home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 14:53:35 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
Antal Registrerede Brugere: 23289
  0 Brugere, 386 Gæster Online.

Indlæg: 1132682 over 31363 Emner
Nyeste Bruger: hennry176
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: FmFreaks.dk
| |-+  Konkurrencer
| | |-+  Blogkonkurrencer
| | | |-+  Kategori: Blogkonkurrencen, 2014
| | | | |-+  ~{57}~{Slut}~ Brøndby IF - Kunsten at lave penge i Danmark ~BelthazorDK~
0 Brugere og 4 Gæster læser i øjeblikket dette emne.

Afstemning
Spørgsmål:  Hvor stopper bloggen?
Efter EM 2024 ville være passende
Pres citronen, sommeren 2025 ville være godt!
Du stopper bare nu, jeg er pisse træt af dine updates, Beltha!
VM 2026 ville være passende.
Den stoppede for længe siden, du har bare ikke opdaget det, din narrehat...

Sider: 1 ... 3 4 [5] 6 7 8 Udprint
Forfatter Emne: ~{57}~{Slut}~ Brøndby IF - Kunsten at lave penge i Danmark ~BelthazorDK~  (Læst 50083 gange)
BelthazorDK
FmFreaks Crew
(Projekt)
*

Offline Offline


 
Sv: ~{33}~ Brøndby IF - Kunsten at lave penge i Danmark ~BelthazorDK~
« Svar #60: 15 Apr 2014, 15:40 »


Vinterens handler 2020


Ja, vi er ude af Champions League og det betyder kort og godt, at der skal ske noget, derfor har jeg af frygt for at skulle skifte system til sommer, valgt at trimme truppen lidt ned.

Handler ud:
Zlatan Ibrahimovic, fri transfer, fri, Zlatans kontrakt udløber til sommer, og jeg bruger ham ikke, oven i det var han utilfreds, og ville gå med til at opsige kontrakten her og nu, derfor slog jeg til.

Paulo Costa, Arsenal, 60.000.000 +50% næste salg, Costa var utilfreds med manglende spilletid, og derfor valgte jeg at trimme ham fra, og sende ham til Arsenal, med god fortjeneste.

Andreas Christensen, FC Porto, 130.000.000 +50% næste salg, Andreas er god, men ikke bedre end at jeg godt kan sige ja til sådan et beløb, derudover ville han gerne skifte, og det siger jeg god for.

Jonas Ahlström, Celtic, 60.000.000 +50% næste salg, Jonas var 3. keeper og et talent, men ikke større end at han ikke vil slå Flindt af, så jeg takkede hurtigt ja til Celtics bud.

Dominik Beckenbauer, Espanyol, Leje, Beckenbauer har ikke spillet meget, og det får han chance nfor i Espanyol nu.

Handler ind:

Ingenting, det var ligesom ikke rigtigt på sin plads at bruge penge når vi nu ikke gik videre i CHL, i stedet for får mine drenge muligheden for at modbevise min frygt for at skulle ændre taktik og ændre min filosofi fra sommeren. Jeg nægter at gå fra 2x CHL vinder, til midterhold der kun lige når gruppespillet igen, nej du, vi har pengene til at købe os frem til finalen igen, og så vil jeg hellere ændre filosofien og købe 5-10 udlændinge hvis nødvendigt.


Budgetter:
Balancen: 939.755.025
Transferbudget: 827.531.522
Lønbudget: 6.378.592/11.017.556
Også budgettet ser ud til at lide last, til trods for nogle gode salg.
Logged

I've always been crazy and the trouble that it's put me through,
I've been busted for things that I did, and I didn't do,
I can't say I'm proud of all of the things that I've done,
But I can say I've never intentionally hurt anyone!

BelthazorDK
FmFreaks Crew
(Projekt)
*

Offline Offline


 
Sv: ~{34}~ Brøndby IF - Kunsten at lave penge i Danmark ~BelthazorDK~
« Svar #61: 15 Apr 2014, 19:16 »


Foråret 2020



Pokalen:
Første kamp hjemme, endte 1-0, til trods for den blev spillet 3 dage efter en Derby kamp mod FCK. Returen blev flyttet til 22. April grundet Europa League kampe, men returen endte 2-2 i Aalborg, vi er videre til finalen, mod FC Midtjylland den 12. Maj. Med en træt Dirch som Zidane ville give pause til på banen tog vi en 2-0 sejr, årets pokalfejder bør være Dirch, mål og oplæg og spillede til 8,9 i finalen, klasse back, bedre er ikke set siden Anders Bjerregaard spillede venstreback!

Pokalen vundet 2020

Suppen
Vi lagde ud i god stil, med en 7-0 sejr over FC Vestsjælland, de spillede faktisk som om de havde en wannabe popstjerne som træner. Derefter fortsatte vi det sædvanlige med lidt sejre, lidt uafgjorte og et sølle nøderlag. I sidste ende blev det til 3 nederlag, 7 uafgjorte og 23 sejre, med 88 mål scoret og 25 lukket ind, 76 point på tavlen og endnu en titel, 17 point foran OB på 2. pladsen.

Superligaen vundet 2020


Europa League
Vi startede ud med Zenit hjemme i første knockout runde, og efter den præstation der blev lagt for dagen i Champions League, forventede jeg intet andet end et nederlag. 0-0 ved halvlegen, og der blev talt med store bogstaver, en ting er at jeg forventer vi taber, noget andet er at jeg forlanger at mit hold i det mindste forsøger at vinde lortet. efter 81 minutter skete der så noget, Eriksen lossede bolden i kassen til 1-0, vi skal nok se os tilfredse med et, for vi spillede ikke godt europæisk i efteråret, så enhver sejr er vel glædesværdig.
Returen til gengæld startede godt, 0-1 efter 5 minutter ved Daniel Agger, derefter kom Zenit tilbage med først 1-1 og så 2-1 efter 23 minutter, og der blev igen talt med store bogstaver i pausen, det virkede for efter 2 minutter kom Eriksen frem igen med en scoring, Kjellerup imponerede også, navnligt en lille dame i rødt på tribunen, eller hun var iklædt gult da hun kom, men han har ramt samme sted med et los uden lige 3 gange, så mon ikke hun er begyndt at bløde lidt. efter 67 minutter finder Eriksen dog hovedet på Kjellerup der selv hvis han prøvede, ikke kunne misse den chance, 2-3, og så trækker Zenit et rødt kort, 2-4 ved Dirch i overtiden og samlet videre med 5-2 sejr over Zenit.
Athletic blev modstanderen i 2. knockout runde, en sørgelig første kamp i spanien hvor vi hurtigt var bagud, slut resultatet blev 2-1 til Atletic, skuffende, men vi skal dog kun bruge et mål hjemme for at gå videre. Returen bød på perler af Agger, og en sikker 4-0 sejr i Brøndby. I kvartfinalen venter Liverpool, de forsvarende mestre i turneringen, og det hold der ødelagde vores sæson allerede i starten da de vandt supercuppen over os.
Første kamp mod Liverpool blev ude, og vi hev overraskende en 0-1 sejr med hjem, udebane mål og føring, fedt! Returen ender ligeledes 1-0 og vi går videre med samlet 2-0. 2 gange Kjellerup mål iøvrigt, dejligt at han kommer igang for os internationalt.
Semifinalen bliver mod Paris Saint-Germain, og første kamp er i Brøndby. Kjellerup er ude med karantæne, 1-0 sejr hjemme, Mark Mørk som målscorer i det 73. minut, selvom vi havde fået Eriksen skadet efter blot 6 minutter. Mørk er fremtidens mand! Mørk kom også på banen i returen, da Eriksen jo var skadet, han scordde et flot mål til 1-2, og bragte os Foran i parios, før dette havde Christian Diget dog scoret til 0-1 og derefter var det Cavani der udlignede til 1-1. Cavani og Thiago ville det dog anderledes og bragte PSG på 3-2, Højbjerg slog til efter 81 minutter og sikrede os videre med samlet 4-3.
Finalen bliver mod Tottenham, på Real Betis' hjemmebane, Beníto Villamarín. Bagud 1-0 på ingen tid, og sådan stod det til halvlegen hvor der blev råbt, skreget og sagt noget i retningen af Egon Olsen fra 1968, og ja det var inspirende at se drengene i anden halvleg, Kjellerup efter 52 minutter til 1-1 og Dirch 3 minutter senere til 1-2, dejlige drenge! Det skide godt Egon!

Europa League vindere 2020
Logged

I've always been crazy and the trouble that it's put me through,
I've been busted for things that I did, and I didn't do,
I can't say I'm proud of all of the things that I've done,
But I can say I've never intentionally hurt anyone!

The Red
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: ~{35}~ Brøndby IF - Kunsten at lave penge i Danmark ~BelthazorDK~
« Svar #62: 16 Apr 2014, 18:31 »

Jeg er virkelig imponeret af det resultater, det er virkelig flot! Og ikke mindst dine spillersalg - Hvordan pokker bære du dig an med at spille reserver og talenter til så store summer? (:
Logged

AaB - Liverpool

Følg min blog i blogkonkurrencen
Pride & Passion

BelthazorDK
FmFreaks Crew
(Projekt)
*

Offline Offline


 
Sv: ~{35}~ Brøndby IF - Kunsten at lave penge i Danmark ~BelthazorDK~
« Svar #63: 16 Apr 2014, 18:38 »


Sommerens handler 2020

Vi vandt dog Europa League, og der blev lukket mange mål ind, men ikke mere end nok til at vinde ligaen, pokalen og klub VM også. Frem mod næste sæson vil jeg helgarderes på de defensive pladser, der mangler nogle kvalitets forsvarere, Agger er for gammel, Kristensen mangler noget kvalitet, Sala kan gå, men mangler en stærk makker hvis han skal falde ind som stjerne.

Klubben skiftede ejer i slutningen af foråret, og det betød at der, af uforudsigelige grunde, blev tilføjet godt 600.000.000 til min ellers ikke haltene balance, klager dog ikke, selvom det var lidt fedtet jeg ikke fik et større budget af den grund.


Handler ud:
Leif Faaborg, Frankfurt, 40.000.000 +50% næste salg, Leif var blevet lidt utålmodig, og bliver endnu engang sendt videre, han vil spille fast, og han er god nok til det i de fleste klubber, men Eriksen og Fischer er bedre end ham, og det samme er Højbjerg og Mørk, det ligger ham ned som 5. valg til 3 pladser, det vil han ikke være med til.

Andreas Hansen, Fri transfer, fristillet. Ikke det store at sige, han er ikke god nok, og har været lejet ud til hans kontrakt udløb.

Iker Casillas, Fri transfer, fristillet. Casillas kontrakt fik lov at løbe ud, han har opfyldt det mål han blev hentet for at opfylde, og vi takker for tjenesten.

Mats Møller Dæhli, Real Madrid, 92.500.000, Mats er reserve og det her er et flot beløb for ham, god vind til nordmanden!

Handler ind:
Leonardo Molina, Boca, 33.000.000, Molinas kontrakt med Boca udløber næste sommer og han nægter tilsyneladende at forlænge, derfor accepterede de bud på 33 mil, og jeg vælger at slå til, Molina ligner en fantastisk spiller som udover at kunne spille en god Angriber, har egenskaberne til at blive en fantastisk skyggeangriber!

Alessandro Lauro, Valencia, 82.500.000, Lauro er en 196 cm stor forsvarer som jeg virkelig ser frem til at bruge, han er god all round, mangler lidt markering og tackling, men jeg er helt sikker på at han nok skal komme i omdrejninger med den rette træning, og her taler jeg udelukkende om, hvis han skal nå verdens eliten.

Der er desuden købt et par danske talenter, men det er mest for at hjælpe økonomien i ligaen, jeg regner ikke med det når længere end suppen, derfor er de ikke taget med her.

Og til sidst, er der blevet rykket 2 unge spillere op i A truppen, dem ser i, i den kommende trup gennemgang, som nok først kommer til foråret, da der er 2 handler jeg overvejer til fremtiden, der først er mulige til vinter.

Jeg indrømmer gerne, jeg tænker bare hurtigt "fedt" og ligger ikke det store i det når tidligere spillere bliver solgt, men nogle stykker belv det og der tikkede lidt penge ind på den front, men jeg tror nok de fleste penge er kommet fra overtagelsen af klubben.


Budgetter:
Balancen: 2.075.029.822
Transferbudget: 866.414.925
Lønbudget: 7.272.790/11.853.896

Logged

I've always been crazy and the trouble that it's put me through,
I've been busted for things that I did, and I didn't do,
I can't say I'm proud of all of the things that I've done,
But I can say I've never intentionally hurt anyone!

BelthazorDK
FmFreaks Crew
(Projekt)
*

Offline Offline


 
Sv: ~{35}~ Brøndby IF - Kunsten at lave penge i Danmark ~BelthazorDK~
« Svar #64: 16 Apr 2014, 18:41 »

Jeg er virkelig imponeret af det resultater, det er virkelig flot! Og ikke mindst dine spillersalg - Hvordan pokker bære du dig an med at spille reserver og talenter til så store summer? (:

Jeg tror det hænger sammen med at grund værdien på mange af mine spillere ligger mellem 40 og 100 mil, så de byder vel i grunden kun omtrent det som de er værd og så lidt ekstra, og jeg forlanger altid mine 50% af næste salg, på talenterne Smiley

Ahlstrøm eksempelvis var jaget af flere af de store flere gange, jeg tvivler ikke på hans talent, men konstaterede blot at jeg har en dansker af samme kaliber, og så bliver jeg lidt patriotisk og vælger danskeren. At sende Ahlstrøm til en af de små hold i Europæisk sammenhæng, er vejen til millionerne for mig, tror ikke på Celtic kan holde ham mange år, men i stedet ryger han nok til noget større og bliver bænkevarmer. Costa også, ligner virkelig en stjerne spiller, og blev kun holdt bænket fordi der var danskere til hans pladser, og det er bare vigtigere for mig at bruge dem :p

Jeg takker for rosen Smiley Thumbs Up
Logged

I've always been crazy and the trouble that it's put me through,
I've been busted for things that I did, and I didn't do,
I can't say I'm proud of all of the things that I've done,
But I can say I've never intentionally hurt anyone!

BelthazorDK
FmFreaks Crew
(Projekt)
*

Offline Offline


 
Sv: ~{36}~ Brøndby IF - Kunsten at lave penge i Danmark ~BelthazorDK~
« Svar #65: 17 Apr 2014, 23:04 »


Efteråret 2020

Op på hesten igen, tilbage i Champions League, jeg siger ikke jeg forlanger guld, men alt andet vil være skuffende.

Supercuppen
Manchester United havde vundet Champions League, og derfor skulle vi som Europa League vindere nu møde dem, en gammel kending af klubben, Jure Lapic, scorede til 0-1, og vi var bagud, Jure var lige skiftet til Manchester for 195 millioner, fra AS Monaco FC, det tjente vi lige 97.500.000 på. I anden halvleg blev den Uniteds unge forsvarer, Terry Kirkwood, der scorede til 0-2, Kirkwood er med sine 280 millioner i vurdering, den dyrest vurderede central forsvarer i verden, et lille plaster på såret, Imponerende nok for en spiller der indtil denne sæson kun har ageret rotationsspiller, i United. Vi taber endeligt 0-2, og jeg må sige det er skuffende, men jeg hæfter mig ved at jeg er igang med at spille en Italiener ind i forsvaret, og en blot 16 årig dansker, som jeg mener har alt hvad der skal til for at blive den næste Agger. som han forøvrigt havde som tutor, tilbage i foråret.

Pokalen
Vi slog AC Horsens i 3. runde, med 2-0, Kjellerup med 5-0 i 4. Runde og FC København 3-0 i Kvartfinalen, OB venter os i semifinalen til foråret.


Superligaen
17 kampe, 17 sejre, 63 mål scoret, 5 lukket ind, godkendt efterår, med 51 point. Nærmeste konkurrent er Esbjerg fB med 33 point, efterfulgt af OB og Aab med 29, AGF med 28 og FCK med 26. Det tegner godt, Poul Kjellerup har også scoret 19 kasser i de 17 kampe, Eriksen er på toppen af assist listen med 13, Kjellerup ligger der med 10 på 2. pladsen, Viktor Fischer er nr. 3 på topscorerlisten, Kjellerup naturligt nok nr. 1, 8,36 har han spille til, med Højbjerg på 8 og Dirch på 7,86 mens Eriksen med en sølle 7,76 i snit, er nr. 4 på denne liste.


Champions League
Vi kom i Gruppe H og blev igen udtrukket sammen med Anderlecht, og endte igen under dem i gruppen, de er stærke de belgiere! de to andre hold blev FC Bayern og CSKA Moscow, vi spillede sølle, men med en 1-0 sejr ude over Bayern i sidste runde fik vi alligevel skrabet 10 point sammen og taget 2. pladsen i gruppen, forude venter Barcelona i 1. Knockout runde. Messi er blevet 33 og er ikke så hurtig som han var engang, Neymar er til gengæld på toppen, med sine 28 år er han nok i sit livs form, så det bliver en hård kamp.
Logged

I've always been crazy and the trouble that it's put me through,
I've been busted for things that I did, and I didn't do,
I can't say I'm proud of all of the things that I've done,
But I can say I've never intentionally hurt anyone!

BelthazorDK
FmFreaks Crew
(Projekt)
*

Offline Offline


 
Sv: ~{37}~ Brøndby IF - Kunsten at lave penge i Danmark ~BelthazorDK~
« Svar #66: 18 Apr 2014, 16:29 »


Vinterens handler 2021

Januar 2021 startede fantastisk, San Jose Earthquakes blev tilsluttet holdet som rugekasseklub, for at øge vores omdømme overseas, og det var egentlig dejligt indelig at få lov til at få en udenlandsk samarbejdsklub, da jeg før har spurgt og er blevet afvist. I samme drag fik jeg nærmest fordoblet mit løn budget, og justerede derefter lidt ind, så der var 1 mia. at handle for samt godt 8 mil at bruge til lønninger, den nye bestyrrelsesformand og mig, skal nok blive gode venner.

Vi er videre i Champions League og derfor tillader jeg mig at opruste lidt i vinter vinduet.

Handler ud:
Kenneth Engelsrud, AZ, 35.000.000 +50% næste salg, ja så endte turen i Brøndby for Engelsrud, han er en habil angriber, men jeg føler ikke jeg får ham brugt, og det kan bedre betale sig at trække lidt penge nu og så lade andre udvikle ham, for at inkassere på næste salgs klausulen, fremfor ikke at bruge ham, og så sælge ham billigt senere.

Viktor Fischer, Real Madrid, 170.000.000, Fischer har været en fantastisk skyggeangriber for klubben, og det er på den ene sidste trist at se ham gå, til gengæld var der her et flot bud, og Fischer har før luftet tanken om at ville væk, 4œ sæson blev det til for Fischer i Brøndby, med 60 liga scoringer i 119 ligaoptrædner, flot Fischer! god vind i Madrid.

Frederik Holst, Olympique Lyonnais, 92.500.000, Holst har været bænket på det seneste da Laursen er foran ham i køen for førsteholdet, og af den grund er det naturligt nok at lade ham få lov at skifte, Lyon byder flot ind her og jeg er faktisk yderst tilfreds med denne handel. Det er 2. gang Holst forlader klubben, sidste gang var for 44 millionre til Sevilla, Holst har været anfører, indtil denne sæson hvor Dirch overtog, så det lå i kortene at han måske ville skifte videre.

Thomas Andersen, Leverkusen, 42.000.000 +50% næste salg, Andersen har altid været reserve, siden han kom ind på fri transfer fra Hobro, en rolig reserve der ikke har brokket sig meget, han er dog ved at komme i den alder hvor han skal finde en klub at spille fast for, hvis hans karriere skal nå nogen steder hen, og jeg lader ham glædeligt skifte. 9 landskampe fortæller også en historie om en spiller der desværre har stået i skyggen af bedre spillere, men som har klassen til at være med.

Handler ind:
Gonzalo Burrai, Atlético, 30.000.000, Burrai havde 6 måneder og 3 dage tilbage af sin kontrakt, da jeg bød på ham, fordi min Argentiner, Molina havde lidt problemer med at falde til, derudover er Burrai jo en klasse spiller som kan det meste offensivt,jeg glæder mig til at arbejde med ham. Burrai er en spiller jeg kiggede på i sommers, da Molina kom til, men jeg lod dog være med at handle dengang, nu har jeg i efteråret adspurgt Molina og han ville gerne have Burrai ind, så nu bliver det sådan, de er gamle klubkammerater fra Boca.

Kasper Schmeichel, Valenciennes FC, 3.000.000, jeg skrev med ham da han havde kontrakt udløb om 6 måneder, og jeg mangler en reserve keeper, og derefter valgte jeg at indløse en 3 mil køb nu klausul, Schmeichel er en klasse keeper, og jeg er glad for at få ham til klubben.

Kyle Vázquez, Seattle, 5.000.000, Kyle er hentet for at pleje vores nye fans i USA, men også fordi jeg med salget af holst manglede en reserve Ankermand, og Kyle passer godt ind der!

Hrafn Agnarsson, Stabæk, 5.000.000, Endnu en meget billig handel, hvad lavede den fyr i Norge? han kommer til at kæmpe med min unge Mike Christensen om pladsen ved siden af Lauro, men jeg udelukker ikke at han får nogle kampe fra start, Hrafn fuldender min trup, og jeg er meget tilfreds.




Budgetter:
Balancen: 2.216.958.241
Transferbudget: 1.25 mia.
Lønbudget: 7.392.554/18.273.626

« Seneste Redigering: 18 Apr 2014, 17:51 af BelthazorDK » Logged

I've always been crazy and the trouble that it's put me through,
I've been busted for things that I did, and I didn't do,
I can't say I'm proud of all of the things that I've done,
But I can say I've never intentionally hurt anyone!

darkalf
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: ~{38}~ Brøndby IF - Kunsten at lave penge i Danmark ~BelthazorDK~
« Svar #67: 18 Apr 2014, 16:49 »

Fremragende handler og stadigvæk en lækker blog.
Logged


AndreasNord
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: ~{38}~ Brøndby IF - Kunsten at lave penge i Danmark ~BelthazorDK~
« Svar #68: 18 Apr 2014, 17:43 »

Fantastisk hvad du har opnået i Brøndby!!

Hvornår kommer der en trupgennemgang?
Logged

[quote=Mongolia FC]
De kommer fra FCM, ledelsen derovre er skudt, De fyrer træneren efter en overbevisende sejr over et dygtigt hold, de ansætter 14 årige nigerianske drenge der ikke engang må spille, og de køber en 35-årig voldsdømt målmand, det er talent! Opstemt

Taget fra vman

BelthazorDK
FmFreaks Crew
(Projekt)
*

Offline Offline


 
Sv: ~{38}~ Brøndby IF - Kunsten at lave penge i Danmark ~BelthazorDK~
« Svar #69: 18 Apr 2014, 17:52 »

Jeg skyder på at tage den i sommer pausen næste gang, for jeg sidder midt i forårets kampe allerede selv, så det ville være et lidt skævt tidspunkt syntes jeg Smiley
Logged

I've always been crazy and the trouble that it's put me through,
I've been busted for things that I did, and I didn't do,
I can't say I'm proud of all of the things that I've done,
But I can say I've never intentionally hurt anyone!

hamderspiller
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: ~{38}~ Brøndby IF - Kunsten at lave penge i Danmark ~BelthazorDK~
« Svar #70: 18 Apr 2014, 22:46 »

Tænk at du kan det der! Har selv spillet med OB har vundet Suppen 3 gange i 3 år, 1 EL og 2 pokalturneringer, men det er mega flot hvordan du kan holde i så lang tid og stadig vinde pokaler og stadig har lysten Wink
Logged

Barcelona = Passionen
Odense Boldklub = De Lokale Helte
Arsenal = Ny kærlighed

BelthazorDK
FmFreaks Crew
(Projekt)
*

Offline Offline


 
Sv: ~{38}~ Brøndby IF - Kunsten at lave penge i Danmark ~BelthazorDK~
« Svar #71: 19 Apr 2014, 05:20 »

Mange tak for de pæne ord, både til hamderspiller, Darkalf og AndreasNord, jeg vil lige give folk en opdatering her, der skal holdes noget påske-tamtam i bygningen i morgen Lørdag og derfor ved jeg ikke hvor meget jeg får spillet, derfor ligger jeg 2 updates ud nu, jeg håber det går, jeg skyder efter en efterårs 2021 update engang søndag.
Logged

I've always been crazy and the trouble that it's put me through,
I've been busted for things that I did, and I didn't do,
I can't say I'm proud of all of the things that I've done,
But I can say I've never intentionally hurt anyone!

BelthazorDK
FmFreaks Crew
(Projekt)
*

Offline Offline


 
Sv: ~{38}~ Brøndby IF - Kunsten at lave penge i Danmark ~BelthazorDK~
« Svar #72: 19 Apr 2014, 05:21 »


Efteråret 2020

Ja, truppen var ved at forme sig efter min smag, og med det skulle vi gerne ud og vise at vi stadigvæk kan være med i Champions League.


Pokalen
Første kamp blev mod OB i semifinalen, 2-0 sejr, og returen bød på en 3-1 sejr hjemme, finale skal stå mod Aab. 7-0 bliver Aab besejret i finalen, og de kan tage fra Parken med sølvmedaljerne om halsen.

Pokalen vundet 2021


Superligaen
Vundet efter 25 kampe spillet, da Esbjerg fB tabte deres kamp i 26. runde, og vi kunne derefter rulle titlen stille ind. 92 point ender vi med, nærmeste konkurrent er AGF med 59, 101 mål scoret, 14 lukket ind, 2 uafgjorte og et nederlag, respektabelt.

Superligaen vundet 2021


Champions League
Første kamp mod Barcelona ender 0-0 i Brøndby, et acceptabelt udgangspunkt, vi skal bare have et mål i Spanien. Ude blev et Christian Eriksens show, hattrick og med garanti, stående bifald fra samtlige 96246 tilskuere da jeg tog ham ud, efter 92 minutter. Stort spil, hele vejen rundt. Vi trækker SLB i kvartfinalen, og gør klar til at tage til Portugal, det mest repræsenterede land i Kvartfinalerne, hvor både Sporting og FC Porto også er med. Mindst et ryger, da de to andre er udtrukket sammen, ligesom de to eneste engelske hold, Liverpool og Manchester United skal mødes. De to sidste er Juventus og Dortmund. 1-1 ude mod Benfica, og 5-2 hjemme i returen, bum, færdig! Manchester United blev taget imod på Brøndby stadion, vist rundt, og Eriksen/Højbjerg viste deres målmand hvor dybt vores net er på Brøndby Stadion. 2-1 sejr, ja tak! Returen blev en kedelig nul løsning, men vi er ligegalde, vi er tilbage i finalen! SÅDAN!!! FC Porto bliver modstanderen her. Begge hold har vundet turneringen 2 gange i deres historie, og vil forsøge at få en 3. sejr. Lauro til 1-0, Kjellerup til 2-0, og så en lille pause før Burrai gør det til 3-0, lukket og slukket, Brøndby IF er CHL mestre endnu engang. Lauro er man of the match. Lauro, som kun spillede i slutspillet er på årets hold i forsvaret, sammen med Dirch og Hochheim, samt 5 Manchester united spillere, en Liverpool mand og de to FC Porto kanter.

Champions League vundet 2021
Logged

I've always been crazy and the trouble that it's put me through,
I've been busted for things that I did, and I didn't do,
I can't say I'm proud of all of the things that I've done,
But I can say I've never intentionally hurt anyone!

BelthazorDK
FmFreaks Crew
(Projekt)
*

Offline Offline


 
Sv: ~{38}~ Brøndby IF - Kunsten at lave penge i Danmark ~BelthazorDK~
« Svar #73: 19 Apr 2014, 05:24 »


Efteråret 2020

Godt nok, Champions League blev genvundet og vi står nu klar til at jeg skal have gennemgået truppen igen. Jeg vælger at væve dette sammen med nogle spillersalg, da jeg ikke har nogen handler på trapperne, min ønskeliste indeholder ET navn, og jeg nægter at betale Benfica 500.000.000 for ham, så det er udelukket. Der er derfor tale om lidt trup oprydning.

Handler ud:
Christian Diget, Leverkusen, 70.000.000 +50% næste salg, Diget er 3. valg i angrebet og ultilfreds med sin rolle, derfor skifter han til Tyskland hvor han sikkert vil få fast fodbold, god vind.

Vajebah Sakor, Manchester City, 60.000.000 +50% næste salg, Sakor er grundet et nyt talent ikke længere nødvendig i klubben, og derfor sælger jeg ham mens han er penge værd.

Christian Eriksen, Manchester City, 140.000.000, Mark Mørk er klar til at tage over, og Eriksen er blevet 29, derudover får han 1.250.000 om ugen i løn, og det er for dyrt, for en reservespiller. Jeg vælger at få lidt penge for ham, han bliver mit største tab i transfer beløb, da han bliver solgt for 260.000.000 mindre end han blev købt for, men han har hjulpet klubben til 2 Champion League titler og en Europa League titel, samt været uvurderlig for talenterne, det kan ikke gøres op i penge det hele, og andre spillere er blevet solgt for at købe ham ind. Måske han hentes tilbage som 33 årig når hans kontrakt i City udløber om 4 år, for at hjælpe flere danske talenter frem.



Økonomien:
Balance: 2.829.689.682
Transferbudget: 1,64 mia.
Lønbudget: 5.516.662/12.243.857





Først og fremmest, taktikken:
Komplet Angriber (s)

Enganche (o) - Skyggeangriber (o)

Dybdeliggende Playmaker (s)

Komplet Wingback (o) - Ankermand (D) - Komplet Wingback (o)

Boldspillende forsvarer (X) - Boldspillende forsvarer (D)

Libero (o)

Sweeper Målmand (s)


TRUPPEN

Målmænd:
Lasse Flindt
Ärni Kristjänsson
Kasper Schmeichel

Libero:
Carles Sala*
Eysteinn Húni Björnsson

Forsvare:
Hrafn Agnarsson
Alessandro Lauro
Mike Christensen
Lasse Kristensen
Jonas Jensen*

Backs:
Márcio**
Dirch
Ola Jakobsson
Marc Hochheim

Ankermænd:
Lars Laursen
Kyle Vázquez*

Dybdeliggende Playmaker:
Pierre-Emile Højbjerg
Dominik Beckenbauer*

Skyggeangribere:
Simon Christensen*
Gonzalo Burrai

Enganche:
Mark Mørk
Kasper Svane*

Angribere:
Leonardo Molina***
Poul Kjellerup


Derudover vil jeg lige kort sige lidt om mit hold.
Jeg føler at holdets stærkeste elementer er Højreback, Midtbanen og Angrebet, det sagt er jeg sikker på at alle dele af holdet kan gøre hvad de skal, og det bevidner et CHL trofæ sidste år også, ekstra ved at jeg kun sælger lidt fra og rykker 2 op fra reserverne, Svane og Marcio.

Der er spillere som er klasse allerede, og så er der enkelte spillere som Mike Christensen, der egentlig bare skal have tid til at blive klasse, og det får han så med gode spillere omkring sig.

Kjellerup i front er eminent, og så holder han stadig rekorden for yngste målscorer i Champions League.

Dirch, er om nogen en stjerne på dette hold, Højbjerg er god, men Dirch er 21, bliver 22 i November, og han har spillet 153 kampe i Superligaen alene for holdet indtil nu, ham og Flindt er to spillere der gør jeg vil spille de næste 10-15 sæsoner på dette save. Flindt har 144 kampe på superliga niveau, med 82 clean sheets til sit navn, han fylder 21 om en måneds tid. Faste mænd på landsholdet og klub plan, stjerner. Kjellerup er næste kuld, han er på vej mod de 20, med 18 landskampe, 10 mål, 96 liga kampe med 56 mål, det sidste er lavt, men kun fordi hans første godt 30 kampe var som indskifter. Björnsson skal nævnes, han er nøglen til at systemet fungerer, Liberoen. Med 174 kampe for klubben, 5 mål, 5 oplæg, jo vist det er lavt, men han skyder heller ikke meget, han er spilfordeler, og med sine 23 år er han blandt de bedste spillere jeg har.
Hochheim er med sine 95 kampe, 19 mål i ligaen for Brøndby, også en del af næste kuld, 19 landskampe i en alder af 20 år som han lige har rundet, klasse backspiller som jeg glæder mig til at følge. Mike Christensen er holdets yngste, men skal nævnes, fordi han med sine egenskaber i en alder af 16 år overbeviste mig om at spille ham "fast", han har 23 kampe på CV'et og de kommer alle fra sidste sæson.
til Sidst, Mark Mørk, 16 landskampe, 1 mål, kan dække alle centrale positioner fra DMC til angriber, 91 kampe, 28 mål er det blevet til, han er lige blevet 21, og skal til at tage sin første sæson som fast starter, selvom han sidste år nåede 32 kampe, var de 18 som indhopper. Mørk er fremtidens Enganche, og en fandens dygtig en af slagsen.

* Kan dække flere positioner, og bruges som rotationsspiller på disse.
** Dansk sekundær nationalitet
*** Skoles til OMC så han kan bruges som skyggeangriber for at få mere spilletid Wink
« Seneste Redigering: 19 Apr 2014, 05:33 af BelthazorDK » Logged

I've always been crazy and the trouble that it's put me through,
I've been busted for things that I did, and I didn't do,
I can't say I'm proud of all of the things that I've done,
But I can say I've never intentionally hurt anyone!

darkalf
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: ~{40}~ Brøndby IF - Kunsten at lave penge i Danmark ~BelthazorDK~
« Svar #74: 19 Apr 2014, 05:28 »

Sådan lækkert. God påskefrokost.
Logged


Sider: 1 ... 3 4 [5] 6 7 8 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010