home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 20:07:25 RasmusA12 Blogs Rejsen gennem Portugal
I går kl. 19:41:44 Kenitho Challenges The real SAF Challenge
24 Sep 2024, 14:27 Broen13 Omklædning... Underlige ting
09 Sep 2024, 20:59 Bubbles Blogs #4 - FC Balzers & Liec...
02 Sep 2024, 15:06 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
25 Aug 2024, 23:01 Nephilim Skadestuen FFP Fejl?
21 Aug 2024, 15:58 rheya Blogs "Ålleren" tilbage i Su...
Antal Registrerede Brugere: 23430
  0 Brugere, 774 Gæster Online.

Indlæg: 1132893 over 31376 Emner
Nyeste Bruger: purvaaerocity
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  FC Barcelona-tråden
0 Brugere og 23 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 145 146 [147] 148 149 ... 171 Udprint
Forfatter Emne: FC Barcelona-tråden  (Læst 453153 gange)
DeBuur
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: FC Barcelona-tråden
« Svar #2190: 06 Sep 2013, 13:04 »

http://www.bold.dk/nyt/Abidal-Barca-udbetalte-ikke-min-loen


Det er sgu da en overraskelse at høre syntes netop at Barcas ledelse udtalte at de stod 112 & bag Abidal under hans sygdom.... hvis Abidal taler sandt så viser det sgu godt nok en klub der er dobbelt moralsk og langt ude  Peace
Logged

YNWA

Trohde
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline

 
Sv: FC Barcelona-tråden
« Svar #2191: 06 Sep 2013, 13:11 »

Ved ikke om artiklen er dårligt oversat, men når en ansat bliver syg er det vel ganske normalt, at det er forsikringen som betaler. Ligesom sygedagpenge herhjemme.
Så vidt jeg ved blev Abidal udbetalt fuld løn af forsikringskassen som også dækkede for udgifter fra operationer mm.

Logged

Brøndby siden... den gang der...
Liverpool siden... ja det var nok også der omkring

gerre
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: FC Barcelona-tråden
« Svar #2192: 06 Sep 2013, 13:52 »

- De måneder, hvor jeg var syg, udbetalte klubben ikke min løn.

Jeg tror også der ligger noget mere i den sætning end der umiddelbart forstås. Der er vel ikke mange fodboldklubber der ikke har en forsikring på sine spillere for at undgå de her tilfælde. Umiddelbart tænker jeg måske kun Demba Ba. Så pengene har han nok fået men om det er:
1. Abidal der fra start af ikke formulerer sig godt nok
2. Abidal der ikke kan skelne mellem udbetalingerne før/efter sygdommen
3. Journalisten der ikke forstår budskabet på den rigtige måde
4. Oversættelsen

ved jeg ikke, men reelt set siger han bare klubben ikke udbetalte hans løn, hvilket formentlig er rigtig nok. Pengene skal så bare være kommet fra forsikringen istedet for.
Logged

Messi1987
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: FC Barcelona-tråden
« Svar #2193: 18 Sep 2013, 23:00 »

Skidt kamp, fint resultat, Messi og Valdes er for vilde, de andre på holdet kan ikke noget. Minder om sidste sæson.
Logged

Daniel Nordentoft
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: FC Barcelona-tråden
« Svar #2194: 18 Sep 2013, 23:01 »

Skidt kamp, fint resultat, Messi og Valdes er for vilde, de andre på holdet kan ikke noget. Minder om sidste sæson.
Jeg elsker simpelthen dine analyser. Ekstremt gennemarbejdet.
Logged

Nhg93
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: FC Barcelona-tråden
« Svar #2195: 19 Sep 2013, 06:45 »

Jeg synes nu også at neymar spillede en fin kamp? Men iniesta er til gengæld slet ikke på det niveau han tidligere har været.
Logged

denjo17
Lilleputspiller
*

Offline Offline


 
Sv: FC Barcelona-tråden
« Svar #2196: 19 Sep 2013, 11:28 »

Vanvittigt Messi kan blive ved på det niveau. Det er jo helt absurd den præstation han lavede mod Ajax igår. Så mangler vi bare Neymar kommer igang, for det ser satme skidt ud.
Logged

Spil gratis managerspil på http://transferfury.com/en/ i flere sportsgrene.

Præsidenten
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: FC Barcelona-tråden
« Svar #2197: 19 Sep 2013, 11:45 »

Det er sjovt jeg er helt uenig med hensyn til Neymar. Jeg synes han kommer med et friskt pust, mere udfordrende en mod en og uforudsigelig.  Tror han kan blive en vigtig brik i at få lavet lidt om på den spillestil vi praktiserer nu, som det virker til efterhånden er blevet læst. 
Logged

FC Barcelona

MoneyGang
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline

 
Sv: FC Barcelona-tråden
« Svar #2198: 19 Sep 2013, 11:55 »

Det er sjovt jeg er helt uenig med hensyn til Neymar. Jeg synes han kommer med et friskt pust, mere udfordrende en mod en og uforudsigelig.  Tror han kan blive en vigtig brik i at få lavet lidt om på den spillestil vi praktiserer nu, som det virker til efterhånden er blevet læst. 
Kunne ikke være mere enig. Det også kun et spørgsmål om tid før han er heldig med sine afslutninger.
Derudover kan man se at der automatisk kommer mere plads til Messi når Neymar er på banen. Til trods for nogle kampe i starten hvor han ikke kunne stå fast på underlaget og derfor ikke kunne gøre brug af sine accelerationer, syntes jeg han er kommet stærkt igen. Han er om nogle en som tør og ikke virker skræmt over at skulle lave en fejl. Noget der gør at Messi kan spares i løbet af sæsonen så det ikke ender som sidste sæson.

Derudover syntes jeg virkelig Alexis er kommet igang. Syntes Messis mål nummer to burde tilskrives Busi og Alexis. Vanvittigt løb han tager, som gør forsvarsspillerne er uopmærksomme på Messi.
Logged

Risom
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: FC Barcelona-tråden
« Svar #2199: 24 Sep 2013, 23:43 »

Så lige dette fra Messi på Facebook:

Citat
I didn't mean to make any gesture when Martino took me off. Nobody likes to be out, but we must accept it because it is the best for our team. What I will not accept is that certain media tell lies about any situation that happens around me.

Nu er jeg ikke så meget på Twitter etc. hvor der nok er mere stof fra sagen, men er der nogen, der ved, hvad der er sket her?
Logged

Inkarneret FM-, fodbold- og cykelfreak!

Nhg93
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: FC Barcelona-tråden
« Svar #2200: 25 Sep 2013, 06:40 »

Han gav ham i hvert fald ikke hånden. Jeg ved ikke om det har noget med det at gøre.
Logged

knudsen_0
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: FC Barcelona-tråden
« Svar #2201: 25 Sep 2013, 18:08 »

Jeg synes efterhånden der kommer flere og flere af den slags sager med Messi. Sidste kamp var det en modstander han ikke gav hånd til.
Der er selvfølgelig meget mere fokus på ham end alle andre fodboldspillere, men det er nu rart han har fået noget mere kant, end i starten af hans karriere hvor han opførte sig lidt for eksemplarisk. Det klæder ham faktisk.
Logged

Vuelve la ilusión

MoneyGang
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline

 
Sv: FC Barcelona-tråden
« Svar #2202: 25 Sep 2013, 21:02 »

Jeg synes efterhånden der kommer flere og flere af den slags sager med Messi. Sidste kamp var det en modstander han ikke gav hånd til.
Der er selvfølgelig meget mere fokus på ham end alle andre fodboldspillere, men det er nu rart han har fået noget mere kant, end i starten af hans karriere hvor han opførte sig lidt for eksemplarisk. Det klæder ham faktisk.
Det var nu modstanderen der ikke gav hånd til Messi. Man skal virkelig være Messi-hader for at få den over på ham. Samme spillere lavede i løbet af kampen en takling på Messi i knæhøjde, så det var tydeligt at se han ikke bryder sig om Messi.
Messi udlod at give hånd til Tata, fordi han var så frustreret over sine brændte chancer og ikke over Tatas valg om at pille ham ud.
Logged

mathiasnh
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: FC Barcelona-tråden
« Svar #2203: 25 Sep 2013, 21:30 »

Det var nu modstanderen der ikke gav hånd til Messi. Man skal virkelig være Messi-hader for at få den over på ham. Samme spillere lavede i løbet af kampen en takling på Messi i knæhøjde, så det var tydeligt at se han ikke bryder sig om Messi.
Messi udlod at give hånd til Tata, fordi han var så frustreret over sine brændte chancer og ikke over Tatas valg om at pille ham ud.

Jeg vil til dels give dig ret. Men det kan ikke diskuteres at, Messi har ændret en smule karakter over det seneste 1-2 år, hvilket ikke nødvendigvis er noget dårligt overhovedet. Det bliver bare sværere og sværere at argumentere for, at han er den her engel, som medierne har en tendens til at fremstille ham som. Smiley
Logged

Neal Caffrey!

Messi1987
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: FC Barcelona-tråden
« Svar #2204: 25 Sep 2013, 21:53 »

Enig Messi er ikke en engel, Messi er gud! Opstemt
Logged

Sider: 1 ... 145 146 [147] 148 149 ... 171 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010