home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 20:07:25 RasmusA12 Blogs Rejsen gennem Portugal
I går kl. 19:41:44 Kenitho Challenges The real SAF Challenge
24 Sep 2024, 14:27 Broen13 Omklædning... Underlige ting
09 Sep 2024, 20:59 Bubbles Blogs #4 - FC Balzers & Liec...
02 Sep 2024, 15:06 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
25 Aug 2024, 23:01 Nephilim Skadestuen FFP Fejl?
21 Aug 2024, 15:58 rheya Blogs "Ålleren" tilbage i Su...
Antal Registrerede Brugere: 23430
  0 Brugere, 730 Gæster Online.

Indlæg: 1132893 over 31376 Emner
Nyeste Bruger: purvaaerocity
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  FC Barcelona-tråden
0 Brugere og 13 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 146 147 [148] 149 150 ... 171 Udprint
Forfatter Emne: FC Barcelona-tråden  (Læst 453140 gange)
mathiasnh
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: FC Barcelona-tråden
« Svar #2205: 25 Sep 2013, 22:24 »

Enig Messi er ikke en engel, Messi er gud! Opstemt

Der blev jeg vist sat på plads.  crazy
Logged

Neal Caffrey!

knudsen_0
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: FC Barcelona-tråden
« Svar #2206: 25 Sep 2013, 23:11 »

Det var nu modstanderen der ikke gav hånd til Messi. Man skal virkelig være Messi-hader for at få den over på ham. Samme spillere lavede i løbet af kampen en takling på Messi i knæhøjde, så det var tydeligt at se han ikke bryder sig om Messi.
Messi udlod at give hånd til Tata, fordi han var så frustreret over sine brændte chancer og ikke over Tatas valg om at pille ham ud.

Jeg tror du misforstod mit indlæg, det var skam ikke for at pege fingre ad Messi.
Vi kan kun gisne om hvad der reelt er sket, men faktum er da bare at han får rodet sig ind i sådanne sager, som han ikke gjorde tidligere. Det klæder ham at vise lidt kant.
Logged

Vuelve la ilusión

Ibraa
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: FC Barcelona-tråden
« Svar #2207: 25 Sep 2013, 23:15 »

Jeg tror at Messi på banen er ligesom de fleste spillere. Dog synes jeg ikke han filmer så meget som størstedelen ville gøre, som får begået de frispark på sig. Tænk at vide, at hvergang man har bolden er der minumum 2 mand opmærksomme på dig, og prøver på lave frispark på dig. Det kræver virkelig tålmodighed ikke at flippe ud over det hvergang! Dog er der ingen tvivl om - ifølge mig - at Messi udenfor banen er en sympatisk, genert, stille, familiefyr der bare har en passion for fodbold. Jeg tror dog medieopmærksomheden har givet lidt selvtillid, og fjernet noget af genertheden som han havde da han var yngre, men andet ville da også være underligt, når man bliver hyldet uanset hvor man er udenfor banen.
Logged

Am I the only one around here who gives a shit about the world?

Ibraa
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: FC Barcelona-tråden
« Svar #2208: 25 Sep 2013, 23:17 »

Jeg tror du misforstod mit indlæg, det var skam ikke for at pege fingre ad Messi.
Vi kan kun gisne om hvad der reelt er sket, men faktum er da bare at han får rodet sig ind i sådanne sager, som han ikke gjorde tidligere. Det klæder ham at vise lidt kant.

Jeg må indrømme jeg ikke helt ved, hvad du mener med "lidt kant". Synes du han er blevet mere flabet i forhold til sine modstandere? Tidligere har han været anset som en der aldrig gør noget forkert, og nu mener du at han nogengange gør ting der ikke ligner 'den unge Messi'? For fx var der dengang han sparkede en bold ud på tilskuerne, det viser vel også "kant", men det er vel ikke noget du synes om? Ligesom vi Barca fans ikke synes om at Ronaldo havde behov for at "tyre" bolden efter Guardiola engang Smiley
Logged

Am I the only one around here who gives a shit about the world?

knudsen_0
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: FC Barcelona-tråden
« Svar #2209: 26 Sep 2013, 15:16 »

Jeg må indrømme jeg ikke helt ved, hvad du mener med "lidt kant". Synes du han er blevet mere flabet i forhold til sine modstandere? Tidligere har han været anset som en der aldrig gør noget forkert, og nu mener du at han nogengange gør ting der ikke ligner 'den unge Messi'? For fx var der dengang han sparkede en bold ud på tilskuerne, det viser vel også "kant", men det er vel ikke noget du synes om? Ligesom vi Barca fans ikke synes om at Ronaldo havde behov for at "tyre" bolden efter Guardiola engang Smiley

Jo, jeg synes det er befriende at se. Selve situationen med bolden mod tilskuerne synes jeg da skulle straffes med dødsstraf (overdrivelse...), men i det store hele synes jeg det er med til at jeg bedre kan lide ham.
Logged

Vuelve la ilusión

Messi1987
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: FC Barcelona-tråden
« Svar #2210: 01 Okt 2013, 19:11 »

Meget svær kamp i aften, den sværeste i hele gruppespillet!

Dels fordi at Celtic beviste sidste år, at de kan stå utrolig kompakt og er vildt skarpe på dødbolde mod os, på Celtic Park vandt de og på Camp Nou var de tæt på. Og dels fordi at vores enmandshær ikke er med. Kæmper vs Dværge.

Det bliver meget tæt, uafgjort eller en et måls sejre til et af holdene.

Håber selvfølgelig på at vi trækker det længste strå men tvivler meget.
Logged

Nhg93
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: FC Barcelona-tråden
« Svar #2211: 01 Okt 2013, 19:18 »

Jeg tror på at Barca tager en sejr i aften, også forholdsvis sikker, hvis de kan undgå alt for mange dødbolde imod sig. På trods af sidste års sejr burde celtic ikke kunne skabe problemer for Barca især med henblik på Barcelonas fine start i ligaen. Mon ikke de fortsætter sejrsrækken.
Logged

Messi1987
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: FC Barcelona-tråden
« Svar #2212: 01 Okt 2013, 20:25 »

Hvornår har vi sidst haft succes mod et fysisk stærkt hold der kan stå utrolig kompakt defensivt ? Som Celtic er fantastisk til. Vi så det også i deres sidste CL kamp mod Milan. Hvor Milan blev lukket helt ned, Milan havde kun landskud forsøg og var heldig med at Celtic direkte frispark ramte overliggeren og at deres landskud forsøg blev rette af.
« Seneste Redigering: 01 Okt 2013, 20:27 af Messi1987 » Logged

Nhg93
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: FC Barcelona-tråden
« Svar #2213: 01 Okt 2013, 20:43 »

Lad os nu se. Jeg tror martino er bedre taktisk end du tror.
« Seneste Redigering: 01 Okt 2013, 20:54 af Nhg93 » Logged

Nhg93
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: FC Barcelona-tråden
« Svar #2214: 01 Okt 2013, 22:37 »

Du fik ret med hensyn til en smal sejr. Heldigvis i Barcelonas farvør. Synes at det er fuldt fortjent på trods af to store Celtic chancer. God kamp af bartra og neymar især, sidst nævnte skulle dog have scoret en pind. Skidt kamp af Xavi.
Logged

Messi1987
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: FC Barcelona-tråden
« Svar #2215: 23 Okt 2013, 10:15 »

1-1 er vel fair nok, når nu Robinho gerne vil hoppe over bolden i stedet for at sparke den i mål Grin

Næste kamp er El Clásico, hvor Real desværre er favorit i min øjne, grunden vores forsvar og deres omstillinger, og skal jeg være helt ærlig tror jeg vi taber. Så gerne at vores bakcs er mere defensive i den kamp end normalt, for kommer Di Maria, Bale eller Ronaldo ud i en 1 mod 1 hvor der er plads til at løbe på mod en vores midterforsvar, så er der mål hver eneste gang. 
Logged

Batigol
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: FC Barcelona-tråden
« Svar #2216: 26 Okt 2013, 05:39 »

Næste kamp er El Clásico, hvor Real desværre er favorit i min øjne, grunden vores forsvar og deres omstillinger, og skal jeg være helt ærlig tror jeg vi taber. Så gerne at vores bakcs er mere defensive i den kamp end normalt, for kommer Di Maria, Bale eller Ronaldo ud i en 1 mod 1 hvor der er plads til at løbe på mod en vores midterforsvar, så er der mål hver eneste gang. 

Nu er det jo ikke fordi at Madrids forsvar her set specielt meget mere imponerende ud i år. Især Carvajal håber jeg at vi kan presse med Neymar og Adriano, selvom Carvajal givetvis kommer til at få rigeligt med støtte fra di Maria som vel må forventes at starte i stedet for Bale. For vores skyld håber jeg dog at Bale starter. Ángel di Maria har været utroligt stærkt spillende indtil videre i denne sæson. Hvad angår vores midterforsvar er det værd at huske på at Puyol er med. Det kommer forhåbentlig til at gøre en verden til forskel, at få kaptajnen ind til at holde samtlige spillere, men især de øvrige forsvarsspillere, i ørerne. Den mand har været savnet.

Selv hopper jeg på et herligt Ryanair fly om ganske få timer. Klokken 18 vil jeg være at finde blandt de knapt 100.000 tilskuere der skråler hymnen udover Camp Nou. Jeg skal ærligt indrømme at jeg glæder mig. Bare en lille smule.
Logged

Åh Anders Kuuure, du er mit livs kærlighed.
Åh Anders Kuuure, du gør min kæreste gravid.

Dioh Williams = Samme niveau som George Weah.

Lars Pleidrup fan klub for livet.

Messi1987
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: FC Barcelona-tråden
« Svar #2217: 26 Okt 2013, 20:56 »

YEAHHH!!!! huttelihut! Intet mindre end fantastisk. Første halvleg var der nærmest kun et hold på banen. Alle gjorde det godt især Neymar, Iniesta og Valdes fortjener ros.
Logged

Præsidenten
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: FC Barcelona-tråden
« Svar #2218: 07 Nov 2013, 21:27 »

"Fortjent, men ikke imponerende." - sådan sluttede kommentatoren efter kampen mod Milan i går. Jeg ved godt at det blot er en persons subjektive holdning, men generelt synes jeg det virker til at folk i denne sæson mener at Barca skuffer spillemæssigt. Ja, selv nogle Barca fans udtrykker, kamp efter kamp i denne sæson at de ikke er tilfredse med spillet.

Jeg er overbevist om at hvis et andet tophold havde vundet sikkert 3-1 over Milan,  så havde kommentaren til slut nærmere været "Fortjent og imponerende." For kommer man ikke frem til dette så mener jeg det vidner om at forventningsniveaue t  er skruet alt, alt for højt i vejret. Ja, vi skal gå ind til hver kamp med en forventning om at vinde, og det har vi også gjort. Det ofte mod hold der pakker sig helt sammen foran eget mål, og fred være med det, det har de lov til. Men at forvente at Barca hver gang skal spille en sprudlende omgang bold mod en så defensiv modstander, mener jeg er helt ude af proportioner. Selvfølgelig kan man ikke skabe kamp efter kamp, mod en modstander der helst af alt vil blive med alle mand i eget felt!

Det virker til at selv flere af vores egne fans, ikke er tilfreds spilmæssigt før det går noget nær så godt som det gjorde da det gik bedst under Guardiola. Men hvis ikke dette forventningsniveua bliver sænket så tror jeg vi kommer til at vente i lang tid. Det var enestående at slå et hold som Real Madrid med Mourinho i spidsen med 5-0, og den tid tror jeg ikke kommer tilbage foreløbig. Vi gør os selv en tjeneste ved ikke at sætte forventningsniveuae t  for hvornår holdet spiller tilfredsstillende efter det.
Logged

FC Barcelona

Messi1987
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: FC Barcelona-tråden
« Svar #2219: 07 Nov 2013, 21:59 »

Mølby er blot en gammel tosse, længere er den ikke!
Logged

Sider: 1 ... 146 147 [148] 149 150 ... 171 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010