Velkommen
Gæst
SENEST AKTIVE EMNER
Dato
Forfatter
Forum
Emne
I går
kl. 20:58:30
andersnomanni
Blogs
SAF Challenge
06 Nov 2024, 11:45
ydersog
Klubsøgnin...
Brighton & Hove Albion
03 Nov 2024, 19:31
Brodtgaard
Challenges
The real SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05
Broen13
Blogs
Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05
Bubbles
Blogs
#2 - Et sidste save - ...
17 Okt 2024, 23:31
Svartowiz
Omklædning...
Sommer opdatering
10 Okt 2024, 15:45
Svartowiz
Skadestuen
Spil uden Steam
Antal Registrerede Brugere:
23448
0 Brugere, 807 Gæster Online.
Nyeste Bruger:
centuryregaliablr
FORUM
FmFreaks Forside
Forum: Football Manager 2014
Kategori: Træningsbanen
FmF's officielle Taktiske panel
0 Brugere og 5 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider:
1
...
13
14
[
15
]
16
17
...
27
Forfatter
Emne: FmF's officielle Taktiske panel (Læst 127951 gange)
Svartovich
Gæst
Sv: FmF's officielle Taktiske panel
«
Svar #210:
17 Feb 2014, 22:00 »
Citat af: Jakob.. 17 Feb 2014, 21:20
At sætte den på hårde tacklinger betyder ikke automatisk at du får mange kort. Hårde tacklinger betyder at dine spillere vil satse på tacklinger og derved hovedsagligt enten vinde bolden, skubbe den videre eller lave frispark. Og da et højt pres starter med de offensive spillere giver det ikke så meget mening at satse på tacklinger med spillere der har mellem 1-8ish i tacklinger, da deres succesrate utvivlsomt vil være tvivlsom.
Hvis du ser presspil fra den virkelige verden, så var Barcelona jo heller ikke ligefrem kendetegnet ved deres tacklinger. Alle deres små midtbanespillere pressede i stedet modstanderne til at lave fejl højt på banen. Bielsas Athletic og Chile hold for at nævne et andet eksempel på højt (gen)pres i denne sammenhæng er samme historie.
Men hvis du ikke mener at afholde fra tacklinger harmornerer med et højt pres, hvornår ville du så bruge den indstilling?
Jeg laver heller ikke mange dumme frispark, jeg får ikke mange kort - jeg får til gengæld erobret bolden højt på banen ofte. Det kan godt være jeg spiller lidt mere aggressivt end Barcelona, men det gør mig ikke noget når det fungerer. Se bare på Stoke under Pulis, der lagde de et enormt pres med hårde tacklinger og Jonathan Walters som en defensiv angriber. Jeg ved godt det er en helt anden spillestil, men man kan sagtens bruge det som eksempel på et højt pres.
Og jeg afholder mig som sagt fra tacklinger når jeg lokker modstanderen frem på banen for at slå kontra. Ofte når jeg er en lille klub og skal spille mod en storklub. Jeg kan komme med et eksempel på sidst jeg brugte dette: jeg var QPR i første sæson, og jeg skulle møde Man Utd i Capital One Cup. Jeg var jo godt klar over jeg ikke ville kunne dominere dem, specielt ikke da de stillede med nøglespillerne. Så jeg valgte at falde langt ned i banen, og lade dem spille, da ingen gik til dem før det var nødvendigt. Det gjorde de kom længere og længere frem på banen, og med hurtige Andy Johnson på toppen var der god mulighed for hurtige kontraer. Det lykkedes at få en 1-1 hjem, med næsten ingen chancer til dem - de scorede på hjørne og jeg scorede på kontra. Vi tabte dog i straffespark, men det jo intet med sagen at gøre.
Jeg forstår godt din holdning, og jeg tror også man kan lægge et højt pres uden hårde tacklinger - jeg er bare større fan af det andet koncept.
Citat af: Jakob.. 17 Feb 2014, 21:24
Hvis han rykker to mand op(wingbacks) og en mand ned (ankermanden), så får han vel en mere på midtbanen og mere bredde, hvilket vel er at foretrække, hvis du vil skabe en effektiv boldbesiddende taktik.
Enig, wingbacks ville løse problemet. Jeg mener bare hvis han spiller den formation som han gør lige nu, så giver spil igennem midten mening. Men vi er langt hen af vejen enige mht. dette.
Jakob..
Juniorspiller
«
Svar #211:
17 Feb 2014, 22:45 »
Igen. Jeg siger ikke hårde tacklinger er lig med dumme frispark eller kort. Hvis de var det, hvem ville så bruge den indstilling overhovedet? Hårde tacklinger er til at ødelægge rytmen i spillet hos modstanderen ved at gå fysisk til dem og få lavet bolderobringer eller spilstop. Ja, Stoke kunne være et eksempel på et hold, som bruger hårde tacklinger hele vejen rundt og som havde succes med det. Jeg er ikke enig i at de var kendetegnet ved et højt pres, men for argumentets skyld lad os blive i den tankegang.
Succesraten på de aktioner spillerne laver i FM er bestemt ud fra de forskellige egenskaber som er relevante i den givne situation. I dette tilfælde med tacklinger må vi gå ud fra at tacklinger er en udslagsgivende faktor sammen med relevante mentale egenskaber (forudseenhed, placeringsevne og sikkert også andre). For at hårde tacklinger (altså en stor tendens til at tackle) skal være effektive må vi altså have spillere der besidder gode stats indenfor disse egenskaber. Det er dog kun et fåtal af offensive spillere der besidder tilstrækkelige defensive kvaliteter til at dette kan dømmes som fordelagtigt.
Ved at presse modstanderen uden at gå i tacklinger med dine offensive spillere benytter du dig i stedet af andre egenskaber, som der er større sandsynlighed for at de besidder (teamwork, arbejdsstyrke, målrettethed, udholdenhed, forudseenhed).
Din pointe er således plausibel, hvis man besidder det rette spillermateriale. Ofte er det dog ligeså sandsynligt at finde en offensiv spiller med 20 i tackling, som en forsvarsspiller med 20 i afslutninger. Hvis vi ser bort fra regensspillere selvfølgelig.
Svartovich
Gæst
«
Svar #212:
17 Feb 2014, 22:55 »
Citat af: Jakob.. 17 Feb 2014, 22:45
Igen. Jeg siger ikke hårde tacklinger er lig med dumme frispark eller kort. Hvis de var det, hvem ville så bruge den indstilling overhovedet? Hårde tacklinger er til at ødelægge rytmen i spillet hos modstanderen ved at gå fysisk til dem og få lavet bolderobringer eller spilstop. Ja, Stoke kunne være et eksempel på et hold, som bruger hårde tacklinger hele vejen rundt og som havde succes med det. Jeg er ikke enig i at de var kendetegnet ved et højt pres, men for argumentets skyld lad os blive i den tankegang.
Succesraten på de aktioner spillerne laver i FM er bestemt ud fra de forskellige egenskaber som er relevante i den givne situation. I dette tilfælde med tacklinger må vi gå ud fra at tacklinger er en udslagsgivende faktor sammen med relevante mentale egenskaber (forudseenhed, placeringsevne og sikkert også andre). For at hårde tacklinger (altså en stor tendens til at tackle) skal være effektive må vi altså have spillere der besidder gode stats indenfor disse egenskaber. Det er dog kun et fåtal af offensive spillere der besidder tilstrækkelige defensive kvaliteter til at dette kan dømmes som fordelagtigt.
Ved at presse modstanderen uden at gå i tacklinger med dine offensive spillere benytter du dig i stedet af andre egenskaber, som der er større sandsynlighed for at de besidder (teamwork, arbejdsstyrke, målrettethed, udholdenhed, forudseenhed).
Din pointe er således plausibel, hvis man besidder det rette spillermateriale. Ofte er det dog ligeså sandsynligt at finde en offensiv spiller med 20 i tackling, som en forsvarsspiller med 20 i afslutninger. Hvis vi ser bort fra regensspillere selvfølgelig.
Stoke praktiserede i rigtig mange kampe et højt pres, medmindre vi har to definationer af det. Vi snakker at forsøge at få bolden tilbage højt på banen, ikke? Walters styrtede rundt på deres banehalvdel for at erobre bolden, men 2-3 andre spillere bakkede ham op. Det var en af de ting som gjorde det ekstremt svært at spille mod Stoke.
Jeg forstår dine pointer med egenskaber, men jeg mener stadig der stadig er større chance for at erobre bolden ved at presse modstandere, og forsøge tacklinger. Der er ingen der siger at man skal lykkedes med hver eneste tackling, men at komme hen for at presse modstanderen tæt giver helt sikkert et pres på ham, som i stor grad kan medvirke til fejl.
Jakob..
Juniorspiller
«
Svar #213:
17 Feb 2014, 23:03 »
Deres hjemmekampe, granted.
At afholde fra tacklinger betyder ikke at du ikke presser dem. Det er meget vigtigt at forstå. Det betyder netop at du går helt tæt på dem og presser dem til fejl. Uden at give dem et gratis spilstop ved at din angriber med 3 i tackling forsøger en kejlet tackling.
Svartovich
Gæst
«
Svar #214:
17 Feb 2014, 23:56 »
Det er bedre at forsøge en kejtet tackling hvis målet er højt pres end at afvente i mine øjne. Men det bliver vi aldrig enige om, og jeg ved godt hvad de forskellige ting betyder og gør, så der er ingen grund til at få mig til at forstå noget. Vi har to forskellige holdninger til hvordan det skal praktiseres, og så længe jeg får masser af bolderobringer højt på banen med min strategi har jeg ikke tænkt mig at ændre det.
Jakob..
Juniorspiller
«
Svar #215:
18 Feb 2014, 10:16 »
Det er fair nok. Jeg havde bare ikke fået den opfattelse, da jeg synes det virkede som om at du kun forbandt hårde tacklinger med pres. Jeg havde selv den opfattelse på et tidspunkt, derfor jeg nævnte det.
T.Iglemose
Førsteholdsspiller
«
Svar #216:
18 Feb 2014, 11:37 »
Citat af: Svartovich 17 Feb 2014, 22:55
Stoke praktiserede i rigtig mange kampe et højt pres, medmindre vi har to definationer af det. Vi snakker at forsøge at få bolden tilbage højt på banen, ikke? Walters styrtede rundt på deres banehalvdel for at erobre bolden, men 2-3 andre spillere bakkede ham op. Det var en af de ting som gjorde det ekstremt svært at spille mod Stoke.
Jeg forstår dine pointer med egenskaber, men jeg mener stadig der stadig er større chance for at erobre bolden ved at presse modstandere, og forsøge tacklinger. Der er ingen der siger at man skal lykkedes med hver eneste tackling, men at komme hen for at presse modstanderen tæt giver helt sikkert et pres på ham, som i stor grad kan medvirke til fejl.
Nu har jeg ikke set Stokes pres, så undskyld mig, hvis det er helt hen i skoven, men jeg forsøger alligevel (kan jo ikke lade være
)
Stod ALLE Stokes spillere højt på banen, så de var skubbet højt op? Eller styrtede Walters rundt i en rolle som def. forward? Hvilket jo er denne spillers rolle ved at presse aggressivt, når forsvaret kører bolden rundt i egne rækker eller stresse dem så de ikke får tid til at losse bolden ind i boksen (som regel sidst i kamp).
Svartovich
Gæst
«
Svar #217:
18 Feb 2014, 15:54 »
Citat af: T.Iglemose 18 Feb 2014, 11:37
Nu har jeg ikke set Stokes pres, så undskyld mig, hvis det er helt hen i skoven, men jeg forsøger alligevel (kan jo ikke lade være
)
Stod ALLE Stokes spillere højt på banen, så de var skubbet højt op? Eller styrtede Walters rundt i en rolle som def. forward? Hvilket jo er denne spillers rolle ved at presse aggressivt, når forsvaret kører bolden rundt i egne rækker eller stresse dem så de ikke får tid til at losse bolden ind i boksen (som regel sidst i kamp).
Det foregik således: Jonathan Walters er en defensiv angriber, men han var bestemt ikke alene. Han var den mest aggressive, men andre spillere hjælper ham med at lukke boldholderen fuldkommen ned. Og det er ikke noget de kun gør til sidst i kampe, de gjorde det i store dele af kampene - mere eller mindre.
Jeg fandt lige et eksempel på YouTube, dog i virkelig dårlig kvalitet:
http://www.youtube.com/v/YtRmFFx55vc
The freak
Juniorspiller
«
Svar #218:
19 Feb 2014, 08:52 »
Jeg spiller med Southampton og er i midten af første sæson.
Mit problem er, at jeg har en meget lav boldbesiddelse (max 40%) på udebane og mod topholdene.
Jeg vil gerne spille offensiv fodbold og gør det også, jeg kommer også til mange skud.
Min taktik er følgende:
Målmand
(Wingback)(Begrænset forsvar)(Begrænset forsvar)(Komplet wingback)
(Dybtliggende playermaker, support)(Central midtbane, defensiv)(Fremskudt playmaker, angreb)
(Offensiv midtbane, angreb) (Enganche, angreb)
(Targetman, angreb)
Mine taktiske indstillinger:
Høj boldbesiddelse, kortere afleveringer, spil op fra forsvar, ballonindlæg
søg overlap
skub højere op
chikanér modstander, bliv på fødderne, marker tættere
lavere tempo, vær mere udfoldende.
Guldbrand
Blogmester
«
Svar #219:
19 Feb 2014, 09:05 »
Hej The Freak
Det vil være en stor hjælp, hvis du uploaded dit spil, da vi på den måde kan gå mere detaljeret til værks.. Men jeg vil forsøge at hjælpe alligvel.
Først og fremmest, så kan jeg se at du ønsker at spille bolden op fra forsvaret, men du spiller samtidigt med 2 begrænsede forsvarsspillere - Dette harmonere ikke i min verden, da de begrænsede forsvarsspillere er begrænset til kun at tænke defensivt.
Derudover kan jeg se at du ønsker at spille med "vær mere udfoldende". Muligvis virker dette, men jeg kan dog godt frygte om det ikke vil øge risikoen for dumme boldtab, hvilket jo ikke harmonere med din filosofi om at holde boldbesiddelsen. Der er ikke noget mere irriterende, end at hele holdet forsøger at holde bolden i egne rækker, for at se enkelte spillere miste bolden, fordi de ønsker at udfolde sig og spille med en større risici.
Selve din formation, er ikke en jeg syntes hænger specielt godt sammen - Hvordan er dine resultater og hvor målfarlig er din targetman..?
Det jeg tænker er, at når man spiller med en targetman sat til offensivt, så skal man gerne ha en masse bredde på og få smidt et hav af indlæg ind i boksen. Dette får du naturligvis af dine wingbacks, men jeg ville nok foretrække at spille med deciderede kantspillere. i stedet virker det til at du ønsker at centrer spillet midt på banen igennem din Enganhe, som så skal brede spillet ud til dine wingbacks - Er det rigtig forstået..? - Ikke fordi det ikke kan fungere, men jeg ville personligt foretrække langt mere spil på kanterne..
en ekstra instruktion du kan overveje at tilføje, er at "arbejd bolden ind i feltet", hvilket opmuntre dine spillere til at have masser af tålmodighed, og vente på en åben chancen (meget ala. det som Barcelona praktisere, når de spiller bolden rundt uden for feltet.)
«
Seneste Redigering: 19 Feb 2014, 09:10 af Guldbrand
»
The freak
Juniorspiller
«
Svar #220:
19 Feb 2014, 09:35 »
Citat af: Guldbrand 19 Feb 2014, 09:05
Hej The Freak
Det vil være en stor hjælp, hvis du uploaded dit spil, da vi på den måde kan gå mere detaljeret til værks.. Men jeg vil forsøge at hjælpe alligvel.
Først og fremmest, så kan jeg se at du ønsker at spille bolden op fra forsvaret, men du spiller samtidigt med 2 begrænsede forsvarsspillere - Dette harmonere ikke i min verden, da de begrænsede forsvarsspillere er begrænset til kun at tænke defensivt.
Derudover kan jeg se at du ønsker at spille med "vær mere udfoldende". Muligvis virker dette, men jeg kan dog godt frygte om det ikke vil øge risikoen for dumme boldtab, hvilket jo ikke harmonere med din filosofi om at holde boldbesiddelsen. Der er ikke noget mere irriterende, end at hele holdet forsøger at holde bolden i egne rækker, for at se enkelte spillere miste bolden, fordi de ønsker at udfolde sig og spille med en større risici.
Selve din formation, er ikke en jeg syntes hænger specielt godt sammen - Hvordan er dine resultater og hvor målfarlig er din targetman..?
Det jeg tænker er, at når man spiller med en targetman sat til offensivt, så skal man gerne ha en masse bredde på og få smidt et hav af indlæg ind i boksen. Dette får du naturligvis af dine wingbacks, men jeg ville nok foretrække at spille med deciderede kantspillere. i stedet virker det til at du ønsker at centrer spillet midt på banen igennem din Enganhe, som så skal brede spillet ud til dine wingbacks - Er det rigtig forstået..? - Ikke fordi det ikke kan fungere, men jeg ville personligt foretrække langt mere spil på kanterne..
en ekstra instruktion du kan overveje at tilføje, er at "arbejd bolden ind i feltet", hvilket opmuntre dine spillere til at have masser af tålmodighed, og vente på en åben chancen (meget ala. det som Barcelona praktisere, når de spiller bolden rundt uden for feltet.)
Tak for dine indput!
Jeg ved godt, at min formation ikke er optimal, og jeg vil gerne have to kanter på den offensive midtbane, men jeg synes ikke, at holdet har spillerne til i første sæson. Jeg vil derfor arbejde på at finde 2-3 kantspillere til næste sæson.
Jeg bruger Osvaldo som targetman, men han blev skadet i starten af sæsonen, og han scorer ikke konstant, men mere i stimer. Hvordan vil du eller foreslå, at jeg skal bruge ham.
Jeg har fået gode resultater, og ligger lige nu nr. 3, og jeg håber på, at kunne slutte i top 4.
Guldbrand
Blogmester
«
Svar #221:
19 Feb 2014, 09:44 »
Når du har en targetman der er sat til offensiv, så er det fordi han skal scorer mål. Derfor er det også nødvendigt at du har nogle til at fodre ham, hvilket jeg ikke syntes du har (ikke optimalt i hvert fald)
Når nu du spiller med 2 offensive midtbanefolk, så ville jeg måske vende det hele om, og spille med en hurtigere boldomgang, og en angriber der er stærk til at finde hullerne i modstandernes defensiv og udnytte det - men det vil være en alt for stor taktisk ændring midt på sæsonen.
Alternativt - Selvom jeg måske godt kan have mine tvivler om hvorvidt det vil virker - Er at sætte din targetman til support. På den måde vil han mere bidrage i det opbyggende spil. men omvendt så tror jeg at du vil mangle en angriber til at scorer mål, samtidigt med at du har din enganche til at være omdrejningspunkt i det opbyggende spil. Men det kan dog skabe plads til en fremstormende offensiv midt.
Men hvis du klarer dig godt, hvilket du jo gør med en tredjeplads, så syntes jeg at du skal holde dig til din nuværende formation. i hvert fald i den resterende del af sæsonen..
al-masry
Lilleputspiller
«
Svar #222:
19 Feb 2014, 21:18 »
FCK 442 fladt (kontroller-stift)
Kwb(support)-cb(def)-cb(def)-fullback(off)
W(off)-fremskudt(support)-boldvindende(def)-bm(off)
Dybde(support)-target(off)
-hold bold
-korte afleveringer
-arbejd bolden i feltet
-udnyt fløjene
-søg overlap
-vær aggressivt involveret
-marker tættere
Defensivt fungere det rigtig godt for mig men det halter offensivt især på hjemmebanen.
Mine angriber scorer yderst sjældent og får næsten ingen indlæg selvom backen er sat til 'læg ofte bold indover'
Højre wing bolanos gøre det ok. Venstre derimod NJ 'skær ind i banen' kom længere frem og drible mere' kommer intet fra hand side.
forslag til at få mere ud af min offensiv? Holder godt på bolden men en del mislykkes indlæg og få kreative løb eller afleveringer fra midtbanen
Guldbrand
Blogmester
«
Svar #223:
20 Feb 2014, 09:20 »
Hej al-masry
Har du overvejet at skifte fra kontrolleret til offensivt..? Ved at gøre dette, så vil du komme længere frem på banen, hvilket også betyder at din targetman kommer tættere på mål, hvilket meget gerne skulle gøre ham langt mere målfarlig. En Targetman er ofte en meget stationær spiller, hvorfor man gerne skal minimere afstanden han skal løbe, i forhold til at komme tæt på mål, til at han bliver en trussel.
Derudover har jeg lidt svært ved at forstå dit valg af en bredmidtbane spiller. Her vil jeg helt klart vælge en fløjspiller, så du også fra denne side får lagt en masse indlæg.
Ellers syntes jeg faktisk at din taktik virker meget fornuftig..
cartoon
Reserveholdsspiller
«
Svar #224:
23 Feb 2014, 21:38 »
Ved ikke hvor jeg skal starte og dog, taktikken er som udgangspunkt 4-1-2-2-1 med en f9er på toppen. har brugt denne her taktik med succes fra jeg lå i bunden af skybet 2 af og frem til nu har på det sidste brugt et par taktikker uden succes. skal siges jeg er ved afslutningen af sæson og kun en sejr siden 26/11 og vi p.t snakker start af April.
Det eneste jeg kan sige er det hele sejler for mit hold.
http://www.sendspace.com/file/1x9iwq
Sider:
1
...
13
14
[
15
]
16
17
...
27
Vælg et område:
-----------------------------
Football Manager 2024
=> Omklædningsrummet
=> Blogs
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Klubsøgning og -erfaring
=> Spillersøgning og -erfaring
=> Challenges
Football Manager 2023
=> Omklædningsrummet
=> Challenges
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Skadestuen
Football Manager 2022
=> Omklædningsrummet
=> Blogs
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Challenges
Football Manager 2021
=> Omklædningsrummet
=> Blogs
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Challenges
=> Idéfabrikken
Football Manager 2020
=> Omklædningsrummet
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Challenges
Football Manager 2019
=> Omklædningsrummet
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Challenges
=> Idéfabrikken
Football Manager 2018
=> Omklædningrummet
=> Lower League Management
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Challenges
===> November challenge
===> December challenge
===> Januar/februar challenge
===> Journey for the money
Football Manager 2017
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
===> Det taktiske panel
=> Skadestuen
=> Blogs
=> Månedens anbefaling
=> Challenges
===> Europæisk Outsider
===> Galiciens helte
===> Genrejsningen af Østtyskland
===> Journey for the money
===> Mine FM17 saves
=> Designerfreaks
=> Idéfabrikken
Football Manager 2016
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Blogs
=> Månedens anbefaling
=> Lav din egen klub
=> Idéfabrikken
=> Designerfreaks
=> Netcaféen
=> Challenges
Football Manager 2015
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
=> TV-Stationen
=> Netcaféen
=> Challenges
=> Skadestuen
=> Blogs
=> Idéfabrikken
=> Designerfreaks
=> Månedens anbefaling
=> FmFreaks anbefaler
Football Manager 2014
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Netcaféen
=> Challenges
=> TV-Stationen
=> Blogs
=> Idéfabrikken
=> Designerfreaks
=> Månedens Anbefaling
Andre Managerspil
=> Nostalgi
===> Blogs fra de ældre udgaver
===> FM2013
=====> Omklædningsrummet
=====> Træningsbanen
=====> Spillersøgning og -erfaring
=====> Klubsøgning og -erfaring
=====> Skadestuen
=====> Netcaféen
=====> Challenges
=====> Lower League Management
=====> TV-Stationen
=====> Blogs
=====> Idéfabrikken
=====> DesignerFreaks
=====> Månedens anbefaling
===> FM2012
=====> Omklædningsrummet
=====> Træningsbanen
=====> TV-stationen
=====> Skadestuen
=====> DesignerFreaks
=====> Netcaféen
=====> Blogs
=====> Idéfabrikken
=====> Månedens anbefaling
===> FM2011
=====> DesignerFreaks
=====> TV-stationen
=====> Annonceringer
=====> Idéfabrikken
=====> Omklædningsrummet
=====> Træningsbanen
=====> Skadestuen
=====> Netcaféen
=====> Blogs
===> FM2010
=====> Blogs FM2010
=====> Netcaféen FM2010
=====> Annonceringer FM2010
=====> Omklædningsrummet FM2010
=====> Træningsbanen FM2010
=====> Spillersøgning og -erfaring FM2010
=====> Klubsøgning og -erfaring FM2010
=====> Skadestuen FM2010
=====> Lower League Management FM2010
=====> Idéfabrikken FM2010
===> FM2009
=====> Idéfabrikken FM2009
=====> Træningsbanen FM2009
=====> Blogs FM2009
=====> Lower League Management FM2009
=====> DesignerFreaks FM2009
=====> Skadestuen FM2009
=====> Netcaféen FM09
=====> Omklædningsrummet FM2009
=====> Spillersøgning og -erfaring FM2009
=====> Klubsøgning og -erfaring FM2009
=> Pro Cycling Manager
=> Football Manager Live
===> Blogs
=> DesignerFreaks
=> Annonceringer FM2012
Andet
=> Fodbold
===> VM 2010
===> EM 2012
===> VM 2014
===> EM 2016
=> Baren
===> Cykling
===> Redskabsrummet
=> Børnehaven
FmFreaks.dk
=> Introduktionsforum
=> Mødelokalet
===> Måneds awards
=> FmFreaks Blogs Hall of Fame
=> Konkurrencer
===> Premier League Picks
===> Champions Freak
===> Supertipperen
===> FmFreaks Awards 2007
===> Nekrolog Konkurrence 2008
===> Digtkonkurrence
===> VM-Konkurrence
===> Fmfreaks Tour de France konkurrence
===> Nekrologkonkurrencen, 2010
===> Nekrologkonkurrencen, 2011
===> Månedens mål
===> FMF Fantasy League
===> EM Last Man Standing
===> DM i Football Manager 2013
===> Prediction Mastery
===> Blogkonkurrencer
=====> Blogkonkurrencen 2016
=====> Blogkonkurrencen 2015
=====> Blogkonkurrencen, 2014
=====> Blogkonkurrencen, 2013
=====> Blogkonkurrencen, 2012
=====> Blogkonkurrencen, 2009
=====> Blogkonkurrencen, 2011
=====> Blogkonkurrence FM2008
=====> Blogkonkurrencen 2017
=====> Blogkonkurrencen 2018
=====> Blogkonkurrencen 2019
=====> Blogkonkurrencen 2020
=====> Blogkonkurrencen 2021
=====> Blogkonkurrencen 2022
=====> Blogkonkurrencen 2023
=====> Blogkonkurrencen 2024
===> FmF Mesterskabet
===> FmFreaks årsawards 2013
===> VM Last man standing
===> FmFreaks' årsawards 2014
Administrator forum
=> test
This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only.
« More Info »