home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23287
  0 Brugere, 283 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: queenofmumbai
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Fodbold
| | |-+  Kategori: VM 2014
| | | |-+  VM 2014 - Generel snak
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 2 3 [4] 5 6 7 Udprint
Forfatter Emne: VM 2014 - Generel snak  (Læst 44585 gange)
Risom
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: VM 2014 - Generel snak
« Svar #45: 26 Jun 2014, 17:17 »

Han må godt skifte klub.

Er det bekræftet?
Logged

Inkarneret FM-, fodbold- og cykelfreak!

Est-1892
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: VM 2014 - Generel snak
« Svar #46: 26 Jun 2014, 17:24 »

Ikke fordi jeg er liverpool fan. Men jeg synes personligt at det her er total langt ude, 4 måneder fra landsholdet ja det er iorden men at han ikke må spille på klubplan synes jeg bestemt ikke er iorden overhovedet..

Når det så er sagt så synes jeg ikke Suarez bid er være en en ben brækker tackling som koster en spiller sin karriere, men ja folk har jo forskellige meninger...

Hold kæft det er noget lort det her :-)
Logged

#Respect

The Captain says goodbye!

Batigol
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: VM 2014 - Generel snak
« Svar #47: 26 Jun 2014, 17:26 »

Er det bekræftet?

Michael Qureshi skriver i hvert fald at han har været i kontakt med en FIFA repræsentant. Men det er selvfølgelig også Michael Qureshi. Han er notorisk kendt for ikke at have styr på noget som helst. Eller det er i hvert fad sådan jeg har det med ham. Men Eurosport skriver det samme.
Logged

Åh Anders Kuuure, du er mit livs kærlighed.
Åh Anders Kuuure, du gør min kæreste gravid.

Dioh Williams = Samme niveau som George Weah.

Lars Pleidrup fan klub for livet.

Svartovich
Gæst
 
Sv: VM 2014 - Generel snak
« Svar #48: 26 Jun 2014, 17:32 »

Jeg forstår godt, at det her virkelig må gøre ondt på Liverpool fans, men det er nødvendigt, at give ham en straf der kan mærkes. Hvis han fik lov at spille videre for Liverpool med det samme igen, tror jeg ikke han ville lære noget som helst. Men det er naturligvis synd for klubben, at de skal miste deres klart største stjerne i 4 måneder, fordi han ikke kan opfører sig ordentligt.

Der er altså noget galt oppe i hovedet på den mand. Jeg synes næsten det er synd for ham, for man må virkelig være forskruet oppe i sit hoved, når man bider i andre - og så endda 3 gange. Det er jo bizart.
Logged

KentBrylle
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: VM 2014 - Generel snak
« Svar #49: 26 Jun 2014, 17:36 »

Han må godt skifte klub.
Er det bekræftet? Det går vel ind under fodbold-relateret aktivitet Smiley

På den anden side er der vel ingen klubber, der nu vil røre ham.
Logged

No solo soy perfecto, también soy Madridista.

Batigol
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: VM 2014 - Generel snak
« Svar #50: 26 Jun 2014, 17:39 »

Er det bekræftet? Det går vel ind under fodbold-relateret aktivitet Smiley

På den anden side er der vel ingen klubber, der nu vil røre ham.

Michael Qureshi skriver i hvert fald at han har været i kontakt med en FIFA repræsentant. Men det er selvfølgelig også Michael Qureshi. Han er notorisk kendt for ikke at have styr på noget som helst. Eller det er i hvert fad sådan jeg har det med ham. Men Eurosport skriver det samme.

Desuden melder Guillem Balague om at Barcelona og Real Madrid stadig udviste interesse tidligere på dagen, selvom de var klar over at han med al sandsynlighed ville blive hårdt sanktioneret senere på dagen. Jeg krydser alt hvad krydses kan for at Zubizarreta vågner op og holder sig langt væk.
Logged

Åh Anders Kuuure, du er mit livs kærlighed.
Åh Anders Kuuure, du gør min kæreste gravid.

Dioh Williams = Samme niveau som George Weah.

Lars Pleidrup fan klub for livet.

KentBrylle
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: VM 2014 - Generel snak
« Svar #51: 26 Jun 2014, 17:48 »

Desuden melder Guillem Balague om at Barcelona og Real Madrid stadig udviste interesse tidligere på dagen, selvom de var klar over at han med al sandsynlighed ville blive hårdt sanktioneret senere på dagen. Jeg krydser alt hvad krydses kan for at Zubizarreta vågner op og holder sig langt væk.
Lyder som om, at det ikke er helt bekræftet, for jeg synes at høre Schmeichel snakke om forbud mod transfer. Det kommer der nok snart klarhed over.

Rygterne om Real er stille og roligt forsvundet de sidste par dage, så det synes meget usandsynligt. Jeg kan heller ikke tro, at der er interesse fra nogen af klubberne, da ingen af dem har det med at købe folk med plettede ryg.

Og jeg håber skam heller ikke, at Perez pludselig ser muligheden for en god handel..

Logged

No solo soy perfecto, también soy Madridista.

Batigol
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: VM 2014 - Generel snak
« Svar #52: 26 Jun 2014, 17:53 »

Jeg har en rigtig fin tommelfingerregel om Peter Schmeichel. Det går ud på at hver gang Peter Schmeichel har sagt noget som helst, så skal man bare skynde sig at glemme alt hvad han lige har sagt, for sandsynligheden for at det er en værre omgang vrøvl er overvejende stor.
Logged

Åh Anders Kuuure, du er mit livs kærlighed.
Åh Anders Kuuure, du gør min kæreste gravid.

Dioh Williams = Samme niveau som George Weah.

Lars Pleidrup fan klub for livet.

KentBrylle
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: VM 2014 - Generel snak
« Svar #53: 26 Jun 2014, 17:56 »

Jeg har en rigtig fin tommelfingerregel om Peter Schmeichel. Det går ud på at hver gang Peter Schmeichel har sagt noget som helst, så skal man bare skynde sig at glemme alt hvad han lige har sagt, for sandsynligheden for at det er en værre omgang vrøvl er overvejende stor.
Det har du egentlig ret i. Smiley

Uruguays fodboldforbund har besluttet at appellere dommen. Ikke overraskende efter deres kvalmende opbakning de sidste par dage.
Logged

No solo soy perfecto, también soy Madridista.

Est-1892
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: VM 2014 - Generel snak
« Svar #54: 26 Jun 2014, 17:58 »

Mon ikke Rickie er ganske godt tilfreds med at suarez er ude i 4 måneder.

Amen er total i chok..
Logged

#Respect

The Captain says goodbye!

Zone 43
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: VM 2014 - Generel snak
« Svar #55: 26 Jun 2014, 18:30 »

Når det så er sagt så synes jeg ikke Suarez bid er være en en ben brækker tackling som koster en spiller sin karriere, men ja folk har jo forskellige meninger...

Ikke at jeg er uenig, men jeg synes ikke at de to situationer kan sammenlignes.

Idet at det nu er 3. gang Suarez gør den slags, synes jeg også, at det er retfærdigt at straffen denne gang er hårdere end de to forrige gange. Men mon ikke at AUF og/eller Liverpool får ændret straffen en smule.
Logged

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.


Est-1892
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: VM 2014 - Generel snak
« Svar #56: 26 Jun 2014, 18:39 »

Jamen er enig.

Man kan da have lov at håbe.
Logged

#Respect

The Captain says goodbye!

Guldbrand
Blogmester
********

Offline Offline

 
Sv: VM 2014 - Generel snak
« Svar #57: 26 Jun 2014, 18:48 »

Jeg har intet andet end hovedrysten over for den dom..  Huh 4mdr. med total udelukkelse for fodbold - Han må end ikke træne med holdet... Og så for et harmløs bid, som ingen skade gør..

Hvad med alle de hovedløse, karrieretruende tacklinger som ofte er set, og som ingen straf har givet..?
Hvad med alle de små svinestreger der sker under kampene?

Jeg husker engang, den kære skøre hollænder der både var i Brøndby og Randers, som på et tidspunkt tog hårdt fat i siden på HHA, mens der skulle sparkes hjørnespark - Hvad er forskellen på de 2 situationer? Begge handlinger er dumme, uintelligente, og en form for svinestreg - men begge er også harmløse..

Hvad med alle de små spark over benene, eller når en spiller træder en anden spiller over fødderne..? 


Den eneste årsag til at man straffer Suarez, er fordi det er en unormal adfærd. Ellers er der sku intet der forsvar sådan en straf, i forhold til hvad der ellers sker i løbet af kamp.
Logged

Est-1892
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: VM 2014 - Generel snak
« Svar #58: 26 Jun 2014, 18:51 »

Guldbrand...

Er fuldstændig ENIG ! Smiley
Logged

#Respect

The Captain says goodbye!

Zone 43
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: VM 2014 - Generel snak
« Svar #59: 27 Jun 2014, 13:21 »

Jeg har intet andet end hovedrysten over for den dom..  Huh 4mdr. med total udelukkelse for fodbold - Han må end ikke træne med holdet... Og så for et harmløs bid, som ingen skade gør..

Hvad med alle de hovedløse, karrieretruende tacklinger som ofte er set, og som ingen straf har givet..?
Hvad med alle de små svinestreger der sker under kampene?

Den eneste årsag til at man straffer Suarez, er fordi det er en unormal adfærd. Ellers er der sku intet der forsvar sådan en straf, i forhold til hvad der ellers sker i løbet af kamp.

Som nævnt før bør tacklinger og idiotisk handling skilles hver for sig, der er ingen grund til at sammenligne æbler og pærer. Jeg vil hellere sammenligne Suarez' handling med andre lignende idiotiske handlinger som Pepe's (halvfesne) skalle mod Müller, som burde have kastet en større karantæne af sig end den ene dag, da det jo ikke er første gang han dummer sig. Man kan også tage Chr. Poulsen's mavepuster på Rosenberg i 3-3 landskampen mod Sverige, der gav tre dage, som et andet eksempel. Sådan en opførsel skal koste dyrt, navnlig ved gentagende gange, som det er med Suarez og hans bidderi.

Ja, selvfølgelig skal Suarez have lov til at træne med på både klub- og landshold, men ellers er karantænen fin nok.
Logged

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.


Sider: 1 2 3 [4] 5 6 7 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010