home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23285
  1 Bruger, 438 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: queenoflucknow
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Football Manager 2014
| |-+  Kategori: Blogs
| | |-+  10# - Let's go Rangers
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 2 [3] Udprint
Forfatter Emne: 10# - Let's go Rangers  (Læst 15282 gange)
Boxx
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: 8# - Let's go Rangers
« Svar #30: 21 Sep 2014, 09:22 »

pga. et crash, har jeg nu ikke længere de samme talenter :/ men ellers er alt det samme
Logged

Jeg kan flyve.. i så lang tid det tager mig at ramme jorden fra jeg springer!

Boxx
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: 10# - Let's go Rangers
« Svar #31: 24 Sep 2014, 10:17 »




10|Vive la overlevelse!!


Anden sæson er forbi, og hvilken en af slagsen! Q.P.R sikrede sig overlevelse ved at levere fantastiske præstationer og derved endte vi på en vanvittig syvende plads i ligaen. Denne placering har gevet gode penge i kasse, så forhåbentlig kan jeg overtale min bestyrelse om at udvide stadionnet så jeg kan få flere penge i kassen fremadrettet. Udover at have reddet klubbens økonomi, så denne top placering og bragt nogle lidt mere bekymrende ting på programmet. Spillerne forventer at vi kan slutte i den øverste halvdel igen, næste år, det samme er jeg bange for bestyrelsen tror. Det bliver noget af en kamp hvis det skal kunne lade sig gøre, men lad os nu se.

Ikke nok jeg sikrede mig overlevelse, så sluttede alle oprykkerne faktisk over stregen. Nottingham Forest leverede også en fremragende sæson og sluttede på niende pladsen, mens Brighton var solide og endte på ligaens fjortende plads. Dette har betydet at 3 andre må tage faldet og rykke ned. De klubber som ikke længere er at finde i Premier League er; Sunderland, West Ham og Fulham. De bliver så erstattet af Stoke, Wigan og Reading, som faktisk skal i Europa, grundet deres sejr i Capital one Cup,  til næste sæson.

Men som sidste gang, skal denne update benyttes til at kåre spillere i de fire forskellige kategorier. Lets get going!

Årets Spiller
Nomineringer: Charlie Austin, Matt Philips, Danny Batth, Joleon Lescott


Ligastilling:
1. Chelsea - 87 (ECC)
2. Man City -  80 (ECC)
3. Tottenham - 74 (ECC)
4. Man Utd - 71 (ECC)
5. Southampton - 67 (EC)
6. Arsenal - 63
7. Q.P.R - 57
8. Liverpool - 56
9. Nottm Forest - 53
10. Swansea - 52
11. Newcastle - 48
12. Cardiff - 45
13. Everton - 45
14. Brighton - 41
15. West Brom - 41
16. Hull - 38
17. Aston Villa - 35
18. Sunderland - 33
19. Fulham - 27
20. West Ham - 26


Pokalvindere:
FA Cup:
Chelsea
Capital One Cup
Reading

Igen i år har der været mange fine præstationer, men hvorimod sidste sæson var svær at udnævne, syntes jeg i denne sæson den har været mere oplagt. Charlie Austin leverede super præstationer i angrebet, og med sine 17 mål i ligaen blev han klubbens topscorer. Sammen med Matt Philips var de en stor del af den offensiv jeg fik op at køre, og det takkede Philips mig for ved at selv lave 7 mål og 5 oplæg i ligaen. Ikke nok med min offensiv fungere, så gjorde min defensiv det bestemt også. Danny Batth var solid hele sæsonen igennem, og faktisk og målfarlig, da han med 3 mål oppe foran hjalp til hvor det var nødvendigt. Joleon Lescott blev hentet ind som mentor og styrmand i forsvaret, og jeg må sige han ikke har skuffet. Hans spil har været bundsolidt igenem hele turneringen og derfor fortjente han at blive nomineret!

Men som sagt, så syntes jeg vinderen var ret ligetil. Manden har været skarp, udfordrende og i visse kampe sikret mig point på egen hånd. Så stort tillykke til Matt Philips, for at blive kåret som årets spiller!

Årets Overraskelse
Nomineringer: Tom Ince, Erik Falkenburg, Karl Henry, Espen Ruud

Årets overraskelse var derimod lidt mere vanskelig, end jeg troede. Tom Ince blev hentet til, og jeg så frem til at arbejde med

Spillerstatistik
Topscorer:
1. Charlie Austin - 17
2. Matt Philips - 7
3. Erik Falkenburg - 4
Assists:
1. Tom Ince - 7
2. Erik Falkenburg - 7
3. Matt Philips - 5
Tacklinger;
1. Aly Cissokho - 6,00
2. Samba Diakité - 4,68
3. Espen Ruud - 4,68
Driblinger:
1. Matt Philips - 4,00
2. Tom Ince - 3,84
3. Francisco Portillo - 2,36
Afleveringer:
1. Will Keane - 86%
2. José Cañas - 81%
3. Erik Falkenburg - 80%
ham, men han var ikke tiltænkt en startende rolle. Dog efter at have slået Chris Eagles af holdet, fortjente han sin plads, og han skuffede ikke. 7 oplæg i ligaen samt mange rigtig fine kampe, gjorde ham fortjent til en nominering. En anden spiller jeg ikke forventede mig meget af var Karl Henry. Udset som reserve, forventede jeg at Faurlin og Diakite skulle styre den midtbane. Men skader gjorde jeg fik brug for et defensivt anker, og her har manden ikke skuffet. 3 tacklinger pr kamp og flere vigtige præstationer var det der skulle til. En mand, som der måske burde have været nomineret til årets spiller, er Erik Falkenburg. Den fysisk stærke midtbane spillere, var også tiltænkt en reserve rolle, men det fortrød jeg hurtigt. Med 4 mål og 7 oplæg, skulle han vise sig at være en super felt-til-felt spiller, som gjorde min offensiv, hang sammen med min defensiv! Den sidste er Espen Ruud. Jeg forstod aldrig helt hvorfor han i sin blev købt, men da Danny Simpson ikke leverede på højrebacken, skulle Ruud testes. Han lavede nogle småfejl i starten, men kom stærkt igen og gjorde at det, at vælge en ny højreback til næste sæson, ikke bliver helt ligetil.

Årets overraskelse skal findes på den centrale midtbane. Spilleren har været solid og vigtig for mit hold. Så stort tillykke til Karl Henry, for sin overraskende gode præstationer i ligaen!

Årets Skuffelse
Nomineringer: Alejandro Faurlin, Samba Diakité, Danny Simpson, Bo Junker

Hvor der har været gode præstationer, har der også været skuffende. Faurlin skylle være styrmanden på holdet. Han skulle dirigere offensiven, mens han stadig var ansvarsfuld i det defensive. Han leverede ikke nok offensivt, og kunne ikke stoles på defensivt, så da han blev erstattet greb hans makker (Falkenburg) muligheden. Det samme kan siges om Diakité. Den bomstærke spiller fra Mali, var tiltænkt min defensive skraldemand rolle. Han leverede  simpelthen ikke nok, var for svingende, og skal derfor se frem til at nye opgaver i næste sæson. Danny Simpson skulle være den bedste højreback, i følge min assistent. Men hans svingende præstationer gjorde ham for ustabil til at stole på, og derfor blev han sat af holdet. Det bliver spændende at se om han kan komme tilbage næste sæson. Den sidst nominerede er mig selv. Jeg har i den grad skuffet, selvom jeg har leveret en super placering i ligaen. For stædig til at skifte taktik, og for dum til at indse problemet, har gjort at min offensiv ikke kom igang før midt på sæsonen. Tænk hvor jeg kunne være hvis jeg havde set det tidligere. Til sidst, så gav jeg ikke chancen til de spillere som fortjente den, så på denne front har jeg også skuffet.

Vinderen er faktisk lidt overraskende. Han er manden der står for disse nomineringer, og han er ikke spiller i klubben. Ja i gættede det, Årets skuffelse er undertegnede Bo Junker - der ikke var smart nok til at indse fatale brølere! Tillykke til ham!

Fremtidig Stjerne
Nomineringer: Will Keane, Jesse Lingard, Andi Weimann, Michael Harriman

I denne kategori, finder vi en lidt overraskende nominering. Michael Harriman, har faktisk ikke spillet en kamp for klubben, men da han sidste sæson var udlejet til Tranmere, og leverede et snit på 7.34 så tror jeg man kan antage at han har hvad der skal til for at blive en fremtidig stjerne på højre back pladsen. I angrebet løber der to rundt. Den ene Will Keane, har potentialet til at udrette nogle store ting, og fortjener flere chancer fremadrettet. Hans makker Andi Weimann blev købt i vinterpausen, og der fik ikke længe før han lavede mål. Jeg kunne dog ikke erstatte Austin oppe foran, så derfor blev det ikke til forfærdeligt mange chancer, men de kommer fremadrettet, da jeg ikke tror jeg kan holde på Austin i dette transfervindue. Den sidste mand, Jesse Lingard, fik en håndfuld kampe i den forgangne sæson. Selvom han ikke var særlig god, så tror jeg alligevel fremtiden er ung for den 22 årige offensive spiller.

Vinderen skal også findes i det offensive. Han har lavet mål, i de få chancer han fik og med spandevis af potentiale, håber jeg på at kunne gøre ham til målmaskine fremover. Stort tillykke til Will Keane for at være fremtidig stjerne!

Stort tillykke til alle vinderne i de forskellige kategorier. Også tillykke til nomineringer for at have gjort jeg bemærkelsesværdige på den ene eller anden facon!
Logged

Jeg kan flyve.. i så lang tid det tager mig at ramme jorden fra jeg springer!

Boxx
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: 10# - Let's go Rangers
« Svar #32: 28 Sep 2014, 21:19 »

Den her blog er lige på pause, til jeg kommer ovenpå med skole og mange andre ting..
Logged

Jeg kan flyve.. i så lang tid det tager mig at ramme jorden fra jeg springer!

Corvette
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: 10# - Let's go Rangers
« Svar #33: 28 Sep 2014, 21:54 »

Satans! - har lige læst hele lortet igennem og synes sku det en fed blog, specielt det med at du lader sportsdirektøren stå for alle handlerne Smiley
Logged

Sider: 1 2 [3] Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010