home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 14:53:35 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
Antal Registrerede Brugere: 23289
  0 Brugere, 404 Gæster Online.

Indlæg: 1132682 over 31363 Emner
Nyeste Bruger: hennry176
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Football Manager 2014
| |-+  Kategori: Blogs
| | |-+  166# - The Journeyman
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 8 9 [10] 11 12 ... 17 Udprint
Forfatter Emne: 166# - The Journeyman  (Læst 88573 gange)
Guffenn
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline

 
Sv: 95# - The Journeyman
« Svar #135: 28 Apr 2014, 19:19 »

Du er kommet til at sætte et Thisted logo ind i sidste update

Tak fordi at du gjorde mig opmærksom på fejlen. Det godt nogle er vågne Wink

Lækker blog, har længe fulgt med. KUTGW! Smiley

Jeg takker for opbakningen Smiley Jeg er glad for at folk læser med.
Logged

Månedens Blog;
Januar 2014
Februar 2014

Guffenn
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline

 
Sv: 95# - The Journeyman
« Svar #136: 01 Maj 2014, 00:12 »



THE JOURNEYMAN



Shrewsbury Town F.C.




Januar 2023

THE PREVEIW: Min første måned i klubben gik rigtig godt og jeg er så småt begyndt at kende klubben og dens faciliteter og ikke mindst min fantastiske trup. Vi ser frem til at kæmpe rigtig hårdt resten af året så vi kan sikre os en playoff plads og dermed rykke op i ligaen over os.



TRANSFERS: Inden vi begiver os ud i en ny måned, så har der samtidig med kampene været et lille transfervindue som vi skal gå i dybden med, for der er kommet et par nye ansigter ind i truppen. Allerede efter en måned i klubben var bestyrelsen skuffet med mig over mine løfter til klubben, der var simpelthen ikke hentet nok unge spillere ind til truppen.

Eddie Boyle – I min fremtidige taktik er det vigtig at bygge holdet op omkring midtbanen og skabe et stabilt forsvar. Eddie spiller på den venstre kant på midtbanen og er helt sikkert min fremtidige mand til den position.

Joey Coyle – Joey, et stort 22 årigt talent som spiller på den centrale midtbane. Bestemt en spiller som kan træde direkte ind i taktikken og tage overfor en af de andre spillere. Hans aggressivitet og lederegenskaber i spillet er kun to af hans kvalitet som man allerede nu kan se er stort, men andre kvaliteter følger med.

Jonjoe Kelly – En 25 årig stabil højreback, han har et noget højere niveau en vores nuværende højreback. Han skal nok blive vigtig.

Jordan Overton – Den sidste position som vi virkelig manglede en ny spiller, var i angrebet. Et par af de spiller vi ligger inde med er lejet af andre klubber og eftersom at jeg gerne vil have dem ud af klubben og kun arbejde med mine egne spillere så skulle pladsen opgraderes.



RESULTATERNE:



Wycombe 4 – 2 Colchester – Vores første kamp I det nye år var på hjemmebane mod Colchester. Vi regnede med at hive en sejr hjem, points var noget vi manglede for at komme længere op i tabellen. Vi kom sent i gang med det gode spil og det første mål kom først efter 43 minutter, men på den gode side så var det os som kom foran 1 – 0.
Kort efter anden halvlegs start var Ben Clark, som scorede det første, bag vores andet mål og vi var nu oppe på 2. Jordan Overton scorede sit første mål i klubben da han bragte os på 3 – 0. Colchester kom tilbage i kampen og reducerede efter 67 minutter, men endnu en debutant scorede hans første mål for klubben, Eddie Boyle, inden Colchester scorede deres sidste mål. En rigtig god og sikker sejr.

Hereford 3 – 2 Shrewsbury – Ude mod Hereford blev det desværre til et smalt nederlag. Vi kom dog foran på et mål af Jonjoe Kelly, det er debutanternes måned! Men ellers gik det bare ned af der, eller vi leverede ikke vores spil og vi kunne ikke ramme målet ordenligt. Vi fik dog udlignet efter at have været nede med en, men de var overlegne og fik scoret til 3-2.

Shrewsbury 1 – 0 Morecambe – Hjemme igen kom vi tilbage på rette kurs og fik hevet en smal 1 – 0 sejr hjem, da vi mødte Morecambe. Målet og sejren blev sikret af Ben Clark.

Stevenage 2 – 1 Shrewsbury – Det er som om at vi ikke kan på udebane, endnu, for vi led endnu et nederlag da vi mødte Stevenage. Jordan Overton sikrede os vores ene mål.

Shrewsbury 2 – 2 Torquay – 2 – 2 fik vi da vi hjemme mødte Torquay, et af de laveste rangerede hold i ligaen og et hold som vi virkelig skulle have slået for at kunne tage det næste skridt op af tabellen, men det blev det desværre ikke til. Men ét point er bedre end ingen.

Kidderminster 1 – 1 Shrewsbury – At vi fik 1 – 1 med ligaens nummer tre var ikke noget dumt træk, for jeg havde regnet med at vi ville få en røvfuld, fordi at de nu lå så højt på tabellen som de nu gjorde, men det samme tænkte Torquay sikkert også inden vores møde i sidste runde, men de overraskede og fik en uafgjort og det samme gjorde vi.


TABELLEN:



Min anden måned i klubben og den første måned i det nye år var ikke nogen ret ringe måned for vi fik en hel del rigtig gode point til den samlede stilling, 8 point blev det til i alt og det gør at vi nu ligger på flot 9 plads i tabellen og vi har nu kun 2 point op til nummer 7, pladsen som giver adgang til playoff!



NOTE…
Det går virkelig godt nu og vi skal kæmpe videre.

Logged

Månedens Blog;
Januar 2014
Februar 2014

Guffenn
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline

 
Sv: 96# - The Journeyman
« Svar #137: 05 Maj 2014, 21:38 »



THE JOURNEYMAN



Shrewsbury Town F.C.




Februar 2023



THE PREVEIW: Det går rigtig godt I ligaen I øjeblikket, jeg synes vi er godt med I at spille med I kampen omkring en play off kamp, så vi muligvis kan rygge op I en højere division.
Vi havde en forholdsvis god januar måned hvor vi fik et par gode sejre og fik os placeret på en 9. plads med kun 2 point op til en af de gode pladser.


RESULTATERNE:



Burton 1 – 5 Shrewsbury – I vores første kamp i februar måned spillede vi ude mod et Burton hold som lå på et par pladser over os, men alligevel så fik det lykkedes os at overvinde og kører dem over i deres egen hule. Det er virkelig sådan nogle kampe som vi skal vinde for at stjæle points fra de højre rangerende hold.

Shrewsbury 0 – 1 Rotherham – Rotherham lå på dette tidspunkt på en plads over os, så jeg forventede et lige opgør, men forventede også at vi, efter kampen mod Burton, kunne holde niveauet og hive en lille sejr hjem. Sådan blev det ikke, og vi måtte se os slået med et enkelt mål.

Charlisle 3 – 3 Shrewsbury – Vi plejer at være forholdsvis gode på udebane, så derfor så jeg også muligheder for at få en sejr med hjem fra kampen mod ligaens nummer 20, Charlisle. Vi kom foran efter 2 minutter på et mål af Jordan Overton og derefter tog vores modstandere over og bragte sig foran med et enkelt. Kort efter pausen, efter at jeg havde råbt med store bogstavere i omklædningsrummet, kom vi på 2 – 2 og derefter 3 – 2 efter 72 minutter. Det føltes dog som en ordentlig mavepuster da Charlisle bragte sig på 3 – 3 efter 83 minutter.

Notts Co 2 – 3 Shrewsbury – Så skulle vi en tur til Notts County, holdet lå på dette tidspunkt nummer 19. Vi kom bagud efter et kvarter men Jordan Overton fik bragt regnskabet i orden og med et lille plus endda, for efter 40 minutter var vi foran med 2. Efter pausen fik Notts Co bolden i nettet igen og kampen endte 3 – 2.



TABELLEN:



Endnu en god måned er nu overstået, vi fik leveret en masse godt spil og en hel del gode mål. Efter denne måned, en måned med to sejre, 1 uafgjort og et enkelt nederlag, ligger vi nu på en syvende plads, som er en af play off pladserne, med 52 point.


NOTE…
Nu gælder det om at holde hovedet koldt og beskytte vores plads!
« Seneste Redigering: 05 Maj 2014, 23:09 af Guffenn » Logged

Månedens Blog;
Januar 2014
Februar 2014

Guffenn
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline

 
Sv: 97# - The Journeyman
« Svar #138: 06 Maj 2014, 00:06 »



THE JOURNEYMAN



Shrewsbury Town F.C.




Marts 2023



THE PREVEIW: Vi har hentet nogle af topholdene og ligger pt. til en play off placering og det ville jo være skønt hvis det var en placering som vi kunne holde, især fordi jeg lovede bestyrelsen at jeg ville rykke op og man skal holde hvad man lover. Ej, pjat. Det ville jo være fantastisk stort for klubben, hvis vi kunne tage et stort skridt og rykke et tak op ad rangstigen.

Vi har et hårdt program denne måned og især kampene mod Southend og Hartlepool, som pt. ligger nummer to, bliver nogle vanskelige kampe.



RESULTATERNE:



Southend 0 – 1 Shrewsbury – Southend lå på dette tidspunkt to pladser over os, men intet skræmmer os, så vi gik ind med sejr i hovedet. Det var dog en utrolig meget lige og fair kamp, uden de helt store chancer og derfor accepterede vi også et 0 – 0 resultat da vi nærmede os de 90 minutter, men lige inden dommer fik lagt sine ekstra minutter til tråde Jordan Overton i karakter og fik bolden i nettet og vi vandt 1 – 0.

Yeovil 1 – 0 Shrewsbury – Hvis der er hold som vi absolut skal vinde over, så er det altså de hold som ligger og roder rundt nede i bunden af ligaen. Yeovil lå nummer chok, 24 og var dømt helt ude af kampen om at forblive oppe i ligaen, men alligevel så formåede de at irritere og drille og stjæle tre meget vigtige point fra os.

Shrewsbury 0 – 2 Hartlepool – Som sagt så så vi frem til en meget svær og det blev også en utrolig svær kamp for os. Vi kom bagud efter 13 minutter og kæmpede røven ud af bukserne for at komme til en reducering, men den kom aldrig og efter 50 minutter var vi bagud med 2.

Shrewsbury 3 – 1 Grimsby – Hurtigt videre fra de to nederlag! På hjemmebane mødte vi et af de andre bundhold, Grimsby. Vi ligger skidt ud og kommer bagud efter ét minut, dog svarer vi hurtigt igen og
efter 30 minutter fører vi 2 – 1. Vores sidste mål kommer i hus efter 74 minutter.

Coventry 0 – 1 Shrewsbury Nu skal vi bevare roen, holde niveauet og kæmpe videre for at skaffe de sidste par sejre. Det blev til en smal pligt sejr over Coventry, da Terry Nasir sikrede sejren efter 34 minutter.

Shrewsbury 3 – 1 Newport Co Sidste kamp I denne måned var hjemme mod Newport Co. Første halvleg forblev helt lige, 0 – 0. Jeg måtte lige fortælle dem en ting eller to og så kom målene ellers så småt efter pausen. Vi kom bagud efter 50 minutter, derefter reducerede Luke Gambin efter 61 minutter og så satte Jordan Overton og Terry Nasir hver et mål ind og vi vandt 3 – 1.



TABELLEN:



Endnu en forholdsvis god måned er slut, ikke så god som vi håbede men vi havde nogle gode modstandere ind i mellem så derfor er resultaterne af kampene måske fair nok, undtagen kampen mod Yeovil, som vi skulle have vundet. Vi er rykket en plads op, på 6. pladsen og jeg føler nu at vi godt kan regne med at vi får en af play off pladserne og har muligheden for at rykke op.


NOTE…
Vi bliver mere og mere sikker i vores sag og jeg er sikker på at en play off plads og sikker!
 
Logged

Månedens Blog;
Januar 2014
Februar 2014

Guffenn
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline

 
Sv: 98# - The Journeyman
« Svar #139: 06 Maj 2014, 06:33 »



THE JOURNEYMAN



Shrewsbury Town F.C.




April 2023

THE PREVEIW: Sidste måned for denne sæson, eller måske ikke, for hvis det ender med at vi får en play off kamp som vi regner med så har vi tre vigtige kampe i maj måned. Nu handler det dog om at køre de sidste kampe hjem i god stil så vi kan sikre os sådan en play off kamp.



RESULTATERNE:


Shrewsbury 0 – 0 Wycombe – Min første kamp I spidsen for Shrewsbury var mod Wycombe, den kamp vandt vi 1 – 0. Nu står vi overfor dem igen og håber på endnu en sejr. Desværre så fik vi ikke den bedste start på den sidste måned for kampen endte målløs, men ét point er bedre end ingen.

Shrewsbury 2 – 0 Barnet – Barnet lå og roede rundt med i tabellen og var hverken det til eller fra for at rykke op eller ned, et meget stabilt midterhold. Jordan Overton scorede efter 4 minutter og sikrede os en 2 – 0 sejr efter 38 minutter.

Crawley 2 – 1 Shrewsbury – Crawley, endnu et midterhold, skabte store problemer for os da vi mødte dem på udebane, eller det var mere os selv som ødelagde det. Vi kom bagud efter 4 minutter og der gik noget tid før at Jordan Overton kunne reducere efter 38 minutter. Vi ødelagde det big time for os selv da Dai Lewis, to minutter efter vores reducering lavede et dumt selvmål.

Exter 2 – 6 Shrewbury – Vores sidste kamp for denne sæson var imod Exter, som lige nu lå nummer chok, i stedet for Yeovil som på magisk vis var ovre stregen, og hvilken kamp det blev! Jordan Overton var fuldstændig vild og kreerede fire mål og scorede hans første mål efter blot 4 minutter og Luke Gambin scorede kun 4 minutter efter Jordan. Vi forsatte vores målstime, eller Jordan gjorde da han scorede efter 25, 40 og 43 minutter og da dommeren fløjtede til halvleg, var vi foran 5 – 1. Exter scorede efter 49 minutter og Luke Gambin afsluttede kampen vi vandt 6 - 2


TABELLEN:



Det var en rigtig god sidste måned og vi slutter sæsonen på en femte plads med 71 points, hvilket gør at vi skal ud og spille tre kampe i maj måned omkring den sidste opryknings plads.



NOTE…
Nu bliver det spændende og ekstremt vigtigt!
Logged

Månedens Blog;
Januar 2014
Februar 2014

Guffenn
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline

 
Sv: 99# - The Journeyman
« Svar #140: 06 Maj 2014, 20:41 »



THE JOURNEYMAN



Shrewsbury Town F.C.




Maj 2023

SEMI FINALERNE: Så er det altså nu det gælder for alvor! Vi er kommet i play off, og skal nu op imod Southend i to semifinale kampe, holdet som vinder kan se frem til en stor finale kamp.

Det er ikke al forlænge siden at jeg stod overfor Southend for første gang, det var et velspilledende og oplagt hold vi mødte dengang, men samtidig så lykkedes det os at vinde kampe med ét enkelt mål.




RESULTATERNE:

Southend 0 – 2 Shrewsbury – Den første kamp var på udebane og hvis der er noget som alle ved om fodbold, så er det at man skal gøre alt for at vinde når man spiller på udebane, sørg for at vinde på reglen omkring udebanemål! Boldbesiddelsen var meget lige og kampen var egentligt meget lige over de to halvlege, men vi var gode til at skabe store chancer, en hel del flere en Southend formåede at komme med. Vi kom foran efter 27 minutter på et godt mål af Luke Gambin og til vores held bragte Elliot Maxted os på 2 – 0 efter 45 minutter. Et fantastisk godt udgangspunkt inden den sidste kamp.

Shrewsbury 0 – 0 Southend – Denne gang var Southend en lille smule bedre I besiddelsen og på målchancer, men vi forsvarede os med alt hvad vi havde, der skulle ingen chancer tages og derfor havde Southend heller ikke meget held med at komme igennem og få scoret, så kampen endte altså 0 – 0. Vi vinder semifinalen og er videre til finalen!





NOTE…
Det bliver en nervepirrende vigtig kamp mod Rotherham, som bliver vores modstander i finalen.

Logged

Månedens Blog;
Januar 2014
Februar 2014

darkalf
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: 100# - The Journeyman
« Svar #141: 06 Maj 2014, 21:16 »

Tillykke med de 100. Og held og lykke i playoffs
Logged


Guffenn
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline

 
Sv: 100# - The Journeyman
« Svar #142: 06 Maj 2014, 21:58 »

Tillykke med de 100. Og held og lykke i playoffs

Jeg takker mange gange. Skide fedt at jeg allerede har nået hundrede, og jeg ser ingen ende. Jeg kunne sagtens køre med dette save + blog indtil fm15 udkommer Smiley
Logged

Månedens Blog;
Januar 2014
Februar 2014

Guffenn
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline

 
Sv: 100# - The Journeyman
« Svar #143: 07 Maj 2014, 20:08 »



THE JOURNEYMAN



Shrewsbury Town F.C.




Maj 2023

FINALEN: Vi havde en stor udfordring foran os, det ville være stort for klubben, og for mig, hvis vi kunne vinde denne finale og derved rykke op i Sky Bet League 1. Vi ville få et økonomisk boost, vi vil kunne tiltrække bedre spiller. Der er mange fordele ved at rykke op i en finere række.
   


RESULTATERNE:

Shrewsbury ? - ? Rotherham – Kampen blev spillet på Wembley i London, sikket et stadion at spille på. Det var en helt utrolig kulisse som vi mødte på lægterne da spillerne kom op fra omklædningen og spadserede ind mod midten af banen, 51.761 tilskuere havde taget turen til Wembley og sad nu og støttede det ene og det andet hold i rejsen mod en sejr! Kampen var en meget lige affære og meget at spillet foregik på midten af banen. Efter en 40 minutters tid blev et godt angreb bygget op og Jordan Overton fandt Shane McNally ude på kanten og fik kæmpet sig ind i feltet og hamrede bolden ind bag Rotherhams målmand, 1 – 0! Små ti minutter efter halvleg lykkedes endnu et angreb og Jordan Overton slap fri fra hans forfølgere og forøgede stillingen til 2 – 0. Stillingen holdte dog ikke længe da Rotherham få minutter efter Jordans scoring reducerede til 2 – 1.
Vi nærmede os slutfløjtet og det hele gik jo fantastisk og med en 2 – 1 sejr ville vi rykke op! I det 79 minut fik Brown fat i bolden efter en dum fejl fra modstandernes forsvar og kunne spille Overton fri og han spænede mod målet og scorede bag en chance løs målmand.
Vi vinder 3 – 1 og med denne sejr skal vi nu op og spille i Sky Bet League 1!





NOTE…
Sikke en finale. Det er utroligt at vi har formået at rykke op!
Logged

Månedens Blog;
Januar 2014
Februar 2014

Guffenn
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline

 
Sv: 101# - The Journeyman
« Svar #144: 07 Maj 2014, 22:48 »



THE JOURNEYMAN



Thisted FC




Afslutning på ligaen.

THE PREVEIW: Det har bestemt været en turbulent sæson for mig, også selvom at det er selvforskyldt, men samtidig føler jeg ikke at noget af det har været en forkert beslutning. Jeg havde det fantastisk hos Thisted og jeg formåede at fører holdet til en fast top placering i første divisionen og det skal gentages her hos Shrewsbury. Der er virkelig stor potentiale i det hold jeg har fået opbygget og hele tiden skal vi forbedre holdet og opsætningen omkring holdet.


SÆSONENS BEDSTE ELLEVE:

   

GK – Elliot Parish – 46 kampe – 0 mål – 6,88 bed.
F(H) – Connor Brown – 45 kampe – 1 mål – 6,75 bed.
F(C) – Shane McNally – 37 kampe – 2 mål – 6,83 bed.
F(C) – Jeff Henderson – 28 kampe – 0 mål – 6,74 bed.
F(V) – Joe Skarz – 39 kampe – 0 mål – 6,73 bed.
M(H) – Dai Lewis – 23 kampe – 2 mål – 6,73 bed.
M(C) – Luke Gambin – 34 kampe – 6 mål – 7,09 bed.
M(C) – Bradley Simmonds – 32 kampe – 1 mål – 6,81 bed.
M(V) – Chinedue Vine – 8 kampe – 3 mål – 6,59 bed.
An (C) – Terry Nasir – 32 kampe – 13 mål – 6,77 bed.
An (C) – Jordan Overton – 22 kampe – 23 mål – 7,54 bed.



NÆSTE UPDATE…
Vi holder en fortjent pause, inden vi tager den nye store udfordring op.
Logged

Månedens Blog;
Januar 2014
Februar 2014

Eeee394
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: 102# - The Journeyman
« Svar #145: 08 Maj 2014, 07:23 »

Super blog! Du giver næsten en selv lyst til at starte en journey Smiley
Logged

Guffenn
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline

 
Sv: 102# - The Journeyman
« Svar #146: 08 Maj 2014, 19:13 »

Super blog! Du giver næsten en selv lyst til at starte en journey Smiley

Jeg takker mange gange Smiley
Jeg synes bestemt at du skal prøve at gå i gang og skabe en manager med et stort navn ud af ingen ting Smiley
Logged

Månedens Blog;
Januar 2014
Februar 2014

Guffenn
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline

 
Sv: 102# - The Journeyman
« Svar #147: 14 Maj 2014, 11:59 »



THE JOURNEYMAN



Shrewsbury Town F.C.




Optakt til 2023/2024

THE PREVEIW: Jeg er helt sikkert kommet til en rigtig god og fantastisk klub, og det har mit halvår i klubben allerede vist. Nu skal vi til at spille på et højere niveau og det skal vi alle være klar på så hele holdet skal træne skærkt og meget inden den nye sæson starter, så derfor har vi også et par træningskampe vi skal igennem, samt et transfer vindue hvor der skal hentes et par nye spillere ind.


TRANSFER


      
Bestyrelsen er bestemt blevet mere glad for at der er kommet flere unge spillere ind i truppen som de ønskede, men selvom de er tilfredse så stopper jeg bestemt aldrig med at hente spiller, for der er altid spillere og pladser som kan fyldes ud af en bedre spiller.

Derek Williams – Derek var vores første nye spiller i truppen. Den 22 årige fyr spiller på den højre midtbane. Derek har fart i fødderne og med en hurtig acceleration, skal han nok blive en vigtig spiller ude på kanten.

Eddie Boyle – På den venstre kant har vi fået den 24 årige Eddie Boyle ind. Han har en hurtig acceleration, men ikke den samme hurtighed som Derek, men med alle hans andre kvaliteter bliver han også en super spiller for os.

George Burgess – George er en 21 årig central forvarsspiller. George har forskellige kvaliteter som han kan bidrage med nede i forsvaret og med hans unge alder kan han ikke andet end at lære en masse af hans kammerater og blive en bedre spiller.

Jim Byers – Jim er endnu en højre midtbanespiller som vi har fået ind i truppen. Med sine 23 år er han nærmest på samme niveau som Derek, han har dog lige en lidt bedre acceleration, samt han er noget så dygtig til hjørnespark. Så hvem der starter inde afgøres på dagen.

Kenny Clarke – Kenny er fremtidens mand i angrebet. Der skal noget arbejde og træning til før han bliver den klasse angriber som han har potentialet til at blive, men der skal bare kampe på pogrammet så skal mål og potentiale nok blive bedre.

Peter Davidson – Endnu en højre midtbane spiller, måske ikke det smarteste at hente tre spillere ind til den samme position, men så må jeg se hvem der er den bedste mand og så skille mig at med en af de andre.

Scott Sanders – Scott, 22 år, er en ung spiller med sin vante plads som højre back.

Det har helt sikkert været et rigtig godt vindue for os hvor vi har fået en del forstærkninger ind, så jeg er sikker på at vi kan klare os i Sky Bet League One og forblive i ligaen.





VENSKABSKAMPE


   
Vi fik nogle resultater da vi spillede vores venskabskampe, vi tabte fair nok til et rigtig godt Cardiff hold, samt spillede uafgjort med Wycombe 1 – 1. Ellers var de sidste tre kampe rene sejre, ikke overbevisende men de var sejre og de har givet god tillid til drengene og jeg føler vi er hel klart til den nye turnering.



NÆSTE UPDATE…
Det bliver spændene nu hvor vi skal prøve os selv mod endnu bedre hold.
« Seneste Redigering: 14 Maj 2014, 15:35 af Guffenn » Logged

Månedens Blog;
Januar 2014
Februar 2014

LucasLeiva
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: 103# - The Journeyman
« Svar #148: 14 Maj 2014, 15:01 »

Tillykke med oprykningen! Endnu en gang fed blog, og godt gået med de 100!
Jeg er dog falder over en lille fejl Wink. Der står stadigvæk Thisted FC over logoet i hver update, det gør som så ikke noget, men bare lige fortælle dig det Wink
Logged

Kolo Abib Touré

Guffenn
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline

 
Sv: 103# - The Journeyman
« Svar #149: 14 Maj 2014, 15:37 »

Tillykke med oprykningen! Endnu en gang fed blog, og godt gået med de 100!
Jeg er dog falder over en lille fejl Wink. Der står stadigvæk Thisted FC over logoet i hver update, det gør som så ikke noget, men bare lige fortælle dig det Wink

Argh! Træls. Sådan er det når man er doven og kopiere en af de forrige updates og retter den til. Men tak for rosen og lige at gøre mig opmærksom på fejlen Smiley
Logged

Månedens Blog;
Januar 2014
Februar 2014

Sider: 1 ... 8 9 [10] 11 12 ... 17 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010