home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
15 Jun 2024, 22:56 szukizek Blogkonkur... 16# Hjertet banker kun...
15 Jun 2024, 21:04 Wester Jr. Blogkonkur... The beautiful game
14 Jun 2024, 20:45 Broen13 Blogkonkur... [33] Journeyman - Syv ...
14 Jun 2024, 20:44 Broen13 Blogkonkur... #22 - Danish Viking Wa...
14 Jun 2024, 13:42 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
31 Maj 2024, 17:14 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
19 Maj 2024, 05:48 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
Antal Registrerede Brugere: 23335
  0 Brugere, 554 Gæster Online.

Indlæg: 1132851 over 31368 Emner
Nyeste Bruger: juli000
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  FC Barcelona-tråden
0 Brugere og 2 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 19 20 [21] 22 23 ... 171 Udprint
Forfatter Emne: FC Barcelona-tråden  (Læst 435634 gange)
Rooland
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: FC Barcelona-tråden
« Svar #300: 27 Jul 2009, 14:47 »

http://fcbarcelona.dk/nyheder072009/260720094.htm - Zlatan : Jeg er utrolig glad

http://fcbarcelona.dk/nyheder072009/260720093.htm - Zlatan Ibrahimovic er i Barcelona


 Thumbs Up
Logged

N17
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: FC Barcelona-tråden
« Svar #301: 27 Jul 2009, 14:55 »

Logged

TOTTENHAM HOTSPUR FC
Hadet af mange - elsket af få

- MESSI -
Gæst
 
Sv: FC Barcelona-tråden
« Svar #302: 27 Jul 2009, 15:32 »

Det er i mine øjne et af sommerens bedste indkøb overhoved.

Han virker oprigtigt glad og som om han er villig til at kæmpe en vis legemsdel ud af bukserne for sin nye klub.

Dog er jeg ved at brække mig over at flere i Inter kommenterer at det var det bedste for dem, og at han er overvurderet lige så snart han ikke længere er en del af klubben.
Logged

JKJ
Gæst
 
Sv: FC Barcelona-tråden
« Svar #303: 27 Jul 2009, 15:36 »

Det er i mine øjne et af sommerens bedste indkøb overhoved.

Han virker oprigtigt glad og som om han er villig til at kæmpe en vis legemsdel ud af bukserne for sin nye klub.

Dog er jeg ved at brække mig over at flere i Inter kommenterer at det var det bedste for dem, og at han er overvurderet lige så snart han ikke længere er en del af klubben.


Det går vel den samme vej hos jer. Bla JG har været ude at sige at det var bedst at Eto'o smuttede pga både det ene og andet selv om han da om nogen har scoret mål hos jer. 73 mål i 115 kampe er altså et pænt godt snit.  Peace
Logged

Temp
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: FC Barcelona-tråden
« Svar #304: 27 Jul 2009, 18:25 »

Hep. Så er det i dag klokken ca. 18.30 at Zlatan Ibrahimovic kommer til Baca.

Link til at se det: http://www.fcbarcelona.dk/nyheder072009/270720093.htm

Logged

-LFC-
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: FC Barcelona-tråden
« Svar #305: 27 Jul 2009, 18:29 »

Eto'o nåede præcis 200 officielle kampe for Barcelona, og han scorede 130 mål. Det er altså et vanvittigt snit, som jeg tror Zlatan får svært at leve op til.
Logged

CR9
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: FC Barcelona-tråden
« Svar #306: 27 Jul 2009, 19:29 »

Dog er jeg ved at brække mig over at flere i Inter kommenterer at det var det bedste for dem, og at han er overvurderet lige så snart han ikke længere er en del af klubben.

Er det ikke lige præcis det, I Barca-fans gør ved den spiller, som I har kaldt verdens bedste angriber de seneste fem sæsoner?  Thumbs Up
Logged


coKey
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Sv: FC Barcelona-tråden
« Svar #307: 27 Jul 2009, 19:52 »

Eto´o er en vældig dygtig angriber nok også verdensklasse..... men systemet i Barca hjælper virkelig meget.... dog synes jeg det er en god handel for begge klubber da Barca ellers ville have mistet eto´o gratis næste sæson most likely... ja de 300+ mio + eto´o er en noget høj pris for zlatan, men jeg er dog ikke i tvivl om Zlatan nok skal scorer en masse mål i Barca. Samtidig tror jeg at Zlatan er den sidste dyre målsluger barca køber i mange år, da Bojan inden for et par år, hvis ikke allerede nu står på spring til noget meget stort selvom han havde det svært sidste sæson
Logged

Rooland
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: FC Barcelona-tråden
« Svar #308: 27 Jul 2009, 20:01 »

Zlatan Ibrahimovic - 9 Smiley Det kunne man vel gætte sig til Smiley
Logged

vondracek
Gæst
 
Sv: FC Barcelona-tråden
« Svar #309: 27 Jul 2009, 20:23 »

Er det ikke lige præcis det, I Barca-fans gør ved den spiller, som I har kaldt verdens bedste angriber de seneste fem sæsoner?  Thumbs Up

Vi har da gjort det stik modsatte? Takket ham for hans tid i klubben - og da slet ikke på nogen måder kaldt ham for overvurderet?
Logged

CR9
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: FC Barcelona-tråden
« Svar #310: 27 Jul 2009, 20:32 »

Vi har da gjort det stik modsatte? Takket ham for hans tid i klubben - og da slet ikke på nogen måder kaldt ham for overvurderet?

Nu skal man passe på med at generalisere, men alle de Barca-fans, jeg har snakket med, mener, at Zlatan er 50 mio. euro bedre end Eto'o, at Eto'o har en ringe teknik, at han har mistet sin målnæse, over-the-hill o. lign. Selvsamme personer, der har kaldt ham verdens bedste de seneste mange år.
Logged


vondracek
Gæst
 
Sv: FC Barcelona-tråden
« Svar #311: 27 Jul 2009, 20:37 »

Nu skal man passe på med at generalisere, men alle de Barca-fans, jeg har snakket med, mener, at Zlatan er 50 mio. euro bedre end Eto'o, at Eto'o har en ringe teknik, at han har mistet sin målnæse, over-the-hill o. lign. Selvsamme personer, der har kaldt ham verdens bedste de seneste mange år.

Er du sikker på at det er Barca-fans du har diskuteret med? lol..
Logged

CR9
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: FC Barcelona-tråden
« Svar #312: 27 Jul 2009, 21:12 »

Er du sikker på at det er Barca-fans du har diskuteret med? lol..

Den ene "arbejder" på FCB.dk, så det tror jeg nok, du skal regne med.
Logged


søgaard
Gæst
 
Sv: FC Barcelona-tråden
« Svar #313: 27 Jul 2009, 21:19 »

At han arbejder på FCB.dk er ikke nogen garanti for, at han har det generelle syn på Eto'o.
Han har været god for os, men at han ligefrem har været verdensklasse er tvivlsomt. Jeg er sikker på, at en Zlatan kan gøre det ligeså godt, hvis ikke bedre end Eto'o.
Han har spillet godt og scoret mange mål for os og jeg skal ikke være den sidste til at takke ham for det, men han har stadig brændt enorme chancer i vigtige kampe og til tider har hans ego været større end det burde og det har kostet på banen og det er sikkert også taget med ned i omklædningsrummet.
Logged

CR9
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: FC Barcelona-tråden
« Svar #314: 27 Jul 2009, 21:37 »

Han har været god for os, men at han ligefrem har været verdensklasse er tvivlsomt.

Hvordan kan en spiller, der har scoret 130 mål i 200 kampe -  heraf to mål i to CHL-finaler - i en af verdens største klubber, ikke have været verdensklasse? Det er den her holdning, som jeg hører fra adskillige Barca-fans efter salget af ham.
Logged


Sider: 1 ... 19 20 [21] 22 23 ... 171 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010