home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23287
  0 Brugere, 427 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: queenofmumbai
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Baren
| | |-+  Kategori: Cykling
| | | |-+  Criterium du Dauphine 2014
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 [2] 3 4 ... 6 Udprint
Forfatter Emne: Criterium du Dauphine 2014  (Læst 33184 gange)
MBJ
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Criterium du Dauphine 2014
« Svar #15: 09 Jun 2014, 17:02 »

Højst interessant cykelløb i dag. Froome er måske en tand stærkere end Contador i dag, men det er kun minimalt. De er i hvert begge, hvor skal være på nuværende tidspunkt. Jeg har dog en formodning om, at hvis procenterne havde været skrappere, havde Contador måske haft en større chance. Den her "middel" stigning passede englænderen fremragende.

Jeg blev også glad for at se angrebslysten og formen hos Kelderman, Van Den Broeck og Talansky. Det bliver spændende, hvis de kan blive endnu bedre frem mod Touren, samtidig med at også Nibali kommer i form.
Logged

vijofrech
Odds-hjælper
*

Offline Offline


 
Sv: Criterium du Dauphine 2014
« Svar #16: 09 Jun 2014, 18:23 »

Højst interessant cykelløb i dag. Froome er måske en tand stærkere end Contador i dag, men det er kun minimalt. De er i hvert begge, hvor skal være på nuværende tidspunkt. Jeg har dog en formodning om, at hvis procenterne havde været skrappere, havde Contador måske haft en større chance. Den her "middel" stigning passede englænderen fremragende.

Jeg blev også glad for at se angrebslysten og formen hos Kelderman, Van Den Broeck og Talansky. Det bliver spændende, hvis de kan blive endnu bedre frem mod Touren, samtidig med at også Nibali kommer i form.
JA lad os se de kommende dage om Contador kan køre fra Froome Smiley På 7. etape tror jeg godt at Contador kunne stikke fra Froome hvis han har en god dag, Jeg håber det Grin
Logged

Robinho4ever
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Criterium du Dauphine 2014
« Svar #17: 09 Jun 2014, 19:16 »

Jeg fik ikke set kampen på det sidste bjerg, men har netop fået set afslutningen. Jeg skal da lige komme i tanke om, at Froome har nogle vanvittige depoter af energi, som han heller ikke er ked af at brug løs af; angriber, lukker huller, angriber, lukker huller og spurter.... alt sammen indenfor etapens sidste fem kilometer. Episk!

MEN han fik aldrig vristet Contador af sit hjul, hvilket glæder mig. Contador så faktisk godt kørende ud på store dele af bjerget - han har aldrig været en decideret haj til at spurte, så fred være med etapesejren glippede. Det undrede mig derfor også, at han ikke angreb, men det kan der være EN grund til, som naturligvis kan gradbøjes:

1. Disponering af sine kræfter. Der venter stadig et par svære bjergafslutninger og rusten skal lige ud af benene efter en lang løbspause.

Konklusion os far: Det bliver en vanvittig Tour-duel mellem Froome og Contador, forudsat sidstnævnte kan holde niveau - Froome kan, og han bliver formentlig også bedre.

Derudover lækkert at se, ar flere rytter legede med i dag. Navnligt Talansky, Kelderman VDB...
Logged

No sólo soy perfecto, soy Madridista también.

Messi1987
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Criterium du Dauphine 2014
« Svar #18: 09 Jun 2014, 20:54 »

Contador har fundet sin overmand Smiley
Logged

ContadorFreak
Lilleputspiller
*

Offline Offline


 
Sv: Criterium du Dauphine 2014
« Svar #19: 09 Jun 2014, 21:56 »

Contador har fundet sin overmand Smiley
Hvem?
Logged

Batigol
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Criterium du Dauphine 2014
« Svar #20: 09 Jun 2014, 22:40 »

Ham den top-dopede kenyaner-brite der af og til kører direkte ind i officials på sin TT-cykel.
Logged

Åh Anders Kuuure, du er mit livs kærlighed.
Åh Anders Kuuure, du gør min kæreste gravid.

Dioh Williams = Samme niveau som George Weah.

Lars Pleidrup fan klub for livet.

JG7
Gæst
 
Sv: Criterium du Dauphine 2014
« Svar #21: 09 Jun 2014, 22:41 »

Hvis vi nu liiiiiiiige højner niveauet lidt, så kan man nævne lidt om dagens etape:
- Contador havde saddelproblemer på bjerget

Han kunne ikke sidde ordentligt, det må have kostet lidt kræfter. Men så er det godt, at Froome lige matcher den:
- Froome har astma

Ja sgu. Froome har astma. Det har Contador også (men det har man altid vidst). Det spøjse - i min optik - er at Froome har astma, men at de slet ikke har nævnt det i den bog, der lige er blevet udgivet, hvor de fortæller lidt om hans svære vej til toppen. Jeg tænker, at astmaproblemer vel er ok lige at nævne her, eller hvad?
Logged

Messi1987
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Criterium du Dauphine 2014
« Svar #22: 09 Jun 2014, 22:50 »

Well, man skal huske på, at det her langt hen ad vejen er Skys A-hold. Det er absolut ikke Tinkoff-Saxos bedste hold. Jeg tror stadig, at Froome vinder løbet, men Contador vil gøre en hel del for at udspille Sky og Froome, og hvis de ikke lige finder formen (særligt Porte) så kan det bestemt lade sig gøre.

Måske er den største chance dog, at Froomes cykelcomputer går ned. Jeg tror, han vil gå i panik, hvis det sker.
Hjælperne kan ikke gøre noget når Froome rykker. Det er mand mod mand, hvor Froome er verdens bedste Smiley
Logged

SC30
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Criterium du Dauphine 2014
« Svar #23: 09 Jun 2014, 23:23 »

Undskyld, men hvorfor er det, at crewet her på siden er en flok pussies? Messi har efterhånden trollet rundt i lang tid efterhånden og der bliver vitterligt intet gjort det, intet tegn på advarsler og/eller ændret opførsel. Den sidste måned er det blevet helt skidt og det medfører i længden, at folk ikke gider at bidrage positivt med debatskabende indlæg, da Messi quoter dig med en helvedsprovokerende oneliner, som vitterligt giver mig lyst til at sparke ham i kronjuvelerne.

Please, gør nu noget ved det her. Jeg ved godt, at han ikke laver noget lort, som man kan sige, er direkte banworthy, men hans trolling er bare så konstant og provokerende, at det UDEN hesitation burde være nok til at give advarsler/2 ugers-ban eller whatever man gør i crewet, når folks opførsel er ligeså hjernedød provokerende som Messis.
Logged

JG7
Gæst
 
Sv: Criterium du Dauphine 2014
« Svar #24: 09 Jun 2014, 23:25 »

Jeg ville sætte ufattelig stor pris på at han blev banned i tre uger under Tour de France.
Logged

Scholesy
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Criterium du Dauphine 2014
« Svar #25: 09 Jun 2014, 23:45 »

Jeg ville sætte ufattelig stor pris på at han blev banned i tre uger under Tour de France.

Lad os alle bede.

Vanvittig fed afslutning på etapen i dag, og det er jo direkte sygt, som Froome kan høvle op af et bjerg. Utrolig fedt at se, at Contador kunne hænge på ham. Var lige ved at få lidt spasme af glæde da det så ud som om, at Contador ville rykke forbi ham i spurten (da han trak lidt ud), men det rækkede kræfterne desværre ikke til.

Jeg håber virkelig, at Contador kan slå Froome i Touren, men jeg tror sku desværre det bliver meget, meget svært. Men en Contador tilbage i sin pre zero,zerozerozerozerozerocinco form lover meget spændende.
Logged

Spezialized
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Criterium du Dauphine 2014
« Svar #26: 10 Jun 2014, 11:16 »

Undskyld, men hvorfor er det, at crewet her på siden er en flok pussies? Messi har efterhånden trollet rundt i lang tid efterhånden og der bliver vitterligt intet gjort det, intet tegn på advarsler og/eller ændret opførsel. Den sidste måned er det blevet helt skidt og det medfører i længden, at folk ikke gider at bidrage positivt med debatskabende indlæg, da Messi quoter dig med en helvedsprovokerende oneliner, som vitterligt giver mig lyst til at sparke ham i kronjuvelerne.

Please, gør nu noget ved det her. Jeg ved godt, at han ikke laver noget lort, som man kan sige, er direkte banworthy, men hans trolling er bare så konstant og provokerende, at det UDEN hesitation burde være nok til at give advarsler/2 ugers-ban eller whatever man gør i crewet, når folks opførsel er ligeså hjernedød provokerende som Messis.

100 % enig. Crewet siger dog at vi skal rapportere det, men det har jeg efterhånden gjort en 4-5 gange (og ved andre også har gjort det) uden effekt.

Crewet må være komplet ligeglsde med "Cykling"-forum. Jeg prøver så vidt muligt at ignorere ham, men min lyst til at bidrage til debatten bliver som regel ret ødelagt, når man læser flere gode indlæg som derefter bliver hjernedødt saboteret af en lallende troll, som åbenbart har frit spil.

Så kære crew; hvad er grunden til at tåben ikke for længst er sendt på sommerferie?
Logged


KyleBrotzman
Gæst
 
Sv: Criterium du Dauphine 2014
« Svar #27: 10 Jun 2014, 11:39 »

Send en pb til Crewet/-KNM-. Tvivler på, at du får svar på forummet.
Logged

Naustratze
Gæst
 
Sv: Criterium du Dauphine 2014
« Svar #28: 10 Jun 2014, 13:13 »

Måske er den største chance dog, at Froomes cykelcomputer går ned. Jeg tror, han vil gå i panik, hvis det sker.
Udover styrt, er det nok det vi skal satse på. Froome vinder Dauphine og han vinder TDF. Er rigtig glad for at VDB igen viser alle dem der undervurderer ham konstant, at han er en af de absolut bedste etapeløbsryttere i Verden! Han kunne godt gå hen og nuppe 4. pladsen i TDF igen igen, men det er et utroligt stærkt felt.
« Seneste Redigering: 10 Jun 2014, 13:16 af Naustratze » Logged

SC30
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Criterium du Dauphine 2014
« Svar #29: 10 Jun 2014, 23:48 »

Send en pb til Crewet/-KNM-. Tvivler på, at du får svar på forummet.

Jeg har skrevet til crewet et par gange efterhånden, men honestly, de giver ikke rigtigt en fuck for de her tråde alligevel, så det er ligegyldigt.
Logged

Sider: 1 [2] 3 4 ... 6 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010