamp til oddssektionen? Så send en PM til mig, og jeg skal se, hvad jeg kan gøre.

Saviola
FmFreaks Crew
(Ejer)
*

Offline Offline


 
Sv: FC Barcelona-tråden
« Svar #2433: 11 Jul 2014, 15:04 »

Jeg havde egentlig den opfattelse, at Suarez slet ikke måtte skifte i forbindelse med hans karantæne.

Uanset hvad, er han jo en fremragende fodboldspiller, men hvordan skal man have plads til Suarez + Messi og Neymar? Jeg ville umiddelbart sige, at det kunne være svært at spille dem sammen, på trods af deres formidable fodboldevner.

En lille sidebemærkning: Kan man forestille sig, at FC Barcelona overvejer et salg af Lionel Messi indenfor et par år, eller er det simpelthen for langt ude?  Peace
Jeg tror egentligt at Suarez vil passe ret fint ind i Barcas system. Men det kommer selvfølgelig an på hvilke ændringer Luis Enrique vil foretage sig, for et eller andet skal der vel ske. Men 3-mands angreb med Suarez i midten og Neymar og Messi på kanterne, burde sagtens kunne lade sig gøre.

Ang. Messi, så var der rygter om at han var på vej væk da han ikke var tilfreds med den kritik han havde modtaget i løbet af sæsonen, så det er da ikke utænkeligt. Men håber og tror ikke selv på at det sker.
Logged

Trohde
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline

 
Sv: FC Barcelona-tråden
« Svar #2434: 11 Jul 2014, 15:10 »

Jeg synes det virkelig usandsynligt med Suarez i midten og Neymar og Messi på kanterne. Især efter at have læst Zlatans bog hvor Messi eftersigende krævede at spile i midten. 
Logged

Brøndby siden... den gang der...
Liverpool siden... ja det var nok også der omkring

mathiasnh
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: FC Barcelona-tråden
« Svar #2435: 11 Jul 2014, 15:18 »

Jeg tror egentligt at Suarez vil passe ret fint ind i Barcas system. Men det kommer selvfølgelig an på hvilke ændringer Luis Enrique vil foretage sig, for et eller andet skal der vel ske. Men 3-mands angreb med Suarez i midten og Neymar og Messi på kanterne, burde sagtens kunne lade sig gøre.

Ang. Messi, så var der rygter om at han var på vej væk da han ikke var tilfreds med den kritik han havde modtaget i løbet af sæsonen, så det er da ikke utænkeligt. Men håber og tror ikke selv på at det sker.

Jeg er ret sikker på, Messi slet ikke accepterer at skulle spille på kanten. Det har da været op til flere eksempler på efterhånden. Så med mindre han kan overtales, så bliver det Suarez, der ryger ud på kanten. Smiley
Logged

Neal Caffrey!

JG7
Gæst
 
Sv: FC Barcelona-tråden
« Svar #2436: 11 Jul 2014, 15:33 »

Jeg tror, de roterer lidt. Messi har spillet på kanten (som udgangspunkt) i mange kampe. Samtidigt kan de jo rykke frem og tilbage under kampene. Det hele handler vel om at skabe lidt mere fleksibilitet, så det ikke er så fastlåst.

Det minder mig lidt om:



(Ja, eller med Ronaldinho for den sags skyld)

Godt nok på et andet stadie af Messis karriere, men jeg tror sagtens, det kan fungere. Der var mange historier i David Villa-perioden, men jeg tror generelt ikke Messi var så glad for ham. (EDIT: Ang. Zlatans bog, så er forskellen der dog, at Zlatan slet ikke vil kunne begå sig på kanten, men det kan Suarez godt, så hele pointen er de kan rotere fra kamp til kamp, men også under kamp)

Hvad angår Messis fremtid, så tror jeg ikke, Barca overvejer et salg af ham i fremtiden - jeg kunne dog godt se Messi overveje det.
Logged

Littlefinger
Lilleputspiller
*

Offline Offline


 
Sv: FC Barcelona-tråden
« Svar #2437: 11 Jul 2014, 15:37 »

Tænker at Neymar og Suarez udgøre et tomandsangreb lidt foran Messi.
Logged

Vinokourov
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: FC Barcelona-tråden
« Svar #2438: 11 Jul 2014, 15:54 »

Hmm... Hvor skulle Messi ville hen, BB?
Logged

Den stolte vinder af Tour-konkurrencen

ulle94
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: FC Barcelona-tråden
« Svar #2439: 11 Jul 2014, 16:07 »

Hmm... Hvor skulle Messi ville hen, BB?

City  Cool
Logged

magnum
Juniorspiller
**

Offline Offline

 
Sv: FC Barcelona-tråden
« Svar #2440: 12 Jul 2014, 00:37 »

Så kom da med kroos og hummels  så er jeg glad
Logged

JG7
Gæst
 
Sv: FC Barcelona-tråden
« Svar #2441: 12 Jul 2014, 10:26 »

Mon ikke Kroos smutter til Real Madrid? Mats vil jeg gerne have, så kan vi stille et halvlangsomt forsvar med ham og Pique.
Logged

DeBuur
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: FC Barcelona-tråden
« Svar #2442: 12 Jul 2014, 13:59 »

Jeg tror egentligt at Suarez vil passe ret fint ind i Barcas system. Men det kommer selvfølgelig an på hvilke ændringer Luis Enrique vil foretage sig, for et eller andet skal der vel ske. Men 3-mands angreb med Suarez i midten og Neymar og Messi på kanterne, burde sagtens kunne lade sig gøre.

Ang. Messi, så var der rygter om at han var på vej væk da han ikke var tilfreds med den kritik han havde modtaget i løbet af sæsonen, så det er da ikke utænkeligt. Men håber og tror ikke selv på at det sker.

Suarez skal da helt klart være på toppen og med justeringer af jeres system så vil Neymar og Messi være perfekte som 2 og 3 angrebsspillere hvor de beggge skal kunne gå ind i banen og lave den magi de nu kan - forskellen er at Suarez kan meget mere på kanten end en Zlatan kunne og hvis ellers Enriquez kan få Neymar og messi forenet på et højere niveau så har i et killer system som kræver ualmindelige hurtige forsvarer hos modstanderne.

Sanchez har jeg altid beundret men han kan erstattes det kan Suarez sgu ikke ham kommer vi til at savne i Liverpool - i har sgu henet verdens bedste angriber og er han altså ikke toppet endnu - jeg tror vi kommer til at se ham udvikle sig mere endnu og Barca er nok klubben der kan takle ham og hans åbenlyse problemer.

En anden spiller som også ville kunne løfte jer er en spiller som Pogba når Xavi takker af og Fabregas er væk så ville jeg gå efter en fyr som ham Peace

Jeres spillestil kræver at i har vildt gode offensive backs og her mener jeg i skal til at overveje en afløser for Alves som jeg vurderer har tabt på hurtigheden og på en eller anden måde virker han som en spiller der er gået ned på 95 % må indrømme at jeg altid har elsket hans spil selvom han har valgt voldsom forkert i sit klub valg  Peace
Logged

YNWA

JG7
Gæst
 
Sv: FC Barcelona-tråden
« Svar #2443: 12 Jul 2014, 18:12 »

Personligt synes jeg, at vi skal gå efter en mere defensivt indstillet back. Det sker ikke, men jeg synes det er rigeligt med én offensiv back. Men ja, en klar upgrade over Dani Alves ville være en, der gad løbe med hjem igen. Cuadrado er rygtet meget til Barca, men han skal måske mere fungere på de helt offensive pladser.
Logged

vijofrech
Odds-hjælper
*

Offline Offline


 
Sv: FC Barcelona-tråden
« Svar #2444: 15 Jul 2014, 00:28 »

Nå det bliver sgu spændende at se Suarez i Barca trøjen selvom det først bliver 25. oktober. Men jeg syntes det er meget ærgeligt at vi sælger Alexis Skuffet men vi har jo også hentet spillere som Rakitic og Ter Stegen som jeg glæder meget til at se. Men jeg syntes vi har lavet nogle gode handler og jeg er sikker på vi vinder Mesterskabet!
Logged

Sider: 1 ... 161 162 [163] 164 165 ... 171 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010