home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23289
  0 Brugere, 446 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: hennry176
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Football Manager 2014
| |-+  Kategori: Blogs
| | |-+  166# - The Journeyman
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 7 8 [9] 10 11 ... 17 Udprint
Forfatter Emne: 166# - The Journeyman  (Læst 88559 gange)
Guffenn
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline

 
Sv: 85# - The Journeyman
« Svar #120: 23 Apr 2014, 08:58 »



THE JOURNEYMAN



Thisted FC




Marts 2022

THE PREVEIW: Efter et godt transfer vinduet, men en rigtig dårlig opstart med nogle dårlige resultater i vores venskabskampe er vi nu, så småt, klar til at starte med vores sværeste opgave til dato! Vi skal gøre alt og prøve alt for at blive oppe i Suppen, hvor vi gerne vil være, selvom vores hold ikke er så godt som det kunne være.


RESULTATERNE:



Thisted 1 – 2 OB – Vores første kamp var hjemme mod OB og man må sige at vi kæmpede bravt, for vi formåede at gøre Odenseanerne nervøse da vi udlignede og bragte deres sejr i fare!

Thisted 0 – 3 Vejle – Når vi møder Vejle, som stadigvæk ligger under os, så skal vi altså vinde over dem, det er dem vi skal slå for at vi overhovedet har en chance for at kunne blive oppe i ligaen, men det gjorde vi ikke. Vi blev rendt over og tabte 3 – 0.

Thisted 0 – 2 Aab – Vores nedtur blev ved da vi mødte Aab. Lige nu er det meget svært at se hvordan vi skal kunne vende skuden, for vi kan ikke rigtig spille op imod de andre hold i ligaen og det er virkelig problematisk. Da vi mødte Aab, havde vi igen ikke meget at stille op og vi tabte 2 – 0.

FC København 4 – 0 Thisted – Jeg var klar over at vi ikke ville kunne stille noget op da vi mødte FCK, og det kunne vi heller ikke. Vi blev revet godt og grundigt over og tabte meget stort.

Thisted 0 – 4 FC Midtjylland – Mon ikke at Midtjyllands træner havde set os spille mod FC København, for det gjorde meget det samme som de gjorde imod os, rev os rundt! Og endnu en gang tabte vi med 4.

AGF 2 – 0 Thisted – Ja, altså jeg synes at håbet er ved at forsvinde fra mine drenge. De har det virkelig hårdt når der intet kommer ud af vores spil og vi tabte desværre også imod AGF..



TABELLEN:


Det eneste som jeg kan være glad for i denne måned var det ene mål vi formåede at score imod OB. Hvis man trækker det ene mål fra de mål som vi fik imod os, så fik vi 16 mål imod os! 16 mål på en enkelt måned, det er virkelig problematisk.
Men ja, vi har rykket os en plads siden vores kig på tabellen. Vi er røget en plads ned og ligger nu på en sidste plads og stadigvæk med 7 point


NÆSTE UPDATE…
Hvad skal vi stille op ?
Logged

Månedens Blog;
Januar 2014
Februar 2014

Guffenn
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline

 
Sv: 86# - The Journeyman
« Svar #121: 23 Apr 2014, 20:09 »



THE JOURNEYMAN



Thisted FC




April 2022

THE PREVEIW: Sikke en elendig marts måned vi havde, det var jo frygteligt og jeg frygter for at de sidste måneder bliver lige så dårlige, fordi at vi ikke kan hamle op med de andre hold. Vi har utrolig svært ved at gøre noget godt imod nogle af de andre.



RESULTATERNE:



SønderjyskE 0 – 1 Thisted – Hov! Hvad skete der lige der? Vi fik hevet en svær og tiltrængt sejr hjem. Det var virkelig også ved at være på tide. Holdet og deres motivation og tro på dem selv er ikke som den har været, så en sejr er på sin plads! Jacob Rasmussen stod for vores mål.

Brøndby 1 – 0 Thisted – Alle omkring holdet havde selvfølgelig håbet på at vi kunne blive ved sejrsrækken, men det kunne vi ikke, så vi led endnu et nederlag.

Thisted 1 – 3 Randers FC – Jeg synes vi gjorde gode tegn imod Randers, for vi formåede at udlignede imod dem inden pausen, men tabte alligevel 3 – 1.

FC Nordsjælland 2 - 0 Thisted – Ja, dem havde jeg heller ikke forventet at vi ville vinde over.

Thisted 0 – 2 Esbjerg – Esbjerg var også en af de modstandere som jeg gerne havde set at vi slog, fordi at de ikke ligger så meget højere end os, men alligevel en del højere.



TABELLEN:



Det var tiltrængt at vi fik en sejr, det giver lidt til selvtilliden. Men desværre så er det slut for os og vi er sikret en nedrykningplads til 1. Divisionen og det er sgu ærgerligt, men hvis vi ikke kan vinde, så får vi ingen points og så kan vi ikke blive oppe.


NÆSTE UPDATE…
Vi er desværre rykket ned, så nu skal resten bare overståes.
« Seneste Redigering: 23 Apr 2014, 20:11 af Guffenn » Logged

Månedens Blog;
Januar 2014
Februar 2014

darkalf
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: 87# - The Journeyman
« Svar #122: 23 Apr 2014, 20:21 »

Ærgerligt men nok også en forventelig nedrykning. Du kommer tilbage næste år.
Logged


Guffenn
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline

 
Sv: 87# - The Journeyman
« Svar #123: 23 Apr 2014, 21:06 »

Ærgerligt men nok også en forventelig nedrykning. Du kommer tilbage næste år.
Det er meget ærgerligt, men samtidig så var det forventet ja, det er vores hold ikke godt nok til Peace
Logged

Månedens Blog;
Januar 2014
Februar 2014

Guffenn
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline

 
Sv: 88# - The Journeyman
« Svar #124: 25 Apr 2014, 20:54 »



THE JOURNEYMAN



Thisted FC




Tilbage blik på sæsonen

THE PREVEIW: Hvis vi kigger tilbage på vores første sæson i Superligaen, så har det bestemt ikke været den bedste sæson Thisted har haft og jeg har haft som manager, måske den dårligste sæson jeg har haft som manager. Men altså, det var egentligt også det som vi dybest set havde regnet med, fordi vi kan ikke klare op på samme niveau som de andre Superliga hold, før at vores hold er blevet markant forbedret og forstærket.

Så det er bestemt første prioritet, når der altså rammer flere penge i klubkassen. Lige pt. er den noget tom.

Men på den anden side så må vi jo også sige at vores tur oppe i Suppen har været godt for truppen og for vores drenge, fordi at de har bestemt fået noget ud af at lære fra de andre hold og det har givet dem en masse oplevelser og rigdom i forhold til viden omkring taktik og fodbold.


DE BEDSTE ELLEVE:


 
MM – Frode Dybdahl – 30 – 0 – 6,61
F (C) – Morten Nystrup – 31 – 0 – 6,48
F (C) – Mads Pedersen – 35 – 0 – 6,39
F (C) – Tobias Jeremiassen – 23 – 0 – 6,29
M (H) – Jacob Rasmussen – 24 – 2 – 6,64
M (C) – Nicklas Sørensen – 18 – 0 6,42   
M (C) – Mohammed Fellah – 22 – 0 – 6,52
M (V) – Simon Broskov Jensen – 18 – 1 – 6,63
OM (C) – Stefan Guldhammer Jensen – 29 – 3 6,60
AN (C) – Jonas Faaborg – 32 – 9 – 6,80
AN (C) – Jack Jørgensen – 17 – 3 – 6,80



NÆSTE UPDATE…
Nu har vi lidt pause inden vi skal købe spillere og spille et par venskabskampe.
Logged

Månedens Blog;
Januar 2014
Februar 2014

Guffenn
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline

 
Sv: 88# - The Journeyman
« Svar #125: 25 Apr 2014, 21:00 »



THE JOURNEYMAN



Thisted FC




Opstart – Juli 2022

THE PREVEIW: Det gik jo ikke helt som forventet da vi røg ud af Superligaen, for vi havde jo forventet at med nød og næppe at kunne forblive oppe i Suppen og derved blive et noget bedre hold, men nu hvor det ikke sker så bliver vi bare et bedre hold nede i første divisionen og vil blive ved med at arbejde frem mod at få forstærket truppen og derved vende tilbage til Superligaen, allerede næste sæson måske.


TRANSFER

Der har selvfølgelig også været aktivitet i dette vindue, vi stopper aldrig med at forbedre og forstærke vores trup.

IND;

   
Aaron Kuhl – Aaron Kuhl blev hentet ind på en fri transfer efter at han var i overskud hos Shrewsbury. Aaron spiller på den centrale midtbane og har en alder på 26 år, så der helt sikkert mange kvalitets år tilbage i ham. Han bliver en vigtig midtbanespiller for os.

Ole Larsen – Ole blev også hentet ind på en fri transfer og med hans 19 år er han også et stort talent for fremtiden. Ole spiller på den højre midtbane og jeg tror helt bestemt at han kan blive til meget stort i fremtiden.
      
UD;





VENSKABSKAMPE


   
Venskabskampene gik nu meget godt og vi vandt 3 ud af 5 kampe, hvilket må sige at være acceptabelt, så det har helt sikkert været en god optakt og start inden sæsonen starter.
   


NOTE…
Det bliver sjovt at vende tilbage til første divisionen og vende tilbage til de mange sejre, som vi burde kunne få, nemt.
Logged

Månedens Blog;
Januar 2014
Februar 2014

Guffenn
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline

 
Sv: 89# - The Journeyman
« Svar #126: 25 Apr 2014, 23:57 »



THE JOURNEYMAN



Thisted FC




Juli – September 2022

THE PREVEIW: Efter en dårlig sæson, er vi klar til en, forhåbentlig, meget bedre sæson hvor vi skal genvinde første divisionen og se om vi kan komme op i Suppen igen og evt. prøve at se om vores held og viljestyrke er bedre og blive i den bedste række.

Vi skal have fundet vores tro, selvtillid og ikke mindst gode spil frem så vi kan vende alle de nederlag vi har fået til gode sejre.


RESULTATERNE:





TABELLEN:



Efter 13 kampe i første divisionen ligger vi placeret på en tredjeplads, to point efter FC Vestsjælland på førstepladsen, point vi nok skal få indhentet.
Ud af de 13 kampe har vi fået 6 sejre, 3 uafgjorte og så 4 nederlag og det giver os en samlet point høst på 21.
Samtidig så ligger vi inde med den bedste målscore, 25 styks.

Pokalturnering startede og sluttede desværre for os i første runde, hvor vi mødte OB C og det er egentligt bare pinligt at vi ikke vandt dem kamp og kom videre til den næste runde.



NOTE…
Efter et par gode måneder er vi nu i fuld gang med denne fantastiske sæson.
« Seneste Redigering: 26 Apr 2014, 11:10 af Guffenn » Logged

Månedens Blog;
Januar 2014
Februar 2014

Guffenn
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline

 
Sv: 90# - The Journeyman
« Svar #127: 26 Apr 2014, 11:52 »



THE JOURNEYMAN



Thisted FC




November 2022

THE PREVEIW: Sidste måned med fodbold for i år og hvilken halv sæson det har været indtil nu. Vi skal gøre arbejdet færdigt og have overstået denne måned med lutter sejre, intet andet. Jeg vil overvintre på en førsteplads!   


RESULTATERNE:



Thisted 2 – 2 AB – Vi lagde et godt pres på AB lige fra start og fik presset dem i bund og fik frustrerede dem, så de fik lavet en del fejl hvilket førte til et mål allerede efter et minut, et selvmål endda. Vi kom foran 2 – 0 efter 28 minutter, desværre var det ikke nok og vi kunne ikke holde føring og kampen endte 2 – 2.

FC Vestsjælland 2 – 1 Thisted – Dette måtte siges at være en alt afgørende kamp, nummer 1 mod nummer 2 og hvis vi skulle beholde vores førsteplads skulle Vestsjælland tæves. Zak Brown bringer os foran efter 16 minutter og vi føler at vi har et godt tag på vores modstander, men de kommer desværre igen og vi taber 2 – 1 og mister vores førsteplads.
Zak Brown var en talentfuld forsvarsspiller som vi lejede hos Stoke.

AC Horsens 3 – 1 Thisted – Horsens har altid været en svær modstander og det var de desværre også I dag, for det blev ikke som vi havde forventet. Vi er bagud 3 – 0 da Søren Schultz scorede vores reducerende mål efter 82 minutter, og det var egentligt det vi havde at vise i den kamp.



TABELLEN:



Efter en dårlig sidste måned får vi lov til at overvintre på en andenplads med et point op til Vestsjælland på førstepladsen og kun målscoren mellem os og Skive gør at vi har andenpladsen.



NOTE…
Det er skuffende at vi ikke får førstepladsen, men det kan vi gøre bedre efter julen og nytår.
Logged

Månedens Blog;
Januar 2014
Februar 2014

Guffenn
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline

 
Sv: 91# - The Journeyman
« Svar #128: 26 Apr 2014, 15:56 »



THE JOURNEYMAN



November 2022

THISTED DAGBLAD:


En stor nyhed kom frem her til morgen, da Thisted FC meddelte at deres succesfulde træner igennem tre år stopper i klubben med øjeblikkeligt virkning. Dave Allen stopper hos Thisted efter fornyligt at have afsluttet det første halve år af 2022/2023 sæsonen og han efterlader holdet på en andenplads i ligaen, samt et hold fuld af unge talenter som udgør en stor modstander for de andre hold.

- Jeg har valgt at stoppe hos Thisted FC på nuværende tidspunkt fordi at jeg føler at jeg har opnået mange store ting med denne her klub. Jeg kom til da de lå og roede rundt nede i anden divisionen, det lykkedes mig så at få holdet op i Nordicbet ligaen, vinde den og oprykke til Superligaen og nu er vi endnu en gang i Nordicbet ligaen og ligger rigtig godt placeret.

- Jeg har været utrolig glad for at jeg fik muligheden i 2018 for at lede dette fantastiske hold og de har givet mig så megen viden omkring taktik, talenter og fodbold og derfor er det også vemodigt at jeg nu stopper i en klub som jeg har fået et nært tilhold til, men jeg føler at det er det rette tidspunkt.

Hvor Dave Allen skal hen efterfølgende vil han ikke ud med, men vi følger sagen tæt.


Logged

Månedens Blog;
Januar 2014
Februar 2014

Guffenn
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline

 
Sv: 91# - The Journeyman
« Svar #129: 26 Apr 2014, 21:11 »



THE JOURNEYMAN



November 2022

THISTED DAGBLAD: OFFECIELT DAVE ALLEN TIL ENGLAND


Tideligere på ugen kunne vi fortælle historien omkring Dave Allens opsigelse i Thisted FC, et stort tab for den danske Nordic bet klub. Det er nu kommet frem at Dave Allen ikke kun skifter klub men også land og han drager nu over til et af de største fodbold lande i verdenen; England.

Dave Allens nye klub, Shrewsbury Town F.C., ligger til dagligt i Sky Bet League 2 og er langt fra fordoms tid og det er derfor at de har hentet Dave Allen ind som den nye manager, de håber at han kan være opskriften på succes.

- Jeg har valgt at sige ja til jobbet i Shrewsbury fordi at jeg mente at dette var det rigtige tidspunkt for at skifte klub og tage nogle nye udfordringer op. Nu synes jeg at jeg har oplevet meget i Danmark og det er nu tid til at søge nye græs marker.

- Dette er en stor mulighed at overtage en historisk klub som Shrewsbury og at komme til at styre et hold i England er en drøm som går i opfyldelse og det bliver helt sikkert et kæmpe eventyr for mig.


Logged

Månedens Blog;
Januar 2014
Februar 2014

darkalf
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: 93# - The Journeyman
« Svar #130: 26 Apr 2014, 22:19 »

Spændende skifte.
Logged


Guffenn
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline

 
Sv: 93# - The Journeyman
« Svar #131: 27 Apr 2014, 10:58 »



THE JOURNEYMAN



Shrewsbury Town F.C.






Shrewsbury Town F.C. er en engelsk fodboldklub, der spiller i Englands fjerdebedste række, Football Sky Bet League Two.

Den mest successfulde manager var Graham Turner, som førte Shrewsbury op i den næstbedste række. Her blev de i 10 år, imod alle odds. Det bl.a. til to flotte 8. pladser.

Shrewsbury rykkede i 1988/89 ned i 3. division igen. Senere blev den tidligere Everton-stjerne Kevin Radcliffe manager, og med ham var Shrewsbury kun 1 point fra play-off i 2001/02, men sæsonen efter rykkede man ned i Conference Division.

Generelt;
   - Grundlagt: år 1886
   - Øgenavn: Salop
   - Anslået værdi: 12 mio.
   - Medieprognose: 3
   - Anfører: Jeff Henderson
   - Viceanfører: Shane McNally

   Faciliteter;
   Stadion: 9875 – Kun siddepladser
   Opført: 2007
   Sponsorfaciliteter: Gennemsnitlige
   Træningsfaciliteter: Middelmådige
   Ungdomsfaciliteter: Dårlige
   
   Løfter til bestyrelsen
   - Køb unge spillere til førsteholdet
   - Spil direkte
   - Ryg op!



TRUPPEN:



Truppen jeg har til rådighed er gennemsnitlig meget fin, men bestemt ikke noget at råbe hurra for. Der er meget der skal laves om, efter min mening. Mange af de gamle spillere og dem som ikke har niveau skal ud i løbet af kort tid og derefter skal vi begynde at tilfredsstille bestyrelsen efter jeg gav dem et løfte om at hente en masse unge spillere til truppen.





TAKTIK:


   
Jeg vil skifte mellem en helt almindelig 4-4-2 i de kampe hvor jeg usikker på modstanderen, det er jo et fremmed land med helt nye modstandere og så en 5-4-1, så vi virkelig kan få spillet bolden rundt og angribe på fuld skrue.
   


ØKONOMIEN

Klubbens Økonomi.



NÆSTE UPDATE…
Vi starter og giver den fuldskrue!
« Seneste Redigering: 28 Apr 2014, 19:17 af Guffenn » Logged

Månedens Blog;
Januar 2014
Februar 2014

Guffenn
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline

 
Sv: 94# - The Journeyman
« Svar #132: 28 Apr 2014, 08:29 »



THE JOURNEYMAN



Shrewsbury Town F.C.




December 2022

THE PREVEIW: Det er jo en kæmpe chance for mig at komme til en klub I England, og det er ikke til at få armene ned igen efter min ansættelse.   Da jeg tog over lå vi på en 11. plads, hvilket ikke var tilfredsstillende for bestyrelsen så de smed den tideligere manager på porten og fik mig ind og nu er mit job at få holdet op på en af oprykningspladserne, jeg tænker at vi bare skal op og være med i kvalifikationen og så klare det den vej igennem.


RESULTATERNE:



Wycombe 0 – 1 Shrewsbury – Vores første kamp var på udebane mod Wycombe, som på dette tidspunkt lå nede på en 18. plads, men selvom vores modstander ligger under os skal man ikke undervurdere nogen i England og slet ikke når det er min første kamp mod et hold som jeg ikke har så megen viden om endnu, men vi stillede op i en alm. 4-4-2 for ikke at udstille os for meget og det min første kamp var jo egentligt meget succes da vi fik hevet en sikker 1 – 0 sejr hjem og vores mål blev scoret af Ben Clark.

Barnet 1 – 0 Shrewsbury – Barnet var et af topholdene så der så jeg allerede en stor udfordring foran mig, fordi at vi skulle spille rigtig godt for at kunne vinde over dem og det blev heller ikke så nemt, især når vi ikke vandt men tabte 1 – 0.

Shrewsbury 3 – 2 Crawley – Kampen mod Crawley var min første hjemmebane kamp og sikken modtagelse jeg fik! Crawley lå på pladsen under Wycombe, på en 19 plads, så vi var favoritter til at vinde denne kamp, men det var en hård kamp, for hver gang vi scorede så scorede de mod os og det var hele tiden en meget lige kamp, selvom vi havde flere skud og mere boldbesiddelse, men vi fik da også det sidste og vindende mål.

Shrewsbury 3 – 1 Exeter – Vi mødte 15. pladsen, Exeter, i vores anden hjemmebane kamp og det var endnu en kamp som jeg godt turde regne med at vi ville vinde og det gjorde vi skam også. Det blev dog lidt nervøst da vi kom foran med to, for der gik ikke længe før at de reducerede og de pressede hårdt på for at få det sidste og udlignede mål, men da slutfløjtede nærmede sig begyndte vi at slappe mere af og da vi så så Terry Nasir hamre bolden ind bag målmanden 3 minutter inde i dommerens tillægstid.

Dag & Red 3 – 1 Shrewsbury – Vi fik røvfuld da vi mødte Dag & Red på udebane. Dagens modstandere lå på dette tidspunkt nummer 6 i ligaen og derfor var det også en stor udfordring, men ja der var åbenbart ikke så meget at stille op mod dem og derfor tabte vi også 3 – 1.

Shrewsbury 2 – 2 Wrexham – Efter at have været i Danmark I Danmark i et par år så har jeg vænnet mig til at have en lang vinterpause, men sådan noget er der ikke herovre og kampen mod Wrexham blev spillet nytårsdag kl. 15:00, så tilskuerne og alle andre omkring holdene kunne lige nå at komme hjem til familien, eller måske ikke lige modstanderne. Ærgerligt. Vi kom foran 2 – 0, men kunne ikke forsvare den føring ordenligt og derfor måtte vi se Wrexham reducere og udligne og kampen ender 2 – 2.



TABELLEN:



Min første måned i min nye klub har været en rigtig positiv oplevelse og jeg synes selv at vi er kommet godt fra start. Det er klart at der ikke bliver leveret fremragende præstationer i de første par kampe, det er normalt at manager og spillere lige skal lære hinanden og ikke mindst taktikken at kende før det kommer til at spille 100%. Men efter nogle gode kampe er vi rykket to pladser frem og ligger nu placeret på en 9. plads med 37 point, 9 op til førstepladsen, så jeg tror helt sikkert det er muligt at komme op og få en af de eftertragtede play off pladser.



NOTE…
Det er en god start vi har fået, nu skal vi bare fører det videre
« Seneste Redigering: 30 Apr 2014, 09:35 af Guffenn » Logged

Månedens Blog;
Januar 2014
Februar 2014

CarlosVela
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: 95# - The Journeyman
« Svar #133: 28 Apr 2014, 10:37 »

Lækker blog, har længe fulgt med. KUTGW! Smiley
Logged

FMFreaks inside you.

AndreasNord
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: 95# - The Journeyman
« Svar #134: 28 Apr 2014, 12:31 »

Du er kommet til at sætte et Thisted logo ind i sidste update
Logged

[quote=Mongolia FC]
De kommer fra FCM, ledelsen derovre er skudt, De fyrer træneren efter en overbevisende sejr over et dygtigt hold, de ansætter 14 årige nigerianske drenge der ikke engang må spille, og de køber en 35-årig voldsdømt målmand, det er talent! Opstemt

Taget fra vman

Sider: 1 ... 7 8 [9] 10 11 ... 17 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010