home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
15 Jun 2024, 22:56 szukizek Blogkonkur... 16# Hjertet banker kun...
15 Jun 2024, 21:04 Wester Jr. Blogkonkur... The beautiful game
14 Jun 2024, 20:45 Broen13 Blogkonkur... [33] Journeyman - Syv ...
14 Jun 2024, 20:44 Broen13 Blogkonkur... #22 - Danish Viking Wa...
14 Jun 2024, 13:42 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
31 Maj 2024, 17:14 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
19 Maj 2024, 05:48 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
Antal Registrerede Brugere: 23335
  0 Brugere, 600 Gæster Online.

Indlæg: 1132851 over 31368 Emner
Nyeste Bruger: juli000
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  FC Barcelona-tråden
0 Brugere og 3 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 20 21 [22] 23 24 ... 171 Udprint
Forfatter Emne: FC Barcelona-tråden  (Læst 435617 gange)
- MESSI -
Gæst
 
Sv: FC Barcelona-tråden
« Svar #315: 28 Jul 2009, 16:07 »

Jeg syntes at Eto'o er verdensklasse. Han har scoret et hav af mål som har været medvirkende til at Barca har haft så meget succes de sidste par år. Jeg er dog ikke et sekund i tvivl om, at hans mange mål er hjulpet godt på vej af super oplæggere som Xavi og Iniesta.

Men nu får han jo chancen for at vise hvad han kan i Inter, så kan vi tage diskussionen igen om et halvt år.

Ang. kommentaren til mig om at ledelsen i Barca har været efter Eto'o, så har den kritik der har været af ham, primært været på hans person, og aldrig han position i klubben eller sportsligt. Jeg indrømmer da også gerne at jeg ikke skulle være den sidste til at rette kritik mod en person man har givet alt, hvis ikke denne sæter pris på det. Lad mig forklare. Han er siden sin ankomst blevet en af verdens bedste angribere, har hævet en kæmpe hyre og været del af en fantastisk klub. Hans tak. Dårlig disciplin, pengegriskhed og utaknemlighed. Jeg ved ikke hvor intelligent det er at diskutere dette offentligt, men hvis det har været det der skulle til for at få ham til at skifte, så har det jo været det værd.
Logged

SirToby
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: FC Barcelona-tråden
« Svar #316: 28 Jul 2009, 19:59 »

Jeg fik et chok, da jeg så, hvad Barcelona havde givet for Ibrahimovic. Mourinho må være ret tilfreds med at få en noget nær lige så god angriber plus 300 millioner kroner, eller hvad det nu var, beløbet var på.

I mine øjne er de lige gode, når de på toppen, men jeg har dog et indtryk af, at Eto'o er noget mere stabil (i alle turneringer). Og de begge har da optrådt som egoer, så i mine ører lyder det dumt, når man siger, at man glæder sig over, at Eto'o er væk og Zlatan er ankommet.

På overfladen synes jeg, det ligner en dum handel - og Inters chancer for CL-succes er i mine øjne noget større end Barcas nu - men hvad ved jeg? Det bliver i hvert fald yderst spændende at følge både Eto'o i Inter og Ibrahimovic i Barcelona.
Logged

Beee
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: FC Barcelona-tråden
« Svar #317: 28 Jul 2009, 20:06 »

http://www.bold.dk/nyt/Barcas-nye-brasilianer-til-Benfica

Keirrison en tur til Benfica på lejeophold.. spændene klub, der skal han nok få nogle muligheder..
Logged

JosepGuardiola
Gæst
 
Sv: FC Barcelona-tråden
« Svar #318: 28 Jul 2009, 20:09 »

De har et interessant angreb nu - Saviola og Keirrison Smiley
Logged

- MESSI -
Gæst
 
Sv: FC Barcelona-tråden
« Svar #319: 29 Jul 2009, 12:58 »

Begge er store egoer. Men det er vel også det der forventes af en god angriber? Hvis ikke de selv tager chancen, men spiller bolden, så bliver de aldrig topscorere. Jeg tror kun ledelsen i Barca er glade for at Eto'o nu er væk, fordi kan har skabt en del polimik om sin person, noget som de slet ikke bryder sig om.

Jeg syntes helt klart at 345 millioner er mange penge for Zlatan, og han kunne sikkert også være købt billigere hvis ikke andre klubber smadrede markedet. Jeg ville aldrig begynde at sammenligne Zlatan og Ronaldo, men jeg syntes da at Barca's køb er bedre rent økonomisk. Ronaldo er jo en investering har Perez været fremme og sige. Noget kunne tyde på at Zlatan også kommer til at blive et endnu større trækplaster for Barca, hvilket kunne ses til hans præsentation. Han fordoblede i hvert fald den gamle rekord for tilhængere. 60.000 mod Henry's 30.000.
« Seneste Redigering: 29 Jul 2009, 13:00 af - MESSI - » Logged

CR9
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: FC Barcelona-tråden
« Svar #320: 29 Jul 2009, 13:03 »

Jeg ville aldrig begynde at sammenligne Zlatan og Ronaldo, men jeg syntes da at Barca's køb er bedre rent økonomisk.

Hvordan kan Zlatan lige være et bedre køb rent økonomisk?  Huh
Logged


-LFC-
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: FC Barcelona-tråden
« Svar #321: 29 Jul 2009, 13:20 »

Begge er store egoer. Men det er vel også det der forventes af en god angriber? Hvis ikke de selv tager chancen, men spiller bolden, så bliver de aldrig topscorere. Jeg tror kun ledelsen i Barca er glade for at Eto'o nu er væk, fordi kan har skabt en del polimik om sin person, noget som de slet ikke bryder sig om.

Jeg syntes helt klart at 345 millioner er mange penge for Zlatan, og han kunne sikkert også være købt billigere hvis ikke andre klubber smadrede markedet. Jeg ville aldrig begynde at sammenligne Zlatan og Ronaldo, men jeg syntes da at Barca's køb er bedre rent økonomisk. Ronaldo er jo en investering har Perez været fremme og sige. Noget kunne tyde på at Zlatan også kommer til at blive et endnu større trækplaster for Barca, hvilket kunne ses til hans præsentation. Han fordoblede i hvert fald den gamle rekord for tilhængere. 60.000 mod Henry's 30.000.
Haha hvordan? I smider 345 millioner + jeres topscorer, som har en helt exceptionel målrekord afsted for at få en langlemmet svensker der endnu mangler at præstere i de afgørende kampe. Bedre økonomisk? Haha, nej det tror jeg ikke lige. Så er det da næsten mere til at forstå at Real smider 700 millioner efter en spiller, som jeg personligt mener er overv.urderet, men som alligevel har præsteret på et højt niveau og afgjort store kampe, selvom jeg mente, at han til tider faldte meget ud af den slags kampe. Alligevel har han gjort sig fortjent til, at Real smider en stor sum efter ham, måske ikke 700 millioner, men en stor sum. Det har Zlatan ikke i samme høje grad. Men det er self. muligt, at de bedre medspillere gør udslaget for ham
Logged

SSLazio123
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline

 
Sv: FC Barcelona-tråden
« Svar #322: 29 Jul 2009, 13:33 »

Haha hvordan? I smider 345 millioner + jeres topscorer, som har en helt exceptionel målrekord afsted for at få en langlemmet svensker der endnu mangler at præstere i de afgørende kampe. Bedre økonomisk? Haha, nej det tror jeg ikke lige. Så er det da næsten mere til at forstå at Real smider 700 millioner efter en spiller, som jeg personligt mener er overv.urderet, men som alligevel har præsteret på et højt niveau og afgjort store kampe, selvom jeg mente, at han til tider faldte meget ud af den slags kampe. Alligevel har han gjort sig fortjent til, at Real smider en stor sum efter ham, måske ikke 700 millioner, men en stor sum. Det har Zlatan ikke i samme høje grad. Men det er self. muligt, at de bedre medspillere gør udslaget for ham

Ej luk nu røven, du er jo tydeligt præget af mindre forståelse og had af Barca. Tror du, du kan sidde her på et forum og spille her smart, mens Laporta og Guardiola tager så grueligt fejl? Tager fejl af manden der har sikret det italienske mesterskab til inter i flere år. Tag dig sammen
Logged

-LFC-
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: FC Barcelona-tråden
« Svar #323: 29 Jul 2009, 13:44 »

Ej luk nu røven, du er jo tydeligt præget af mindre forståelse og had af Barca. Tror du, du kan sidde her på et forum og spille her smart, mens Laporta og Guardiola tager så grueligt fejl? Tager fejl af manden der har sikret det italienske mesterskab til inter i flere år. Tag dig sammen
Du kan sgu da selv lukke røven... Det burde du, for det er ikke første gang, at du er fuld af lort!

Hader for det første ikke Barca, men synes det er en latterlig handel. Og sikret sig det italienske mesterskab til Inter? Haha, har de overhovedet nogen modstand efterhånden? Og ja, hvorfor skulle de ikke kunne tage fejl, de ved ikke alt. Folk siger jo, at Ferguson er et geni med at lave handler, men selv han har lavet kæmpefejl, hvorfor skulle Laporta og Guardiola ikke gøre det? Rullende Øjne Siger ikke, at jeg ved han flopper, men siger bare, at JEG tror ikke han lever op til sin pris... kan godt være jeg ikke får ret, men er det nu ulovligt at gætte? Rullende Øjne

Tag dig sammen...
Logged

JKJ
Gæst
 
Sv: FC Barcelona-tråden
« Svar #324: 29 Jul 2009, 13:54 »

Ej luk nu røven, du er jo tydeligt præget af mindre forståelse og had af Barca. Tror du, du kan sidde her på et forum og spille her smart, mens Laporta og Guardiola tager så grueligt fejl? Tager fejl af manden der har sikret det italienske mesterskab til inter i flere år. Tag dig sammen

Jeg hader hverken Barca eller RM, der erheller ingen af dem der er i nærheden af at være mne favorit hold.

Men er da helt enig med -LFC-. Barca sælger sin topscorer der har et suverænt målsnit pr kamp plus over 300 mio til fordel for en spiller som scorer masser af mål mod små hold men stadig intet har bevist når det rigtig gælder i de store kampe og i CL...

Kan slet ikke se -LFC- spiller smart, han kommer med sin mening, og det er vel helt iorden på et debat forum. Hvis vi alle var enige var det jo det rene rygklapperi og så havde man jo intet at debattere!!
Logged

KF
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: FC Barcelona-tråden
« Svar #325: 29 Jul 2009, 13:56 »

Du kan sgu da selv lukke røven... Det burde du, for det er ikke første gang, at du er fuld af lort!

Hader for det første ikke Barca, men synes det er en latterlig handel. Og sikret sig det italienske mesterskab til Inter? Haha, har de overhovedet nogen modstand efterhånden? Og ja, hvorfor skulle de ikke kunne tage fejl, de ved ikke alt. Folk siger jo, at Ferguson er et geni med at lave handler, men selv han har lavet kæmpefejl, hvorfor skulle Laporta og Guardiola ikke gøre det? Rullende Øjne Siger ikke, at jeg ved han flopper, men siger bare, at JEG tror ikke han lever op til sin pris... kan godt være jeg ikke får ret, men er det nu ulovligt at gætte? Rullende Øjne

Tag dig sammen...

Hvad skal Zlatan goere for at leve op til sin pris? Og hvad er hans pris overhovedet? Spoergsmaalet er jo, hvad Eto'o er vaerd. Faktum er jo bare, at Barca SKULLE af med Eto'o - og saa er en afloeser nu engang noedvendig. Finder man bedre end Zlatan?

Zlatan er trods alt haft et rimeligt heftigt maalgennemsnit i Serie A, saa mon ikke ogsaa han kan faa det i La Liga.
Logged

"We wouldn't buy this club at all if this wasn't West Ham. It makes no commercial sense for anyone to buy this club and it's amazing that two other people wanted to buy it."

- MESSI -
Gæst
 
Sv: FC Barcelona-tråden
« Svar #326: 29 Jul 2009, 14:00 »

Jeg syntes lidt at diskussionen omkring Zlatan generelt er lidt latterlig. Som du så fint pointerer -LFC-, så er det umuligt at sige hvordan han kommer til at klare sig. Men jeg holder nu stadig fast i det regnestykke, at 345 millioner er væsentlig mindre end 700 millioner kroner. Derfor i mine øjne et bedre økonomisk "regnestykke".

Hvorvidt CR eller ZI får succes kan ingen vide endnu...

Jeg håber dog som fan af Barca at Zlatan ikke skuffer, men viser at han har kvaliteten til at spille for Barca og score vigtige mål, i vigtige kampe.

I bør dog begge lige moderere jeres sprog, folk skal have lov til at have de meninger de har.

- MESSI -

Logged

- MESSI -
Gæst
 
Sv: FC Barcelona-tråden
« Svar #327: 29 Jul 2009, 14:01 »

Godt skrevet KF. Er helt enig.
Logged

JKJ
Gæst
 
Sv: FC Barcelona-tråden
« Svar #328: 29 Jul 2009, 14:02 »

Hvad skal Zlatan goere for at leve op til sin pris? Og hvad er hans pris overhovedet? Spoergsmaalet er jo, hvad Eto'o er vaerd. Faktum er jo bare, at Barca SKULLE af med Eto'o - og saa er en afloeser nu engang noedvendig. Finder man bedre end Zlatan?

Zlatan er trods alt haft et rimeligt heftigt maalgennemsnit i Serie A, saa mon ikke ogsaa han kan faa det i La Liga.

Mod de små hold ja. Men når det har været mod Milan, Juve, Roma og Fiorentina har han jo stort set ikke vist sig på banen, selvom han har været med i start opstillingen.
Desuden har han jo heller ikke været særlig overbevisende i CL, hvorimod Eto'o jo har været helt ligeglad med hvem der stod på den anden side af stregen. Han har jo scoret mål som det passer ham...
Logged

SirToby
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: FC Barcelona-tråden
« Svar #329: 29 Jul 2009, 14:06 »

Følgende ting taler for, at Eto'o er mindst lige så god som Zlatan og i mine øjne bedre:

- Han har gennemsnitlig scoret flere mål end Zlatan både i Mallorca, Barcelona og landsholdet, til trods for at spillet flere kampe end svenskeren.
- Eto'o har vundet Champions League to gange - det har Zlatan ikke.

Et scoop for Inter.
Logged

Sider: 1 ... 20 21 [22] 23 24 ... 171 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010