home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23282
  0 Brugere, 464 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: ArmaghRed92
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Football Manager 2014
| |-+  Kategori: Blogs
| | |-+  10# - Let's go Rangers
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 [2] 3 Udprint
Forfatter Emne: 10# - Let's go Rangers  (Læst 15235 gange)
Boxx
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: 6# - Let's go Rangers
« Svar #15: 03 Sep 2014, 21:47 »

Det bliver godt det her.

Tak! Smiley
Logged

Jeg kan flyve.. i så lang tid det tager mig at ramme jorden fra jeg springer!

Dennislauridsen
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: 6# - Let's go Rangers
« Svar #16: 04 Sep 2014, 03:28 »

dejlig læsning. blev endelig ved Smiley
Logged

H A L A   M A D R I D!

Boxx
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: 6# - Let's go Rangers
« Svar #17: 04 Sep 2014, 08:31 »

Tak Smiley jeg skal forsøge!
Logged

Jeg kan flyve.. i så lang tid det tager mig at ramme jorden fra jeg springer!

Boxx
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: 7# - Let's go Rangers
« Svar #18: 04 Sep 2014, 14:15 »




7|Oprykning!!!!!


Så skete det! Oprykning! Første mål er opfyldt, check!
Det var også det eneste der kunne rede mig, på nogen som helst måde. Finanserne er i total forfald, og jeg mister penge hurtigere end jeg nogensinde havde drømt om. Mine resultater var begyndt at falde fra hinanden, så det var med nød og næppe jeg nappede andenpladsen i Championship. Havde sæsonen varet 5 kampe mere, var jeg ikke kommet med op! De to hold der har æren af at følge mig med op er; Brighton, som med en fænomenal slutspurt, så selv Marcel Kittel måtte bukke under, vandt ligaen med 4 point foran undertegnede.  Det sidste hold der følger med op er Nottingham Forrest, der slog, hvad kun kan beskrives som et skuffet, Middlesbrough i play-off finalen.


Jeg derimod er lykkelig.. og spændt! Det kommende transfervindue bliver interessant. Ikke alle spillere har fået deres kontrakt forlænget, og jeg må derfor undvære en hel del spillere, men mere om det i anden update.

Denne update, skal bruges på at runde sæsonen af, og kåre nogle spillere i forskellige kategorier:
- Årets spiller
- Årets overraskelse
- Årets skuffelse
- Fremtidig stjerne

Så lad os komme igang!!

Årets Spiller
Nomineringer: Charlie Austin, Andy Johnson, Robert Green, Nedum Onuoha

Denne kategori er svær at finde en vinder i. Der var mange fine præstationer fra flere forskellige spillere, men disse 4 herrer stod ud af mængden. Charlie Austin der blev klubbens topscorer. Andy Johnson, der lavede flest assist og en del mål selv. Robert Green, der var en sikker sidste skanse var skyld i af vi hentede en hel del point hjem, i de mange uafgjorte kampe. Nedum Onuoha var min forsvarsstjerne. Med fine indsatser, var han manden der styrede det defensive. Altid pålidelig!

Vinderen bliver Robert Green! Vi kan ikke komme udenom at med rigtig mange flotte præstationer og 23 rene bure, er han manden der hjulpet en hel del med oprykningen. Uanset kampen var Green altid pålidelig, og han kommanderede ligaens anden bedste forsvar. Stor tillykke til Robert Green!


Ligastilling:
1. Brighton - 90
2. Q.P.R - 86
3. Middlesbrough - 85
4. Nottm Forest - 84
5. Reading - 78
6. Burnley - 74
7. Blackburn - 71
8. Leicester - 68
9. Derby - 65
10. Bolton - 64
11. Yeovil - 59
12. Ipswich - 58
13. Sheff Wed - 57
14. Watford - 55
15. Charlton - 55
16. Barnsley - 54
17. Millwall - 53
18. Blackpool - 53
19. Huddersfield -53
20. Birmingham - 52
21. Wigan - 52
22. Bournemouth - 48
23. Doncaster - 48
24. Leeds - 41



Årets Overraskelse
Nomineringer: Andy Johnson, Clint Hill, Jakob Ahlmann, Gary O'Neil

Alle disse spillere har leveret fine præstioner, men det var ikke forventet! Clint Hill var sammen med Nedum solide forsvarsspillere. Jeg havde regnet med at det skulle være Aaron Hughes der skulle være makker, men en solid Hill tog pladsen. Andy Johnson, var egentlig udset en reserve rolle. Men med mange skader, og utilfredse spillere som blev solgt, trådte ham frem i lyset og blev en af klubben farligste offensive spillere,  der med 18 mål og 13 oplæg i 38 kampe var mange point værd. Gary O'Neil, var også tiltænkt en reserve rolle. Men den 31 årige midtbanespillere, ville ikke blive på bænken! Altid arbejdede fra felt til felt, og altid solid overraskede ham mig gang på gang, og var svær at holde ud af startopstillingen. Til sidst, men ikke mindst, Jakob Ahlmann. Tiltrådte klubben i vinters, men med Benoît Assou-Ekotto solidt plantet på positionen så det ikke ud som om han skulle få spilletid. Et brækket ben, og rigtig rigtig gode præstationer gjorde mig dog sikker på at denne position er sikker fremover!

Vinderen bliver Andy Johnson. Jeg havde på ingen måde regnet med at manden skulle blive så giftig for mit hold. Ej heller forventet at han skulle være min primære assist mand. Andy Johnson har helt sikkert fortjent spilletid i næste sæson, men hvordan jeg kommer til at spille, bliver interessant, for på banen det skal han! Tillykke til Andy Johnson.

Årets Skuffelse
Nomineringer: Joey Barton, Karl Henry, Aaron Hughes, Thomas Carroll


Spillerstatistik:
Topscorer:
1. Charlie Austin - 36
2. Andy Johnson - 18
3. Chris Eagles - 6
Assists:
1. Andy Johnson - 13
2. Chris Eagles - 8
3. Yossi Benayoun - 8
Tacklinger:
1. Clint Hill - 5,28
2. Nedum Onuoha - 5,10
3. Jakob Ahlmann - 4,76
Driblinger:
1. Matt Phillips - 2,94
2. Chris Eagles - 2,46
3. Yossi Benayoun - 1,59
Afleveringer:
1. Joey Barton - 82%
2. Alejandro Faurlin - 82%
3. Thomas Caroll - 80%

Næsten allesammen midtbanespillere, men allesammen skuffende! Det var hensigten at Joey Barton skulle danne midtbane med Thomas Carroll, så jeg fik god balance. En arbejdsmand defensivt, og en offensiv kreatør. Men ingen af delene virkede. Joey Barton kunne have haft en fin sæson, men manden kunne ikke blive på banen. Alt for mange gule kort, og røde betød at han simpelthen ikke var tilgængelig og derfor skuffede han mig gevaldigt. Thomas Carroll lavede 1 mål og 0 assists(!!) som klubbens primære kreatør. Han fik lang snor, men til sidst kunne jeg ikke have ham på banen. han leverede bare ikke nok. Karl Henry, også midtbanemand, skulle stå for hovedparten af det defensive, når han var på banen. men et gennemsnit på 6,59 vidner ikke om gode præstationer. Igen var han for svingende og ikke pålidelig nok, så han er derfor også nomineret til årets skuffelse. Til sidst har vi Aaron Hughes. Selvom han spillede med et snit på 6,87 så var han alt for svingende i sine præstationer. Den ene med 7.80 den næste med 5.90. Denne upålidelighed sammenkoblet med gode præsationer fra de andre, gør at han bare ikke kunne sættes på banen. Skuffende fra en mand med 442 kampe fra premier league på cv'et.

Vinderen bliver Joey Barton! Barton skulle være en motor for mit hold. En leder på den centrale midtbane, hvor hans felt til felt rolle skulle give ham masser af rum til at arbejde. Han arbejdede dog bare ikke nok, og var alt for ustabil. For mange gule kort og udvisninger betød mange karantæne dage, og når han endelig var tilgængelig så underpræsterede han! Siger man tillykke her?

Fremtidig Stjerne
Nomineringer: Jesse Lindgard, Jakob Ahlmann, Danny Batth, Matt Phillips

Denne kåring går til den spiller der har vist størst potentiale i den forgangne sæson, og som har mange sæsoner i sig endnu. En mand jeg havde glædet mig rigtig meget til at arbejde med var Jesse Lindgard. Han leverede ikke de flotteste præstationer men alligevel viste han nok til at overbevise mig om, at denne mand nok skulle gøre sig gældende i fremtiden! Jakob Ahlmann, fordi hans solide præsationer sikrede ham venstre back pladsen på mit hold. Fordi han ikke er så gammel, og fordi udviklingen kun kan fortsætte i Premier League. Danny Batth, hmm, en ung central forsvarsspiller sammenlignet med de restende gamle krager på mit hold. En lys fremtid i mit centrale forsvar hvor hans højde og fysiske styrke, nok skal blive anvendt. Matt Phillips, oh kære Phillips.  Rigtig gode egenskaber i det offensive, men bare for svingende. Hans egenskaber og de få gange han leverede (For satan nogle kampe han fyrede af!), giver mig en tro på at han nok skal blive en vigtig spiller fremover. I hvertfald fortjener han chancen i top flight engelsk fodbold!

Vinderen bliver Jakob Ahlmann! Jakob har med fine præsationer vist at han kan være en pålidelig back. Hans unge alder gør ham interessant, fordi som man siger: 'The sky is the limit' med denne knægt. Forhåbenligt fortsætter han hans fine formkurve i Premier League, og bliver den klasse back som han har potentialet til! Stort tillykke!

Til sidst lige en opsummering: Oprykket, første mål klaret og en lys fremtid for Q.P.R, hvis jeg dog kan få styr på den latterlige ringe økonomi som plager klubben. Stort tillykke til alle vinderne i de forskellige priser, og vi ses igen til næste sæson!!
« Seneste Redigering: 04 Sep 2014, 14:24 af Boxx » Logged

Jeg kan flyve.. i så lang tid det tager mig at ramme jorden fra jeg springer!

darkalf
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: 7# - Let's go Rangers
« Svar #19: 04 Sep 2014, 14:37 »

UTA. Og tillykke med oprykning jo
Logged


Boxx
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: 7# - Let's go Rangers
« Svar #20: 04 Sep 2014, 14:46 »

Tak Smiley UTA? Peace
Logged

Jeg kan flyve.. i så lang tid det tager mig at ramme jorden fra jeg springer!

darkalf
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: 7# - Let's go Rangers
« Svar #21: 04 Sep 2014, 15:38 »

Up The Albion
Logged


Boxx
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: 7# - Let's go Rangers
« Svar #22: 04 Sep 2014, 15:49 »

ah ok Smiley
Logged

Jeg kan flyve.. i så lang tid det tager mig at ramme jorden fra jeg springer!

vijofrech
Odds-hjælper
*

Offline Offline


 
Sv: 7# - Let's go Rangers
« Svar #23: 04 Sep 2014, 16:15 »

Tillykke med Oprykning!
Logged

Boxx
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: 7# - Let's go Rangers
« Svar #24: 05 Sep 2014, 08:04 »

Tak Smiley
Logged

Jeg kan flyve.. i så lang tid det tager mig at ramme jorden fra jeg springer!

Boxx
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: 8# - Let's go Rangers
« Svar #25: 12 Sep 2014, 11:13 »




8|Shoppingspree!


Jeg har det på nuværende tidspunkt, som om min kæreste har stjålet mit kreditkort, og været ude på en shop amok tur. Det har min sportsdirektør under alle omstændigheder været. Intet mindre end 12 spillere er kommet ind, mens 3 er på lejeaftale i det netop overståeder transfervindue. Så nu står jeg pludselig med en kæmpe trup, med høje lønninger. I det mindste var jeg i Premier League så mon ikke pengene nok skulle komme ind?

Transfers ind:
Joleon Lescott - Fri
Espen Ruud - Fri
Neto Pereira - Fri
Erik Falkenburg - Fri
Will Keane - Fri
Tom Ince - Fri
Fransisco Portillo - 15 mil
José Cañas - 7,25 mil
Aly Cissokho - 34 mil
Transfers ud:
Park Ji-Sung - Fri
Aaron Hughes - Fri
Richard Dunne - Fri
Stéphane Mbia - Fri
Armand Traoré - Fri
Yossi Benayoun - 1,45 Mil
Gary O'Neil - 8 mil
Adel Taarabt - 15 mil
Loîc Rémy - Leje
Esteban Granero - Leje


Man må til gengæld sige at sportsdirektøren forstår at handle kvalitet. Sådan da. Mange af handler var på fri transfers, som er awesome, og mange af dem var kvalitet. Men der er også nogle.. lidt mærkelige.


Seneste Kampe:
Liga
Nottm Forest v Q.P.R : 0 - 1
Andy Johnson - 1
Q.P.R v West Ham : 0 - 1
Swansea v Q.P.R : 1 - 0

Capital Cup
Leyton Orient v Q.P.R : 2 - 3
Matt Phillips - 1
Will Keane - 1
Charlie Austin - 1


Af de 12 spillere der er kommet, er 3 allerede væk igen. De 3 lejeaftaler blev bedømt unødvendige, og er derfor blevet termineret, så jeg kunne få de andre ind i truppen. Der var rigtig mange spændende indkøb, men også et par hvor jeg er uforstående. Til forsvaret blev Joleon Lescott og Espen Ruud hentet ind på fri transfers. Klubben måtte dog slippe 34 mil for Aly Cissokho fra Valencia.  Midtbanen er også blevet betragtelig forstærket.  José Cañas fra Swansea er kommet til, samt Francisco Portillo fra Malaga og Erik Falkenburg på fri transfer. Så nu har jeg en del offensive midtbanespillere som jeg kan rotere imellem.  Angrebet og kanterne er også blevet forstæket med Will Keane, Neto Pereira og Tom Ince, alle på fri transfers.

Så som i kan se har jeg en stor trup, og jeg har derfor også været nød til at forsøge at sælge nogen. Joey Barton er derfor sat til salg, primært fordi han skuffede mig, og så fordi jeg ikke har lyst til at give 710.000 om ugen for den mand. En hel del spillere har forladt klubben, en del fordi kontrakten ikke er blevet forlænget, mens enkelte er blevet solgt/lejet ud. Adel Taarabt er væk. Med et snit på 5.40 (!!!!) i de første kampe, ville jeg ikke engang forsøge at få ham til at præstere, så da Newcastle bød 15 mil, så var han væk. Yossi Benayoun er også væk. Han befinder sig nu i Bursaspor i det tyrkiske. Til sidst måtte jeg så slippe Gary O'Neil. Hans egenskaber var faldet katastrofalt henover sommeren, og da Fulham ville give 8 mil, så slog jeg til. Desuden var det også omkring 300% over hans værdi, så i følge mine regler så skulle han sælges.

Grunden til min lidt dårlige start på sæsonen, skyldes jeg ikke rigtig ved hvordan jeg skal spille med mit hold. Jeg kan ikke rigtig få de spillere på banen, som jeg gerne vil have uden at de koster andre. Så jeg er lidt lost hvad taktikken angår. Jeg har rigtig mange fine angribere, så jeg vil gerne have 2 på banen. Jeg har gode kanter, så jeg vil gerne have 2 på banen. Har til gengæld også 2 gode offensive midt, så dem vil jeg også gerne have på banen. Det sucks! Der er vel ikke andet for end at soldier on, og se om man med tiden ikke kan løse dette problem? Løber til gengæld ind i et lidt tricky program de kommende dage, hvor Tottenham, Man City, Aston Villa, Brighton og Newcastle venter. Så jeg er spændt!
Logged

Jeg kan flyve.. i så lang tid det tager mig at ramme jorden fra jeg springer!

Boxx
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: 8# - Let's go Rangers
« Svar #26: 15 Sep 2014, 19:48 »




8|Total harmløs!


Premier League er i fuld sving og vi nærmer os stille og roligt det travle juleprogram. Hvad der er bekymrende er, at min offensiv cirka er lige så farlig som en teddybjørn med boksehandsker på. Simpelthen total uskarp foran mål. I de 14 kampe der er spillet, har jeg præsteret 9 mål... 9!!! 3 af dem kom ovenikøbet i et 3 - 1 sejr over brighton, så i 13 kampe har jeg lavet 6 mål. Vor herre til hest mand! Jeg har forsøgt på lidt af hvert. Ændret taktisk tilgang, andre opstillinger men ligelidt har det hjulpen. På den positive side har jeg dog kun har lukket 10 mål ind, som er fjerde bedst i ligaen. Men der ligger en del arbejde foran mig.

ligastilling (top 10):
1. Man City - 29
2. Arsenal - 28
3. Chelsea - 26
4. Man Urd - 26
5. Liverpool - 25
6. Tottenham - 22
7. Swansea - 22
8. Nottm Forest - 22
9. Newcastle - 20
10. Southampton - 20


På den ene side er trist ikke at lave flere mål, på den anden side er jeg sådan set fint tilfreds med de point jeg stille og roligt får skrabet sammen. 17 point efter fjorten kampe, gør at Q.P.R befinder sig 9 point over stregen på en 13 plads. Holder dette kan jeg overleve, som er hovedmålet med denne sæson. Overleve, for så derefter at bygge videre på holdet, taktikker osv.

Seneste kampe:
Liga:
Everton v Q.P.R : 1 - 2
Matt Phillips - 1
Tom Ince - 1
Southampton v Q.P.R : 1 - 0
Q.P.R v Hull : 1 - 4

Nedum Onuoha - 1
Fulham v Q.P.R : 0 - 0
West Brom v Q.P.R : 1 -1

Alejandro Faurlin - 1
Q.P.R v Arsenal : 0 - 0
Capital one Cup
Man Utd v Q.P.R : 3 - 1
Danny Batth - 1

En ting er helt sikkert. Jeg skal fundet ud af at få mål, enten fra mine kanter eller fra mine angribere. Kunne jeg få scoringen igang, ville jeg helt sikkert vinde en del af de uafgjorte kampe jeg har.

Det der har gjort at jeg skraber point sammen, skyldes de fine præstationer jeg modtager. Ikke fra mine angribere, men næsten alle andre ligger omkring 6.8 - 7.5 i snit. Solidt hver kamp, og jeg er ganske godt tilfreds med dette. Forsvaret står solidt, men er op i årene. Hill er ikke meget bevændt længere, mens Lescott ikke har mange år tilbage i sig endnu. Så jeg satser på klubben henter et par unge forsvarsspillere til. for at hjælpe Danny Batth og Nedum Onuoha fremadrettet.
Problemet med dette, er at jeg er bange for jeg ikke overholder financial fair play. Klubben har stadig høje lønning, faktisk 7 højest i ligaen, foran klubber som Everton og Newcastle. Denne høje løn, samt et lille stadion med kun plads til 19200 mennesker gør at jeg taber penge. Det er ikke fordi fansene ikke møder op, jeg har den højeste gennemsnitlig tilskuer tal i procent i forhold til kapaciteten i ligaen. Så basis for at udvide er der i hvert fald, men det er pengene heller ikke til. Jeg arbejder derfor på at få solgt nogle spillere, så jeg kan komme længere ned i løn, og forhåbentlig starte med at tjene lidt penge.

Så der er helt klart nogle problemer, men det er også det der gør det her spil, helt vildt tiltagende! Det er længe siden jeg har haft spil der tiltaler mig så meget, så jeg er klar på at tage imod udfordringerne, som ikke bliver mindre med det kommende program: Man U, Liverpool, Chelsea, Tottenham, Sunderland, Man C - Av for nogle kampe!

« Seneste Redigering: 15 Sep 2014, 20:00 af Boxx » Logged

Jeg kan flyve.. i så lang tid det tager mig at ramme jorden fra jeg springer!

Gungner
Gæst
 
Sv: 8# - Let's go Rangers
« Svar #27: 16 Sep 2014, 05:25 »

Nu er det vidst på tide at jeg smider en kommentar, eftersom jeg har læst med siden starten.
Synes det er en rigtig god blog du har fået gang i her, og glæder mig til at følge QPR mod europæisk storhed Wink

Det er præcis sådan jeg kan lide en blog. Kort og kontant, ikke overfyldt med billeder som et kunstgalleri og med resultater så alle kan følge med.
Keep up the good work Smiley
Logged

Boxx
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: 8# - Let's go Rangers
« Svar #28: 16 Sep 2014, 06:56 »

Tak for de fine ord! Smiley
Logged

Jeg kan flyve.. i så lang tid det tager mig at ramme jorden fra jeg springer!

Boxx
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: 8# - Let's go Rangers
« Svar #29: 20 Sep 2014, 10:35 »




9|Nye Talenter


Det er altid en spændende tid, når sæsonen nærmer sig marts. Du kan se enden, og kan begynde at fornemme hvor omkring du ender i den respektive liga. Du har måske overstået et hårdt juleprogram, og mangler ikke mange kampe for at færdiggøre en god sæson. Dette her er tiden hvor FM fejrer jul. Man venter spændt på den besked der siger "klubben melder ankomst af nye ungdomsspillere", for så ved man at juleaften endelig er her!

Ligastilling (top 10):
1. Man City - 64
2. Chelsea - 64
3. Man Utd - 56
4. Tottenham - 52
5. Arsenal - 52
6. Liverpool - 45
7. Q.P.R - 44
8. Southampton - 44
9. Nottm Forest - 41
10. Swansea - 39

Dette tidspunkt er også kommet i mit tilfælde, for anden gang endda. Mine faciliteter er dog ikke just prangende, så jeg skal ikke forvente at se den nye Messi eller Ronaldo.. eller Bendtner for den sags skyld, komme ud af mit akademi. Jeg ville ufattelig gerne opgradere både ungdomsrekruttering en, men mere vigtigt så ungdomstræningen og faciliteterne, men selvom bestyrelsen efterhånden har puttet 60 milioner i klubben, så har jeg simpelthen ikke penge til at opgradere noget som helst.


Seneste kampe:
Liga:
Tottenham v Q.P.R : 2 - 0
Man City v Q.P.R : 1 - 1
Charlie Austin - 1
Q.P.R v Aston Villa : 2 - 2
Charlie Austin - 1
Danny Batth - 1
Brighton v Q.P.R : 2 - 0
Q.P.R v Everton : 3 - 1
Andi Weimann - 2
Espen Ruud - 1
Q.P.R v Southampton : 1 - 0
Matt Phillips - 1
Newcastle v Q.P.R : 0 - 3
Charlie Austin - 3
FA Cup:
Man City v Q.P.R : 0 - 1
Charlie Austin - 1
Southampton v Q.P.R : 3 - 1
Charlie Austin - 1

Og med de faciliteter i mente, så syntes jeg alligevel det er fint at der kommer nogle ganske fine talenter frem. Af dette års kuld, er der kun 2 at skrive hjem om. Den ene er dansker, og hedder Simon Jakobsen. Knægten har forbavsende fine egenskaber af en 16 årige af være. Lidt bekymrende er dog den manglende målrettethed, men til gengæld er ham ambitiøs, så mon ikke jeg kan gøre ham til noget? Den anden spiller er angriber, og hedder Martin Holmes. Med gode egenskaber og en udmærket målrettethed, så burde der også være fremtid i knægten!

Hvis vi så går videre fra ungdommen nu til dags og kigger over på ligaen, så er der grund til at være stolt! Det er simpelthen sublimt at efter 29 kampe indtager Q.P.R 7'ende pladsen i premier league. Holdet leverer utrolige resultater uge efter uge, og er derfor med sikkerhed ude af nedrykningskampen, da jeg har 21 point til 17'ende pladsen! Jeg jubler, danser.. gør simpelthen det hele!
Dette overraskende resultat, skyldes en særdeles god stime vi har fået sammen. Mit mareridts program blev vendt til super indsats; Manchester United, Liverpool og Sunderland måtte se sig slået, og min frygt for at tabe utroligt mange kampe i streg, blev overvundet! På nuværende tidspunkt tør jeg godt garantere at Q.P.R er at finde i Premier League en sæson mere. Intet andet kan dog bruges, da klubben ville ryge under administration hvis den rykkede ned! Krydser nu bare fingre for jeg ikke har jinxet mig selv.
« Seneste Redigering: 20 Sep 2014, 10:47 af Boxx » Logged

Jeg kan flyve.. i så lang tid det tager mig at ramme jorden fra jeg springer!

Sider: 1 [2] 3 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010