home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23282
  0 Brugere, 241 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: ArmaghRed92
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Football Manager 2014
| |-+  Kategori: Blogs
| | |-+  10# - Let's go Rangers
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] 2 3 Udprint
Forfatter Emne: 10# - Let's go Rangers  (Læst 15229 gange)
Boxx
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
10# - Let's go Rangers
« : 20 Aug 2014, 21:47 »




1|En start skal der til



Jeg har længe haft lyst til at skrive en blog. Det bliver desuden også mit sidste projekt i FM14 (forhåbentlig). Den store lyst til en blog, er mundet ud i knap 40 siders tekst i word, som jeg i sidste ende aldrig for postet, da jeg ikke helt vidste om jeg virkelig skulle. Derfor har jeg besluttet for at blot kaste mig ud i frit fald, for at se om dette kan bære!

Hvad kommer bloggen til at handle om? Q.P.R. Hvorfor? Fandens godt spørgsmål, men det var lige en klub jeg havde lyst til at give mig i kast med. Der bliver spillet uden update, så Q.P.R befinder sig i Championship og målet er helt klart oprykning, men om mine regler omkring transfers forhindrer dette, må tiden vise, men mere om det senere.

Hvad kommer i til at læse? Ingen ved det, alle taler om det. Det bliver en blog hvor jeg skriver hvad jeg har lyst til, og kommer med updates på forskellige faconer. Bliver det en historie? Nej! Bliver det underholdning? Forhåbentlig ja! Jeg har tidligere været skribent for nogle hjemmesider, så mon ikke jeg kan finde ud af dette? Hvad jeg dog til gengæld ikke kan finde ud af er grafik, så det skal i lede længe efter. Jeg forsøger mig nok igennem bloggen, med billeder og SS fra savet, men forvent ingen ny Mona Lisa, for hun er også grim.

Jeg har valgt 3 regler i mit save, for at gøre det sjovere at spille, samt sjovere at læse (maybe?)

Regler

- Spillerkøb håndteres af sportsdirektøren
- Bud på/over 200% af spilleres værdi skal accepteres
- Bud under 200% må forhandles 3 gange før de afvises/forhandles

Jeg har desuden også fremstillet nogle mål:

Mål

- Oprykning til Premier League i første sæson [ X ]
- Få en trup 100% af Engelske spillere [ ]
- Vinde Premier league med kun engelske spillere [ ]
- Vinde Champions League med kun engelske spillere [ ]

Andet er der sådan set ikke at sige herfra. Håber i vil følge med, og kommentere på mit projekt!
« Seneste Redigering: 24 Sep 2014, 10:17 af Boxx » Logged

Jeg kan flyve.. i så lang tid det tager mig at ramme jorden fra jeg springer!

Nodiem
Blogmester
********

Offline Offline

 
Sv: 1# - Let's go Rangers
« Svar #1: 20 Aug 2014, 21:53 »

Jeg kigger med og får lidt inspiration til min egne blog Wink - ej fedt projekt, men hvis du ikke når dine mål - eks.vis. hvis du IKKE rykker op i 1. sæson, kommer der så nye ?
Logged

Stolt indehaver af Månedens Blog November 2014
Nuværende blog : Balkan Dreaming

Vinder af FMFreaks Ligaen 14/15.
Vinder af FMF udfordre dig 2015
Vinder af BLOG konkurrencen 2018

Boxx
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: 1# - Let's go Rangers
« Svar #2: 20 Aug 2014, 21:59 »

Jeg kigger med og får lidt inspiration til min egne blog Wink - ej fedt projekt, men hvis du ikke når dine mål - eks.vis. hvis du IKKE rykker op i 1. sæson, kommer der så nye ?

helt sikkert! Jeg vil blive skuffet, men der vil komme nye målsætninger, og måske bliver de også justeret løbende!

P.S. Har lavet lidt om i reglerne, da jeg lige fik et pludseligt indskud.
Logged

Jeg kan flyve.. i så lang tid det tager mig at ramme jorden fra jeg springer!

Nodiem
Blogmester
********

Offline Offline

 
Sv: 1# - Let's go Rangers
« Svar #3: 20 Aug 2014, 22:04 »

Hvis du vil gøre det rigtig svært så skal du også lade Sportschefen stå for kontrakter til 1. holdet og reserverne samt leder af ungdommen til at klare det med de små pus - jeg siger dig det kan give en grå hår på hovedet Smiley
Logged

Stolt indehaver af Månedens Blog November 2014
Nuværende blog : Balkan Dreaming

Vinder af FMFreaks Ligaen 14/15.
Vinder af FMF udfordre dig 2015
Vinder af BLOG konkurrencen 2018

Boxx
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: 2# - Let's go Rangers
« Svar #4: 20 Aug 2014, 22:10 »

Hvis du vil gøre det rigtig svært så skal du også lade Sportschefen stå for kontrakter til 1. holdet og reserverne samt leder af ungdommen til at klare det med de små pus - jeg siger dig det kan give en grå hår på hovedet Smiley

Det er også planen, givet han kommer til at stå for spillerindkøb Smiley
Logged

Jeg kan flyve.. i så lang tid det tager mig at ramme jorden fra jeg springer!

Nodiem
Blogmester
********

Offline Offline

 
Sv: 1# - Let's go Rangers
« Svar #5: 20 Aug 2014, 22:13 »

Jo men også forlængelserne af de kontrakter på allerede etablerede spillere ? Smiley - og hvis ja good luck !
Logged

Stolt indehaver af Månedens Blog November 2014
Nuværende blog : Balkan Dreaming

Vinder af FMFreaks Ligaen 14/15.
Vinder af FMF udfordre dig 2015
Vinder af BLOG konkurrencen 2018

Boxx
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: 2# - Let's go Rangers
« Svar #6: 20 Aug 2014, 22:24 »




2|Oprydning




Spillere ind:

Spillere ud:
Kevin Doyle - Opsagt lejeaftale
Modibo Maïga - Opsagt lejeaftale
Niko kranjcar - Opsagt lejeaftale


Q.P.R har en god trup i forhold til Championship, så spillermaterialet til et forsøg på direkte oprykning, burde være på plads, men lad os nu se hvad den nye sportsdirektør finder på.


Under alle omstændigheder, er jeg gået i gang med at rydde op i truppen, for er du gal der er meget ragelse. Overbetalte gamle krager der render rundt og får 120 gange så meget som deres evner berettiger til. Desuden kommer du til et hold, der har intet ringere end 6 angribere i truppen, og da jeg kun kommer til at bruge en enkelt, er dette lige overdrevent nok.

Desuden har de lejet sig til snart alt! så der er helt sikkert nogle leje aftaler der bliver opsagt hurtigt for jeg gider da ikke have tåber i truppen! Spillere som Kevin Doyle, Modibo Maïga og Niko kranjcar er blevet opsagt i lejeaftale, mens der bliver arbejdet på at få flere solgt undervejs.

Jeg er givetvis godt klar over at det med at få en 100% ren engelsk trup bliver svært, når jeg ikke selv håndterer indkøb. Ikke desto mindre er det et mål, og om jeg i sidste ende må smide sportsdirektøren på porten og overtage arbejdet selv, må tiden jo vise, ellers så kan målsætningen jo laves om. Only time will tell!

Logged

Jeg kan flyve.. i så lang tid det tager mig at ramme jorden fra jeg springer!

Boxx
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: 1# - Let's go Rangers
« Svar #7: 20 Aug 2014, 22:25 »

Nodiem.. han står for det hele Smiley
Logged

Jeg kan flyve.. i så lang tid det tager mig at ramme jorden fra jeg springer!

Zrave
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: 1# - Let's go Rangers
« Svar #8: 21 Aug 2014, 09:50 »

Virkelig en spædende blog du har beggivet dig ud i, og super fede regler du har indført... Jeg følger med Opstemt
Logged


Boxx
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: 1# - Let's go Rangers
« Svar #9: 21 Aug 2014, 14:50 »

Lækkert at have jer med! Jeg kommer med en update her om lidt Smiley
Logged

Jeg kan flyve.. i så lang tid det tager mig at ramme jorden fra jeg springer!

Boxx
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: 1# - Let's go Rangers
« Svar #10: 21 Aug 2014, 15:26 »




3|Taktiske overvejelser



Når man sidder og forsøger at fremstille en taktik, er der mange ting der går ind over projektet. Jeg har skrevet en lille guide, som jeg aldrig rigtig fik færdiggjort. Jeg er ansvarlig for det taktiske panel, så måske ved jeg et eller andet om taktik. Men alligevel, så er der bare et eller andet hvor selv en erfaren taktikker må stille sig op som et spørgsmålstegn og se undrende ud. Sådan situation er jeg i nu, fordi hvordan i alverden skal jeg spille med det her hold? Der er så mange små faldgrupper så det er helt utroligt!

For det første har man et par fine målmænd. De er ikke verdensklasse, men de kan klare den. MEN! Jeg vil gerne spille med en høj linje og genpres, bare fordi jeg vil prøve noget andet, og her opstår problemet. Fordi hastigheden på mine centrale forsvarer er, ja lad os være ærlige, udover Nedum Onuoha, så minder hastigheden om en farmor på krykker! Og hvis jeg så står højt, så skal målmanden gerne være lidt bevægelig, og igen, hastigheden er ikke prængende. Så jeg har nogle småproblemer, men jeg skal nok få dem løst!



I første omgang er formationen til venstre min første taktik. Jeg har senere tænkt mig at lave noget lidt mere... vildt, kan jeg vist godt kalde det.  Denne taktik bygger på flere forskellige principper:

- Hurtigt direkte spil
- Bredt spil med mange indlæg
- Genpres fra midtbanen og backs
- Høj forsvarslinje

Denne formation har bare det problem at hvis jeg bliver overspillet, så kan der være store hul i den bagerste kæde, så det kan ske jeg kommer til at lukke en del mål ind. Dette kunne godt ske at være et frustrations moment, da jeg hele tiden fremstiller en taktik omkring balance. Det er altså den tærskel jeg forsøger at komme henover, da jeg gerne vil lave mål på samlebånd! Damn jeg glæder mig til at leje med Adel Taarabt!


Indtil videre er min sportsdirektør heller ikke gået shop amok, så jeg venter i spænding på den første nyhed om at han har budt på en spiller! Så soldier on!
Logged

Jeg kan flyve.. i så lang tid det tager mig at ramme jorden fra jeg springer!

Boxx
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: 4# - Let's go Rangers
« Svar #11: 22 Aug 2014, 13:43 »




4|Acceptabel Start


Nu er vi kommet igang med sæsoner og kampene kommer hurtigt i et tæt pakket skema. Jeg har fået en fin start på sæsonen, mener jeg selv. Havde måske håbet på mere, givet jeg har domineret kampene og burde havet puttet bolden i nettet. I det mindste står mit forsvar stærkt, og jeg kan berolige mig med at Robert Green i målet har funder gode præstationer frem, og virker som en solid sidste skanse.

Allerede på nuværende tidspunkt er min taktik lavet lidt om. Opstilling hedder nu 4 - 3 - 2 - 1 med tre centrale

Ligastilling (top 10):
1. Middlesbrough    15
2. Reading             13
3. Nottm Forrest     12
4. Watford             10
5. Doncaster          10
6. Q.P.R                  9
7. Milwall                 9
8. Brighton              9
9. Leeds                 8
10. Burnley             8


Kampe:
Liga:
Q.P.R v Sheff Wed : 3 - 0
Charlie Austin - 2
Nedum Onuoha - 1
Huddersfield v Q.P.R : 1 - 2
Shaun Wright-Phillips - 1
Charlie Austin - 1
Q.P.R v Ipswich : 2 - 2
Charlie Austin - 1
Hogan Ephraim - 1
Bolton v Q.P.R : 0 - 0
Leeds v Q.P.R : 0 - 0

Capital one Cup
Q.P.R v Stevenage : 2 - 0
Gary O'Neil - 1
Steve Arnold (S) - 1
Q.P.R v Sheff Wed : s 0 - 0
Videre på straffe
midtbanespillere og 2 offensive kanter. Grunden hertil findes i, at jeg ikke fik nok ud af fløjspillerne i den anden formation, og derfor har lavet ændringer så jeg kommer frem over kanterne.  Desuden er jeg begyndt at fremstille en anden taktik, hvor jeg får 2 angribere på banen, i håb om at blive farligere oppe foran.


Transfervinduet er også lige slut, og her har min sportsdirektør gået lidt amok. Men på den fede måde! Han havde hentet spillere jeg ikke lige havde forventet, men det jo kun nice! Af tilgange til klubben er Jesse Lingard og Chris Eagles kommet til klubben, hvilket øger kvaliteten af kanterne på mit hold. Har min sportsdirektør fundet ud af at købe engelske spillere? Jeg hopper som et lille barn i glæde, hvis dette holder. Spillerne kostede samlet set 21 mil.

For at finde plads til disse spillere har flere også forladt holdet, løntunge spillere. Shaun Wright-Phillips er væk, blackpool kunne åbenbart bruge ham. Jermaine Jenas er også væk, ham ville Swansea gerne have.  Bobby Zamora har fået ophævet sin kontrakt får sølle 2 mil, og da han forlangte 540.000 om ugen for at være reserve, så jeg tænkte det var en fair pris. Der var ingen der bød, end ikke gratis, så farvel til ham!

Jeg håbede ellers han ville kigge lidt på forsvaret, da jeg godt kunne tænkte mig at være lidt yngre i den kæde, men som udgangspunkt lover handler da fint. Jeg har selv stået for salget, og det har sammenlagt bragt mig 22 mil, fratrukket 2 fra ophævelsen af Bobby Zamoras kontrakt. Kun lige og lige pluds, men det bliver svært at holde. Tabte knap 45 mil i første måned, hvor 32 af dem gik til spillerlønninger. Nu er jeg nede på 7,278 mil pr uge i løn, fra de enorme 9.5 jeg startede på. Forhåbentlig kan jeg fortsætte udviklingen og samtidig øge antallet af sejre! Oprykning i'm comming for you!

Logged

Jeg kan flyve.. i så lang tid det tager mig at ramme jorden fra jeg springer!

Boxx
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: 5# - Let's go Rangers
« Svar #12: 24 Aug 2014, 16:33 »




5|Fut i fejemøget


Datoen hedder 1. december og der sker ting og sager på Loftus Road. Taktikken, min 4 - 3 - 2 - 1, fungere simpelthen ikke, og er smidt langt langt langt væk. Den var fin i det defensive aspekt, men 7 uafgjorte og 5 af dem 0 - 0 var for meget og så måtte jeg finde en anden løsning. Taktikken hedder derfor nu en normal 4 - 4 - 2, alla westers maestoso. Taktikken

Ligastilling (top 10):
1. Middlesbrough - 38
2. Q.P.R - 33
3. Reading - 32
4. Blackburn - 29
5. Watford - 28
6. Ipswich - 27
7. Brighton - 27
8. Nottm Forrest - 27
9. Leicester - 24
10. Sheff Wed - 24
har virket, og offensiven flyder mere farligt end før. De sidste 8 kampe, i alle turneringer, har kastet 7 sejre af sig, med en målscore på 17 - 5, hvilket kun kan betegnes som godkendt. Taktikken har givet mig mere boldbesiddelse, gjort mig farligere offensivt, og tilfredstillende defensivt, så det kører ganske fornuftigt.

Seneste kampe:
Liga:
Millwall v Q.P.R : 0 - 4
Andy Johnson - 1
Charlie Austin - 3
Burnley v Q.P.R : 1 - 0
Q.P.R v Derby : 3 - 1
Andy Johnson - 1
Charlie Austin - 1
Chris Eagles - 1
Reading v Q.P.R : 0 - 1
Charlie Austin - 1
Q.P.R v Charlton : 1 - 0
Andy Johnson - 1
Doncaster v Q.P.R : 2 - 4
Andy Johnson - 2
Jesse Lingard - 1
Charlie Austin - 1
Capital one Cup
Burnley v Q.P.R : 0 - 2
Aaron Hughes - 1
Andy Johnson - 1

En anden ting som er rigtig rigtig godkendt, er min kvartfinale plads i capital one cup'en.  Det eneste hold fra de lavere engelske rækker tilbage. Så når man sidder her med en varm kop kakao, lidt is og Tottenhams 3 - 0 kamp mod selvsamme Q.P.R (er spurs fan!) kørende på skærmen ved siden af sig, så er alt bare fjong! I denne kamp var jeg 'heldig' at undgå store hold Arsenal, bysbørnene fra Manchester, for istedet at trække Everton. Kunne jeg dog bare ikke have fået stoke!?

Nu er jeg mere spændt på at se hvad der sker i det kommende transfervindue, og hvad min sportsdirektør kan finde på. Han må gerne give sig i kast med at gøre forsvaret ynge, for deres gennemsnitsalder på 30,1 er ikke særlig spændende.  Hvad der til gengæld er spændende er de præstationer de unge spillere har lagt for land. Jesse Lingard, Will Keane og Thomas Carroll spiller ganske fint, men desværre mister jeg to af dem efter sæsonen, givet deres lejeaftaler ophører. spørgsmålet er så om jeg har økonomiske kræfter til overhovedet at købe nogen. jeg har på nuværende tidspunkt tabt 115 mil, og det bliver værre! Meget værre!.

Kigges der hen imod hvordan de opstillede mål opholdes, så ser oprykning i første sæson bestemt muligt ud. På nuværende tidspunkt ligger Q.P.R på anden pladsen, efter 16 runder. Nuvel der er mange kampe endnu, men hvis denne form fastholder, slutter jeg med 87 point, hvilket må være nok til en top 6 placering og kamp om oprykning.
« Seneste Redigering: 24 Aug 2014, 16:35 af Boxx » Logged

Jeg kan flyve.. i så lang tid det tager mig at ramme jorden fra jeg springer!

Boxx
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: 6# - Let's go Rangers
« Svar #13: 03 Sep 2014, 10:18 »




6|Frustration og Glæde!



Sæsonen triller stille og roligt fremad og det samme gør Q.P.R. På nuværende tidspunkt ligger vi på andenpladsen, og har gjort det længe. Hvis det ikke var for Middlesbrough og Danny Grahams 23 mål ville vi måske ligge på førstepladsen, men den klub bliver ved med at levere gode resultater... lidt ligesom Hobro faktisk. Overraskende gode resultater.  Desværre er jeg igen begyndt at få problemer med resultaterne, og spiller en hel del kampe uafgjort, mens jeg taber enkelte og vinder få. Så formkurven er nedadgående og de resterende topkandidater henter længere og længere ind på mig, så kan jeg holde dem bagved?

Ligastilling (top 10)
1. Middlesbrough - 73
2. Q.P.R - 67
3. Nottm Forest - 66
4. Brighton - 63
5. Reading - 59
6. Burnley - 54
7. Blackburn - 53
8. Leicester - 49
9. Millwall - 47
10. Derby - 47


Frustationen opstår i den forbindelse, og også over de aggresive mennesker der render rundt på min bane! Jeg har fået så mange gule kort, at mine spillere på nuværende tidspunkt får 3 dages karantæne, hvis de får et enkelt mere. Desuden har Joey Barton hentet intet mindre end 3 røde kort, den møgunge! Hvorfor skal den mand altid lave ravage i den!? De mange karantæne dage betyder min taktik sejler, for jeg har næsten altid mangel på den centrale midtbane, som bliver udfyldt af spillere der normalt ikke kan spille den position. Dette er hovedårsagen til at mine resultater skranter, da de rigtige spillere simpelthen ikke kan blive på banden.


Seneste Kampe:
Liga:
Derby v Q.P.R : 1- 2
Gary O'Neil - 1
Andy Johnson - 1
Sheff Wed v Q.P.R : 2 - 2
Gary O'Neil - 1
Chris Eagles - 1
Q.P.R v Reading : 1 - 2
Andy Johnson - 1
Charlton v Q.P.R : 1 - 2
Andy Johnson - 1
Chris Eagles 1
Q.P.R v Leeds : 2 - 0
Charlie Austin - 1
Gary O'Neil - 1
Birmingham v Q.P.R : 3 - 1
Thomas Carroll - 1
Brighton v Q.P.R : 0 - 0
FA Cup
Q.P.R v Tranmere : 3 - 1
Jesse Lingard - 2
Thomas Carroll - 1
Liverpool v Q.P.R : 7 - 1
Charlie Austin - 1


Hvad vi så kan glæde os over er klubben præstationer i capital one cup, hvor jeg nåede semfinalen. Her blev Man City stoppestedet for mig, hvor jeg trist måtte se mig slået sig med 3 - 2 på udebane i forlænget spilletid, efter at have holdt nullet på hjemmebane. Desuden nåede jeg også 6 runde i FA cup, hvor Liverpool blev endestation med en øretæve på hele 7 - 1 på udebane. Den sved!



Imellemtiden er transfervinduet passeret, sammen med at der er kommet nye talenter, yay! I vinteres transfervindue, skete der ting og sager i Q.P.R. Nogle spillere måtte forlade klubben grundet vores ELENDIGE økonomi.  Har på nuværende tidspunkt en balance på -51 mil og ender muligvis med en på -359, så jeg er virkelig bekymret for om jeg bliver sat under administration og mister 10 point, hvilket ville være katastrofalt!

I den forbindelse røg løntunge spillere, mens andre fik deres kontrakt forhandlet af sportsdirektøren, og derigennem sparede jeg også lidt penge! Ud gik Junior Hoilett for 20 milioner til Newcastle. Desuden gik Luke Young på fri transfer, og jeg slap for 420.000 om ugen for en 34 årige gammel mand! Men givet jeg ikke selv styrer mine transfers, så skulle der jo handles ind. Det har min sportsdirektør styr på, for det meste, fordi ind kom en central forsvarspiller (YES!) i form af Danny Bath fra Wolves. Han kostede 5,25 mil. Den anden spiller er ingen ringere end Jakob Ahlmann, for 9.75 mil, så nu har jeg forhåbentlig styr på min venstreback. Til sidst, hentede han så en hovedskraber. Neto Pereira fra Varese tiltræder efter sommenren, men manden er 35 år gammel! Hvad i alverden skal jeg med ham!? Jeg har 3 angribere med allerede i truppen til næste sæson, hvor Loic Remy skal være starter hvis han ikke bliver solgt.

Til sidst har jeg, som tidligere skrevet, også fået talenter, og ud af dette kom der nogle få acceptable talenter. Med den rigtig indsats, og vejledning kan jeg måske få gjort nogle af dem til spillere eg kan anvende, men det bliver ikke nemt. De spillere jeg har tænkt mig at forsøge mig med med, er angriberen Andy Taylor. Han har fine egenskaber for sin alder, men jeg er lit bekymret om hans manglende målrettethed, men derfor giver jeg ham alligevel et skud. Sammen med ham er endnu en offensiv spiller, Mark Gallen. Denne knægt er jeg noget mere fortræstningsfuld, over givet han har en pæn målrettethed og samtidig er målbevidst. De to sidste er de to forsvarsspillere, Darcy Bowes og Steve Hoyte. Med fine fysiske egenskaber, en professionel mentalitet og rigtig god målrettethed, så har jeg store forhåbninger til Darcy Bowes! Steve Hoyte er også en fin knægt, med god mentalitet og målrettethed. så med den rigtige vejleder, mon ikke jeg kan få nogle fine spillere ud af dem?
Logged

Jeg kan flyve.. i så lang tid det tager mig at ramme jorden fra jeg springer!

darkalf
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: 6# - Let's go Rangers
« Svar #14: 03 Sep 2014, 19:07 »

Det bliver godt det her.
Logged


Sider: [1] 2 3 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010