Velkommen
Gæst
SENEST AKTIVE EMNER
Dato
Forfatter
Forum
Emne
20 Nov 2024, 11:53
ydersog
Klubsøgnin...
Brighton & Hove Albion
19 Nov 2024, 11:24
Lars Pedersen
Omklædning...
Ang. Spcs
14 Nov 2024, 20:58
andersnomanni
Blogs
SAF Challenge
03 Nov 2024, 19:31
Brodtgaard
Challenges
The real SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05
Broen13
Blogs
Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05
Bubbles
Blogs
#2 - Et sidste save - ...
17 Okt 2024, 23:31
Svartowiz
Omklædning...
Sommer opdatering
Antal Registrerede Brugere:
23453
0 Brugere, 1160 Gæster Online.
Nyeste Bruger:
Seraphinang
FORUM
FmFreaks Forside
Forum: Andet
Kategori: Baren
Gennemsnits alder på fmfreaks brugeren
0 Brugere og 9 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider:
[
1
]
2
3
Forfatter
Emne: Gennemsnits alder på fmfreaks brugeren (Læst 7182 gange)
bromberg
Førsteholdsspiller
Gennemsnits alder på fmfreaks brugeren
«
:
20 Jul 2014, 13:44 »
Efter at have læst anden tråd her på forum, som ja undskyld mig spammes til med alt muligt ligegyldigt og senest en selvstændig tråd om hvor lækker en eller anden sanger, blev jeg nok en gang nysgerrig på alderen her på forum.
For nooogle år siden havde jeg et indtryk af at mange brugere herinde var mig jævnaldrende og mange ældre.
Idag, ser det ud til jeg er en af de ældre og mange falder helt sikkert også fra af andre interesser.
Men jeg tror altså også mange går forbi forummet, da det simpelthen appelrer til laveste fællesnævner.
Jeg er klar over jeg nok får et hak over snuden, men altså det tager jeg med:-).
Husker jeg engang spurgte til mulighederne for et aldersopdelt forum. Holycrap det satte sindene i kog:-)
Jeg er ikke selv så aktiv herinde og det af den grund at de spørgsmål jeg bruger forummet til ofte blir til en gang direkte bullshit med de ligegyldige svar, som vel egentlig nærmest går mest ud på at provokere.
Jeg prøver i det omfang jeg formår, at stille spørgsmål så det kan blive til en debat.
Alligevel bliver det tit til mudderkast, hvor fokus er på hvem der har ret.
Jeg skal da skynde mig at sige jeg også mange gange får gode svar på mine konkrete spørgsmål, men det kommer virkelig også an på hvor detaljeret et spørgsmål jeg har.
Er det detaljeret/specifikt og måske med et par underspørgsmål, får jeg ofte gode, seriøse og brugbare svar.
Er det enkelt, måske bare et afklaringsspørgsmål, så er der ingen grænser for hvad folk poster af svar og smadrer det.
Et eksempel er cykelsport trådene, hold nu kæft altså. Desværre, for jeg syntes der er rigtig mange gode ord og analyser derinde, men alligevel er der nogen der ødelægger det med arto-mentalitet.
Jeg har egentlig ikke noget formål med tråden her, anden end at komme af med lidt luft måske:-)
Jeg mindes en tid hvor forummet mest blev brugt til fm relaterede ting og dermed også en langt højere seriøsitet - det savner jeg.
Jeg ville ikke ane hvordan man skulle kunne komme tilbage til en sådan ånd og er klar over det ikke bare er alder, der gør sig gældende. Der er mange gode svar fra unge gutter også.
For mig hænger det sammen med ens egen tilgang til fm i det hele taget.
Jeg spiller kun fm nær tiden er til det også er det altid kvalitetstid, nu hvor der er småbørn og andre ting i mit liv. Så når jeg vil noget fm relateret på forummet er det altid (for det meste da:)fordi jeg søger noget konkret. Ikke tidsfordriv.
Jeg er iøvrigt 34 og har været med siden italia 93/94 og mindes den tid med glæde og nogle virkelige "faglige" forums..
Tilbage til sommeren og lad os lave en grumpy old men's klub om nødvendigt;b.
BelthazorDK
FmFreaks Crew
(Projekt)
Sv: Gennemsnits alder på fmfreaks brugeren
«
Svar #1:
20 Jul 2014, 14:13 »
Nu ved jeg ikke om man så skal være 30+ for at være med i klubben, jeg er selv kun 26, men jeg vil da gerne give dig ret, der er utroligt meget af det, som fremgår på diverse andre forums med trolling og folk der egentlig bare vil underholde sig selv, og det håber jeg inderligt de gør, for hold da helt kæft for er det sørgeligt at se nogle gange, det pis folk fyrer af.
Kvaliteten daler desværre ikke kun her, men på mange fora rundt omkring, herinde er det jo gerne den børnehaveflok der diskuterer i chatten på forsiden og skiftes til at svine hinanden til og blive bannet for diverse pjat der er tovtrækkere i det barnlige hjørne, et glimrende eksempel på hvor barnligt det er blevet her, er at der under blog konkurrencen var blogs med kun billeder der sugede stemmer som en alkoholiker drikker bajere i en fri bar.
Tror desværre at de seriøse debatter er rykket andre steder hen end de danske FM sider.
Så fik jeg også lige brokket mig lidt i dag, tak for muligheden Bromberg!
I've always been crazy and the trouble that it's put me through,
I've been busted for things that I did, and I didn't do,
I can't say I'm proud of all of the things that I've done,
But I can say I've never intentionally hurt anyone!
Guldbrand
Blogmester
«
Svar #2:
20 Jul 2014, 14:19 »
Citat af: BelthazorDK 20 Jul 2014, 14:13
Nu ved jeg ikke om man så skal være 30+ for at være med i klubben, jeg er selv kun 26, men jeg vil da gerne give dig ret, der er utroligt meget af det, som fremgår på diverse andre forums med trolling og folk der egentlig bare vil underholde sig selv, og det håber jeg inderligt de gør, for hold da helt kæft for er det sørgeligt at se nogle gange, det pis folk fyrer af.
Kvaliteten daler desværre ikke kun her, men på mange fora rundt omkring, herinde er det jo gerne den børnehaveflok der diskuterer i chatten på forsiden og skiftes til at svine hinanden til og blive bannet for diverse pjat der er tovtrækkere i det barnlige hjørne, et glimrende eksempel på hvor barnligt det er blevet her, er at der under blog konkurrencen var blogs med kun billeder der sugede stemmer som en alkoholiker drikker bajere i en fri bar.
Tror desværre at de seriøse debatter er rykket andre steder hen end de danske FM sider.
Så fik jeg også lige brokket mig lidt i dag, tak for muligheden Bromberg!
+1
Niveauet på siden har været stærkt faldene, hvilket skyldes en lille gruppe af aktive brugere som desværre bruger tiden på at trolle og mudderkaste med andre..
Der er ganske få aktive seriøse brugere tilbage, og mon ikke det er en af årsagerne til den efterhånden meget lave aktivitet herinde.. Der er efterhånden arto tilstande herinde, og der kunne man måske godt savne et crew der skærer meget mere igennem. Men jeg har selv siddet der, og det er utroligt svært, for så skærer man også i aktiviteten + man får mange brugere efter sig, som elsker at svine crewet til.
Highbury
Landsholdsspiller
«
Svar #3:
20 Jul 2014, 14:22 »
Kan godt følge dig i at der til tider kan være et forkert fokus, som bør ændres, men det kræver formodentlig en større holdningsændring fra nogle brugere. Du bliver jo ikke på samme måde stillet til ansvar for mudderkastningen på nettet, som du ville gøre hvis du stod i en forsamling.
Selv færdes jeg hovedsageligt i nogle få tråde der fanger min interesse og som holder fokus, når jeg ellers lige svinger vejen forbi denne side. Men jeg ser da også af og til at der foregår alt for meget pjat i nogle andre tråde, hvilket man godt kunne være foruden.
Selv er jeg 25, og har en grim tidsrøver af et speciale, som jeg skriver henover sommeren. Når dette ikke stjæler min tid så nyder jeg vejret sammen med venner. Så man finder hurtigt frem til de tråde hvor der er fokus på fm når man en sjælden gang kigger forbi, eller når man smider en anbefaling afsted, nu jeg stadig er skribent.
bromberg
Førsteholdsspiller
«
Svar #4:
20 Jul 2014, 14:50 »
Trods alt glad for jeg ikke er alene:-)
Men tror desværre bare ikke på at der kan ske en ændring, da det er tendensen, som der også påpeges.
Hehe har ingen egentlig mening/krav ift til alderen i grumpy men's club:-). Det var en desperat tanke, men dog ønskværdig:-)
Min mening om Crew'ets rolle ift trilling osv, er at hvis der er et ønske on at komme det til livs, ja så mener je at man som Crew må påtage sig det ansvar at folk er efter en. Er sikker på der ligeledes ville komme en større opbakning ligeledes.
Er det fordi man er bange for forumaktiviteten daler, ja så er det vel også lidt et valg.
- jeg er dog sikker på at aktiviteten falder, men er ligeledes ligeså sikker på at kvaliteten højnes.
På bundlinien så mener jeg at man/vi som brugere selv invitere det ind når der gives så meget plads til al mulig anden snak end fm stuff. Det er ikke en kritik, for jeg har ikke en skarp holdning til det, blot en tør konstatering. - jeg mener dog at der da må findes andre forums hvor det er sjovere at snakke om teenageidoler, ja sågar om det at miste sin mødom end et football manager forum.
Altså jeg snakker sgu heller om mine hæmorider(jeg har ingen) eller konens ømme bryster ved amning, mængden af lort i knægtens ble eller andre ting i den genre herinde;-). Tænker jeg ville finde passende forum til det:-)
Jharn
Landsholdsspiller
«
Svar #5:
20 Jul 2014, 15:52 »
Jeg har været herinde siden 2005 - Altså, jeg oprettede min bruger som 13-årig! Nu er jeg 22, og det er da ingen hemmelighed, at min aktivitet på forum er faldet drastisk de seneste år grundet et massivt fald i det saglige niveau; Her tænkes der kun på forum! Jeg synes stadig, at sidens crew gør et fint arbejde derudover!
Spardle
Landsholdsspiller
«
Svar #6:
20 Jul 2014, 16:12 »
Nu ligger de jo lidt op til at der skal være plads til andet end FM, når de har forums til forskellige ting.
Fx. børnehaven, Baren, der jo netop bruges til alt andet end FM, dette forum site ligger jo ikke op til 100% FM. Hvilket du da også kan se, i de mere FM-relaterede indlæg, er der jo også større seriøsitet end i de ikke FM-relaterede
Burnley, Aab, FC Barcelona, Schalke 04,
Burnley will win the PrL trophy again, it's just a question about time.
Pretiumque Et Causa Laboris
Guldbrand
Blogmester
«
Svar #7:
20 Jul 2014, 16:14 »
Citat af: Spardle 20 Jul 2014, 16:12
Nu ligger de jo lidt op til at der skal være plads til andet end FM, når de har forums til forskellige ting.
Fx. børnehaven, Baren, der jo netop bruges til alt andet end FM, dette forum site ligger jo ikke op til 100% FM. Hvilket du da også kan se, i de mere FM-relaterede indlæg, er der jo også større seriøsitet end i de ikke FM-relaterede
Du har ret. Men man kan desværre frygte/konstatere at det er de ikke FM relaterede emner som oversvømmer siden her, og desværre også sætter niveauet.
Skovlyst
Landsholdsspiller
«
Svar #8:
20 Jul 2014, 16:37 »
Spardle siger for første gang noget rigtigt. Med de forumkategorier som er herinde, så giver man plads til at der kan komme andre inputs end selve FM.
Qua at det meste foregår i Steam nu, gør at man kun kan gøre brug af de fleste basistråde som klub og spiller.
Derudover er der meget i det taktiske, hvor især FM-Base gør det rigtig godt. Kanon god debat og tanker der deles derinde.
Men deres marked er også større, da det er et mere internationalt netværk.
Jeg kan ikke nikke genkendende til at det ofte ender ud i mudderkast og om at få ret. Det er ikke noget jeg møder.
Min egen deltagelse er også faldet drastisk, og jeg deltager kun hvis der lige kommer et emne, som er værd at deltage i. Prøver så vidt muligt at svare på de FM orienterede debatter.
Har spillet FM siden Emil Debski var på sit højeste i CM 00/01 (eller CM 01/02?) og har da købt samtlige spil efter, men ofte har jeg ikke gang i det. Men det kommer i stykker, og er nu stadig et hyggeligt spil at tage sig til, når der ikke er andet på programmet
Citat af: Spardle
Lad os lige få facts på plads, dengang man kun gjorde det bagfra, var røven det store seksuelle symbol.
Men efter man begyndte at dyrke sex forfra, begyndte brysterne også at få en seksuel betydning, så det er nu brysterne der er en form for den nye røv.
Smukke ord
plutonium
Manager
«
Svar #9:
20 Jul 2014, 17:04 »
Nu har jeg været på siden i 6 år - dog mindre på det seneste end i mine år med gyldne stjerner
Da jeg sad i det så jeg lidt anderledes på det, men nu hvor det er lidt på afstand, så ser jeg også sidens problemer med andre øjne. Trolling er pisse irriterende. Helt afgjort, og jeg ville ønske det lang pokker i vold. Men det kan ikke tilskrives sidens faldende debatniveau og -antal.
Trolls kan gøre det mindre sjovt at færdes i chatten og hvis man var 'en af de udvalgte' diverse trolls nød at gå efter, så var det heller ikke sjovt på forum. Men for den generelle bruger var der jo ikke noget problem med trolls, andet end at det var belastende at se på. De seriøse debat-tråde var efter min opfattelse ikke påvirket af alt det gøgl, men i takt med at de seriøse debattører blev ældre og mistede emner at diskutere og fik andre interesser, så faldt aktiviteten i de gode tråde. Og der blev ikke oprettet nogen nye. Det fald gjorde så at endnu flere af de seriøse debattører manglede noget at diskutere, og så gled folk lige så stille fra, så det mestendels var folk der bare ville have lidt tidsfordriv og sjov i gaden der blev tilbage. Det ser vi så resultatet af nu.
Problemet er at FmFreaks ikke er attraktiv for nye debattører, for qua Steam dominerer så meget får vi ikke så mange nye brugere, der jævnligt besøger siden, og dermed har de ikke incitament til at komme ind og diskutere emner. Der er andre forums til den slags, der udadtil virker mere oplagte.
Men det er naturligvis bare mit syn på det i retrospekt
EDIT
jeg er 23 btw
For direkte kontakt via pb
100 Film du skal se før du dør
- kig ind og giv dit bidrag til FmFreaks' top100 filmliste
SC30
Landsholdsspiller
«
Svar #10:
20 Jul 2014, 17:35 »
Det her ligner lidt for mig den der lidt klassiske idé om, at alt var bedre i fortiden. Tror det er helt normalt for mange af de 'ældre' brugere, at man ser siden i et andet lys end dengang, at man selv var en af de yngre - på det tidspunkt sad nogle af de gamle sikkert også på daværende tidspunkt at sagde eller tænkte det helt samme. Tror bare, at det er sådan, at det er. Kender helt sikkert også selv til at man kigger tilbage på noget og overbeviser sig selv om, at det var meget bedre, selvom det måske ikke nødvendigvis var det.
Når det er sagt, er der da brugere herinde, hvis motiv ikke er andet end at trolle. Det skal nok passe, at der er flere nu end for år tilbage, men sådan nogle har der altid været. Derudover kan jeg heller ikke helt lide idéen om, at alder åbenbart (synes meget at man får det indtryk) går hånd i hånd med seriøsitet og saglighed. Sådan synes jeg bestemt ikke det er. Jeg har ofte følelsen af at nogle ældre (jeg husker især en bruger der hed KF) var så ekstremt bedrevidende, at det dræbte debatten og gjorde det personrelateret i stedet.
EDIT: Jeg er i øvrigt 20 år og kommer her ikke på grund af FM, men andre interesser. Det har der og skal altid være plads til på forums.
«
Seneste Redigering: 20 Jul 2014, 17:37 af SC30
»
Sirstaal
Førsteholdsspiller
«
Svar #11:
20 Jul 2014, 17:58 »
Jeg har også været herinde i en 6-7 ¨års tid. Jeg har generelt bare været "Silence reader" da jeg altid har synes der var mange trolls i de forskellige debatter. Men det kan jo være at det bare er mit syn udadtil. I ny og næ kan jeg godt komme med mine bidrag, men det er ikke derfor jeg er her. Jeg kan både finde og få hjælp til diverse ting og det nyder jeg godt af.
Samtidig har siden jo mange andre sjove debatter og emner end kun ting omhandlende FM, så derfor er det da en side jeg ofte er inde og læse på.
”Den, der opgiver at blive bedre, ophører med at være god”.
plutonium
Manager
«
Svar #12:
20 Jul 2014, 18:00 »
Godt indlæg, SC30
Først og fremmest er jeg meget enig i, at der skal være plads til andre interesser. Men en side der hedder FmFreaks tiltrækker nok ikke så mange med andre interesser i første omgang, hvilket kan påvirke antallet af seriøse debattører.
Min tese går netop på at det er dem, der ikke er interesseret i de store debatter, der er tilbage. Ikke at alder gør noget for ens seriøsitet, men den generation af unge, seriøse debattører er bare ved at være væk, og for mig virker det som om den ikke er blevet helt erstattet af en ny generation. Eller rettere - den nye generation ønsker noget andet end den gamle. Ikke at det er forkert, men som en der satte stor pris på de filosofiske debatter synes jeg det er lidt synd
Fedt indlæg fra dig, der trækker debatten i den anden retning
Erzael
Manager
«
Svar #13:
20 Jul 2014, 18:21 »
Citat af: plutonium 20 Jul 2014, 18:00
Godt indlæg, SC30
Først og fremmest er jeg meget enig i, at der skal være plads til andre interesser. Men en side der hedder FmFreaks tiltrækker nok ikke så mange med andre interesser i første omgang, hvilket kan påvirke antallet af seriøse debattører.
Min tese går netop på at det er dem, der ikke er interesseret i de store debatter, der er tilbage. Ikke at alder gør noget for ens seriøsitet, men den generation af unge, seriøse debattører er bare ved at være væk, og for mig virker det som om den ikke er blevet helt erstattet af en ny generation. Eller rettere - den nye generation ønsker noget andet end den gamle. Ikke at det er forkert, men som en der satte stor pris på de filosofiske debatter synes jeg det er lidt synd
Fedt indlæg fra dig, der trækker debatten i den anden retning
Spørgsmålet er, om den nye generation af unge meget hellere vil have det der hurtige fix, når de er online, i form af Facebook, Twitter, Instagram el.l. Ikke for at lyde som Gammel Nok, for det har jeg bestemt ikke alderen til, men så tror jeg bare, der er kommet meget mere fart på. Der skal hele tiden ske noget, vi skal hele tiden fodres med nye inputs, statusopdateringer, billeder osv.
Derfor er der nok ikke mange, der nu om dage hopper herind på en side som denne for at få sig en god diskussion. Den bliver meget ofte nuppet på Facebook eller Nationen i stedet - desværre. Og lad os se det i øjnene - der er bare ikke meget Web 2.0 over FmFreaks. Der er ikke den fart på og den konsante stimulering, som vi mennesker hele tiden er på jagt efter nu om dage.
Dog tror jeg ikke, at det kun er herinde på FmFreaks, at niveauet og aktiviteten er faldet. Jeg er selv medlem på et par andre forummer, og der er aktiviteten virkelig også dalende. Også selvom mange af dem ikke er sæsonbetonet, som FM nogle gange godt kan være, da der er mest gang i den omkring release. Generelt tror jeg bare, der er mange, der ikke gider at tage sig tiden til et debatforum mere. Det tager for lang tid for at få et fix.
Milliardær - Blog
plutonium
Manager
«
Svar #14:
20 Jul 2014, 18:30 »
Hvis du har ret i det (hvilket jeg absolut ikke vil afvise), så er det en trist udvikling. Jeg har, efter jeg fik min kæreste, ikke været så aktiv på facebook eller herinde, og jeg har faktisk nydt at tingene er gået i et lidt lavere tempo. Det lyder vanvittigt hvis man konstant søger den der kontakt med omverdenen, men hvis trækker bremsen engang, så er det faktisk ret dejligt xD
Og nu lyder jeg gammel, men det er der ikke noget nyt i
Sider:
[
1
]
2
3
Vælg et område:
-----------------------------
Football Manager 2024
=> Omklædningsrummet
=> Blogs
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Klubsøgning og -erfaring
=> Spillersøgning og -erfaring
=> Challenges
Football Manager 2023
=> Omklædningsrummet
=> Challenges
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Skadestuen
Football Manager 2022
=> Omklædningsrummet
=> Blogs
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Challenges
Football Manager 2021
=> Omklædningsrummet
=> Blogs
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Challenges
=> Idéfabrikken
Football Manager 2020
=> Omklædningsrummet
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Challenges
Football Manager 2019
=> Omklædningsrummet
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Challenges
=> Idéfabrikken
Football Manager 2018
=> Omklædningrummet
=> Lower League Management
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Challenges
===> November challenge
===> December challenge
===> Januar/februar challenge
===> Journey for the money
Football Manager 2017
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
===> Det taktiske panel
=> Skadestuen
=> Blogs
=> Månedens anbefaling
=> Challenges
===> Europæisk Outsider
===> Galiciens helte
===> Genrejsningen af Østtyskland
===> Journey for the money
===> Mine FM17 saves
=> Designerfreaks
=> Idéfabrikken
Football Manager 2016
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Blogs
=> Månedens anbefaling
=> Lav din egen klub
=> Idéfabrikken
=> Designerfreaks
=> Netcaféen
=> Challenges
Football Manager 2015
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
=> TV-Stationen
=> Netcaféen
=> Challenges
=> Skadestuen
=> Blogs
=> Idéfabrikken
=> Designerfreaks
=> Månedens anbefaling
=> FmFreaks anbefaler
Football Manager 2014
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Netcaféen
=> Challenges
=> TV-Stationen
=> Blogs
=> Idéfabrikken
=> Designerfreaks
=> Månedens Anbefaling
Andre Managerspil
=> Nostalgi
===> Blogs fra de ældre udgaver
===> FM2013
=====> Omklædningsrummet
=====> Træningsbanen
=====> Spillersøgning og -erfaring
=====> Klubsøgning og -erfaring
=====> Skadestuen
=====> Netcaféen
=====> Challenges
=====> Lower League Management
=====> TV-Stationen
=====> Blogs
=====> Idéfabrikken
=====> DesignerFreaks
=====> Månedens anbefaling
===> FM2012
=====> Omklædningsrummet
=====> Træningsbanen
=====> TV-stationen
=====> Skadestuen
=====> DesignerFreaks
=====> Netcaféen
=====> Blogs
=====> Idéfabrikken
=====> Månedens anbefaling
===> FM2011
=====> DesignerFreaks
=====> TV-stationen
=====> Annonceringer
=====> Idéfabrikken
=====> Omklædningsrummet
=====> Træningsbanen
=====> Skadestuen
=====> Netcaféen
=====> Blogs
===> FM2010
=====> Blogs FM2010
=====> Netcaféen FM2010
=====> Annonceringer FM2010
=====> Omklædningsrummet FM2010
=====> Træningsbanen FM2010
=====> Spillersøgning og -erfaring FM2010
=====> Klubsøgning og -erfaring FM2010
=====> Skadestuen FM2010
=====> Lower League Management FM2010
=====> Idéfabrikken FM2010
===> FM2009
=====> Idéfabrikken FM2009
=====> Træningsbanen FM2009
=====> Blogs FM2009
=====> Lower League Management FM2009
=====> DesignerFreaks FM2009
=====> Skadestuen FM2009
=====> Netcaféen FM09
=====> Omklædningsrummet FM2009
=====> Spillersøgning og -erfaring FM2009
=====> Klubsøgning og -erfaring FM2009
=> Pro Cycling Manager
=> Football Manager Live
===> Blogs
=> DesignerFreaks
=> Annonceringer FM2012
Andet
=> Fodbold
===> VM 2010
===> EM 2012
===> VM 2014
===> EM 2016
=> Baren
===> Cykling
===> Redskabsrummet
=> Børnehaven
FmFreaks.dk
=> Introduktionsforum
=> Mødelokalet
===> Måneds awards
=> FmFreaks Blogs Hall of Fame
=> Konkurrencer
===> Premier League Picks
===> Champions Freak
===> Supertipperen
===> FmFreaks Awards 2007
===> Nekrolog Konkurrence 2008
===> Digtkonkurrence
===> VM-Konkurrence
===> Fmfreaks Tour de France konkurrence
===> Nekrologkonkurrencen, 2010
===> Nekrologkonkurrencen, 2011
===> Månedens mål
===> FMF Fantasy League
===> EM Last Man Standing
===> DM i Football Manager 2013
===> Prediction Mastery
===> Blogkonkurrencer
=====> Blogkonkurrencen 2016
=====> Blogkonkurrencen 2015
=====> Blogkonkurrencen, 2014
=====> Blogkonkurrencen, 2013
=====> Blogkonkurrencen, 2012
=====> Blogkonkurrencen, 2009
=====> Blogkonkurrencen, 2011
=====> Blogkonkurrence FM2008
=====> Blogkonkurrencen 2017
=====> Blogkonkurrencen 2018
=====> Blogkonkurrencen 2019
=====> Blogkonkurrencen 2020
=====> Blogkonkurrencen 2021
=====> Blogkonkurrencen 2022
=====> Blogkonkurrencen 2023
=====> Blogkonkurrencen 2024
===> FmF Mesterskabet
===> FmFreaks årsawards 2013
===> VM Last man standing
===> FmFreaks' årsawards 2014
Administrator forum
=> test
This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only.
« More Info »