home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23287
  0 Brugere, 271 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: queenofmumbai
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Baren
| | |-+  Kategori: Cykling
| | | |-+  Criterium du Dauphine 2014
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 2 [3] 4 5 6 Udprint
Forfatter Emne: Criterium du Dauphine 2014  (Læst 33205 gange)
anders100
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Criterium du Dauphine 2014
« Svar #30: 11 Jun 2014, 07:46 »

Hvad gør Messi forkert? Han har da ret i det meste.

Mht. bjergetapen, så var Froome's præstation lidt for voldsom. Han angreb flere gange, og det var 2-300 meter af gangen med fuld speed. Udover det lukkede han lige samtlige angreb, og havde lige kræfter til at spurte de sidste 700 meter. Contador har også gjort en bemærkelsesværdig stor fremgang siden sidste sæson, omend hans præstation ikke var ligeså imponerende som Froome's - jovist han holdt hjulet på ham - men han gjorde heller ikke andet.
« Seneste Redigering: 11 Jun 2014, 08:44 af anders100 » Logged

Liverpool F.C

Boxx
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Criterium du Dauphine 2014
« Svar #31: 11 Jun 2014, 08:44 »

hvad er det i har imod Messi det meste han siger er jo rigtigt for fanden!

Jeg tror det de fleste har imod Messi, er den manglende argumentation for hans svar. I har ret i han påpeger rigtige ting, men de bliver spyttet ud uden understøttelse, og kan derfor virke respektløse og arrogante overfor folk og deres indlæg.

Mht. bjergetapen, er jeg utrolig glad for at Contador kunne side med Froome i hans sindsyge ryk. De er bare unaturligt at se på, men man må jo vende sig til det. Jeg tror at hvis stigningen havde været en lillesmule stejlere, havde Contador haft en fordel mht. hans størrelse. Jeg glæder mig vildt til at se om Froome kan trues i Touren, og om hvorvidt Contador kan gøre dette.

På et andet punkt, er det lækkert at se Van den Broeck tilbage og Kelderman og Talansky i storform, så de tør angribe. Dette her lover godt for touren!
Logged

Jeg kan flyve.. i så lang tid det tager mig at ramme jorden fra jeg springer!

-KNM-
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Criterium du Dauphine 2014
« Svar #32: 11 Jun 2014, 13:47 »

Tråden her handler ikke Messi1987 men om cykelløb. Indlæg bedes derfor også omhandle dette.

Messi1987 vil i øvrigt i den næste uge ikke være at finde på siden.

Edit: Det blev så en del længere end en uge.
« Seneste Redigering: 12 Jun 2014, 10:29 af -KNM- » Logged

Spezialized
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Criterium du Dauphine 2014
« Svar #33: 11 Jun 2014, 14:01 »

Tråden her handler ikke Messi1987 men om cykelløb. Indlæg bedes derfor også omhandle dette.

Messi1987 vil i øvrigt i den næste uge ikke være at finde på siden.

I bliver virkelig nødt til at erkende, at når han gang på gang saboterer debatten så får han tråden til at handle om ham.

Men tak for at I har taget affære.
Logged


Trohde
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline

 
Sv: Criterium du Dauphine 2014
« Svar #34: 11 Jun 2014, 16:05 »

Nogen som kan give et resumé af dagens etape? Shockeret
Logged

Brøndby siden... den gang der...
Liverpool siden... ja det var nok også der omkring

Naustratze
Gæst
 
Sv: Criterium du Dauphine 2014
« Svar #35: 11 Jun 2014, 16:36 »

Eurosport 2 kan i hvert fald klokken 21:45, hvis du kan vente på genudsendelsen. Nåede ikke selv etapen i dag, så kan desværre ikke hjælpe med resume.
Logged

anders100
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Criterium du Dauphine 2014
« Svar #36: 12 Jun 2014, 05:09 »

Hvordan kan Eurosport have en så elendig kommentator? Ham medkommentatoren ødelægger sgu næsten hele etapen. Hold op hvor er han uvidende og dum at høre på - ulideligt.
Logged

Liverpool F.C

vijofrech
Odds-hjælper
*

Offline Offline


 
Sv: Criterium du Dauphine 2014
« Svar #37: 12 Jun 2014, 07:18 »

Hvordan kan Eurosport have en så elendig kommentator? Ham medkommentatoren ødelægger sgu næsten hele etapen. Hold op hvor er han uvidende og dum at høre på - ulideligt.
enig så kan jeg sgu bedre lide Rolf og Ritter Grin
Logged

JG7
Gæst
 
Sv: Criterium du Dauphine 2014
« Svar #38: 12 Jun 2014, 09:45 »

Hvem er deres medkommentatorer i denne uge?

Jeg synes, Eurosport by far har den bedste duo i form af Bay/Holm. De er klasser over de øvrige.
Logged

sebbe
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline

 
Sv: Criterium du Dauphine 2014
« Svar #39: 12 Jun 2014, 09:56 »

Hvem er deres medkommentatorer i denne uge?

Jeg synes, Eurosport by far har den bedste duo i form af Bay/Holm. De er klasser over de øvrige.

Er rimelig sikker på, at Thomas Bay er den ene.
Han plejer at være rigtig dygtig, men i går lavede han en lidt komisk fejl.
Der var en Lampre rytter der stak afsted, hvorefter han siger det er nok Simon Spilak. Lidt efter "retter" han så sig selv og siger han slet ikke er med. Hans medkommentator siger så, at "Jo, han er med og køre for Katusha".
Vi laver trods alt alle fejl og deres kommentatorer plejer nu at være gode.
Når det er sagt så foretrækker jeg helt klart de engelske både hvad angår cykling, fodbold og ishockey. De er bare i særklasse.
Logged

JG7
Gæst
 
Sv: Criterium du Dauphine 2014
« Svar #40: 12 Jun 2014, 10:50 »

Ja, jeg foretrækker også de engelske kommentatorer, så det er derfor, jeg ikke lige har hørt hvem der er på Eurosport i disse dage.
Logged

SC30
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Criterium du Dauphine 2014
« Svar #41: 12 Jun 2014, 11:38 »

Hvordan kan Eurosport have en så elendig kommentator? Ham medkommentatoren ødelægger sgu næsten hele etapen. Hold op hvor er han uvidende og dum at høre på - ulideligt.

Enig, han er virkeligt ringe. Ikke helt vildt vidende og dårlig til at formulere sig. Derudover har han nogle lidt underlige holdninger, som han ikke er bange for at lufte.. så foretrækker jeg Leif Mortensen over ham, hvilket ikke siger så lidt. Thomas Bay er derimod virkeligt god og og har kommentereret på Eurosport i al den tid, jeg husker.

Logged

JG7
Gæst
 
Sv: Criterium du Dauphine 2014
« Svar #42: 12 Jun 2014, 14:44 »

Er det René Wenzel? Han blev hentet ind til nogle amerikanske løb for nogle år siden, og er så siden blevet brugt oftere og oftere. Jeg er virkelig ikke fan.
Logged

sebbe
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline

 
Sv: Criterium du Dauphine 2014
« Svar #43: 12 Jun 2014, 14:45 »

Mon ikke kommentatoren er blevet lidt klogere i dag. Simon Spilak sejr i en Katusha trøje. Flot kørt af ham.
Samtidig også flot, at se Contador vise tænder. Den mand er enestående og kæmper til sidste blodsdråbe. Det er fandeme herligt, at se.
Forhåbentlig kan han følge Froome, når det begynder at gå opad igen i weekenden.
Logged

JG7
Gæst
 
Sv: Criterium du Dauphine 2014
« Svar #44: 14 Jun 2014, 16:42 »

Uovervindelige Froome tabte trøjen på dagens etape til Alberto Contador.
Logged

Sider: 1 2 [3] 4 5 6 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010