home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 11:14:41 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
01 Okt 2024, 19:15 Kenitho Challenges The real SAF Challenge
24 Sep 2024, 14:27 Broen13 Omklædning... Underlige ting
09 Sep 2024, 20:59 Bubbles Blogs #4 - FC Balzers & Liec...
02 Sep 2024, 15:06 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
25 Aug 2024, 23:01 Nephilim Skadestuen FFP Fejl?
21 Aug 2024, 15:58 rheya Blogs "Ålleren" tilbage i Su...
Antal Registrerede Brugere: 23430
  2 Brugere, 538 Gæster Online.

Indlæg: 1132891 over 31376 Emner
Nyeste Bruger: purvaaerocity
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  FC Barcelona-tråden
0 Brugere og 10 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 138 139 [140] 141 142 ... 171 Udprint
Forfatter Emne: FC Barcelona-tråden  (Læst 453035 gange)
Batigol
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: FC Barcelona-tråden
« Svar #2085: 31 Maj 2013, 00:09 »

Jo - og der bliver selvfølgelig spekuleret i, om han indstiller karrieren. Men man skal også huske at der er kamp lørdag, så det kunne for så vidt ligesåvel bare være en pre-match conference, hvor Puyol er valgt helt specifikt, for at forsøge at mane lidt til besindighed, nu hvor Abidal, og formentlig også Valdés, forlader klubben. Umiddelbart tror jeg mest på sidste mulighed, men jeg frygter selvfølgelig den første som en isbjørn frygter den globale opvarmning. Hvilket i øvrigt er rigtig, rigtig meget, hvis nogen skulle sidde og komme i tvivl.
Logged

Åh Anders Kuuure, du er mit livs kærlighed.
Åh Anders Kuuure, du gør min kæreste gravid.

Dioh Williams = Samme niveau som George Weah.

Lars Pleidrup fan klub for livet.

bryllen
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: FC Barcelona-tråden
« Svar #2086: 02 Jun 2013, 15:22 »

Nu forstår jeg Barcelonas beslutning om at købe Neymar.. Han har umiddelbart gået på samme dykkerskole som Busquet Smiley
Logged

OB
Manchester United
http://fmfreaks.dk/index.php?topic=40069.0 følg vores vej til toppen af hall of fame! Smiley

Messi1987
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: FC Barcelona-tråden
« Svar #2087: 02 Jun 2013, 15:39 »

Har du læst retningslinjerne her på siden ?
Logged

MoneyGang
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline

 
Sv: FC Barcelona-tråden
« Svar #2088: 02 Jun 2013, 15:45 »

Tror du har misforstået noget. Det er A. Young, som du tænker på, bryllen.
Logged

Madrid888
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Sv: FC Barcelona-tråden
« Svar #2089: 02 Jun 2013, 15:46 »

Har du læst retningslinjerne her på siden ?
Og det skulle komme fra dig?
Logged

Nhg93
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: FC Barcelona-tråden
« Svar #2090: 02 Jun 2013, 15:54 »

Uanset hvad, skulle det være sjovt? De har da haft masser af grunde til at købe ham.
Logged

Dehli
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: FC Barcelona-tråden
« Svar #2091: 02 Jun 2013, 22:59 »

Synes vi skal have lidt fokus på snakke om hvor vidt Tito skal forsætte som cheftræner.
Cruyff har udtalt at Tito bør gå af, han mener ikke hans sygdom og Barca's ambitioner passer sammen.

Min mening:
Jeg mener personligt kun at Tito skal gå, hvis vi kan finde en træner der kender til barca's systemer, og kan viderføre tiki taka. Skal Tito gå, så skal bestyrelsen seriøst overveje at have Tito med på sidelinjen når der skal vælges ny træner, er der nogen ud over pep, der kan begå sig inden for Tiki taka så er det Tito.
Jeg kan kun se mig enig i at kraft og fodbold på det plan ikke er godt sammen, i sær ikke som cheftræner. Jeg føler at Tito bør forlså ledelsen at de sammen kigger på mulige erstatninger, imens tiden er til det. Det skal dog siges at jeg mener der skal sættes en termin finder de ikke en ny inden sæson optakt, bør de ikke skifte denne sæson.

Hvad mener i? og hvorfor?
« Seneste Redigering: 02 Jun 2013, 23:35 af Dehli » Logged

BIF siden 2003 - Af ren og skær fornuft
Barcelona siden 2004 - Helt naturligt

Min Blog - Parma Drama

Ibraa
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: FC Barcelona-tråden
« Svar #2092: 03 Jun 2013, 02:37 »

Nu forstår jeg Barcelonas beslutning om at købe Neymar.. Han har umiddelbart gået på samme dykkerskole som Busquet Smiley

Folk der kun kan snakke om filmeri ved ikke noget om fodbold.
Logged

Am I the only one around here who gives a shit about the world?

Nhg93
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: FC Barcelona-tråden
« Svar #2093: 03 Jun 2013, 09:53 »

Synes vi skal have lidt fokus på snakke om hvor vidt Tito skal forsætte som cheftræner.
Cruyff har udtalt at Tito bør gå af, han mener ikke hans sygdom og Barca's ambitioner passer sammen.

Min mening:
Jeg mener personligt kun at Tito skal gå, hvis vi kan finde en træner der kender til barca's systemer, og kan viderføre tiki taka. Skal Tito gå, så skal bestyrelsen seriøst overveje at have Tito med på sidelinjen når der skal vælges ny træner, er der nogen ud over pep, der kan begå sig inden for Tiki taka så er det Tito.
Jeg kan kun se mig enig i at kraft og fodbold på det plan ikke er godt sammen, i sær ikke som cheftræner. Jeg føler at Tito bør forlså ledelsen at de sammen kigger på mulige erstatninger, imens tiden er til det. Det skal dog siges at jeg mener der skal sættes en termin finder de ikke en ny inden sæson optakt, bør de ikke skifte denne sæson.

Hvad mener i? og hvorfor?

Jeg er sgu lidt blandet. Jeg er helt enig i, at helbredet kommer i førsterække. Tito siger dog at han 100 % står i spidsen for holdet til næste sæson, så man må gå ud fra at han føler sig klar til det. Derudover så tror jeg ikke at der er nogen anden træner i verden, som på nuværende tidspunkt kan gå ind og praktisere den form for fodbold Barcelona står for. Ikke en træner der er tilgængelig i hvert fald. Så selvom præstationerne har været lidt svingende i år, håber jeg at vi beholder Tito, og at han henover sommeren har været i tænkeboks for at få styr på den defensiv, og til dels offensiven.
Logged

Sterling
Juniorspiller
**

Offline Offline

 
Sv: FC Barcelona-tråden
« Svar #2094: 03 Jun 2013, 17:15 »

Til de interesserede fans, så kan man se præsentationen af Neymar LIVE her: http://www.youtube.com/v/zlAYOLKdFns
Logged

Messi1987
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: FC Barcelona-tråden
« Svar #2095: 03 Jun 2013, 17:29 »

takker Smiley
Logged

Rottenburg
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: FC Barcelona-tråden
« Svar #2096: 03 Jun 2013, 18:09 »

Til de interesserede fans, så kan man se præsentationen af Neymar LIVE her: http://www.youtube.com/v/zlAYOLKdFns

Min er ikke live? .. og hva kl blir han vist frem? Opstemt
Logged

Batigol
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: FC Barcelona-tråden
« Svar #2097: 03 Jun 2013, 18:12 »

Min er ikke live? .. og hva kl blir han vist frem? Opstemt

Det var oprindeligt programsat til 17.45, men hans fly var en time forsinket, så hele dagens program er blevet skubbet lidt. Det seneste nye, er at det senest skulle være 18.45.
Logged

Åh Anders Kuuure, du er mit livs kærlighed.
Åh Anders Kuuure, du gør min kæreste gravid.

Dioh Williams = Samme niveau som George Weah.

Lars Pleidrup fan klub for livet.

Rottenburg
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: FC Barcelona-tråden
« Svar #2098: 03 Jun 2013, 18:15 »

Det var oprindeligt programsat til 17.45, men hans fly var en time forsinket, så hele dagens program er blevet skubbet lidt. Det seneste nye, er at det senest skulle være 18.45.

Mit virker nu!! Opstemt
Logged

Batigol
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: FC Barcelona-tråden
« Svar #2099: 03 Jun 2013, 18:18 »

Kanon. Der bliver i øvrigt ikke præsenteret noget nummer. Men Neymar har nu underskrevet kontrakten og skulle være ved at forberede sig til at gå ud på banen. Han har, som forventet, fået en 5-årig kontrakt. Til lægetjekket blev han målt til 175 centimeters højde og en vægt på 65 kilo. Det betyder at selvom han er 6 centimeter højere end Messi, vejer han 2 kilo mindre.
Logged

Åh Anders Kuuure, du er mit livs kærlighed.
Åh Anders Kuuure, du gør min kæreste gravid.

Dioh Williams = Samme niveau som George Weah.

Lars Pleidrup fan klub for livet.

Sider: 1 ... 138 139 [140] 141 142 ... 171 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010