home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23284
  0 Brugere, 551 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: reportajme
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: FmFreaks.dk
| |-+  Konkurrencer
| | |-+  Blogkonkurrencer
| | | |-+  Kategori: Blogkonkurrencen, 2014
| | | | |-+  ~{57}~{Slut}~ Brøndby IF - Kunsten at lave penge i Danmark ~BelthazorDK~
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.

Afstemning
Spørgsmål:  Hvor stopper bloggen?
Efter EM 2024 ville være passende
Pres citronen, sommeren 2025 ville være godt!
Du stopper bare nu, jeg er pisse træt af dine updates, Beltha!
VM 2026 ville være passende.
Den stoppede for længe siden, du har bare ikke opdaget det, din narrehat...

Sider: 1 ... 5 6 [7] 8 Udprint
Forfatter Emne: ~{57}~{Slut}~ Brøndby IF - Kunsten at lave penge i Danmark ~BelthazorDK~  (Læst 49962 gange)
BelthazorDK
FmFreaks Crew
(Projekt)
*

Offline Offline


 
Sv: ~{46}~ Brøndby IF - Kunsten at lave penge i Danmark ~BelthazorDK~
« Svar #90: 26 Apr 2014, 12:06 »

Ehm, så skal det være i forbindelse med EM, for indtil da er det lidt svingene hvem der er med, er stadig i gang med at finde det "hold" jeg vil satse på, der er nogle af de gamle der måske ikke bliver mere end en udtagelse i truppen Smiley

Jeg kunne dog godt ligge en gennemgang af det hold som bliver bragt med til EM, hvis vi da klare at kvalificere os!
Logged

I've always been crazy and the trouble that it's put me through,
I've been busted for things that I did, and I didn't do,
I can't say I'm proud of all of the things that I've done,
But I can say I've never intentionally hurt anyone!

BelthazorDK
FmFreaks Crew
(Projekt)
*

Offline Offline


 
Sv: ~{46}~ Brøndby IF - Kunsten at lave penge i Danmark ~BelthazorDK~
« Svar #91: 26 Apr 2014, 17:00 »


Foråret 2023

Med en smal trup, på kun 21 mand begav vi os ud i foråret, og det endda med 3 keepere hvoraf den ene, Schmichel, trækker sig tilbage til sommer, men hans erstatning er dog fundet, mere om det i sommer vinduet. Desværre kan nyindkøbet ikke registreres til Champions League, hvor vi derfor må nøjes med en 20 mand stor trup.

Superligaen:
Efter 25 sejre i 25 kampe blev ligaen vundet med 75 point, FCK har på dette tidspunkt 49, mens AGF har 45 point. Den 21. Maj kunne vi så endeligt slappe af, og fejre en sæson med 99 point, hvor vores front angriber, Kjellerup er topscorer med 33 mål, mens Mark Mørk ligger nr. 2 på den liste med 24 kasser, han er derudover i toppen af de fleste andre lister, 19 assists, 8,06 i gennensnitskarakter, 10 gange kampens spiller. Flindt holdt buret rent i 17 kampe, i foråret blev der lukket lidt for meget ind, men vi spillede en ny mand ind i forsvaret. Kjellerup er forøvrigt nr. 3 på listen over assists, med 15, det er en delt 2. plads med Capser Sloth fra FCK og Marc Hochheim fra vores eget hold. Kjellerup blev nr. 2 på kampens spiller listen med 9 nomineringer. Mine backs er de 2 som har tilbagelagt 1. og 3. flest kilometer, med en 32. årig Esbjerg spiller - Christopher Quiring som er deres kant, på 2. pladsen. Godt løbet, eneste grund til min højreback ikke er nr. 2 er han kun har spillet 29 kampe fra start!

Ligaen vundet 2023

Pokalen:
Første kamp blev vundet 3-1 i Brøndby, og returen blev vybdet 4-0, finalen bliver spillet i Parken, mod Nordsjælland. Vi gik man-up, og tog bedste opstilling på dagen med, til trods for andre kampe 3 dage senere. Undervejs blev begge backs taget ud og fik lov at slappe af, ligesom Mørk også blev det lidt senere i 2. halvleg. FC Nordsjælland kunne mærke det var A holdet der kom, for 6-0 fik dig en røvfuld på, så er det tilbage til tegnebrættet for Wieghorst som er tilbage som FCN manager.

Pokalen vundet 2023


Champions League:
Vi mødte endnu engang Atletico i første knockout runde, denne gang tabte vi 2-1 i Spanien og vandt dereffter 3-1 hjemme, videre, smalt. Chelsea i kvartfinalen, første kamp ude taber vi 3-2 ude, og vinder så 2-0 hjemme, vi har en dårlig stil gående lige nu, hvor vi taber udekampene, det skal rettes! galatasaray i semifinalen, slået med 3-0 i første kamp hjemme i Brøndby, vi taber endnu engang ude i returen, 2-1 nederlag i Tyrkiet, men vi er tilbage i finalen.

Finalen blev spillet på Wembley, mod Manchester United, 9 minutter inde scorede Kjellerup til 1-0 foran 90.000 tilskuere, Antúnez scorede til 2-0 efter 80 minutter, og indskiftede Svane til 3-0 efter 86 minutter, 3. triumf i streg i CHL, COME AT ME BRAH!.

Champions League vundet 2023

Landsholdet:
En overbevisende 5-1 sejr over Israel, og vi har slået alle hold i kvalifikationsgrupp en, derefter lige en venskabskamp mod Malta, som blev Eriksens første kamp fra start, siden hans comeback. Han kviterede for tilliden med 3 assist i første halvleg, og havde derfor en fod med i alle vore mål i 3-1 sejren på Malta. Vi slog Litauen med 4-0 ude i en venskabskamp, og havde som forårets sidste kamp, Hviderusland i Parken, bundproppen i Gruppe F som ingen point har, de 3 andre hold har hver 6, mod Danmarks 12. Vi vinder 5-1 i parken, Mark Mørk har været fantastisk i alle turneringer og for alle hold, i 2022/23 sæsonen, han kunne godt blive en mulig topscorer ved næste års EM i Spanien.


Til sidst, Viborg og AC Horsens rykker op, og jeg har udvalgt to random talenter igen, til at købe så de også får 100 mil hver, som aftalt.
Nedrykkerne blev Vejle og SønderjyskE.
Logged

I've always been crazy and the trouble that it's put me through,
I've been busted for things that I did, and I didn't do,
I can't say I'm proud of all of the things that I've done,
But I can say I've never intentionally hurt anyone!

BelthazorDK
FmFreaks Crew
(Projekt)
*

Offline Offline


 
Sv: ~{47}~ Brøndby IF - Kunsten at lave penge i Danmark ~BelthazorDK~
« Svar #92: 27 Apr 2014, 07:34 »


Sommerens handler 2023

Ja ja, vi må til det igen en gang, der er hentet en spiller fra de to oprykkere hver, til reserve holdet, og nu skal der handles lidt seriøst ind.

Handler ud:
Dominik Beckenbauer, FC Bayern, 190.000.000 +50% næste salg, tilbage til Bayern med ham, han er god, det er han, men han fortjener at få lov at spille fast i Bayern, det kan han ikke få lov til her.

Kyle Vázquez, A.C. Milan, 50.000.000 +50% næste salg, Kyle bliver ikke brugt meget og jeg har en idé om at rydde lidt ud af mine udlændinge så der kun er dem som starter inde, som ikke er skandinaviske.

Árni Kristjánsson, Dnipro, 14.000.000 +50% næste salg, Kristjansson har siddet på bænken mange år nu, og ville gerne sælges fra, det er sku okay med mig, døren er altid velkommen hvis han vil tilbage hvert fald, han sælges for dette lille beløb da hans kontrakt udløber næste år, og han grundet ønsket om at komme videre, afviser at forlænge, det er iorden, jeg lovede ham sidste sommer at han måtte blive solgt efter sæsonen, det bliver han så nu.



Handler ind:
Kim Ankjær Thisgaard, Napoli, 95.000.000, Schmeichels afløser, landsholdet reserve-keeper, Thisgaard, hentet ind til bænken, og nogle kampe i pokalen, en seriøs keeper til et seriøst hold. Tidligere Lyngby mand, som napoli opsnappede før mig.

Frederik Holst, Olympique Lyonnais, fri transfer, Holst havde kontrakt udløb, og det skal udnyttes han får en 4 årig kontrakt her som rotationsspiller, selv hvis han bliver utilfreds med det, er det stadig en god deal da han nemt kan sælges videre næste år for 50 mil+.

Marc Olsen, Næstved, fri transfer, jeg havde med glæde givet Næstved 25 millioner for ham, men han var desværre på en amatør kontrakt, Olsen har været inde omkring u19 holdet, men aldrig spillet, det samme på u21 hvor han har været reserve et par gange uden at komme i aktion, nu henter jeg ham og håber han udvikler sig, han har talentet hvert fald. Han har stået fast i Næstved 2 år i 2. division vest, hvor han blev regnet som det største talent.

Søren Holmegaard, FC Midtjylland, 25.000.000, Dejligt talent de havde i Midtjylland der, ham nupper jeg for at styrke bredden, han er ung, ikke specielt prangende, men rigeligt god til at få lidt kampe i ligaen og navnligt pokalen, og så har vi folkene til at oplære ham, og hjælpe ham med at udvikle sit talent, velkommen til!

Roy Bragstad, Dortmund, 40.000.000, her er en perle, Norges fineste angriber, han er hurtig, han er dyglig med bolden, og en helvedes god afslutter, han havde kontrakt udløb vinteren 2023 i Dortmund, og der var åbenbart problemer med at forlænge, for han var lagt på Dortmund II, og det udnytter grippen fra Brøndby! Jeg mangler en reserve for Kjellerup og her har vi en klasse reserve, som også skal spille nogle kampe undervejs!.





Økonomien:
Balance: 2.547.840.701
Transferbudget: 1,29 mia.
Lønbudget: 9.229.684/19.827.459


Uden at være for arrogant, vil jeg mene vi er favoritter i vores gruppe til VM kvalifikationen til 2026:
Logged

I've always been crazy and the trouble that it's put me through,
I've been busted for things that I did, and I didn't do,
I can't say I'm proud of all of the things that I've done,
But I can say I've never intentionally hurt anyone!

hamderspiller
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: ~{48}~ Brøndby IF - Kunsten at lave penge i Danmark ~BelthazorDK~
« Svar #93: 27 Apr 2014, 12:43 »

Arrogant? Det da ikke din skyld at de andre hold sutter Wink
Logged

Barcelona = Passionen
Odense Boldklub = De Lokale Helte
Arsenal = Ny kærlighed

BelthazorDK
FmFreaks Crew
(Projekt)
*

Offline Offline


 
Sv: ~{48}~ Brøndby IF - Kunsten at lave penge i Danmark ~BelthazorDK~
« Svar #94: 27 Apr 2014, 15:50 »


Efteråret 2023

Med en tilpas stor trup på 23 mand, gik vi i krig endnu en gang.

Supercuppen:
Vi tabte en sørgelig kamp, 3-2, i forlænget spilletid, trist, men vi havde en FCK kamp i parken 3. dage før i ligaen som krævede bedste opstilling. Vi nøjes med "sølv".


Superligaen:
efter 17 kampe ligger vi nummer et i ligaen med 47 point, 2 uafgjorte undervejs, ellers er der godt styr på det. FCM ligger nr. 2 med 40, FCK er helt nede på 8. pladsen med 20 point denne sæson, det overrasker lidt for de var ellers godt med de sidste par år. De er dog videre fra CHL gruppen, hvor de er foran Roma og CSKA, og bagved Tottenham, heldigt, for ellers var Judas... jeg mener, Laudrup, blevet fyret.

Pokalen:
Vi spillede kun 3. og 4. runde i pokalen i efteråret, hvor vi slog Frem 6-0 i 3. runde og FK Odsherred 9-0 i 4. runde, en kvartfinale mod Vejle venter i foråret.

Champions League:
Suværene vindere i Gruppe B med 16 point foran Juventus med 6, Sporting med 6 og PAOK med 4. vi skal op mod FC Porto i 1. knockout runde i foråret.


Klub VM:
Vi mødte ES Tunis i semifinalen, og vandt en flot 6-0 sejr, derefter blev Cruzeiro slået 2-0 i finalen.


Klub VM vundet 2023

Landsholdet:
Vi slog Bosnien 3-1 i kvalifikationen, Island 4-0, Georgien 4-1 i en venskabskamp, Israel 6-1 i kvalen og Rusland 3-0 i en venskabskamp. Vi var sammen med værterne, Kroatien og Ukraine blandt de første til at blive kvalificeret til EM, og det er faktisk også de 3 hold jeg ser som favoritterne, og så os selv Wink

Vi er iøvrigt udtrukket i Grubbe B ved EM, Albanien, Serbien, Danmark, Italien. Vi skal videre fra den gruppe, og det uden at tabe en kamp, hvis vi skal nå at snige os med på et afbud til en Semi finale.
Logged

I've always been crazy and the trouble that it's put me through,
I've been busted for things that I did, and I didn't do,
I can't say I'm proud of all of the things that I've done,
But I can say I've never intentionally hurt anyone!

BelthazorDK
FmFreaks Crew
(Projekt)
*

Offline Offline


 
Sv: ~{49}~ Brøndby IF - Kunsten at lave penge i Danmark ~BelthazorDK~
« Svar #95: 27 Apr 2014, 23:18 »


Vinterens handler 2024

Ah juletid, glade folk der sælges fra, glade folk der hentes ind.. og dette bliver nok min absolut korteste update til dato, men sådan går det altså nogle gange.

Handler ud:
Martin Petersen, OGC Nice, fri transfer (+50% næste salg), en ubrugelig spiller som Nice vil dele et eventuelt salg på.

Simon Christensen, AS Monaco FC, 100.000.000 +50% næste salg, christensens kontrakt udløber i december 2024, og han ville stadigvæk ikke skrive under da han forlanger førsteholds fodbold, jeg vælger at sælge ham fra nu, fremfor at miste ham på en fri transfer næste vinter.

Handler ind:
Det blev ikke til nogle indkøb i denne omgang, da der ikke var nogle gode handler, og jeg vil ikke betale 300+ mil for en rotationsspiller.
Vi tager derfor foråret med en 22 mands trup, vi skal jo også blot igennem så vi kan spille noget EM til sommer, så hvem bekymre sig overhovedet for om klubben har bredde nok?




Økonomien:
Balance: 2.383.645.087
Transferbudget: 1,4 mia.
Lønbudget: 8.963.001/19.827.240


Et nemt vindue for der var ikke meget der manglede eller skulle skilles af med, så det var hurtigt overstået!
Logged

I've always been crazy and the trouble that it's put me through,
I've been busted for things that I did, and I didn't do,
I can't say I'm proud of all of the things that I've done,
But I can say I've never intentionally hurt anyone!

BelthazorDK
FmFreaks Crew
(Projekt)
*

Offline Offline


 
Sv: ~{50}~ Brøndby IF - Kunsten at lave penge i Danmark ~BelthazorDK~
« Svar #96: 28 Apr 2014, 11:12 »


Foråret 2024

Jeg må indrømme jeg begynder at føle mig lidt presset, hvis jeg skal nå VM 2026 som afstemningen antyder, inden klokken 23:59, Onsdag aften, og det kan godt ske, der kommer til at være meget lidt tekst og transfer aktivitet i klubben, hvor jeg sku nok kun køber, hvis der bliver solgt nogen fra. Jeg havde snakket om en gennemgang af truppen til EM, men jeg kan tydeligt se at der vil være en 5-6 spillere fra det gamle kuld som måske vil agere reserver til EM 2024, og derfor må jeg beklage, men jeg syntes det vil være mere passende at vente til VM 2026, og så give en gennemgang af et slagkraftigt hold som jeg til den tid vil kunne overlade til en anden træner, som vil kunne arbejde med samme hold uforstyrret i hvert fald, i en 6-8 år. Der er tale om spillere som Viktor Fischer, som desværre er blevet ødelagt i Real Madrid, Gravesen om igen, han skal videre til sommer ellers er han ude af holdet. Peter Ankersen som trækker sig tilbage i Juli 2024, får slutrunden med, som 33 årig, Christian Eriksen er også blevet 32, og selvom han stadig er god, og har været vigtig i EM kvalifikatien efter hans comeback, så spiller han ikke fast i City, og skal hvert fald finde et nyt hold til sommer hvis han skal være med fremover. Derudover er der spillere som Simon Kjær, Andreas Bjelland, Simon Makienok, Robin Olsen, Nicklas Helenius, Thomas Delaney, Kasper Kusk, Nicolai Boilesen, Jannik Vestergaard, Jores Okore og Andreas Cornelius, som alle er med i overvejelserne til truppen til EM, men som næppe er med igen om 2 år grundet alder, og sagtens kunne være gået på pension til den tid. Folk som Lucas Andersen og Patrick Olsen har allerede spillet sig af holdet, så der er desværre lidt for mange gamle drenge der skal videre med livet før jeg kan tillade mig at sige at det er "mit landshold".


Pokalen:
Vejle blev slået 3-0 i kvartfinalen, og vi vandt 1-0 i første kamp mod FCM i semifinalen, ude. Returen endte 2-2, men blev spillet blot 2 dage efter en ret vigtig kamp i Champions League, vi er dog videre med samlet 3-2. Finalen mod Aab blev vundet 3-0, og var allerede afgjort efter 26 minutter, fint nok med endnu en lille pokal i skabet, der må egentlig snart være godt fyldt.

Pokalen vundet 2024

Superligaen:
Vundet med 92 point, 2 uafgjorte og 1 nederlag blev det desværre til, FCK ender som nr. 7, jeg ved virkelig ikke hvad der sker for dem under Laudrup, men Thomas Sørensen er ved at få styr på dem igen. FCM tager sølv, OB Bronze og Viborg/Horsens følges ned. 19 rent bur blev det til for Flindt i år, 32 kasser af Kjellerup med David Casanova som nr. 2 med 20, Kjellerup fik 11 gange kampens spiller, Mørk blev top-assistmager med 21, Dirch nr. 3 med 14, Mike Christensen blev spillere med det højeste snit, på 8,12.

Næste sæsom kommer Vejle og SønderjyskE til ligaen, og som lovet får disse to hver 100 millioner for deres yngste talenter.

Ligaen vundet 2024

Champions League:
Vi mødte FC Porto og vandt 2-0 ude, derefter 2-1 hjemme og mødte derefter Barcelona i Kvartfinalen, første kamp endte 4-0 til Brøndby, i Danmark, returen blev dog forårets første nederlag, 3-2 ude. Semifinalen blev mod Tottenham, første kamp, ude, endte 0-4 og vi kunne tage hjem med 4 udemål i rygsækken, den er vist sikker nok. I Brøndby endte kampen ligeledes 4-0, og vi er videre med samlet 8-0 over Tottenham, huhej hvor det går! Finalen spilles endnu engang mod Manchester United.
Før nogen fik set sig om, stod der 1-1 på tavlen og efter en 23 minutter satte en gammel brøndby mand, Carles Sala den ind til 2-1 til United, de kom også på 3-1 og jeg frygtede en kæmpe lussing fra Uniteds side, de skylder os vist egentlig også en, pausen kom og der blev råbt og skreget i omklædningsrummet, jeg er ret sikker på jeg så Lasse Flindt græde, da han snakkede med min assistent Dudu Cearense, som bagefter forklarede mig at der faktisk var offside ved 3-1 scoring, i følge Flindt i hvert fald. Drengene blev sendt på banen, velvidende at de fik 15 minutter til at rette op her, ellers ville jeg selv tage affære. 6 minutter inde var det Dirch på højrekanten med et godt indlæg til Kjellerup ved bagerste stople, reducering, men efter 68 minutter var vi stadig bagud, vi satser, Ankermanden smides ud, Bragstad ligges ind i stedet for og ryger op som måljæger i front, Rosberg kommer også på banen og skal agere playmaker, yderligere nogle minutter går og efter 85 minutter smider vi endnu en angriber ind, på bekostning af en fosvarer, fløjene går mere offensivt til den, men det lader ikke til at have nogen effekt, og efter 92 miutter fløjtes kampen af, trist, men United har også nogle klasse spillere, som vores gamle ven, Lapic der gør spillere som Messi og Ronaldo til skamme. Vi vender tilbage, sultne, næste år.

Champions League sølv 2024

Landsholdet:
Vi startede året ud den 28. Maj, ude mod Puerto Rico, en del af et tæt pakket optakts program til EM, hvor vi spiller 5 venskabskampe rundt omkring i verden, samt et par hjemme. 1-8 ender Puerto Rico kampen, og vi laller videre til Hong Kong, og tager her en 6-0 sejr med, herefter stod den på Usbekistan, i Danmark, hvor de sidste 3 kampe vil blive spillet inden vi drager til Spanien og EM. 7-1 sejr over Usbekistan, og Japan besejres derefter 3-0. Overraskende nok, er det første gang Dirch scorer, i sin kamp nr. 65, i en alder af 24 år, imponerende CV. 3-0 sejr over værtsnationen Spanien, og så er vi klar til en 10 dages pause før EM skydes igang for vores vedkommende.

Gruppespillet:
Danmark 2-0 Italien
Danmark - Albanien
Danmark - Serbien
Det egentlige EM:
Danmark 3-1 Tyrkiet
Danmark 4-2 Wales
Danmark 2-0 Belgien
Danmark 1-1 England

Ja, finalen endte 1-1, Det gør ikke noget for vi har skarpe skytter i Danmark, begge hold scorede de første 4 mål, og så scorede vi til 5-4, og Flindt rev Welbecks straffespark på fornemmeste vis, EM vundet.

EM vundet 2024!

Logged

I've always been crazy and the trouble that it's put me through,
I've been busted for things that I did, and I didn't do,
I can't say I'm proud of all of the things that I've done,
But I can say I've never intentionally hurt anyone!

BelthazorDK
FmFreaks Crew
(Projekt)
*

Offline Offline


 
Sv: ~{51}~ Brøndby IF - Kunsten at lave penge i Danmark ~BelthazorDK~
« Svar #97: 28 Apr 2014, 14:28 »


Sommerens handler 2024

Der begynder at ske utroligt lidt, i mine vinduer, og jeg vil nok fremover slå dem sammen med Efteråret og Foråret, da dette sku er for tyndt til en update, derudover vil jeg også fjerne det økonomiske punkt i dem, da jeg tror vi alle er enige om at klubben har det sundt økonomisk, og hvis jeg ikke bruger mere end 1 milliard i et vindue, forbliver vi over de 2 Mia. i balance.

Handler ud:
Kasper Petersen, Zürich, 30.000.000 +50% næste salg, ja han er ikke meget bevendt, men Zürich vil betale for ham, fint nok, farvel!

Handler ind:
Clément Padovani, OM, 12.000.000 - forhåndskontrakt, Clement ser fin ud, og han får tid på reserveholdet, vi håber han kommer til at gøre det godt der!

Jeg hentede jo 2 gutter fra Vejle og SønderjyskE, men de er ikke meget bevendt, så dem er der ikke rigtigt grund til at vise frem, derudover har jeg lejet 3 spillere ud til Viborg, Silkeborg og AC Horsens, ikke det store der.

Jeg har skiftet en del ud i staben sommeren igennem, navnligt mine spejdere er der blevet ryddet op i, og vi har sat et nyt, og forhåbentligt bedre netværk op!
Logged

I've always been crazy and the trouble that it's put me through,
I've been busted for things that I did, and I didn't do,
I can't say I'm proud of all of the things that I've done,
But I can say I've never intentionally hurt anyone!

BelthazorDK
FmFreaks Crew
(Projekt)
*

Offline Offline


 
Sv: ~{52}~ Brøndby IF - Kunsten at lave penge i Danmark ~BelthazorDK~
« Svar #98: 29 Apr 2014, 13:21 »


Efteråret 2024

Det bliver kort, kontant og lige til, ikke det store at snakke om lige nu, jeg føler mig lidt presset af tiden, hvis jeg skal nå VM inden konkurrencen er forbi Smiley Håber det går!


Superligaen:
Ved vinter pausen fører vi med 43 point, mod Randers FC's 31 på 2. pladsen, FCK's nedtur ser ud til at fortsætte for de ligger kun nr. 8.

Pokalen:
Vi mødte igen FK Odsherred og slog dem 10-0, derefter slog vi FCM med 5-0 og så AGF 3-0 i kvartfinalen.

Champions League:
Vi gik videre med 12 point som nr.1 i gruppen, Zenit også med 12, fik 2. pladsen, og FCP får 3. pladsen med 6 point, mens Shakhtar ryger ud, også med 6 point.

Landsholdet:
Vi slog Norge 2-1 ude i VM Kvalen, Østrig 4-0 hjemme, Andorra 7-0 ude, Estland 4-1 ude, Finland 2-0 hjemme og sluttede af med en 3-1 sejr over Mexico i en vanskabskamp, vi fører dermed gruppen til VM kvalifikationen, med 15 point foran østrig med 12, Norge med 9, Estland og Finland med hver 4 og Andorra med 0. Kampen mod Mexico var forbedredelse til VM, som afholdes i Mexico, jeg mindes at sidst Danmark var derovre og spille VM, var vi udnævnt til storfavoritter da gruppespillet var forbi, og denne gang er der ikke noget der hedder at vi er tilfredse, ingen gummiben!, men vi spiller stadig fandens flot fodbold, pigerne bliver vilde med os i Mexico!


Til sidst, jeg lover at de næste updates bliver lidt længere, der er jo trods alt heller ikke så mange tilbage Wink
Logged

I've always been crazy and the trouble that it's put me through,
I've been busted for things that I did, and I didn't do,
I can't say I'm proud of all of the things that I've done,
But I can say I've never intentionally hurt anyone!

BelthazorDK
FmFreaks Crew
(Projekt)
*

Offline Offline


 
Sv: ~{53}~ Brøndby IF - Kunsten at lave penge i Danmark ~BelthazorDK~
« Svar #99: 29 Apr 2014, 15:26 »


Vinteren og foråret 2025

Der blev ikke lavet nogle handler hverken ind eller ud i januar vinduet, heldigt at jeg slog de to updates sammen, ellers var det blevet seriøst tyndt.

Pokalen:
Vi tabte 1. semifinale kamp til Lyngby hjemme, i en periode hvor vi spillede kampe hver 2. dag i en lille uges tid, på udebane vandt vi dog 4-1, og slog efterfølgende AC Horsens med 4-0 i finalen.

Pokalen vundet 2025!


Superligaen:
Vundet med 81 point, AGF med 63 får 2. pladsen og Esbjerg med 51 får 3. pladsen, FCK ligger helt nede på 9. pladsen med 40 point. Lyngby og SønderjyskE rykker ned. Vi lukkede hele 24 mål ind, men scorede dog 97, alligevel har vi ikke nogen spillere på topscorer listen, faktisk er vi i det hele taget dårligt repræsenteret på de fleste lister i ligaaen.

Superligaen vundet 2025!

Champions League:
Vi trak i 1. runde Juventus og gik videre efter 2-2 ude og 1-1 hjemme på reglen om udebanemål, kvartfinalen bød på nederlag ude til Manchester city på 1-0 og sejr hjemme på 4-0. Semifinalen bød igen på nederlag ude, 3-2, mens vi hjemme vandt 2-1, og reglen om udebanemål var igen vores redningsmand, imod Barcelona. Finalen blev til en 4-3 sejr, i forlænget spilletid over Atlético.

Champions League vundet 2025!


Landsholdet:
Vi havde en enkelt kamp i VM Kvalifikationen, mod Norge hjemme som blev vundet 5-0, i sommerpausen havde vi så Confederations Cup, hvor vi er i gruppe B, sammen med Argentina, Iran og Trinidad og Tobago.

Gruppespillet:
Trinidad og Tobago 0-3 Danmark
Argentina 1-0 Danmark
Iran 0-3 Danmark
Vi trak England i Semifinalen, en kamp som måtte spilles af trætte spillere, jeg turde ikke overlade reserverne til det, klogt træk for begge de to meget trætte herre, Kjellerup og Mørk, fik et assist og et mål, herlige fyre de to.
Finalen blev en chance for revanche over Argentina, og med et mål i overtiden til 4-3, får vi den. Herligt tidspunkt at score på! Kjellerup og Mørk blev delte topscorer med hver 4 mål. 30 år efter Danmark slog Argentina i finalen, i saudi Arabien i denne turnering, genvinder vi den, i Mexico ved sejr over Argentina, herligt.

Confederations Cup vundet 2025!



Logged

I've always been crazy and the trouble that it's put me through,
I've been busted for things that I did, and I didn't do,
I can't say I'm proud of all of the things that I've done,
But I can say I've never intentionally hurt anyone!

BelthazorDK
FmFreaks Crew
(Projekt)
*

Offline Offline


 
Sv: ~{54}~ Brøndby IF - Kunsten at lave penge i Danmark ~BelthazorDK~
« Svar #100: 29 Apr 2014, 23:10 »


Sommeren og efteråret 2025

Vi tager det lige hurtigt her med handler først og så nogle resultater fra de forskellige turneringer Wink Og så fik oprykkerne selvfølgelig deres 100 mil hver.

Handler ud:
Glenn Mehl, Stoke, Fri transfer - kontrakt udløb.
Nikolaj Christensen, Catania, fri transfer - kontrakt udløb.
Niels Urth, AZ, fri transfer - kontraktudløb.
Christoffer Rosberg, Barcelona, 280.000.000.
Ørjan Strand, Manchester City, 150.000.000 +50% næste salg.
Morten Christensen, Juventus, 42.000.000 +50% næste salg.

Jeg må indrømme at med en balance på over 3,5 mia. og et budget på næsten 3 mia, samt 20 ledige millioner om ugen til løn, var der en del af mig der ville vælte mig i spillere og bare købe alt, en anden del sagde dog at det var bedre blot at købe nogle stjerner, en ting var sikkert, der skulle hentes nogle folk ind for at styrke bredden, men ikke for enhver pris! Og med bud afvist på en række spillere, som ellers lød på 1.000.000.000 til 1.250.000.000, uden at de så meget som ville forhandle kunne jeg godt se at det ikke blev til mange etablerede verdensstjerner, selvom jeg gerne ville have givet jer lidt lir til slutspurten drenge, beklager, men jeg er sku for nærig!

Handler ind:
Uros Vasiljkovic, AS Monaco FC, fri transfer (kontrakt udløb). En fin spiller, men hvorfor han ikke har spillet flere landskampe må guderne vide, mine rapporter sagde hvert fald intet om skadesplaget spiller, og selvom hans skadesliste rummer nogle og 20 skader, er det hovedsageligt 4 dage til 3 ugers ting, men de kan vel være landet uheldigt?

Torric Nortel, Zürich, 110.000.000, en stor stærk forsvarsspiller som med tiden bliver rigtig, rigtig vigtig for Frankrig, med garanti.

Geraldo, Cruzerio, 130.000.000, en fantastisk boldspiller, til den defensive midtbane, som omgående har fået en klausul udløst således han nu er her til 2033 i stedet for 2030. Det tegner godt for fremtiden det her, og så er han manden der nu smider min ankermand væk! RE GI STAAAAA!!!

Jørgen Edvold, Lyngby, 8.000.000, Jørgen er den dyr herre taget i betragtning at hans klub er i 1. division, men jeg han bliver rost til skyerne af 3 forskellige spejdere, så der må være noget om snakken, Edvold bliver min 4. forsvarer i truppen og dermed en reserve med lidt kampe her og der, jeg tror på ham, og gør han det godt kan jeg ikke udelukke en meget ung landsholdsspiller i VM truppen.

Jure Lapic, Manchester United, 1.250.000.000, DYRT! mega dyrt, jeg mindes at jeg sagde til mig selv at der ikke skulle bruges så mange penge på en spiller, men nu er Lapic årets spiller i verden, og så var han faktisk i klubben tilbage i 2015/16 og 2016/17 hvor han spillede 44 liga kampe for os, jeg vil indrømme det er dyrt, men der er afsindigt mange penge i klubben, og derfor gør jeg det her, det svækker den største internationale konkurrent, Manchester United gevaldigt, og styrker os tilsvarende meget. Udover de penge han får allerede som fremgår af screenshottet vil han få forlænget med 1 år, ved 5 kampe sidste sæson, og jeg kan indløse en klausul om 3 års forlængelse hvis det passer mig, og så får han beskedne 100.000 for hvert mål han scorer. Uhørt mange penge, indrømmet, men vi skal da slutte af med et knald!.

Klubben har stadig over 2 milliarder i klubkassen, og jeg kan smide yderliger 1 milliard efter en spiller, og der er stadig 25 millioner ledigt i lønbudgettet, tosset mange penge jeg har at lege med nu til dags.

Alt andet end guld i alle 5 turneringer i år, vil være en katastrofe.

bonus info: U19 landsholdet har lige vundet EM 2025 for u19 hold, fremtiden er lys!

Supercuppen:
Vundet 2-0 over FC Porto, et lille skridt nærmere succes overordnet set.

Supercup vinder 2025.

Superligaen:
Vi fører med 52 point fra 18 kampe, 2 point fra maksimum, Aab er nr. 2 med 36 point, FCK er nr. 6 med 25 point, det går dem lidt bedre med wieghorst ved roret.

Pokalen:
Vi mødte Hillerød i 3. runde, 8-0 sejr, og 3-1 over AC Horsens i 4. runde, men vi er faktisk ude af pokalen for første gang, pinligt! vi tabte 3-1 i Aab, fordi vi fik den kamp lagt 2 dage efter en Ajax kamp i CHL, og 2 dage før en kamp mod AGF i ligaen, og der er et had til AGF der gør at de skal slås. de trætte reserver fejlede mig.

Champions League:
Ajax, AC Milan og PSG, og vi gik videre med 15 point. PSG blev 2'er og Ajax går videre i Europa League. AGF møder Sporting i 1. knockout runde, og vi møder selv Dortmund. AGF havde Bayern, Napoli og Manchester United i deres gruppe, imponerende nok at de gik videre, OB møder i første knockout runde i Europa Leauge Fiorentina.

Klub VM:
Vi vandt 3-0 over ES Tunis og vandt på straffespark mod Fluminense efter 3-3 i ordinær spilletid.

Klub VM vundet 2025

Landsholdet:
Vi slog Østrig 3-1, Andorra 7-0, Estland 4-0, Finland 5-0 i kvalen og går til VM med maksimum point fra kvalen, derefter slog vi Chile 3-1 og Brasilien 2-0 i venskabskampe i november.

Vi er på vej, VI ER PÅ VEJ! vi er på vej til mexico!

edit: så fik jeg også lige lært at tælle til 52.. eller rettere, ramme tasten 5 fremfor 8 -.-.
« Seneste Redigering: 29 Apr 2014, 23:29 af BelthazorDK » Logged

I've always been crazy and the trouble that it's put me through,
I've been busted for things that I did, and I didn't do,
I can't say I'm proud of all of the things that I've done,
But I can say I've never intentionally hurt anyone!

Robberman
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: ~{55}~ Brøndby IF - Kunsten at lave penge i Danmark ~BelthazorDK~
« Svar #101: 30 Apr 2014, 00:01 »

1.250.000.000 .....  Shockeret
Logged

He cheats! he dives! he hates the Jackson 5, Luis Suarez, Luis Suarez

BelthazorDK
FmFreaks Crew
(Projekt)
*

Offline Offline


 
Sv: ~{55}~ Brøndby IF - Kunsten at lave penge i Danmark ~BelthazorDK~
« Svar #102: 30 Apr 2014, 00:06 »

Den er til gengæld god nok Robberman, desværre ligger prisen i det save der, for en seriøs OMC, på mellem 1,25 og 2 mia. og det vurderer jeg ud fra at jeg har budt på de første 15 spillere, der alle blev blankt afvist i omegnen af 1,25-1,75.. først ved 2 mia. på flere, går bestyrrelsen ind og godkender, helt håbløst.
Logged

I've always been crazy and the trouble that it's put me through,
I've been busted for things that I did, and I didn't do,
I can't say I'm proud of all of the things that I've done,
But I can say I've never intentionally hurt anyone!

BelthazorDK
FmFreaks Crew
(Projekt)
*

Offline Offline


 
Sv: ~{55}~ Brøndby IF - Kunsten at lave penge i Danmark ~BelthazorDK~
« Svar #103: 30 Apr 2014, 12:24 »


Vinteren og foråret 2026

Vinteren skulle være stille og det syntes jeg den blev.

Handler ud:
Roy Bragstad, Real Madrid, 400.000.000.

Handler ind:
Christian Diget, Leverkusen, 375.000.000, en ny reserve angriber som nok skal spille en del kampe på flere positioner med den løn der. Nøglen er at vi jo får ham til halv pris, så det er kun 187.500.000 han koster, da vi havde klausul på ham.


Superligaen:
Vi slutter med 93 point, og tager endnu engang en masse statistiske pladser, ikke det store der. Kjellerup med 29 mål, topscorer, Mark Mørk med 28 assists er top assistmageren.

Champions League:
Vi mødte Dortmund i første knockout runde, og vandt ude 4-0, og hjemme 3-0. Kvartfinalen bliver blev mod Juventus, først kamp endte 1-1 ude, og det til trods for vi var 10 mand siden det 17. minut. I hjemmekampen var der en tilsyneladende meget nervøs Alessandro Lauro i Juventus forsvaret, i hvert fald scorede ham et selvmål og hjalp dermed sin tidligere klub Brøndby på vej, og i overtiden var det indskiftede Svane der scorede til 2-0, vi er i semifinalen, og skal her møde Sporting, det er egentlig heldigt nok for den anden semifinale er et Manchester Opgør. Dette betyder også at AGF røg ud i 1. knockout runde hvor de jo mødte Sporting. OB gik i Europa League videre mod Fiorentina, men tabte derefter 5-0 samlet til Inter. Første Sporting kamp endte 1-1, returen i Brøndby endte 4-0 og vi er igen i finalen. En kamp der spilles dagen før vi udtager truppen til VM. Manchester United venter endnu engang forude, lidt vemodigt bliver dette min sidste kamp med Brøndby, nogle vil vide at jeg de sidste to sæsoner har følt mig presset, og været træt af dette save til tider, men det er stadigvæk vemodigt at skulle stoppe et save om godt 2 måneder, dette er SIDSTE klubkamp, og derfor vil jeg jo gerne slutte af med en pæn kamp.Det bliver efter 658 kampe, med sejr i finalen vil jeg nå op på 506 sejre i alt, med 79 uafgjorte og 73 nederlag. Med en vindingsgrad på 76%, men det vigtigste er dog at vi slutter af med en sejr.

Ja, vi gik ud og var hurtigt foran, men United udlignede, så scorede vi igen, og United udlignede igen, i overtiden scorede vi for 3.gang, men i Ren united stil, scorede de efter 120 minutter, og yderligere 1 minut og 49 sekunders tillægstid, til 3-3. Straffespark. Begge hold scorede de første 5 forsøg, og Mike Christensen scorede sit 6. skud, og så var det tid for Carles Sala til at stå overfor Flindt, som redder et ellers godt hug, fra sin tidligere holdkammerat, vi tager guldet.

Champions league finale deltagere siden 2014.


Jeg vælger at tage VM og hold gennemgangen i en update for sig selv, som i får lidt efter denne her, derfor slutter jeg i stedet af med en økonomi gennemgang ved sæsonens udgang, for at give et overblik over hvad der siden Januar 2014 er blevet opnået på disse 12½ år.

Ligaens omdømme ved slutningen af spillet
Jeg er 2 pladser fra, og først nu er de danske hold begyndt at nå med videre fra gruppespil, jeg vil skyde på en 4-6 år mere hvor jeg vinder CHL finalen hvert år skal til før landet når den 5. plads.

Klubben slutter af med et lønbudget der lyder følgende: 18.319.643 kroner om ugen brugt med 32.173.329 til rådighed
Et transferbudget på 928.811.216 kroner.
En balance på: 2.830.088.908 kroner.

Alt i alt, tror jeg, at mine mål er opnået, ligaen er dog ikke hvor jeg gerne ser den være, men det var aldrig et blog mål, men et personligt mål med alle mine saves i Danmark, og det kan ende med at jeg på et tidspunkt lige loader det, siger op i Brøndby, ansøger en af de ledige klubber om tjansen, og får dem med i international fodbold, så den lige kan få det sidste skub.
Logged

I've always been crazy and the trouble that it's put me through,
I've been busted for things that I did, and I didn't do,
I can't say I'm proud of all of the things that I've done,
But I can say I've never intentionally hurt anyone!

BelthazorDK
FmFreaks Crew
(Projekt)
*

Offline Offline


 
Sv: ~{56}~ Brøndby IF - Kunsten at lave penge i Danmark ~BelthazorDK~
« Svar #104: 30 Apr 2014, 19:23 »

<a href="http://www.youtube.com/v/6_bMymn9aPw?hl=da_DK" target="_blank">http://www.youtube.com/v/6_bMymn9aPw?hl=da_DK</a>

Lige lidt opvarmning til senere når vi skyder VM kvalen ud, hvis jeg kan finde en hvis sang, så kan det godt ske der lige kommer lidt stemnings musik på vejen inden updaten selv lander, men den skal nok komme! Thumbs Up
Logged

I've always been crazy and the trouble that it's put me through,
I've been busted for things that I did, and I didn't do,
I can't say I'm proud of all of the things that I've done,
But I can say I've never intentionally hurt anyone!

Sider: 1 ... 5 6 [7] 8 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010