home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 22:38:32 szukizek Blogkonkur... 8# Hjertet banker kun ...
I går kl. 21:49:39 warmon Blogkonkur... [28] Journeyman - Det ...
23 Maj 2024, 23:07 warmon Blogkonkur... The beautiful game
23 Maj 2024, 20:17 Bubbles Blogkonkur... #9 - Danish Viking War...
19 Maj 2024, 05:48 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
13 Maj 2024, 13:45 Svartowiz Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2024 ...
29 Apr 2024, 14:53 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
Antal Registrerede Brugere: 23310
  0 Brugere, 451 Gæster Online.

Indlæg: 1132787 over 31368 Emner
Nyeste Bruger: aineirish
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  FC Barcelona-tråden
0 Brugere og 0 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 22 23 [24] 25 26 ... 171 Udprint
Forfatter Emne: FC Barcelona-tråden  (Læst 430176 gange)
CR9
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: FC Barcelona-tråden
« Svar #345: 29 Jul 2009, 17:04 »

Mange glemmer vist at Etoo kun havde et år tilbage af sin kontrakt, og ingen intention om at forlænge (ligesom klubben ikke ville forlænge med ham).

Så vidt jeg er orienteret, tilbød Barcelona ham en ny toårig kontrakt, så det sidste er vist ikke helt rigtigt.
Logged


SSLazio123
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline

 
Sv: FC Barcelona-tråden
« Svar #346: 29 Jul 2009, 17:05 »

Følgende ting taler for, at Eto'o er mindst lige så god som Zlatan og i mine øjne bedre:

- Han har gennemsnitlig scoret flere mål end Zlatan både i Mallorca, Barcelona og landsholdet, til trods for at spillet flere kampe end svenskeren.
- Eto'o har vundet Champions League to gange - det har Zlatan ikke.

Et scoop for Inter.

Ja, fordi Zlatan har nemlig haft helt samme betingelser som Etoo. Muntari, stankovic, cambiasso er jo i samme kaliber som iniesta, xavi og toure.
Logged

Ali
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: FC Barcelona-tråden
« Svar #347: 29 Jul 2009, 18:46 »

...og jeg kan fortaelle dig, at jeg endnu ikke holder med Barcelona. Der er dog ingen tvivl om, at jeg til hver en tid vil vaelge Barcelona over ethvert andet spansk hold. Jeg giv(er)dengas.dk.

Men hvorfor kan du ikke skrive æ, ø og å? Er bette dreng fra Skive på eventyr i den store verden?
Logged

- MESSI -
Gæst
 
Sv: FC Barcelona-tråden
« Svar #348: 29 Jul 2009, 19:37 »

Jeg syntes folk hænger sig alt for meget i detaljerne. Magen til ordkløveri og mangel på forståelse skal man da lede længe efter. Men lad mig da endelig fortsætte...

Hvis vi nu lige prøver én gang til ang. handlerne med CR og ZI. Så er begge spillere dem deres respektive klubber har betalt mest for. Derfor må de betegnes som holdenes stjernekøb denne sæson. Derudover så er CR købt både for at score mål, men lige så meget for at dække RM's kæmpe gæld via merchandise og reklame. Jeg vil ikke sige at ZI er købt på helt samme vilkår. Han er først og fremmest købt til at afløse den tidligere topscore, og gøre det han er bedst til, nemlig at score mål. Men det kan han jo åbenbart heller ikke finde ud af i følge mange kloge hoveder herinde, og både Guardiola og Laporta var både bagstive og skæve da de valgt at han skulle erstatte Eto'o, det er jeg sikker på...

Men lad os prøve at holde tonen lidt, selvom man godt kan irritere sig over at folk kan få så meget ud af at debatere hvorvidt Zlatan eller Eto'o er den bedste spiller. Jeg har selv prøvet at sammenligne dem, hvilket måske var forkert. Men prøver da lige igen. Hvis man skærer helt ind til benet, så må alle (med eller uden Barca briller på) kunne se at ZI blev topscore i Serie A i år, det er faktum. Læs nu færdig inden I skriver at han i hvart fald ikke scorede imod de gode hold, og at han jo nærmest ingen evner har, men egentlig burde slås ned fordi hans krop er fuld af svineinfluenza. Eto'o vandt ikke topscorer i La Liga i år, men blev nummer to med 30 mål, kun slået af Forlan. Året før blev han nummer 8 med 16 mål og Zlatan nummer 4 med 17 mål. Jeg tør næsten ikke nævne at Serie A er en mere defensiv liga, selvom der blev scoret henholdsvis 970 mål i sæsonen 2007-2008 og 988 i 2008-2009. Til sammenligning blev der i La Liga de samme sæsoner scoret henholdsvis 1021 mål i 2007-2008 og 1101 i 2008-2009. Nu tør jeg igen næsten ikke konkludere at der bliver scoret flere mål i La Liga (selvom jeg jo lige har skrevet det), og heller ikke at ZI faktisk har været højere placeret på de respektive topscore lister. Man kunne måske konkludere at ZI så har klaret sig en smule bedre, fordi oddsene er dårlige i Serie A. Men dette er jo alt sammen statistikker, ligesom at ZI ALDRIG scorer mod de gode hold og I derfor konkludere at han er dårligere end SE i følge jeres statistikker.

Hele denne diskussion er blevet latterlig, og der er INGEN der på forhånd kan konkludere hvor vidt det er et godt eller dårligt indkøb.

Jeg syntes, for sidste gang, at det er et glimrende indkøb,og glæder mig til at se om han kan gengælde supporternes forventninger.
Logged

vondracek
Gæst
 
Sv: FC Barcelona-tråden
« Svar #349: 29 Jul 2009, 22:53 »

Hele denne diskussion er blevet latterlig, og der er INGEN der på forhånd kan konkludere hvor vidt det er et godt eller dårligt indkøb.

Jeg syntes, for sidste gang, at det er et glimrende indkøb,og glæder mig til at se om han kan gengælde supporternes forventninger.

Hehe lol ;-)
Logged

- MESSI -
Gæst
 
Sv: FC Barcelona-tråden
« Svar #350: 29 Jul 2009, 22:58 »

Man har vel lov at have en personlig opfattelse, ellers var der vel ingen ide i at dele sine holdninger?

Hvis du måske havde læst de sidste mange sider igennem, ville du måske bedre kunne forstå min "frustration" over alle de tåbelige kommentarer der omhandler noget, ingen i virkeligheden kan svare på.

Desuden så er det at have en holdning til noget - og det at konkludere, ikke det samme.
Logged

Cesc
Gæst
 
Sv: FC Barcelona-tråden
« Svar #351: 29 Jul 2009, 23:00 »

Hehe lol ;-)

Ej Vondra. Du forstår ham godt, men det indikere din smiley vist også. Wink

Jeg vil bare sige, at Zlatan er et godt indkøb - og jeg tror ikke han skuffer. Kommer naturligvis an på den enkeltes forhåbninger, men jeg tror han bliver en fin spiller. Han kunne gå hen og blive fantastisk - og stor kandidat til verdens bedste..

Bliver spændende at se ham, og om han falder godt til i Barcelonas spillestil, der skal ændres en smule.
Logged

vondracek
Gæst
 
Sv: FC Barcelona-tråden
« Svar #352: 29 Jul 2009, 23:03 »

Hehe der er ingen sure miner eller noget. Er selv stor tilhænger af Barca, og jeg forstår dig udemærket godt. Jeg synes bare, at det lød lidt pudsigt det du skrev :-D
Logged

- MESSI -
Gæst
 
Sv: FC Barcelona-tråden
« Svar #353: 29 Jul 2009, 23:03 »

I så fald trækker jeg mine ord i mig.

Indrømmer gerne at det er et ømt emne for mig, og er godt træt af diskussionen.
Logged

KF
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: FC Barcelona-tråden
« Svar #354: 30 Jul 2009, 08:32 »

Men hvorfor kan du ikke skrive æ, ø og å? Er bette dreng fra Skive på eventyr i den store verden?

Den bette dreng har efterhaanden boet et aar i München, kaere Ali.

Jeg vender dog snart hjem - mere praecist paa soendag! :-D
Logged

"We wouldn't buy this club at all if this wasn't West Ham. It makes no commercial sense for anyone to buy this club and it's amazing that two other people wanted to buy it."

Ali
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: FC Barcelona-tråden
« Svar #355: 30 Jul 2009, 15:58 »

Den bette dreng har efterhaanden boet et aar i München, kaere Ali.

Jeg vender dog snart hjem - mere praecist paa soendag! :-D

Du boede jo i Tyskland i forvejen.
Logged

Batigol
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: FC Barcelona-tråden
« Svar #356: 01 Aug 2009, 11:15 »

http://fcbarcelona.dk/nyheder082009/010820091.htm

Det er virkelig for lavt af det italienske antidopingforbund det dér. De ligger jo i forvejen inde med knap 900 dopingsager fra cykelsporten, senest Danilo Di Luca? Det er uden tvivl blot for at forsøge at skabe polemik i Barcelona. Jeg bliver virkelig skuffet - og en kende vred - hvis sagen tages op igen. Den er år 8 gammel, kom dog videre!
Logged

Åh Anders Kuuure, du er mit livs kærlighed.
Åh Anders Kuuure, du gør min kæreste gravid.

Dioh Williams = Samme niveau som George Weah.

Lars Pleidrup fan klub for livet.

Ibraa
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: FC Barcelona-tråden
« Svar #357: 04 Aug 2009, 16:46 »

Inter vinder økonomisk, mens Barcelona forstærkes i start11eren. Godt køb Smiley
Logged

Am I the only one around here who gives a shit about the world?

Beee
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: FC Barcelona-tråden
« Svar #358: 05 Aug 2009, 17:41 »

http://www.fcbarcelona.dk/nyheder082009/050820091.htm

Mata tilbage på tale, og en aftale på 18-20 millioner euro skulle være hvad valencia ville acceptere.. lyder sgu fornugtigt nok..
Logged

Barca-boy
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: FC Barcelona-tråden
« Svar #359: 05 Aug 2009, 17:47 »

Det lyder helt okai, ja. Og en fremragende reserve!... Go for it. Smiley
Logged


Sider: 1 ... 22 23 [24] 25 26 ... 171 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010