home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
20 Nov 2024, 11:53 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
19 Nov 2024, 11:24 Lars Pedersen Omklædning... Ang. Spcs
14 Nov 2024, 20:58 andersnomanni Blogs SAF Challenge
03 Nov 2024, 19:31 Brodtgaard Challenges The real SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05 Bubbles Blogs #2 - Et sidste save - ...
17 Okt 2024, 23:31 Svartowiz Omklædning... Sommer opdatering
Antal Registrerede Brugere: 23453
  0 Brugere, 1088 Gæster Online.

Nyeste Bruger: Seraphinang
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Baren
| | |-+  Gennemsnits alder på fmfreaks brugeren
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 2 [3] Udprint
Forfatter Emne: Gennemsnits alder på fmfreaks brugeren  (Læst 7156 gange)
BelthazorDK
FmFreaks Crew
(Projekt)
*

Sv: Gennemsnits alder på fmfreaks brugeren
« Svar #30: 20 Jul 2014, 22:47 »

Hvis du nu læste hele indlægget igennem, ville du vide det ikke var Medina's blog jeg henviste til, at jeg personligt fandt den uinteressant er en ting, der blev da i det mindste lagt en hvis mængde updates i den, men min kritik var rettet mod Bünyamin's "tråd", som endte med at få 13 stemmer i sidste ende, for blot at linke nogle ligegyldige gif's, af blandet kvalitet.

Fred være med at Medina's blog får en 2. plads, og at folk ønsker den slags, men en blog som intet indhold har der relateres til FM, som vel trods alt er det blogs på en FM side skal omhandle, det begriber jeg ikke at man accepterer, og ikke slår ned overfor. Nuvel, jeg er selvfølgelig blot gnaven, men det er hvert fald et miljø jeg ville gide ligge arbejde i en blog til igen, så vælger jeg hellere en af de internationale hvis det skal være.

Hvad angår antallet af besøgende, så syntes jeg det er håbløst at tro grunden til at en side får færre besøgende ikke er fordi kvaliteten daler. Sidens design i sig selv er jo ikke ligefrem nytænkende, dertil kommer at man ser en chat der, hvis jeg skal være ærlig, aldrig har en fuld side af seriøsitet, men du kan stort set altid kigge der og finde noget mudderkastning. Så kan det godt være der er færre besøgende nu end der var da ruder konge var knægt, men det er jo ikke bare noget der er kommet fra en dag til en anden, at 90% af en sides aktive brugere vågner og og tænker "så, nu er det slut med den side!", det er jo stille faldet, og der kan en god del af grunden netop være at kvaliteten er dalet, jo vist der skal da være plads til tant og fjas, men det ændrer da ikke på, at der er mere børnehave over det hele, end der har været. Bare det at aktiviteten er dalet, betyder jo netop at det er sjældent det er rene FM relaterede emner der ligger på den lille liste øverst over senest aktive fora, og oftere er fjollede emner fra baren, børnehaven osv.

Grunden til at de fleste antager det er børn og teenagers der skaber al den uro, og opfører sig barnligt er, at de er vokset op med internettet og de har aldrig prøvet at ryge i et slagsmål fordi de var lidt for rappe i kæften, de er vandt til at sidde og kunne være flabet som det passer dem, bag deres skærm. At der så, beklageligvis også er flere og flere ældre som udnytter dette "skjold" er beklageligt, men desværre en realitet.

Nuvel, jeg skulle ikke hijacke denne tråd til at brokke mig, der er sikkert rigeligt gnavne folk der vil brokke sig over noget.

I've always been crazy and the trouble that it's put me through,
I've been busted for things that I did, and I didn't do,
I can't say I'm proud of all of the things that I've done,
But I can say I've never intentionally hurt anyone!

JG7
Gæst

« Svar #31: 20 Jul 2014, 23:01 »

Hvis du nu læste hele indlægget igennem, ville du vide det ikke var Medina's blog jeg henviste til, at jeg personligt fandt den uinteressant er en ting, der blev da i det mindste lagt en hvis mængde updates i den, men min kritik var rettet mod Bünyamin's "tråd", som endte med at få 13 stemmer i sidste ende, for blot at linke nogle ligegyldige gif's, af blandet kvalitet.

Du må meget gerne henvise mig til dit første indlæg, hvor du skriver at det var Bünyamins blog, du henviste til.

Jeg citerer lige:

"et glimrende eksempel på hvor barnligt det er blevet her, er at der under blog konkurrencen var blogs med kun billeder der sugede stemmer som en alkoholiker drikker bajere i en fri bar"

Blogs. Ikke blog. Blogs. Og så vidt jeg lige husker, så var der to blogs der kørte en billede-domineret blog: Medina og Bünyamin.

Fred være med at Medina's blog får en 2. plads, og at folk ønsker den slags, men en blog som intet indhold har der relateres til FM, som vel trods alt er det blogs på en FM side skal omhandle, det begriber jeg ikke at man accepterer, og ikke slår ned overfor. Nuvel, jeg er selvfølgelig blot gnaven, men det er hvert fald et miljø jeg ville gide ligge arbejde i en blog til igen, så vælger jeg hellere en af de internationale hvis det skal være.

Okay.

Hvad angår antallet af besøgende, så syntes jeg det er håbløst at tro grunden til at en side får færre besøgende ikke er fordi kvaliteten daler. Sidens design i sig selv er jo ikke ligefrem nytænkende, dertil kommer at man ser en chat der, hvis jeg skal være ærlig, aldrig har en fuld side af seriøsitet, men du kan stort set altid kigge der og finde noget mudderkastning.

Enig. Men hvis du nu læste mit indlæg (Smiley), så ville du også finde følgende sætning: "Bevares, folk kan da godt blive skræmt væk af trolls, det vil jeg da gerne erkende."

Så kan det godt være der er færre besøgende nu end der var da ruder konge var knægt, men det er jo ikke bare noget der er kommet fra en dag til en anden, at 90% af en sides aktive brugere vågner og og tænker "så, nu er det slut med den side!", det er jo stille faldet, og der kan en god del af grunden netop være at kvaliteten er dalet, jo vist der skal da være plads til tant og fjas, men det ændrer da ikke på, at der er mere børnehave over det hele, end der har været. Bare det at aktiviteten er dalet, betyder jo netop at det er sjældent det er rene FM relaterede emner der ligger på den lille liste øverst over senest aktive fora, og oftere er fjollede emner fra baren, børnehaven osv.

På et forum kommer og går folk. Sådan er det. Man vokser fra et forum lige pludselig. "Normalt" ville man jo blive "erstattet" af nye besøgende, der så bliver stambrugere, men når besøgene forsvinder (og det gjorde de næsten fra den ene dag til den anden), så er det jo klart, at det bliver mere stille:

(Det er hits pr. måned - se faldet)

Grunden til at de fleste antager det er børn og teenagers der skaber al den uro, og opfører sig barnligt er, at de er vokset op med internettet og de har aldrig prøvet at ryge i et slagsmål fordi de var lidt for rappe i kæften, de er vandt til at sidde og kunne være flabet som det passer dem, bag deres skærm. At der så, beklageligvis også er flere og flere ældre som udnytter dette "skjold" er beklageligt, men desværre en realitet.

Yeah, det er da én teori i al fald.

darkalf
Manager

« Svar #32: 20 Jul 2014, 23:11 »

Må indrømme jeg godt forstår darkalf's holdning, der er sku dage hvor jeg undre mig gevaldigt over jeg stadig går herind, for det FM saglige indhold jeg søger, bliver fint dækket andre steder, så nu er det kun for at holde et øje på diverse tråde hvor der kan smides en hjælpende hånd til folk der stadig søger hjælpen herinde.@Belthazor.

Og nogen skal jo være i Crew og give en hånd med for at prøve på at holde siden i live. Desuden som nævnt i et tidligere indlæg. Der burde uddeles en advarsel også siden ud af vagten til dem som kun er på siden for at skabe splid og ufred. Desværre lader det ikke til at være den store opbakning til det pt. Men som nævnt i samme indlæg. Kvalitet frem for kvantitet.

Cristiano Doni
Ynglingespiller

« Svar #33: 20 Jul 2014, 23:20 »

De gamle dage var bedre. Punktum.

Dengang var der også trolls og enkelte var også på et andet niveau end dem, som hygger sig på siden nu. Dengang var aktiviteten blot en helt anden, hvor deres indlæg oftest ikke var lang tid iblandt de seneste aktive emner, ligesom man også havde et større og mere aktivt crew i sidens forum. Altså kunne de indlæg, som blot er til for at provokere, nemt forsvinde, ligesom crewet dengang måske i højere grad var overvågen med de forskellige indlæg. Nu kan en tråd jo ligge iblandt de seneste aktive emner en hel dag, selvom der blot er skrevet 2-3 indlæg i den i løbet af det seneste døgn og uden at crewet umiddelbart har haft kig på den.

Hvad angår gennemsnitsalderen, så tror jeg næppe, at den forandret meget, hvis vi sammenligner med 3-4 år siden. Forskellen er blot at antallet af brugere, som rent faktisk kommer på siden af praktiske grunde i forhold til FM er faldet vildt meget, hvilket BB's indlæg med antal hits også antyder. Hermed fordrer siden måske i endnu højere grad til de diskussioner, som ikke omhandler FM og hvor personer oftest har nemmere ved at hidse sig op eller blive hidset op. Enkelte brugere ved så hvilke knapper der skal trykkes på for at lave lidt sjov med den pågældende bruger. Det har som sådan ikke noget med direkte trolls, som vi kendte før i tiden med TobiMikkelsen93 og hvem der ellers har været af legendariske brugere på siden.
Ibrugtagelsen af Steam fra SI's side har selvfølgelig været en stærkt medvirkende faktor til, at antallet af hits er faldet og derved antallet af nye brugere og i sidste ende faldende aktivitet. Førhen skulle man på sider som FmFreaks eller FMDanmark, hvis man ville have opdateret sit spil med en patch, facepacks, logoer eller lignende. Steam dræbte allerede fra år 1 med FM den største aktivitet i form af patches, mens det grafiske indspark på denne side har været ikke-eksisterende de seneste år, hvorfor aktive brugere ikke har incitament for at skulle oprette en bruger på denne side, fremfor de udenlandske, hvor der netop er grafisk materiale, ligesom det også kan hentes direkte via steam.

Personligt har jeg måske FM åbent hver anden måned, når der er en ledig stund. Dette fordrer ikke ligefrem til lange FM-diskussioner fra min side, hvilket kunne tyde på er generelt for den gamle generation af brugere, som har været med i mange år på siden, hvilket også understøttes af indlæg fra tidligere kollegaer i crewet i tråden. De nye unge brugere har jo så ikke taget over i samme grad, som vi gjorde i sin tid fra den helt gamle generationer, såsom tturbo1 og Bademesteren for at give et par eksempler. De har andre forums, såsom facebook, hvor de kan diskutere Football Manager, hvis de overhovedet har behovet for at diskutere det.

Risom
Manager

« Svar #34: 20 Jul 2014, 23:24 »

Meget spændende debat, der er kommet gang i. Til info kan det siges, at jeg selv er 16 år. Har vel været aktiv herinde over 3 år efterhånden. Min aktivet har dog faldet det seneste år, idet jeg totalt har misten lysten til at spille FM, men sådan er det jo.

Jeg er lidt ærgerlig over at høre, at det bare er de unges skyld, at aktiviteten på FmF er faldet så meget. Jeg synes altså ikke, at alder betyder det store i denne debat om trolls. Selvfølgelig er der altid nogen, som laver rav i den, men jeg ser bare ikke, at den kun er brugere med en ung alder. Efter min mening er vi også mange "seriøse" brugere på omkring de 16 år. Ikke misforstå mig, jeg prøver ikke at sætte os i et bedre lys, men jeg mener bare ikke, at det kun er unge brugere, der loller.

Jeg har altid prøvet på at være "seriøs", og jeg synes også, der er masser af andre brugere på min alder, der er på samme måde, så det er egentligt derfor, at der ærgrer mig, at vi bliver set lidt ned på. Dengang jeg spillede FM, nød jeg virkeligt at være aktiv på forum med andre brugere. Nu er jeg stort set kun på FmF, fordi jeg stadig elsker dette site. Jeg ville ønske, jeg kunne bidrage med meget mere (crew f.eks.), men svært når FM-lysten er fuldstændigt væk.

Inkarneret FM-, fodbold- og cykelfreak!

g00n
FmFreaks' Venner
*

« Svar #35: 20 Jul 2014, 23:25 »

Må indrømme jeg godt forstår darkalf's holdning

Jeg vil da også godt indrømme at jeg er enig med mig selv.

(Tunge)

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

« Svar #36: 20 Jul 2014, 23:35 »

Det er sgu lidt tosset at give skylden til de unge. Der var også trolls i de gode gamle dage, men der var der også bare mere aktivitet på forummet, så der var det nemmere og vigtigere for crewet at holde styr på dem. Nu er der ikke så megen aktivitet, så hvis man smider dem ud, bliver siden endnu mere død end den er i forvejen. Jeg tror dog ikke at det har noget med alderen at gøre. Der er trolls ja, men det er ikke fordi de er 12-14 år, som de var dengang.

Problemet med siden er nu bare at aktiviteten er faldende netop fordi at steam har overtaget markedet. Tidligere var der god aktivitet på siden, og det gik helt amok når der kom en patch ud, ligesom der var brug for forskellige downloads, og folk læste artikler og guides om spillet. Der er ikke samme behov mere, og det kommer ikke igen. Jeg er selv blevet 31 år, og har familie, og jeg har først lige taget hul på fm14 for et par uger siden. Men lysten og tiden til at diskutere det, er der ikke rigtig mere, og jeg tror at de unge som normalt er aktive, har rigeligt at spilde tid på rundt omkring på andre sider fremfor en side til football manager.

Citat af: g00n
Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

Wester
FmFreaks Crew
(Forummoderator)
*

« Svar #37: 20 Jul 2014, 23:57 »

Så må bedstefar her vel også deltage lidt i debatten, skulle lige finde mine læsebriller frem først..

Det var bedre i de gode gamle dage, hvis man udelukkede ser på produktionen af FM produkter såsom guides, artikler, grafik osv... Men ser man på FM relateret snak, så syntes jeg faktisk det er langt bedre nu. Jeg kan godt lide at man har droppet de overordnet "overfladiske" guides men rykket FM snak i forum. Hvor der bliver nørdet ned i detaljen med spillerroller osv...

FM delen lever ganske fint og til tider kommer der rigtig fine tråde og projekter frem. FMD har f. eks en Le Sygnok som leverer fantastiske FM ting, senest et CHL netpil som er klart det største og bedste projekt jeg har set på de danske sites.

Så er der den store fordel ved et forum, at man selv bestemmer hvor man vil trykke sig ind. Der er jo brugernavne og tråde som man ved man skal undgå og det kan man jo så bare gøre. FMF rummer mange forskellige typer og man kan bruge sitet som man lyster indenfor retningslinjerne. De yngre brugere går selvfølgelig op i andre ting end de ældre og det er vel fint? - Så er der bare de brugere der altid skal trolle og de har alle dage været der. Så kan man diskutere hvor mange chancer disse typer skal have men det er jo ikke verdens undergang, det er jo bare et FM forum..

Hvad angår blogkonkurrencen så er det ikke så underligt, at de blogs der laver noget nyt skiller sig ud og hapser stemmer. Blogs har jo ikke længere nyhedens interesse og derfor kan en blog kun bestående af billeder napper en masse stemmer, det er noget andet og fanger måske flere end de klassiske. Jeg er personligt mere til de blogs hvor brugeren gør sig umage og bruger tid på den andet end et SS men alt er jo smag og behag. - Det er ikke nogen hemmelighed at jeg bruger det meste af min tid i blogforum og syntes det er øv, at interessen for det er faldende men det er nok naturligt. Fortæl om dit save tilgangen som er mere simpel er det nye sort, specielt på FMD. Det fede ved den form er, at læseren bliver mere inddraget og der opstår gode debatter om transfers, taktikker osv. langt mere end i storytelling/blogs, hvor der ligesom er langt en historie frem. Den "nye" form er langt mere åben. Så igen er det måske bare os de "gamle" der skal følge med..

Roger over and out eller hvad de unge nu siger nu om dage..

Var der nogen der sagde nørd?

Årets bruger 2012, 2013, 2014
Årets blog 2014
Blogmester 2014, 2022

Vinokourov
Manager

« Svar #38: 21 Jul 2014, 00:07 »

Må indrømme, at min aktivitet herinde også er faldet pga. trolls.

Den stolte vinder af Tour-konkurrencen

Spardle
Landsholdsspiller

« Svar #39: 21 Jul 2014, 01:43 »

Interessant der har været så megen trafik herinde (god overskrift... I guess).

Men ligesom så mange skriver er der mange nye ting, ift. for 10 år siden. Ved ikke om der er færre unge i dag der spiller fm end for 10 år siden. Men selvom man spiller fm er det jo ikke alle der gør så meget udad det, at de føler de skal være med i et forum site, med alt det andet de også lige skal følge imens de sidder og nørder lidt. (hvor man vel før i tiden, har haft FMF/FMD ol. til at ligge i baggrunden, og måske tage op imens FM loader, har man jo nu FB, instagram og alt det andet gøgl)
Derudover er der jo også kommet flere spil på markedet end for 10 år siden, fx. er der et spil som LoL der tager utrolig mange folk, der er også mange der kræver lidt mere af et spil, end man bare skal se på 11 tosser der render rundt og sparker til en bold.
Man kræver måske bedre grafik, og mindre simulation, man kan fx. se PCM hvor man også kan spille andet end simulationsdelen, da de har en indendørsdel, hvor man bare styrer én mand igennem (de havde de ihf. 2011 versionen, den eneste jeg har ejet).
Man kan vel argumenterer at LoL måske ikke tager den typiske FM bruger, men der er jeg uenig, da de bogstaveligt tager stort set alle typer mennesker.

Der er nogen der er inde på at STEAM har taget en stor del af markedet, det ved jeg ikke om jeg skal tro på. Da jeg tænker at det mere er fra SIGames internationale fora de har taget fra, og ikke så meget danske fora. Om de andre danske fora som FMD, ser mere professionelt ud kan jeg ikke svarer på. Men FMD er ihf. bedre søgemaskinemaksimer et ift. google, da de allerede dukker op øverst på 2. side, mens FMF ligger i bunden af 3. side, under mousebreaker spil der omhandler football management. Søgeordet var:"Football Manager"
« Seneste Redigering: 21 Jul 2014, 01:45 af Spardle » Logged

Burnley, Aab,  FC Barcelona, Schalke 04,
Burnley will win the PrL trophy again, it's just a question about time.
Pretiumque Et Causa Laboris

Anfield Road
Manager

« Svar #40: 21 Jul 2014, 06:52 »

Spændende, og muligvis også en meget nødvendig debat der er kommet ud af tråden her, selvom overskriften jo nok er lidt misvisende Tunge

At en faldende gennemsnitsalder er propotionel med et lavere niveau synes jeg ikke er en fair tibg at konkludere. Er trolls en årsag? Måske. De fylder i hvert fald langt mere end tidligere, men det hænger måske mere sammen med at andre forsvinder end at de er mere aktive. Jeg synes Erzaels første indlæg rammer hovedet på sømmet. Virkelig spot on. Alt skal gå hurtigt. Især de fodboldrelaterede tråde synes jeg er et vidnesbyrd om hvilken vej tingene går. Mange af dem er faldet MÆRKBART i aktivitet. Og ikke blot er aktiviteten faldende, det er niveauet også(g00ns Twitter-copy-paste har dog været en fast del af Arsenal-tråden i noget tid nu). For år tilbage var det nærmest ren vane at analysere fodboldkampe i trådene. Det er det ikke længere.

Som jeg ser det, afhænger sidens udvikling meget af at følge med tiden. Her er det meget essentielt at lave en ny side med nye funktioner. Desværre virker det til at være et godt stykke væk efterhånden. Siden i sin opsætning er forældet, og er helt sikkert en hæmsko for sidens udvikling. En ny side løser ikke alle problemer, men det er en del af det. Det er ærgerlige, men klare fakta. Desværre er det jo en slags ond spiral, for er det overhovedet det værd at samle penge til en ny side, hvis niveauet og aktiviteten er så lav som det er nu?
« Seneste Redigering: 21 Jul 2014, 07:00 af Anfield Road » Logged

"Tag dog den forbandede bandage af...og hvad mener du egentlig med dit knæ!? Det er Liverpools knæ!" - Bill Shankly

Anfield Road
Manager

« Svar #41: 21 Jul 2014, 07:02 »

Sandheden er nok også bare den, i forlængelse af ovenstående indlæg om at alting skal gå hurtigt, at der er færre unge der spiller FM. Det er simpelthen for nørdet og tager for lang tid.

"Tag dog den forbandede bandage af...og hvad mener du egentlig med dit knæ!? Det er Liverpools knæ!" - Bill Shankly

bromberg
Førsteholdsspiller

« Svar #42: 21 Jul 2014, 08:30 »

Jeg vil gerne lige sige, at jeg ikke har til hensigt at bebrejde "de unge". Jeg er klar over det nok mest er sådan det fremgår fra min side af.
Når det er sagt, så er jeg dog stadig af den overbevisning at, det at trolle tror jeg forekommer ret sjældent fra +30. For mig er trolling, sgu et fænomen der er opstået EFTER, det der for mig var de gode faglige FM-sider.

Så jeg mener ikke det er de unge der er skyld i al den ligegyldighed der hersker her (for mig).

Mange af jer unge kræfter der har svaret herinde, har bestemt ingen grund til at føle sig truffet. Jeg syntes i kommer med gode saglige argumenter.

Så jeg ønsker ikke at hænge specifikke personer ud, jeg savner bare en tid, hvor der var lidt mere fm debat og her ikke herskede den der fritidsklub mentalitet:).

Det er da helt sikkert nok rigtig nok at nogen debat er forsvundet, siden steam gjorde sit indtog.
Ligeledes vil jeg også gerne sige at jeg selv er glade for de blog´s FMF producerer og er det jeg kommer her for, da jeg inspireres af dem.

Westers mening om klub guide´s er jeg enig i og noget jeg sætter pris på også. De guide´s man efterhånden falder over, er nogle gode dybdegående guide´s, mens klubtrådende efterhånden er miniguides og oplevelser med medbrugeres erfaringer. Det syntes jeg også er spændene og inspirerende. En god måde det lidt af sig selv er blevet delt.

Men jeg køber stadig ikke den med at det er tiden osv. Igen er mit personlige modargument FMscout og FM Base eller mypassion4footballm anager. Her er der i grove træk kun fm relateret debat. Det stinker siderne også af og der er virkelig meget godt, for sådan en mavesur gammel bruger som jeg selv..

Fedt med den gode debat og alle de meninger der ellers flyver rundt nu:)

plutonium
Manager

« Svar #43: 21 Jul 2014, 09:35 »

Football Manager ligger altid i toppen af salgslisterne rundt omkring, så jeg tror nu ikke det er fordi de nye, unge gamere ikke gider Football Manager. Jeg tror faktisk stadig at det er et spil der når ud til en meget, meget bred skare af brugere. Men når platformen er på steam, så har de ikke grund til at søge ind på et forum som dette.

Og jeg tror desværre Erzael har meget ret i, at tiderne er skiftet. Et tungt gammelt forum som dette er bare ikke attraktivt for en bruger, der er vant til at bruge fx facebook. Jeg tænker også at siden ikke er super intuitiv. Søgefunktionen har aldrig været sådan rigtig god for nye brugere at lære, for det giver ikke sig selv at man skal trykke på forstørrelsesglasse t for at få den detaljerede søgning frem. At man skal finde ind på forum via en fane i toppen, der er gemt væk OVER banneret gør også at den er nem at overse, og de senest aktive emner (både den korte og lange version) indeholder jo ikke nødvendigvis det en ny ung bruger leder efter.

Så skal de tage sig mod til at gå ind i chatten og spørge, og her oplever man jo så virvaret af hårde ord, som bliver slynget rundt mellem de samme brugere dag ud og dag ind. Jeg ved godt at mange af dem kender hinanden og er venner, men for en, der ser siden første gang, virker det lidt skræmmende at skulle til at skrive blandt alle de højrøstede typer.

Så udover at siden virker tung og gammeldags, så er den ikke super attraktiv for nye mennesker. Og så har andre jo været inde på at der er virkelig dårlig tilpasning til søgemaskinerne. Det hjælper heller ikke.

Men altså, jeg tror hverken sidens aktivitetsfald på nogen måde kan tilskrives trolls eller at børn og unge ikke længere køber FM. Jeg tror fodboldklubberne rundt omkring bugner af FM-spillere. Og igen vil jeg sige - trolling er pisseirriterende, men det gør ikke direkte at folk bliver skræmt væk. Måske bliver de trætte af det i længden, men det er en billigt købt forklaring synes jeg.

100 Film du skal se før du dør - kig ind og giv dit bidrag til FmFreaks' top100 filmliste Peace

Sider: 1 2 [3] Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010