home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23282
  0 Brugere, 324 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: ArmaghRed92
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: FmFreaks.dk
| |-+  Konkurrencer
| | |-+  Blogkonkurrencer
| | | |-+  Kategori: Blogkonkurrencen, 2014
| | | | |-+  ~{57}~{Slut}~ Brøndby IF - Kunsten at lave penge i Danmark ~BelthazorDK~
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.

Afstemning
Spørgsmål:  Hvor stopper bloggen?
Efter EM 2024 ville være passende
Pres citronen, sommeren 2025 ville være godt!
Du stopper bare nu, jeg er pisse træt af dine updates, Beltha!
VM 2026 ville være passende.
Den stoppede for længe siden, du har bare ikke opdaget det, din narrehat...

Sider: 1 ... 6 7 [8] Udprint
Forfatter Emne: ~{57}~{Slut}~ Brøndby IF - Kunsten at lave penge i Danmark ~BelthazorDK~  (Læst 49891 gange)
darkalf
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: ~{56}~ Brøndby IF - Kunsten at lave penge i Danmark ~BelthazorDK~
« Svar #105: 30 Apr 2014, 19:52 »

Det bliver fedt det her
Logged


BelthazorDK
FmFreaks Crew
(Projekt)
*

Offline Offline


 
Sv: ~{56}~ Brøndby IF - Kunsten at lave penge i Danmark ~BelthazorDK~
« Svar #106: 30 Apr 2014, 20:05 »

<a href="http://www.youtube.com/v/ILud13ylK3s?hl=da_DK" target="_blank">http://www.youtube.com/v/ILud13ylK3s?hl=da_DK</a>

Jeg kan desværre ikke finde Johnny Reimar's Halli Halli Hallo, vi vinder i Mexico ticked off så vi må nøjes med at kæmpe, en, en for alle, alle for en, i røg og damp for Danmark! Cool
Logged

I've always been crazy and the trouble that it's put me through,
I've been busted for things that I did, and I didn't do,
I can't say I'm proud of all of the things that I've done,
But I can say I've never intentionally hurt anyone!

BelthazorDK
FmFreaks Crew
(Projekt)
*

Offline Offline


 
Sv: ~{56}~ Brøndby IF - Kunsten at lave penge i Danmark ~BelthazorDK~
« Svar #107: 30 Apr 2014, 20:46 »


Taktikken ved slutningen

Taktikken og holdinstruktionerne
Målmanden
Begge boldspillende forsvarer (tilpas dette hvis du kun har en, eller ingen, boldspillende typer så de ikke fedter rundt med kuglen, og i stedet er begrænsede)
Begge komplette wingbacks
Registaen
Felt til Felt midtbanen (kunne sagtens være en dybdeliggende playmaker hvis du har en sådan type i stedet for, men så vil jeg anbefale at ændre fra regista til ankermand)
Indvendige angribere (er et must, for ellers er det lidt spildt med den type backs i min verden)
Skyggeangriberen (kan være en enganche, eller fremskudt playmaker hvis du bruger en felt til felt, og en ankermand)
Den komplette angrebsspiller (hvis du er i starten, kan en support targetmand med stort set disse indstillinger bruges glimrende med Makienok på toppen)

Dødbolde kører jeg faktisk standard, med den undtagelse af begge fløje går med frem, sammen med angriberen, og offensivt lader jeg mine backs komme med frem hvis muligt.


Jeg tæller ikke dette som en decideret update, det er kun fordi der har været et par PM's omkring taktikken, så her er den taktik jeg brugte den seneste sæson i klubben.
Logged

I've always been crazy and the trouble that it's put me through,
I've been busted for things that I did, and I didn't do,
I can't say I'm proud of all of the things that I've done,
But I can say I've never intentionally hurt anyone!

BelthazorDK
FmFreaks Crew
(Projekt)
*

Offline Offline


 
Sv: ~{56}~ Brøndby IF - Kunsten at lave penge i Danmark ~BelthazorDK~
« Svar #108: 30 Apr 2014, 22:40 »


VM 2026 - Bonus update

Ja, vi gør lige lidt ud af det, for det var jo Brøndby det skulle handle om, men i min kapacitet af landstræner, valgte jeg at lade jer afgøre hvor min blog skulle stoppe, og i stemte i stor stil, efter VM 2026.
Først og fremmest, tak til alle jer som har læst med den sidste måneds tid, lige fra jeg som den første fik smidt min blog op, til nu, jeg håber i har nydt at læse med, lige så meget som jeg har nydt at lave den.

Jeg havde desværre en skadet Mike Christensen i Brøndby, han var med og scorede i overtiden, men efter kampen havde han lige pludseslig et brækket ben - dagen efter, og misser VM. Det er en svækkelse, for Mike er landets nok aller bedste forsvarer, derfor tager vi lige et billed af ham efter VM er ovre når han ikke er skadet længere og ligger ind her nederst i denne update. Jeg tager Lucas Andersen med for at styrke offensiven, da der er reserver i forsvaret der kan tage over, men vi vil mangle Mike.

Truppen til VM bliver derfor følgende 23 mand.


Målmænd
Frederik Rønnow
Kim Ankjær Thisgaard
Lasse Flindt
Stærke målmænd alle 3, Rønnow er med fordi han har været en stabil reserve i mange år, jeg ville ellers lade min 3. keeper fra brøndby få pladsen, men Rønnow fortjener det.

Defensive spillere
Thomas Andersen
Glenn Mehl
Frederik Holst
Andreas Christensen
Lasse Kristensen
Jonas Jensen
Dirch
Rasmus Berger
Marc Hochheim
Lars Laursen
Mange gode spillere her, men Mike mangler, han havde været en forstærkning, ellers er der gode folk her som helt sikkert kan holde hos dækket langt i VM.

Offensive spillere
Pierre-Emile Højbjerg
Lucas Andersen
Kasper Svane
Leif Faaborg (med istedet for en skadet Eriksen, de minder meget om hinanden)
Mark Mørk
Jannik Zimling
Christian Diget
Simon Christensen
En solid offensiv, med flere stærke navne, navnligt Zimling som er Brøndbys største talent pt. en kantspiller der er fantastisk hurtig og teknisk, derudover Mørk som er en absolut stjerne spiller, og christensen/Diget som skal slås om den anden kant, modsat af Zimling.

Angribere
Nicolai Olsen
Poul Kjellerup
Jeg vælger at tage kun 2 angribere med, da flere af mine offensive spillere kan spille pladsen, Kjellerup er klart førstevalg her, han overtog i Brøndby efter Olsen nogle år tilbage og samtidigt på landsholdet under Riddersholm.

Opstillingen og de foretrukne 11


Som optakt til VM har vi nogle venskabskampe, min teori er at holdet skal bruge nogle succesoplevelser, derfor starter vi med en kamp mod Luxenbourg, som vi vinder 7-0, derefter Montserrat som blev besejret 12-0 i Montserrat. Og så skal vi lige have en enkelt kamp mod en seriøs modstander, Tyskland en kamp som ender 3-1 til Danmark. VM here we come!

Gruppespillet
Honduras 0-4 Danmark
Østrig 1-2 Danmark
Elfenbenskysten 1-2 Danmark
Anden runde
Mexico 0-5 Danmark
Kvartfinalen
Portugal 0-3 Danmark
Semifinalen
USA 0-3 Danmark

Der er noget symbolskt og meget smukt over at da vi første gang kvalificerede os til VM 1986 var det med en forrygende 4-2 sejr, grundlovsdag over Sovjetunionen, og så det at trække en parallel til at vi skal møde Rusland i vores første VM finale nogensinde. At det samtidigt bliver min sidste kamp i dette save, er bare med til at gøre det hele lidt mere specielt.

Bronze kampen blev vundet af Kroatien i forlænget spilletid, over USA.

Finalen
Kjellerup starter i hopla, 9 minutter inde scorer han til 1-0 jeg er allerede sikker på at Werge og Frimann sidder og jubler, og klapper i deres små tykke hænder, men vi er ikke færdige, efter 28 minutter er det Svane til 2-0, og så laver Sokolov et dumt selvmål i en ellers upresset situation, Kjellerup til 4-0 inden pausen, jeg snakker kort om at fortsætte i tempoet i pausen, og efter 63 minutter er det Mark Mørk til 5-0. Svane lukker, slukker og jubler Danmarks sejr på plads, efter 64 minutter til 6-0. Hvis nogen var i tvivl, så vandt Danmark altså VM.

Nu lavede de herre Olsen, denne sang til VM 86, men vi er klar til at hive den i brug her 40 år efter, Så er der fællessang i paaaaarken
Rusland 0-6 Danmark

Danmark er verdensmestre i 2026!

Som lovet, Mike christensen, den meget manglede mand.


Med dette, slutter Blogkonkurrencen 2014 for mit vedkommende, jeg håber som tidligere nævnt at i har nydt at læse med, jeg har hvert fald haft det underholdende med at skrive denne blog. Held og lykke til alle blog deltagere, og må vi håbe at fremtiden bringer nogle flere blogs der varer konkurrencen ud, det er nok det jeg ærger mig mest over i år, der er ultroligt få der faktisk har været specielt aktive, og det er synd for jeg mindes da tidligere år at der var så mange fantastiske blogs i gang, at man var nødt til at tjekke forummet flere gange dagligt for at være up to date, navnligt de sidste dage har det været de samme 5-6 blogs der lå linket på forsiden, og så endda med forfatterne som sidste til at poste. Så det er jo ikke kun bloggerne som har skylden, men også de læsende der måske har været lidt fjerne. Nuvel, det er situationen i år, jeg skal da ikke brokke mig yderligere.

Datoen ingame lyder 14. Juli 2026, og jeg gemmer for sidste gang, efter 9 dage, 5 timer og 55 minutters total spilletid.

Tak for støtten, og for at have kigget med.

Til sidst, endnu engang en stor tak til Brodtgaard for at have lavet mit banner til konkurrencen, og lige så en stor tak til Warmon som i flere gange har måttet døjes med mig på Steamchatten omkring bloggen, hvor jeg har manglet lidt inspiration til at holde gejsten oppe.

Logged

I've always been crazy and the trouble that it's put me through,
I've been busted for things that I did, and I didn't do,
I can't say I'm proud of all of the things that I've done,
But I can say I've never intentionally hurt anyone!

Sider: 1 ... 6 7 [8] Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010