home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 05:18:13 rodeoneerer Klubsøgnin... Unlocking the Power of...
I går kl. 22:40:08 Kenitho Challenges The real SAF Challenge
24 Sep 2024, 14:27 Broen13 Omklædning... Underlige ting
09 Sep 2024, 20:59 Bubbles Blogs #4 - FC Balzers & Liec...
02 Sep 2024, 15:06 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
25 Aug 2024, 23:01 Nephilim Skadestuen FFP Fejl?
21 Aug 2024, 15:58 rheya Blogs "Ålleren" tilbage i Su...
Antal Registrerede Brugere: 23425
  0 Brugere, 1036 Gæster Online.

Indlæg: 1132882 over 31376 Emner
Nyeste Bruger: diazkeira740
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Baren
| | |-+  Kategori: Cykling
| | | |-+  Tour de France 2014
0 Brugere og 25 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 11 12 [13] 14 15 ... 29 Udprint
Forfatter Emne: Tour de France 2014  (Læst 96989 gange)
Naustratze
Gæst
 
Sv: Tour de France 2014
« Svar #180: 09 Jul 2014, 16:04 »

Uden at være læge lignede det et beskadiget håndled, og det skulle ikke undrer mig hvis det er brækket.
Logged

SC30
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Tour de France 2014
« Svar #181: 09 Jul 2014, 16:13 »

Giver stadigvæk ikke meget for al Wiggins-snakken, Richie er obv. langt stærkere og Wiggins vel ikke kunne følge med de i hvert fald 15 bedste opad. Wiggiens var blessed i 2012 med ruten (som var latterlig ringe sammensat, imo), hans hold og et felt, som vel sjældent var set svagere. I 2012 var der 3 afslutninger opad (alle kat 1., hvor den hårdeste nok var La Touissuire - tjek det lige) samt en hel del ligegyldige etaper med stigninger i starten. Dertil har Wiggins simpelthen ikke vist, at han kan gøre opad over et langt stykke tid. Bevar mig vel, han vandt i Californien, men hvis han ville have været med, skulle han hanket om i sine britiske nosser og kørt godt i Suisse. Det gjorde han ikke og derfor overrasker det mig meget, hvor meget folk og i særdeles kommentatore ligger i det. Jeg kan ikke tælle på en hånd, hvor mange af Skys ryttere er bedre opad end Wiggins (Froome, Porte, Nieve, Kennaugh og Henao samt sandsynligvis et par andre).

Jeg er ikke nogen fan af Wiggins, det er klart, men please TV2, lad vær at overdramtiser det her. Porte er langt bedre end Wiggins, som absolut ingen chance ville have for at udrette noget som helst i år i det samlede klassement.
Logged

Naustratze
Gæst
 
Sv: Tour de France 2014
« Svar #182: 09 Jul 2014, 16:14 »

Også synd for Valverde hvis uheld skal koste ham en masse tid igen i år. Sidste år var det punktering, og i år styrt. Håber for løbet at han kommer op. Tinkoff må også godt lide få Contador op igen.

Edit: Wiggins er en mindst ligeså etapeløbsrytter end Porte. Tror at Wiggins ville have ligeså gode muligheder som Porte, især med en brostensetape og senere på enkeltstarten.
« Seneste Redigering: 09 Jul 2014, 16:17 af Naustratze » Logged

SC30
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Tour de France 2014
« Svar #183: 09 Jul 2014, 16:18 »

Også synd for Valverde hvis uheld skal koste ham en masse tid igen i år. Sidste år var det punktering, og i år styrt. Håber for løbet at han kommer op. Tinkoff må også godt lide få Contador op igen.

Edit: Wiggins er en mindst ligeså etapeløbsrytter end Porte. Tror at Wiggins ville have ligeså gode muligheder som Porte, især med en brostensetape og senere på enkeltstarten.

Overhovedet ikke. Wiggins kan ingenlunde køre opad som Porte, som i år omtrent betyder 47 gange så meget, som i 2012.
Logged

Spezialized
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Tour de France 2014
« Svar #184: 09 Jul 2014, 16:20 »

Overhovedet ikke. Wiggins kan ingenlunde køre opad som Porte, som i år omtrent betyder 47 gange så meget, som i 2012.

Men omvendt kunne Wiggo godt have sat med i første gruppe og køre en noget bedre enkeltstart end Porte. Men det får vi aldrig at vide nu Smiley

EDIT: Havde ikke lige fanget at Porte sad med i Nibali-gruppen Smiley
Logged


Spezialized
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Tour de France 2014
« Svar #185: 09 Jul 2014, 16:37 »

Når nu etapen er ovre og alle medier, ryttere og ledere går amok over den åh-så-uansvarlige tour-rute, så husk på at  næsten alle de styrt vi har set i dag, er foregået på stykker uden brosten. Det er "bare" cykelløb i regnvejr!

Og hvilket drama! Frygtindgydende og samtidig allerhelvedes fascinerende! Smiley
Logged


DeBuur
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Tour de France 2014
« Svar #186: 09 Jul 2014, 16:56 »

Når nu etapen er ovre og alle medier, ryttere og ledere går amok over den åh-så-uansvarlige tour-rute, så husk på at  næsten alle de styrt vi har set i dag, er foregået på stykker uden brosten. Det er "bare" cykelløb i regnvejr!

Og hvilket drama! Frygtindgydende og samtidig allerhelvedes fascinerende! Smiley

cykelløb er ikke for tøsedrenge og netop idag ser vi en etape som kræver alt - Nibali og Astana har satset alt og de bliver sgu dagens store vinder ..... Contador og Tinkoff ser ikke ud til at være på toppen og jeg tror Contador flopper når vi kommer i bjergene  Peace
Logged

YNWA

Naustratze
Gæst
 
Sv: Tour de France 2014
« Svar #187: 09 Jul 2014, 16:57 »

Er der egentlig nogen der ved hvor Van den Broeck er? Det er umuligt at holde styr på det.
Logged

Spezialized
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Tour de France 2014
« Svar #188: 09 Jul 2014, 17:03 »

Er der egentlig nogen der ved hvor Van den Broeck er? Det er umuligt at holde styr på det.

Han styrtede kort efter Bak røg ned. Jeg tror de begge sidder et sted omkring Contador-gruppen.
Logged


JG7
Gæst
 
Sv: Tour de France 2014
« Svar #189: 09 Jul 2014, 17:13 »

Jeg er all in for at vi skal have brostensetaper ret regelmæssigt, men jeg synes ikke nødvendigvis, at det skal ske her i starten af løbet hver eneste gang. Kunne da være meget interessant at se en brostensetape efter første store bjergetape fx.
Logged

Naustratze
Gæst
 
Sv: Tour de France 2014
« Svar #190: 09 Jul 2014, 17:24 »

Det var sgu Van den Broeck der var en af de 2 Lotto-ryttere. Nu røg han godt op i klassementet, sådan! Han er jo belgier. Hold da op en etape. Er nede over at Froome er ude, men Contador skal nok komme til at levere underholdning i resten af løbet. Porte kan heller ikke helt udelukkes, han kører også fint. Tinkoff holdet skuffer i allerhøjeste grad. Helt galt at det kun er Bennati der sidder ved Contador.

Edit: Bak og Fuglsang er også lyspunkter, flot kørsel, især fra Fuglsang. Ærgerligt at han ikke fik etapen med, men hvor er det opløftende for en dansk fan. Hvor var Mørkøv dog henne?
« Seneste Redigering: 09 Jul 2014, 17:29 af Naustratze » Logged

Spardle
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Tour de France 2014
« Svar #191: 09 Jul 2014, 17:30 »

Virker mystisk at der ikke er flere Tinkoff ryttere der kan sidde med i Contador gruppen, men Nibali fik da godt og grundigt udstillet at der er flere af klassementsfolkene der ikke er de bedste på brosten.

Men nu heller ikke noget tosset hold Nibali har rundt om sig i sådan et terræn, men touren er langt fra overstået, og vi har ikke den store idé om hvordan de forskellige ryttere er i bjergene.
Men tror mere end nogensinde på Fuglsang ender i top 5 i år, men bliver spændende at se om der kommer nogle alliancer i tourfeltet de færreste havde forestillet sig kunne være mulige før dagens etape.
Logged

Burnley, Aab,  FC Barcelona, Schalke 04,
Burnley will win the PrL trophy again, it's just a question about time.
Pretiumque Et Causa Laboris

Virenque
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: Tour de France 2014
« Svar #192: 09 Jul 2014, 19:21 »

Fremragende etape! Brostensetaper er en kæmpe del af Tourens historie og bør være på programmet hvert eneste år. Gerne mere end en.

Fremragende kørt af både Belkin og Astana. Nibali ligner en mand der har forberedt sig utroligt meget på dette aspekt af løbet. Han ser ud til at være i god form.
Logged

MAN UNITED!!!

"As satan was flyin' over Clayton for hell,
He turned over Bankton and was caught by the smell,
Quote he: I'm not sure in which country i roam,
But I'm sure by the smell that I'm not far from home"

JG7
Gæst
 
Sv: Tour de France 2014
« Svar #193: 10 Jul 2014, 13:59 »

Jeg vil lige gøre opmærksom på de her dokumentarer, der kommer på DR2 snart: http://www.tvguide.dk/nyheder/7333/Tour_de_France_skandalerne_på_DR2_!/right-main

Jeg kan i al fald anbefale En forårsdag i helvede og Overcoming. Jeg glæder mig ekstremt meget til at se den med Pantani.
Logged

anders100
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Tour de France 2014
« Svar #194: 10 Jul 2014, 14:57 »

Forstår altså ikke Rolf. Først i giroen, hvor han nærmest udpeger Majka som kæmpefavorit til sejren, og nu i Touren, hvor Fuglsang lige pludselig er storkandidat til tour sejren. Slap nu lige af Rolf. Fuglsang har endnu ikke bevist, at han kan sidde med de bedste opad.
Logged

Liverpool F.C

Sider: 1 ... 11 12 [13] 14 15 ... 29 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010