home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23287
  0 Brugere, 301 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: queenofmumbai
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Baren
| | |-+  Kategori: Cykling
| | | |-+  Criterium du Dauphine 2014
0 Brugere og 2 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 2 3 [4] 5 6 Udprint
Forfatter Emne: Criterium du Dauphine 2014  (Læst 33194 gange)
ulle94
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Criterium du Dauphine 2014
« Svar #45: 14 Jun 2014, 16:47 »

Uovervindelige Froome tabte trøjen på dagens etape til Alberto Contador.

Nej, nej, nej hvor godt!! Ked af, at jeg ikke fik set etapen Skuffet
Logged

JG7
Gæst
 
Sv: Criterium du Dauphine 2014
« Svar #46: 14 Jun 2014, 16:49 »

Eurosport viste den desværre ikke (i Danmark) pga. Le Mans, så fandt lige et stream her til afgørelsen. Froome sad bag Porte, da Contador angreb, og lod ham optage forfølgelsen. Da Porte ikke kunne mere, rykkede Froome, men han formåede ikke at lukke hullet til Contador - tværtimod øgede spanieren en lille smule.

Froome styrtede i går, men det lignede umiddelbart "bare" at han var helt færdig. Men Contador fører med otte sekunder, så det ligner en fantastisk finale vi får i morgen.

EDIT: Jeg læste forresten, at Froome forleden udtalte, at Contador nok var svag, fordi han havde behov for at angribe på en nedkørsel og ikke på stigningerne. Tja.
Logged

SC30
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Criterium du Dauphine 2014
« Svar #47: 14 Jun 2014, 17:31 »

Jeg så også sidste stigning. Sky som sådan er rigtigt stærke som hold, men Froome havde vel bare en lille offday. Virkeligt stærk af Contador at køre væk og øge, noget som jeg ikke føler, han har kunnet de sidste år. Det tegner bestemt til en fantastisk duel i år. Ellers er jeg virkeligt imponeret af Talansky, som sagtens kan køre top-5 i Touren. Er ellers glad for at se Nieve køre stærkt, han er nu en dejlig rytter. Og Bardet også, en blid udgave af Chris Anker med omtrent 34 gange så meget talent.

Tror ikke der sker det store imorgen, etapen ser ikke så hård ud, men Froome vil sikkert prøve alligevel. Synes andet vil være ret underligt, især når Contador har et virkeligt dårligt hold med til Dauphine.
Logged

Trohde
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline

 
Sv: Criterium du Dauphine 2014
« Svar #48: 14 Jun 2014, 18:40 »

Tror nu nok Froome var lidt mærket efter sit styrt, men stærkt kørt af Contador. Tegner til en super spændende Tour i år Smiley
Logged

Brøndby siden... den gang der...
Liverpool siden... ja det var nok også der omkring

JG7
Gæst
 
Sv: Criterium du Dauphine 2014
« Svar #49: 14 Jun 2014, 18:42 »

Det er svært at vurdere - Froome selv siger, at han ikke rigtigt er (men man afslører det jo sjældent). Da han krydsede stregen lignede han dog uden tvivl mest af alt en rytter, der var helt og aldeles færdig mere end noget andet.
Logged

Naustratze
Gæst
 
Sv: Criterium du Dauphine 2014
« Svar #50: 14 Jun 2014, 22:34 »

Tror ikke at styrtet havde effekt på det, tror simpelthen bare at Froome mangler lidt i træningen for nå topniveauet. Fantastisk kørt af Contador der må have set svaghedstegn hos Froome og Porte. Porte synes jeg egentlig har set "svag" ud hele Dauphine igennem, men det er første gang i rigtig lang tid at Froome falder igennem. Kunne være lækkert hvis Contador holdte føringen i morgen, og jeg tror på at han kan gøre det. Jeg tror dog stadig at Froome vinder Touren i suveræn stil.
Utroligt at de ikke vælger at sende etapen på nogen af kanalerne, er der virkelig så lavt et seertal til et sådant løb?
Logged

bromberg
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline

 
Sv: Criterium du Dauphine 2014
« Svar #51: 14 Jun 2014, 23:26 »

Vil bare lige gøre opmærksom på at eurosport sender sidste etape live kl 15.30
Logged

SC30
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Criterium du Dauphine 2014
« Svar #52: 14 Jun 2014, 23:49 »

Det er svært at vurdere - Froome selv siger, at han ikke rigtigt er (men man afslører det jo sjældent). Da han krydsede stregen lignede han dog uden tvivl mest af alt en rytter, der var helt og aldeles færdig mere end noget andet.

Fuldstændig enig, lignede ikke noget, som har gjort ham specielt meget. Søvn er dog en vigtig faktor og som det så ofte er med sådan nogle styrt, kan man godt have svært ved at sove. Men i det store billede mener jeg dog stadig, at Contador simpelthen bare var bedre på dagen (Froome var fuldstændig færdig).
Logged

Spardle
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Criterium du Dauphine 2014
« Svar #53: 15 Jun 2014, 02:02 »

Utroligt at de ikke vælger at sende etapen på nogen af kanalerne, er der virkelig så lavt et seertal til et sådant løb?

Naustratze sådan som jeg ser det, så sker der jo utroligt meget netop imorgen. VM fodbold (jo ved det er senere), og ellers Le Mans. Derudover så er cykling som TV sport ved at vende mere og mere ind i DK, hvor det før hen stort set bare har været Tour de France de 100% danske kanaler har villet sende, ser vi også de 2 andre grand tours, og et par af klassikerne er ved at komme på tale. Så med tiden tror jeg vi kan forvente flere cykelløb i flimerkassen, også løb som Criterium du Dauphine da det må ses som den sidste store forberedelse til touren.
Logged

Burnley, Aab,  FC Barcelona, Schalke 04,
Burnley will win the PrL trophy again, it's just a question about time.
Pretiumque Et Causa Laboris

JG7
Gæst
 
Sv: Criterium du Dauphine 2014
« Svar #54: 15 Jun 2014, 14:58 »

Der er ikke TV endnu, men det kommer der snart. Og der sker ting og sager. Der er et kæmpe udbrud ude foran med flere stærke folk, herunder Talansky (og tre Sky-ryttere i form af David Lopez, Mikel Nieve og Richie Porte). Froome og Contador er et stykke efter, og Contador er helt alene.

Hvem var det nu der påstod, at hjælperyttere ikke kunne gøre nogen forskel?
Logged

SC30
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Criterium du Dauphine 2014
« Svar #55: 15 Jun 2014, 15:17 »

Der er ikke TV endnu, men det kommer der snart. Og der sker ting og sager. Der er et kæmpe udbrud ude foran med flere stærke folk, herunder Talansky (og tre Sky-ryttere i form af David Lopez, Mikel Nieve og Richie Porte). Froome og Contador er et stykke efter, og Contador er helt alene.

Hvem var det nu der påstod, at hjælperyttere ikke kunne gøre nogen forskel?

Den her etape går helt ned. Det vilde er, at de stigninger, som de har passeret, egentligt ikke er specielt svære. Saxo Tinkoff har bare sendt et helt ufattelig dårlig hold. Minder mig lidt om Evans' Lotto hold så snart, at vejen steg mere end 4%.

Jeg tror dit sidste spørgsmål er retorisk og er ret sikker på, at du ved, hvem har sagt det  Grin
Logged

SC30
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Criterium du Dauphine 2014
« Svar #56: 15 Jun 2014, 15:58 »

Jamen, det her et jo et fantastisk cykelløb. 8 imod 1 og Contador fucker Sky alligevel. Verdensklasse!
Logged

HulkOmaniA
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Criterium du Dauphine 2014
« Svar #57: 15 Jun 2014, 16:01 »

Jamen, det her et jo et fantastisk cykelløb. 8 imod 1 og Contador fucker Sky alligevel. Verdensklasse!

Det ligner satme han er i sit livs form Contador, men vi må se om han kan holde den nu når de bliver 4 sky ryttere samlet bag ham Smiley
Logged

Brøndby og Manchester United siden 1994/1995

Fc Barcelona siden Ronaldinho tryllede rundt

JG7
Gæst
 
Sv: Criterium du Dauphine 2014
« Svar #58: 15 Jun 2014, 16:01 »

Så mange spørgsmål. Så mange svar. Så meget spænding til Tour de France.
Logged

HulkOmaniA
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Criterium du Dauphine 2014
« Svar #59: 15 Jun 2014, 16:04 »

tror det bliver et helt vildt Tour de France vi får at se i år Smiley det er helt vildt så mange ryttere der markere sig, og især talansky! (staves)
Logged

Brøndby og Manchester United siden 1994/1995

Fc Barcelona siden Ronaldinho tryllede rundt

Sider: 1 2 3 [4] 5 6 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010