home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 20:07:25 RasmusA12 Blogs Rejsen gennem Portugal
I går kl. 19:41:44 Kenitho Challenges The real SAF Challenge
24 Sep 2024, 14:27 Broen13 Omklædning... Underlige ting
09 Sep 2024, 20:59 Bubbles Blogs #4 - FC Balzers & Liec...
02 Sep 2024, 15:06 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
25 Aug 2024, 23:01 Nephilim Skadestuen FFP Fejl?
21 Aug 2024, 15:58 rheya Blogs "Ålleren" tilbage i Su...
Antal Registrerede Brugere: 23430
  2 Brugere, 768 Gæster Online.

Indlæg: 1132893 over 31376 Emner
Nyeste Bruger: purvaaerocity
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  FC Barcelona-tråden
0 Brugere og 18 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 159 160 [161] 162 163 ... 171 Udprint
Forfatter Emne: FC Barcelona-tråden  (Læst 453388 gange)
JG7
Gæst
 
Sv: FC Barcelona-tråden
« Svar #2400: 04 Jun 2014, 22:27 »

Synes slet ikke Neymar var så ringe igen. Så man fx den sidste kamp mod Atletico (det ved jeg godt, du ikke gjorde, Messi1987), så ville man se en ung spiller, der kæmpede røven ud af bukserne - modsat alle andre på den bane i Barca-trøjer. Prisen var høj, men så længe han viser den iver efter at præstere, så er han velkommen. Talentet er der.
Logged

Messi1987
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: FC Barcelona-tråden
« Svar #2401: 04 Jun 2014, 22:37 »

Hvad havde i forventet af Neymar?
Ham vi ser på det Brasiliens landshold Smiley
Logged

Gemma
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: FC Barcelona-tråden
« Svar #2402: 04 Jun 2014, 22:51 »

Forklar.
Logged


SC30
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: FC Barcelona-tråden
« Svar #2403: 04 Jun 2014, 22:51 »

Forklar.
Er du godt klar over, at det ikke sker?
Logged

Gemma
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: FC Barcelona-tråden
« Svar #2404: 04 Jun 2014, 22:52 »

Nej. Det er jeg ikke.
Logged


Messi1987
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: FC Barcelona-tråden
« Svar #2405: 05 Jun 2014, 00:04 »

Neymar er verdens klart bedste landsholdsspiller lige nu, han bliver en af de største oplevelser til VM.
På klubplan for han kun spilletid pga man gav mange penge for ham, ærgerlig han skal aflever bolden så meget og udfordre så lidt.
Logged

KentBrylle
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: FC Barcelona-tråden
« Svar #2406: 05 Jun 2014, 00:09 »

Det ser man jo tit med spillere, der kommer til Real og Barcelona. Der kan sagtens gå 1-1½ sæson, før det fungerer, og det er vel også tilfældet med Neymar, der ikke har slået til endnu. Samtidig er han også ved at lære, at han ikke har helt frie tøjler som i Santos, og samtidig er modstanderne på et højere taktisk niveau. Som Bradley Real siger, så er talentet der, men det er ikke helt let at tilpasse sig en klub som Barcelona (eller Real for den sags skyld).

Jeg synes dog også, at det er forkert at lægge en så stor dæmper på hans spil, for hans forcer er helt klar at udfordre og spille under frihed. Det er dog også svært, når der løber en anden verdensstjerne rundt, der ikke er meget for at dele rampelyset. Smiley
Logged

No solo soy perfecto, también soy Madridista.

vijofrech
Odds-hjælper
*

Offline Offline


 
Sv: FC Barcelona-tråden
« Svar #2407: 05 Jun 2014, 02:06 »

Det ser man jo tit med spillere, der kommer til Real og Barcelona. Der kan sagtens gå 1-1½ sæson, før det fungerer, og det er vel også tilfældet med Neymar, der ikke har slået til endnu. Samtidig er han også ved at lære, at han ikke har helt frie tøjler som i Santos, og samtidig er modstanderne på et højere taktisk niveau. Som Bradley Real siger, så er talentet der, men det er ikke helt let at tilpasse sig en klub som Barcelona (eller Real for den sags skyld).

Jeg synes dog også, at det er forkert at lægge en så stor dæmper på hans spil, for hans forcer er helt klar at udfordre og spille under frihed. Det er dog også svært, når der løber en anden verdensstjerne rundt, der ikke er meget for at dele rampelyset. Smiley
Helt enig han skal vænne sig til at han ikke er i rampelyset hele tiden som i santos Wink
Logged

Batigol
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: FC Barcelona-tråden
« Svar #2408: 05 Jun 2014, 03:48 »

Årets flop:
Neymar

Vrøvl. Udover at Neymar har haft en 2-3 skader gennem sæsonen, så har han været særdeles velspillende. Har der været kampe hvor han er faldet igennem? Ja. Præcis ligesom der har været kampe hvor Messi er faldet igennem. Det hænger sammen med at der har været en hel del kampe i denne sæson, hvor Barcelona som kollektiv og mandskab er faldet igennem. Så er det svært at løfte opgaven ene mand.

Jeg synes dog også, at det er forkert at lægge en så stor dæmper på hans spil, for hans forcer er helt klar at udfordre og spille under frihed.

Jeg ved ikke hvor mange Barcelona-kampe du har set, men Neymar får altså rigeligt med frihed og lov til at udfordre. Han har endda haft plads til at komme dybt i flere kampe og samle bolden op dernede, lidt ligesom vi ofte ser Messi gøre det. De kampe hvor Neymar ikke har gjort det godt, har selvsagt været de kampe hvor han har været fastlåst på venstrekanten, som en stationær kant der blot skal give bredde.

Det er dog også svært, når der løber en anden verdensstjerne rundt, der ikke er meget for at dele rampelyset. Smiley

Ja goddaw do. Der er nok en der sluger alt hvad Zlatan siger råt? Jeg har sådan set lidt mere tiltro til hvad Guillem Balague siger om Messi. I hans biografi om Pep bliver forløbet udlagt lidt anderledes. I modsætning til Zlatan, var det ikke Balague's åbenlyse mål at sælge en bog der var halvt kontroverser, halvt 'det-var-hårdt-i-Rosengården, men derimod at sælge en bog skrevet på et højt journalistisk niveau, med højde og sans for kildekritik af de interviewede parter. Her bliver Messi også beskrevet som en der ikke har problemer med at dele rampelyset - faktisk bliver han beskrevet som en fyr der helst ikke vil have rampelyset, men bare spille fodbold og vinde og vinde og vinde. Nu ved jeg selvfølgelig ikke hvis ord du vælger at vægte højest; om det er den anerkendte journalist, eller den, stadig, professionelle fodboldspiller, der har et image at opretholde. Jeg er i hvert fald ikke i tvivl.
Logged

Åh Anders Kuuure, du er mit livs kærlighed.
Åh Anders Kuuure, du gør min kæreste gravid.

Dioh Williams = Samme niveau som George Weah.

Lars Pleidrup fan klub for livet.

KentBrylle
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: FC Barcelona-tråden
« Svar #2409: 05 Jun 2014, 09:26 »

Jeg har set en del kampe i denne sæson, og her har Neymar fået lov at stå ude på venstrekanten og være boldflytter. Det var egentlig kun under Messis skade, at han fik endnu mere frihed til at gøre, hvad han ville, og det ser jeg som grunden til nogle af hans tilpasningsprobleme r. Dermed ikke sagt, at der skal leges lige så meget som i Santos, men det er e svær omstilling, når friheden bliver frataget. Det så vi jo også om Alexis Sanchez, der svævede i Udinese og var en fantastisk udfordrer. Der slog de ofte ud med armene i Barcelona, når han begyndte på sine dribleture, og det viste sig også at være svært at tilpasse sig. Han har dog lært det og spillet en rigtig fin sæson.
Logged

No solo soy perfecto, también soy Madridista.

Supersub
Juniorspiller
**

Offline Offline


 
Sv: FC Barcelona-tråden
« Svar #2410: 05 Jun 2014, 14:45 »

Jeg synes nærmere, at Xavi er årets flop. Han er blevet langsom og er bare en boldflytter. Han kommer ikke med de samme genialiteter, som han gjorde for 4 år siden. Det hænger selvfølgelig sammen med, at han er blevet ældre, men stod det til mig, er han ikke blandt de 11 bedste i næste sæson. Derfor er det også fuldstændigt vanvittigt at sælge Cesc, som har modtaget for meget kritik end han burde.
Logged

JG7
Gæst
 
Sv: FC Barcelona-tråden
« Svar #2411: 05 Jun 2014, 15:05 »

Jeg ved ikke med Cesc. Jeg er så træt af at han er fuldstændig anonym i efteråret, hvor det er han skal bruges. Han er alt og aldeles ubrugelig i de afgørende faser (igen i år for tredje år i træk). Jeg har det lidt sådan med Cesc, at hvis han bliver solgt, så er det fint nok (33 mio. euro er dog ikke meget), og bliver han, så er det fint nok - men så er det sidste chance for mit vedkommende.

Thiago er uden tvivl den helt store fejltagelse her - han skulle have overtaget for Xavi allerede i store dele af denne sæson.
Logged

Nhg93
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: FC Barcelona-tråden
« Svar #2412: 05 Jun 2014, 16:19 »

Jeg synes nærmere, at Xavi er årets flop. Han er blevet langsom og er bare en boldflytter. Han kommer ikke med de samme genialiteter, som han gjorde for 4 år siden. Det hænger selvfølgelig sammen med, at han er blevet ældre, men stod det til mig, er han ikke blandt de 11 bedste i næste sæson. Derfor er det også fuldstændigt vanvittigt at sælge Cesc, som har modtaget for meget kritik end han burde.

+1

Synes at Xavi har vaeret saa ringe og anonym i denne saeson og han har virkelig frustreret mig til tider. Hvis det stod til mig havde han mistet sin startplads i naeste saeson og droemmesigningen ville for mig at se vaere Pogba. Fremragende fodboldspiller!
Jeg ved ikke med Cesc. Jeg er så træt af at han er fuldstændig anonym i efteråret, hvor det er han skal bruges. Han er alt og aldeles ubrugelig i de afgørende faser (igen i år for tredje år i træk). Jeg har det lidt sådan med Cesc, at hvis han bliver solgt, så er det fint nok (33 mio. euro er dog ikke meget), og bliver han, så er det fint nok - men så er det sidste chance for mit vedkommende.

Thiago er uden tvivl den helt store fejltagelse her - han skulle have overtaget for Xavi allerede i store dele af denne sæson.

Cesc er den midtbane spiller i klubben der har staaet for flest maal og assist i denne saeson. Helt anonym har han ikke vaeret Smiley Enig med Thiago, simpelthen saa traels at han smuttede. Jeg ser dog frem til at se lillebror i aktion.
Logged

Supersub
Juniorspiller
**

Offline Offline


 
Sv: FC Barcelona-tråden
« Svar #2413: 05 Jun 2014, 17:44 »

Jeg har ikke været en aktiv del af denne tråd, men jeg kan da komme med min mening om, hvad der skal ske forud for næste sæson.

Målmandsposten:
Ter Stegen er hentet - yes! Det virker meget at smide 9 mio € for Claudio Bravo, men okay.. Jeg vil gerne se Masip som 2. målmand og Olazábal som 3.

Forsvaret:
Jeg er blevet vanvittigt træt af Dani Alves. Derfor skal han væk! Gerne i en handel med PSG, hvor vi får Marquinhos den anden vej. Jeg ser gerne Martin Montoya som vores kommende back. Han er stærk defensivt og mangler kun fast spilletid for at få sit endelige gennembrud. Som sagt, Marquinhos kunne være en fed tilføjelse. Derudover er Laporte fra Bilbao en spiller, jeg også gerne vil have til klubben. Mascherano skal være fortid - om ikke andet så i midterforsvaret. Piqué og Bartra ser jeg ingen grund til at ændre ved og heller ikke på venstrebacken, hvor vi er godt besat.

Midtbanen:
Song skifter med al sandsynlighed, hvilket kan betyde, at Mascherano bliver backup for Sergio. De sikre er Xavi (desværre) og Iniesta. Derudover virker det til, at Enrique ser noget i Sergi Roberto, og Rafinha kommer tilbage. Det lader til, at Cesc bliver solgt for at få millioner i klubkassen, hvilket jeg, som nævnt, ikke forstår en bjælde af. Hvis Cesc ryger, ser jeg gerne Gündogan fra Dortmund som afløser og som spilleren, der skal finde ind i et samarbejde med Iniesta.

Angreb:
Deulofeu kommer tilbage efter en fin sæson i det engelske. Han kommer med stor sandsynlighed til at få en rolle ala Tellos i denne sæson. Tello, der efter min mening, gerne må finde sig en ny klub. Messi og Neymar er naturligvis sikre. Enten Pedro eller Alexis lader også til at blive solgt - det vil efter min bedste overbevisning være hul i hovedet, hvis Alexis bliver solgt efter den supersæson, han har haft. Som nye mænd har Marco Reus og Sergio Agüero været nævnt. Jeg tror ikke, det vil fungere med Agüero, da vi vil få 3 (Messi, Neymar og Agüero), hvis foretrukne position er på midten. Reus vil fungere som fløj, og han vil også kunne bidrage med power og gennembrudskraft, så det ser jeg egentligt som en okay handel, hvis den skulle gå igennem.

Ter Stegen (Masip)
Montoya (?) - Piqúe (Bartra) - Marquinhos (Laporte) - Alba (Adriano)
Gündogan/Cesc (Rafinha/Roberto) - Busquets (Mascherano) - Iniesta (Xavi)
Reus (Pedroi) - Messi (Alexis) - Neymar (Deulofeu)

Logged

JG7
Gæst
 
Sv: FC Barcelona-tråden
« Svar #2414: 05 Jun 2014, 18:18 »

!
Cesc er den midtbane spiller i klubben der har staaet for flest maal og assist i denne saeson. Helt anonym har han ikke vaeret Smiley Enig med Thiago, simpelthen saa traels at han smuttede. Jeg ser dog frem til at se lillebror i aktion.

Jeg skrev "helt anonym i efteråret" - det er naturligvis forkert, jeg mente foråret! Cesc var vanvittig i efteråret, og det er dér, at de fleste mål og assists er kommet, mens han gemmer sig helt og aldeles i foråret. Jeg læste forleden, at han havde lavet tre (!!!) assists i CL-knockoutrunderne i de tre sæsoner, hvor han har været her (og det har været i samme runde!).
Logged

Sider: 1 ... 159 160 [161] 162 163 ... 171 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010