Velkommen
Gæst
SENEST AKTIVE EMNER
Dato
Forfatter
Forum
Emne
20 Nov 2024, 11:53
ydersog
Klubsøgnin...
Brighton & Hove Albion
19 Nov 2024, 11:24
Lars Pedersen
Omklædning...
Ang. Spcs
14 Nov 2024, 20:58
andersnomanni
Blogs
SAF Challenge
03 Nov 2024, 19:31
Brodtgaard
Challenges
The real SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05
Broen13
Blogs
Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05
Bubbles
Blogs
#2 - Et sidste save - ...
17 Okt 2024, 23:31
Svartowiz
Omklædning...
Sommer opdatering
Antal Registrerede Brugere:
23453
1 Bruger, 1050 Gæster Online.
Nyeste Bruger:
Seraphinang
FORUM
FmFreaks Forside
Forum: Andet
Kategori: Baren
Gennemsnits alder på fmfreaks brugeren
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider:
1
[
2
]
3
Forfatter
Emne: Gennemsnits alder på fmfreaks brugeren (Læst 7155 gange)
Erzael
Manager
Sv: Gennemsnits alder på fmfreaks brugeren
«
Svar #15:
20 Jul 2014, 18:32 »
Citat af: plutonium 20 Jul 2014, 18:30
Hvis du har ret i det (hvilket jeg absolut ikke vil afvise), så er det en trist udvikling. Jeg har, efter jeg fik min kæreste, ikke været så aktiv på facebook eller herinde, og jeg har faktisk nydt at tingene er gået i et lidt lavere tempo. Det lyder vanvittigt hvis man konstant søger den der kontakt med omverdenen, men hvis trækker bremsen engang, så er det faktisk ret dejligt xD
Og nu lyder jeg gammel, men det er der ikke noget nyt i
Jeg er selv i gang med at undvære Facebook for at finde ud af, hvor meget jeg egentlig har brugt det. Og det er overraskende, hvor meget tid man egentlig har spildt derinde. Og det ligger også bare i fingrene, at når man åbner en ny fane i Chrome, så plejer jeg som regel at skrive F og trykke enter, for så at komme ind og tjekke op på Facebook igen, selvom det kun er fem minutter siden, jeg sidst var der.
Milliardær - Blog
JG7
Gæst
«
Svar #16:
20 Jul 2014, 18:33 »
Citat af: BelthazorDK 20 Jul 2014, 14:13
[..] et glimrende eksempel på hvor barnligt det er blevet her, er at der under blog konkurrencen var blogs med kun billeder der sugede stemmer som en alkoholiker drikker bajere i en fri bar.
Well, som g00n formulerede det meget præcist under konkurrencen:
"Det er hverken den mest velskrevne eller den flotteste blog, men det er alligevel den jeg følger mest. Well done.
"
Personligt læste jeg også mest i Medinas blog, fordi der var det, jeg ville se. Jeg er hamrende ligeglad med en eller anden udenomshistorie - det er ikke det, jeg søger i en blog - jeg vil vide, hvordan hans spil går. Og så skal det være realistisk.
Jeg stemte ikke, men havde jeg gjort det, så havde jeg nok også stemt på den - fordi det var den, der interesserede mig mest.
Det har ikke nødvendigvis kun noget med alderen at gøre, men som man ser det hele tiden (meget tydeligt i netop litteratur), så ændrer smag sig hele tiden. Og her kan man også henvise til Erzaels indlæg, der rammer det meget spot on:
Citat af: Erzael 20 Jul 2014, 18:21
Ikke for at lyde som Gammel Nok, for det har jeg bestemt ikke alderen til, men så tror jeg bare, der er kommet meget mere fart på. Der skal hele tiden ske noget, vi skal hele tiden fodres med nye inputs, statusopdateringer, billeder osv.
Jeg synes, det er lidt over grænsen nødvendigvis at kalde det barnligt. Måske er det bare den tendens, der er? Når jeg snakker FM med mine venner, og vi deler lidt fortællinger hist og her, så er det som oftest bare SS, der bliver delt - fordi det simpelthen i langt de fleste tilfælde bare er det mest interessante.
EDIT: Ellers må jeg være enig med SC30. Den der "det var bedre førhen"-mentalitet har altid hærget herinde. Også dengang FmFreaks åbnede (der var det MEGET BEDRE på CMagazine/CMRevolution)
«
Seneste Redigering: 20 Jul 2014, 18:35 af Bradley Beal
»
bromberg
Førsteholdsspiller
«
Svar #17:
20 Jul 2014, 18:36 »
Hmmmm sc30 - jeg tænker nu ikke at "åh de gamle dage var bedre" en gammel floskel som er lidt for nem at spille.
Min pointe var lidt mere en efterlysning af "fagligheden", som jeg personligt kunne ønske.
Tager man sider som fmscout og fm-base, så er det sidder der henvender sig til dem der faktisk spiller, det kan jeg godt lide, da det er nogle fede emner og ikke mindst nogle gode måder ting diskuteres på derinde.
Nu skriver du selv, at du er her af andre grunde end fm. Se det forstår jeg intet af. Siden henvender sig bestemt til alt muligt andet, så det er ikke for at debattere dit medlemskab herinde, jeg undrer mig bare over man er på et fm-forum, når det ikke er det primære. Jeg mener - der må der være andre forums der er langt sjovere og givende, for netop det man så er her for.
Min påstand er dog stadig, at i "gamle dage" var en laaaangt større del omhandlende fm/cm end andre ting og det er DET jeg savner. Med mange debatter om klubber, taktikken, indstillinger osv osv..
Men jeg ved dog stadig godt hvor jeg skal henvende mig hvis jeg er interesseret i hvornår folk mistede deres mødom, eller hvor hurtigt en øl kan bundes..;-)
SC30
Landsholdsspiller
«
Svar #18:
20 Jul 2014, 18:48 »
Citat af: bromberg 20 Jul 2014, 18:36
Hmmmm sc30 - jeg tænker nu ikke at "åh de gamle dage var bedre" en gammel floskel som er lidt for nem at spille.
Min pointe var lidt mere en efterlysning af "fagligheden", som jeg personligt kunne ønske.
Tager man sider som fmscout og fm-base, så er det sidder der henvender sig til dem der faktisk spiller, det kan jeg godt lide, da det er nogle fede emner og ikke mindst nogle gode måder ting diskuteres på derinde.
Nu skriver du selv, at du er her af andre grunde end fm. Se det forstår jeg intet af. Siden henvender sig bestemt til alt muligt andet, så det er ikke for at debattere dit medlemskab herinde, jeg undrer mig bare over man er på et fm-forum, når det ikke er det primære. Jeg mener - der må der være andre forums der er langt sjovere og givende, for netop det man så er her for.
Min påstand er dog stadig, at i "gamle dage" var en laaaangt større del omhandlende fm/cm end andre ting og det er DET jeg savner. Med mange debatter om klubber, taktikken, indstillinger osv osv..
Men jeg ved dog stadig godt hvor jeg skal henvende mig hvis jeg er interesseret i hvornår folk mistede deres mødom, eller hvor hurtigt en øl kan bundes..;-)
Hmm, ja, måske er den for let at spille. Det ændrer dog ikke ved, at jeg helt sikkert synes det passer, på alt det dom du skriver. Som sagt før har jeg da også sådan i forhold til alle mulige andre ting, men jeg tror ikke du kan finde ret meget, som var sådan som det var i gamle dage.
Jamen er det så bare ikke at hoppe over på de andre sider, som beskæftiger sig mere med FM og dermed det du godt kan lide? Det er da helt sikkert godt, at der netop er noget variation blandt de forskellige sider.
Jeg har spillet rigtigt meget FM før i tiden, men jeg gør det ikke mere. Forummet herinde hænger bare sådan lidt ved og så kan jeg godt lide at snakke cykling og Tour de France herinde, så sådan er det. Folk der har det sådan i forhold til FM tror jeg, at du kan finde MANGE herinde. Og så betyder det jo også meget, at man har et forhold til en del af folkene herinde.
bromberg
Førsteholdsspiller
«
Svar #19:
20 Jul 2014, 19:05 »
Jamen jeg er skam også mere og mere aktiv på de andre forums, så mit exit er ikke så langt herfra. Jeg begræder nu blot tendensen.
Nu kan man sige at, at cykling og Touren nærmest er et undertema herinde og trods alt sportsrelateret og spilrelateret også.
En debat jeg har set dig værende aktiv og det syntes jeg er nogle gode debatter, foruden nogle af de hatte, der ligeledes der kommer med alt muligt ubrugeligt og egentlig bare spolerer debatter.
Jeg kan lide Tour og cykling tråden herinde, da jeg er forholdsvis ny i den verden og derfor ikke føler mig total kørt bagud, når der snakkes cykling her. Med andre ord det er en debat de fleste af os cykel tosser kan gøre sig forstående på.
Til sidst, er det sgu lidt tankevækkende for sådan en side her, at man bliver bedt om måske at søge andre gange, hvis jeg ønsker mere fm relateret debat. Det er for pokker en side der kalder sig fmfreaks:-), det er åbenbart kun på fremmedsprogede sider man har interessen i at fm PÅ en fm side.
«
Seneste Redigering: 20 Jul 2014, 19:07 af bromberg
»
Svartovich
Gæst
«
Svar #20:
20 Jul 2014, 19:34 »
Altså jeg er kun 16 år gammel, men jeg synes da ikke jeg er på siden for at "trolle" eller "underholde mig selv". Jeg kan ikke helt genkende kritikken for at være ærlig. Jeg synes der er mange hjælpsomme brugere på siden i alle aldre, som altid er klar til at svare på diverse problemer - om det så er om FM eller ej. Jeg prøver også altid at hjælpe brugere der har spørgsmål til noget jeg ved noget om, og tror mange andre på siden har det sådan.
Jeg synes ikke man kan generalisere så meget i alder, som du vælger at gøre. Der er kæmpe idioter på forummet som er oppe i alderen (f.eks. Il Capitano), og samtidig er der fornuftige yngre medlemmer (f.eks. Risom). Og at dele forummet op i alder, ville jo bare gøre, at trolls ville lave profiler, hvor de udgav sig for at være ældre end de var. Det synes jeg ville være en rigtig skidt idé, som ikke ville medføre andet en oprør og splid.
Men du har ret i at der useriøse brugere, som egentlig ikke kommer for at have en god debat. Men jeg kan virkelig ikke se hvordan det skal kunne undgås - disse type brugere er på alle forums jeg kender. Sådan er det når man har et åbent forum.
Jeg har personligt været medlem på FMF siden 2008. Dog var det først på en anden bruger, som blev slettet inden jeg lavede denne. Dengang var jeg kun 10-11 år, og kan da godt indrømme, at jeg ikke passede så godt ind dengang. På daværende tidspunkt var jeg ikke så god til at formulere mig, og det blev ofte til intetsigende og korte indlæg. Dog var jeg på intet tidspunkt ude på at provokere / trolle nogen.
Nu havde jeg nok et andet syn på siden dengang, men synes ikke at siden var bedre dengang. Mere aktivitet var der sikkert, men synes nu vi har et ret godt forum. Tråde hvor man kan få taktisk hjælp, guide til pre-season og andre gode tråde har været fremme for nylig. Man kunne måske godt savne at der kom endnu mere taktisk debat, men synes altid der er en positiv stemning omkring det, når nogen starter en diskussion om disse ting.
Personligt for mig er konklusionen, at vi har et rigtig godt forum med gode blogs, gode artikler, gode challenges fra crewet, stor hjælpsomhed og meget mere. At der så er nogle få latterlige tråde og indlæg ind imellem, kan jeg sagtens leve med, når jeg ser på det store billede.
SC30
Landsholdsspiller
«
Svar #21:
20 Jul 2014, 19:37 »
Det var nu ikke ment på den måde, at du da bare kan fucke over på nogle andre sider, eller hvordan det var du forstod det
- det var bare det, at du netop nævnte de sider som værende bedre til netop at holde fokus på FM. Det var så ikke lige gået op for mig, at de var engelsksprogede.
Derudover ville jeg da stadig mene, at der er mange herinde, som stadig er en del aktive på den front. Blogs og taktiske tråde ser jeg ofte herinde, uden at læse det. Tror der stadig er meget at hente her, hvis man leder i forummet i stedet for at se på forsiden og de tråde, som er oppe. Så vil jeg dog også mene, at man måske lige nu er i offseason for FM - eller hvordan jeg skal forklare det. Kan huske det fra tiden, hvor jeg spillede, at jeg aldrig spillede det ret meget i sommermåneder, men op til og efter release. Det er vel ret naturligt af aktivitet og spillelyst går hånd i hånd, når vi snakker FM.
darkalf
Manager
«
Svar #22:
20 Jul 2014, 19:37 »
Kan kun give dig ret Brom. Havde det ik været fordi man sad i Crew havde jeg forlængst trukket stikket på siden. Syntes det er sørgeligt at siden skal drukne i børnehaveagtigt pjat men det må jo være sådan det skal være for at de unge gider være her.
http://fmfreaks.dk/index.php?topic=39287.0
Gang i Brighton igen
Svartovich
Gæst
«
Svar #23:
20 Jul 2014, 20:03 »
Citat af: darkalf 20 Jul 2014, 19:37
Kan kun give dig ret Brom. Havde det ik været fordi man sad i Crew havde jeg forlængst trukket stikket på siden. Syntes det er sørgeligt at siden skal drukne i børnehaveagtigt pjat men det må jo være sådan det skal være for at de unge gider være her.
Det skal jeg selvfølgelig ikke bestemme, men hvorfor gider du være crew på en side, som du synes hovedsageligt består af børnehaveagtigt pjat?
SC30
Landsholdsspiller
«
Svar #24:
20 Jul 2014, 20:05 »
Synes også det er en dum, genereliserende holdning, men det må du om!
BelthazorDK
FmFreaks Crew
(Projekt)
«
Svar #25:
20 Jul 2014, 21:04 »
Citat af: Bradley Beal 20 Jul 2014, 18:33
Well, som g00n formulerede det meget præcist under konkurrencen:
"Det er hverken den mest velskrevne eller den flotteste blog, men det er alligevel den jeg følger mest. Well done.
"
Personligt læste jeg også mest i Medinas blog, fordi der var det, jeg ville se. Jeg er hamrende ligeglad med en eller anden udenomshistorie - det er ikke det, jeg søger i en blog - jeg vil vide, hvordan hans spil går. Og så skal det være realistisk.
Jeg stemte ikke, men havde jeg gjort det, så havde jeg nok også stemt på den - fordi det var den, der interesserede mig mest.
Det har ikke nødvendigvis kun noget med alderen at gøre, men som man ser det hele tiden (meget tydeligt i netop litteratur), så ændrer smag sig hele tiden. Og her kan man også henvise til Erzaels indlæg, der rammer det meget spot on:
Jeg synes, det er lidt over grænsen nødvendigvis at kalde det barnligt. Måske er det bare den tendens, der er? Når jeg snakker FM med mine venner, og vi deler lidt fortællinger hist og her, så er det som oftest bare SS, der bliver delt - fordi det simpelthen i langt de fleste tilfælde bare er det mest interessante.
EDIT: Ellers må jeg være enig med SC30. Den der "det var bedre førhen"-mentalitet har altid hærget herinde. Også dengang FmFreaks åbnede (der var det MEGET BEDRE på CMagazine/CMRevolution)
For lige at hænge mig i det du siger om den konkurrence, så er det skam også fint nok hvis folk hellere vil glo på billeder end læse tekst, men så bør det bare ikke være en "BLOG" konkurrence, men en screenshots konkurrence.
For lige at tage ordet blog's betydning: "side på internettet hvor en person fører en art dagbog der daglig opdateres med kommentarer og links til udvalgte emner". Og der syntes jeg så stadig at både barnagtige gif's, og ligegyldige billeder falder uden for kategorien, da man netop søger en blog og ikke en spand billeder, men det er så hvad folk vil have, og det skal de være velkomne til, men det er da ikke et projekt jeg selv vil gide bruge tid på igen, når det alligevel er spildt energi - energi jeg iøvrigt kun valgte at ligge i det i år, da der var faldende interesse for konkurrencen, hvilket også er glimrende afspejlet i at der faktisk var en blog der INTET FM indhold havde, som endte med at få stemmer.
Må indrømme jeg godt forstår darkalf's holdning, der er sku dage hvor jeg undre mig gevaldigt over jeg stadig går herind, for det FM saglige indhold jeg søger, bliver fint dækket andre steder, så nu er det kun for at holde et øje på diverse tråde hvor der kan smides en hjælpende hånd til folk der stadig søger hjælpen herinde.
Jeg kunne personligt godt tænke mig en nul-tolerance politik overfor den slags barnagtige tosser der kun skal trolle og provokere hinanden/skabe uro, og de først fik en mute og advarsel, og derefter blev smidt helt ud. Jo vist, aktiviteten ville måske falde, men kvalitet fremfor kvantitet, og mon ikke der var flere af dem som blot tjekker siden hurtigt, og ser der er tråde om en "random sanger er lækker" eller "Denne måned's brugernavne for os sørgelige trolls", der ville vælge at blive lidt længere og måske endda komme med noget input?
Jo vist, det er ikke KUN unge mennesker der troller, men det er bare en barnagtig adfærd som man - forhåbentlig lagde på hylden da man voksede op, desværre modbeviser folk jo ret ofte på nettet at den er lagt på hylden, når de gang på gang skal forsøge at gøre opmærksomme på sig selv.
I've always been crazy and the trouble that it's put me through,
I've been busted for things that I did, and I didn't do,
I can't say I'm proud of all of the things that I've done,
But I can say I've never intentionally hurt anyone!
JG7
Gæst
«
Svar #26:
20 Jul 2014, 21:23 »
Citat af: BelthazorDK 20 Jul 2014, 21:04
For lige at hænge mig i det du siger om den konkurrence, så er det skam også fint nok hvis folk hellere vil glo på billeder end læse tekst, men så bør det bare ikke være en "BLOG" konkurrence, men en screenshots konkurrence.
Nej, det er jo stadig en historie man fortæller - men på en anden måde.
For lige at tage ordet blog's betydning: "side på internettet hvor en person fører en art dagbog der daglig opdateres med kommentarer og links til udvalgte emner". Og der syntes jeg så stadig at både barnagtige gif's, og ligegyldige billeder falder uden for kategorien, da man netop søger en blog og ikke en spand billeder, men det er så hvad folk vil have, og det skal de være velkomne til, men det er da ikke et projekt jeg selv vil gide bruge tid på igen, når det alligevel er spildt energi - energi jeg iøvrigt kun valgte at ligge i det i år, da der var faldende interesse for konkurrencen, hvilket også er glimrende afspejlet i at der faktisk var en blog der INTET FM indhold havde, som endte med at få stemmer.
Så du mente slet ikke Medinas blog, men Troels Bech-bloggen? Så er jeg enig nok.
Må indrømme jeg godt forstår darkalf's holdning, der er sku dage hvor jeg undre mig gevaldigt over jeg stadig går herind, for det FM saglige indhold jeg søger, bliver fint dækket andre steder, så nu er det kun for at holde et øje på diverse tråde hvor der kan smides en hjælpende hånd til folk der stadig søger hjælpen herinde.
Jeg forstår ikke darkalfs' holdning. Hvorfor være crew, hvis man dybest set ikke gider være herinde? Virker tosset (ved godt, det ikke var til mig, men nu bød jeg lige ind!)
Jeg kunne personligt godt tænke mig en nul-tolerance politik overfor den slags barnagtige tosser der kun skal trolle og provokere hinanden/skabe uro, og de først fik en mute og advarsel, og derefter blev smidt helt ud. Jo vist, aktiviteten ville måske falde, men kvalitet fremfor kvantitet, og mon ikke der var flere af dem som blot tjekker siden hurtigt, og ser der er tråde om en "random sanger er lækker" eller "Denne måned's brugernavne for os sørgelige trolls", der ville vælge at blive lidt længere og måske endda komme med noget input?
Ærlig talt: Folk er hurtige til at skyde skylden på diverse trolls, og det er måske også en af forklaringerne til at man ikke er her så meget længere, men sådan helt reelt: er det ikke bare den lette undskyldning? I takt med at man bliver ældre, så har man altså ikke den samme tid til at sidde på et (FM-)forum, så det er da klart, at ens tid på en side bliver mindre.
Bevares, folk kan da godt blive skræmt væk af trolls, det vil jeg da gerne erkende. Jeg tror bare, man skal passe på med at være så hurtig til at pege på det som den største årsag. I min optik er der et par ting, der har langt mere indflydelse på at besøgstallene daler (for dét er essensen - besøgene er ikke lige så høje som før, så det er ikke fordi folk kommer herind OG SÅ bliver skræmt væk - de kommer jo slet ikke i lige så høj grad):
- Steam-indførelsen. Man behøver ikke længere komme herind for at hente patches, updates eller lignende.
- Google. FmFreaks har fået et lille slag på Google, og arbejder man med internetsider, så ved man hvor voldsomt det kan give udslag på besøgstælleren.
Til sidst vil jeg lige indskyde, at en ren FM-side måske lyder god i teorien, men jeg er langt mere skeptisk overfor det i praksis. Vi havde jo FMGround, der var en bundseriøs FM-side med masser af FM-snak. Den var til gengæld også kedeligere end at se maling tørre.
g00n
FmFreaks' Venner
«
Svar #27:
20 Jul 2014, 21:35 »
Jeg tror såmænd ikke at trolls er en kæmpe årsag til inaktivitet herinde. Jeg tror, som andre også er inde på, at forklaringen er langt simplere:
Den "ældre" generation, som var med fra starten af for ~10 år siden, spiller ikke så meget FM som de gjorde dengang - man går på arbejde i stedet for skole, man har måske stiftet familie osv., og der er simpelthen ikke tid til det. Det, sammenholdt med Steam-udviklingen, gør at der heller ikke i samme grad som tidligere lokkes nye brugere til, og dermed falder både antallet af aktive brugere og mængden af seriøst indhold på siden. Det er en ganske naturlig udvikling.
Nu er jeg selv blevet 33, og jeg er på siden i lige så høj grand pga. andre ting end FM. Det eneste FM-relaterede herinde jeg beskæftiger mig med er efterhånden blogs, og ellers er det klubsnak, og det at man efterhånden har "kendt" mange folk herinde så lang tid der gør at jeg stadig har fmfreaks.dk åben hele tiden.
Gungner
Gæst
«
Svar #28:
20 Jul 2014, 22:19 »
Jeg er selv 31 efterhånden, og må indrømme at der ikke bliver spillet FM dagligt. Ikke engang ugentligt. Derfor deltager jeg heller ikke så meget i diverse diskusioner mere. Jeg tjekker dog siden dagligt, men den useriøse tone og personlige angreb i diverse tråde og chatten, gør at jeg ikke er så aktiv mere.
xanor
Landsholdsspiller
«
Svar #29:
20 Jul 2014, 22:25 »
For lige at tage ordet blog's betydning: "
side på internettet hvor en person fører en art dagbog der daglig opdateres med kommentarer og links til udvalgte emner
". Og der syntes jeg så stadig at både barnagtige gif's, og ligegyldige billeder falder uden for kategorien, da man netop søger en blog og ikke en spand billeder, men det er så hvad folk vil have, og det skal de være velkomne til, men det er da ikke et projekt jeg selv vil gide bruge tid på igen, når det alligevel er spildt energi - energi jeg iøvrigt kun valgte at ligge i det i år, da der var faldende interesse for konkurrencen, hvilket også er glimrende afspejlet i at der faktisk var en blog der INTET FM indhold havde, som endte med at få stemmer.
I den tid jeg husker at have været på FmFreaks, og hvor jeg har oplevet blogkonkurrencen, har man som oftest stemt på den der falder ud i forhold til de andre. Altså de blogs der særskiller sig fra andre blogs, har jeg personligt oplevet som værende dem der trækker flest stemmer. Da jeg startede her bloggede folk kun om selve spillet, men efter et år eller to begyndte nogle personer at lægge en historie bag og blogge om noget andet end spillet. Dette trækker vel lige så meget ud for bloggens betydning? Altså at man ikke fører en art dagbog, eller at der opdateres kommentarer/links til udvalgte emner, da emnet vel må være FM? Disse blogs var der ingen kritik til. Til dette års blog konkurrence oplevede jeg, at stort set alle bloggede om en anden historie ved siden af, hvorimod Medinas blog særskilte sig fra de andre, og derfor oplever jeg, at det var derfor stemmerne faldt på den.
Det jeg vil sige er, at denne udvikling har været der i den tid, jeg har været herinde, og at det ikke bare er trolls eller lignende, men en del af en udvikling.
Nu tog jeg kun fat på denne blog-del, da jeg lige fandt en kommentar jeg kunne skyde ind, men ellers har jeg ikke den store mening om det andet.
HAMBURG MEINE PERLE
Sider:
1
[
2
]
3
Vælg et område:
-----------------------------
Football Manager 2024
=> Omklædningsrummet
=> Blogs
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Klubsøgning og -erfaring
=> Spillersøgning og -erfaring
=> Challenges
Football Manager 2023
=> Omklædningsrummet
=> Challenges
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Skadestuen
Football Manager 2022
=> Omklædningsrummet
=> Blogs
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Challenges
Football Manager 2021
=> Omklædningsrummet
=> Blogs
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Challenges
=> Idéfabrikken
Football Manager 2020
=> Omklædningsrummet
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Challenges
Football Manager 2019
=> Omklædningsrummet
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Challenges
=> Idéfabrikken
Football Manager 2018
=> Omklædningrummet
=> Lower League Management
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Challenges
===> November challenge
===> December challenge
===> Januar/februar challenge
===> Journey for the money
Football Manager 2017
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
===> Det taktiske panel
=> Skadestuen
=> Blogs
=> Månedens anbefaling
=> Challenges
===> Europæisk Outsider
===> Galiciens helte
===> Genrejsningen af Østtyskland
===> Journey for the money
===> Mine FM17 saves
=> Designerfreaks
=> Idéfabrikken
Football Manager 2016
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Blogs
=> Månedens anbefaling
=> Lav din egen klub
=> Idéfabrikken
=> Designerfreaks
=> Netcaféen
=> Challenges
Football Manager 2015
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
=> TV-Stationen
=> Netcaféen
=> Challenges
=> Skadestuen
=> Blogs
=> Idéfabrikken
=> Designerfreaks
=> Månedens anbefaling
=> FmFreaks anbefaler
Football Manager 2014
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Netcaféen
=> Challenges
=> TV-Stationen
=> Blogs
=> Idéfabrikken
=> Designerfreaks
=> Månedens Anbefaling
Andre Managerspil
=> Nostalgi
===> Blogs fra de ældre udgaver
===> FM2013
=====> Omklædningsrummet
=====> Træningsbanen
=====> Spillersøgning og -erfaring
=====> Klubsøgning og -erfaring
=====> Skadestuen
=====> Netcaféen
=====> Challenges
=====> Lower League Management
=====> TV-Stationen
=====> Blogs
=====> Idéfabrikken
=====> DesignerFreaks
=====> Månedens anbefaling
===> FM2012
=====> Omklædningsrummet
=====> Træningsbanen
=====> TV-stationen
=====> Skadestuen
=====> DesignerFreaks
=====> Netcaféen
=====> Blogs
=====> Idéfabrikken
=====> Månedens anbefaling
===> FM2011
=====> DesignerFreaks
=====> TV-stationen
=====> Annonceringer
=====> Idéfabrikken
=====> Omklædningsrummet
=====> Træningsbanen
=====> Skadestuen
=====> Netcaféen
=====> Blogs
===> FM2010
=====> Blogs FM2010
=====> Netcaféen FM2010
=====> Annonceringer FM2010
=====> Omklædningsrummet FM2010
=====> Træningsbanen FM2010
=====> Spillersøgning og -erfaring FM2010
=====> Klubsøgning og -erfaring FM2010
=====> Skadestuen FM2010
=====> Lower League Management FM2010
=====> Idéfabrikken FM2010
===> FM2009
=====> Idéfabrikken FM2009
=====> Træningsbanen FM2009
=====> Blogs FM2009
=====> Lower League Management FM2009
=====> DesignerFreaks FM2009
=====> Skadestuen FM2009
=====> Netcaféen FM09
=====> Omklædningsrummet FM2009
=====> Spillersøgning og -erfaring FM2009
=====> Klubsøgning og -erfaring FM2009
=> Pro Cycling Manager
=> Football Manager Live
===> Blogs
=> DesignerFreaks
=> Annonceringer FM2012
Andet
=> Fodbold
===> VM 2010
===> EM 2012
===> VM 2014
===> EM 2016
=> Baren
===> Cykling
===> Redskabsrummet
=> Børnehaven
FmFreaks.dk
=> Introduktionsforum
=> Mødelokalet
===> Måneds awards
=> FmFreaks Blogs Hall of Fame
=> Konkurrencer
===> Premier League Picks
===> Champions Freak
===> Supertipperen
===> FmFreaks Awards 2007
===> Nekrolog Konkurrence 2008
===> Digtkonkurrence
===> VM-Konkurrence
===> Fmfreaks Tour de France konkurrence
===> Nekrologkonkurrencen, 2010
===> Nekrologkonkurrencen, 2011
===> Månedens mål
===> FMF Fantasy League
===> EM Last Man Standing
===> DM i Football Manager 2013
===> Prediction Mastery
===> Blogkonkurrencer
=====> Blogkonkurrencen 2016
=====> Blogkonkurrencen 2015
=====> Blogkonkurrencen, 2014
=====> Blogkonkurrencen, 2013
=====> Blogkonkurrencen, 2012
=====> Blogkonkurrencen, 2009
=====> Blogkonkurrencen, 2011
=====> Blogkonkurrence FM2008
=====> Blogkonkurrencen 2017
=====> Blogkonkurrencen 2018
=====> Blogkonkurrencen 2019
=====> Blogkonkurrencen 2020
=====> Blogkonkurrencen 2021
=====> Blogkonkurrencen 2022
=====> Blogkonkurrencen 2023
=====> Blogkonkurrencen 2024
===> FmF Mesterskabet
===> FmFreaks årsawards 2013
===> VM Last man standing
===> FmFreaks' årsawards 2014
Administrator forum
=> test
This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only.
« More Info »