home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 11:07:57 Nevillberger Blogs MMOexp: Barbarian's Ha...
I dag kl. 11:07:30 Nevillberger Blogs MMOexp: EA FC 24 TOTS ...
I dag kl. 11:07:07 Nevillberger Blogs MMOexp: Mastering Doub...
I går kl. 14:53:35 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
Antal Registrerede Brugere: 23291
  0 Brugere, 529 Gæster Online.

Indlæg: 1132685 over 31366 Emner
Nyeste Bruger: Nevillberger
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Football Manager 2014
| |-+  Kategori: Blogs
| | |-+  166# - The Journeyman
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 10 11 [12] 13 14 ... 17 Udprint
Forfatter Emne: 166# - The Journeyman  (Læst 88594 gange)
darkalf
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: 112# - The Journeyman
« Svar #165: 20 Maj 2014, 04:54 »

137 mil til transfers i League one er da vist ok ;-)
Logged


Guffenn
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline

 
Sv: 112# - The Journeyman
« Svar #166: 09 Jul 2014, 12:17 »



THE JOURNEYMAN



Shrewsbury Town F.C.




Tilbageblik på sæsonen.

THE PREVEIW: Så sluttede denne sæson og jeg synes bestemt at vi kan være stolte af det resultat som vi formåede at levere, det er helt sikkert en godkendt sæson. Da vi rykkede op i sidste sæson tror jeg ikke at der var nogle som havde regnet med at vi ville være med så højt oppe i tabellen når vi nu afsluttede sæsonen og vi har virkelig vist at vi er et hold som man skal regne med og jeg forventer allerede at vi rykker op i næste sæson, det tror jeg helt sikkert at vi er klar på.
Jeg er stolt at den måde på hvordan hele holdet og spillerne har vokset, udviklet og modnet sig på.

Nu har vi jo fået en ny bestyrelse med nye store ambitioner, samt en stor pose penge at handle for. Pausen for mig vil handle meget omkring nye og gamle spillere. Der skal ryddes op i truppen og hives nye spillere ind og så skal ambitionerne i vejret. Ikke at sige at vi skal ud og handle spillere for 70 – 80 millioner, for det første tror jeg ikke at der er nogle som ligger til den pris som vil til vores klub og for det andet vil det være dumt og spild af penge. Nej, vi skal ud og finde spillere på et højere niveau end dem vi har nu og så skal vi have stabiliseret holdet og det bliver bestemt heller ikke hele holdet som bliver skiftet ud, nej dem som har niveau og de som fortjener at blive i klubben, de for lov til at blive.
Der kommer til at være en tanke bag enhver handling.



DE BEDSTE ELLEVE:



MM – Elliot Parish – 48 – 0 – 6,74.
F(C) – Shane McNally – 51 – 5 – 6,73.
F(C) – Daniel Signore – 46 – 1 6,71.
F(C) – Jonjoe Kelly – 39 – 1 – 6,65.
M(H) – Dai Lewis – 18 – 1 – 6,78.
M(C) – Elliot Maxted – 47 – 3 – 6,87.
M(C) – Graham Mitchell – 49 – 1 – 6,79.
M(V) – Eddie Boyle – 39 – 1 – 6,84.
OM(C) – Luke Gambin – 33 – 4 – 6,80.
An(C) – Jordan Overton – 45 – 21 – 6,95
An(C) – Kenny Clarke – 28 – 16 – 7,16

Årets spiller i Shrewsbury Town F.C. – Jordan Overton.


NOTE…
Der kommer til at ske en masse spændende ting i klubben.
Logged

Månedens Blog;
Januar 2014
Februar 2014

Guffenn
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline

 
Sv: 113# - The Journeyman - I'M BACK! Haha.
« Svar #167: 10 Jul 2014, 00:06 »



THE JOURNEYMAN



Shrewsbury Town F.C.




Transfer nyt

THE PREVEIW: Jeg lovede jo lidt at der ville komme nye ændringer i truppen og klubben og det vil der jo altid ske når en klub kommer til penge. Flere spillere har fået deres afsked fra klubben fordi at jeg ikke følte at de ikke havde det nødvendige niveau og at jeg derfor kunne få nogle bedre spillere.



TRANSFERS IND:



Lee Brady – Den første spiller jeg hentet ind til klubben var Lee Brady. Den 24 årige forsvarsspiller blev hentet til klubben for et beløb på 4,5 millioner kroner fra klubben Inverness CT. Brady er en spiller som jeg føler, kan blive en god spiller for os og give os en god bredde i forsvaret sammen med de andre forsvarsspiller som er i klubben og bliver hentet ind.

Amadeo D'Ascia– Jeg tog måske et sats da jeg kontaktede AlbinoLeffe omkring deres 24 årige angriber Amedoe D’Ascia, for selvom klubben er kommet til penge så var der ikke blevet smidt nogle ind til vores scouts, dvs. at de ikke havde mulighed for at scoute Amedoe inden han blev hentet til klubben. Men jeg er sikker på at han nok skal blive en vigtig spiller for os. Han skiftede til os for 6 millioner.

Sheyi Ojo – Ojo blev hentet ind fra en af vores konkurrenter, Peterborough. Jeg har hele tiden gået efter at få en makker til D’Ascia og da Ojo dukkede op i bunken af rapporter fra mine scouts, så følte jeg at han ville være perfekt ved hans side, så jeg tog derfor kontakt til vores konkurrenter og hentede den 26 årige angriber til klubben for et beløb på 13 millioner.

Reece Brown – Reece er sammen med Green den ældste spiller som blev hentet ind. Med sine 28 år giver Reece en god omgang rutine til vores midtbane, virkelig noget som vi har manglet i flere af vores kampe og jeg er sikker på at Brown bliver et hit. Hentet fra Ipswich.

Lukas Sima – Lukas Sima en yngre midtbanespiller på 24 år, kommer til klubben for at blive halv reserve og halv fastmand. Det måske noget fjollet noget at sige, men jeg tror han skal bruge lidt spilletid og noget mere træning før at han kan være fastmand.

Robbie Jones – Elliot Parish er gået hen og blevet 33 år gammel og derfor så var jeg bestemt på jagt efter en ny målmand også fordi at vores reserve ikke har det niveau, ikke engang til at være reserve. Den 23 årige målmand Robbie Jones blev hentet ind fra Leeds.

Silvio Lanca – Den første spiller som blev hentet ind på en fri transfer og derfor ikke er nogen decideret omkostning for os, andet end hans løn. Lige pt. så spiller vi stadigvæk med vores 3 mands forsvar og derfor gør vi ikke brug af hans position som venstre back, men hvis vi skulle komme ud i situationen hvor vi må skifte til en 4-4-2 eller en anden, så er han en stor kvalitet at have.

Archie Andersson – Med sine 23 år er Archie stadigvæk meget ung som en forsvarsspiller, men de kvaliteter som han allerede har udviklet – Det er helt vild. Archie vores hidtil dyreste spiller og blev hentet ind for det svimlende beløb af 44 millioner fra Charlton og derfor er der kæmpe forventninger til ham.

Zeljko Ardalic – Vores anden mand som kommer ind på en fri transfer. Ardalic er en ung angrebsspiller som helt sikkert kan blive til noget stort i fremtiden!

George Green – Green vores ældste og anden dyreste mand blev også hentet ind fra Charlton. Green spiller på den offensive centrale plads, hvilket var en plads som vi virkelig havde brug for at opruste på fordi det er så en vigtig del af min taktik.

Der er brugt en del millioner på nye spillere, men hvis vi skal være med i oprykningskampen, blive oppe i næste division og derved skabe et større navn, klub mæssigt, så er vi altså nød til at finde penge pungen frem og bruge midler på nye spillere. 103 millioner virker at meget og især når vi kun har fået 10 spillere ind i truppe, hvor de to af dem er kommet ind på fri transfer, så synes jeg alligevel at dette transfer vindue er godkendt og vi derfor kan spille med i opryknings kampen.



TRANSFERS UD:



Det er vemodigt når sådan en udrensning opstår i en klub, men jeg følte virkelig at de spillere som vi har takket af med var i overskud. 9 spillere har fået ophævet deres kontrakt, ellers er den bare rendt ud uden at den er blevet forlænget. Men de drengen har kæmpet deres røv ud af bukserne for at vi kunne være her i dag, så jeg skylder dem alt!



NÆSTE UPDATE…
Vi kigger fremad mod næste sæson!
Logged

Månedens Blog;
Januar 2014
Februar 2014

Guffenn
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline

 
Sv: 114# - The Journeyman - I'M BACK! Haha.
« Svar #168: 11 Jul 2014, 00:14 »



THE JOURNEYMAN



Shrewsbury Town F.C.




Opstart

THE PREVEIW: Inden nogen som helst sæsoner går i gang vil der altid være en række venskabskampe som vi skal igennem og jeg tror virkelig at denne omgang bliver spændende, for vi har mange nye ansigter i klubben som skal spilles varme og spilles ind i vores taktik og bare lære vores klub at kende.

Denne gang skal vi op imod fire forskellige klubber, måske lige et mindre antal end man håber på, men det er fint nok. Vi skal op imod 3 engelske klubber, og så Lokomotiva.



RESULTATERNE:



Det kunne jo ikke gå meget bedre end det gjorde, eller jo, lidt for vi tabte kampen mod Bournemouth, hvilket måske er fair nok. Det var en meget tæt kamp.
De nye ansigter i klubben må siges at have trådt i kamp, og især angriberne for der er virkelig blevet scoret et hav af mål i disse fire kampe.



TRUPPEN:





NOTE…
Så skal vi ellers i gang med den nye sæson.

Logged

Månedens Blog;
Januar 2014
Februar 2014

Guffenn
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline

 
Sv: 115# - The Journeyman - I'M BACK! Haha.
« Svar #169: 12 Jul 2014, 00:38 »



THE JOURNEYMAN



Shrewsbury Town F.C.




August 2024

THE PREVEIW: Så skal vi ellers i gang med endnu en ny sæson, og efter hvad jeg lige kan tænke mig frem til så bliver dette min 12 sæson som manager og hvilke 12 sæsoner det har været! Jeg ser selvfølgelig frem til denne sæson efter at vi har fået ny ledelse og er komme til penge, og derfor har oprustet vores hold på flere punkter, så derfor føler jeg at vi er rigtig stærke og kan opnå en rigtig god placering.

Inden vi nu starter på de første kampe så er der faktisk lige blevet hentet endnu en fantastisk spiller til klubben. Denne gang er det blevet til en ny målmand. Venelin Kushev er fremragende i målet og bedre end vores nuværende målmænd, uden at tale negativ om dem.


RESULTATERNE:



Shrewsbury 3 - 3 Bolton – Første kamp i den nye sæson var imod stærke Bolton, som virkelig skapte problemer for os, for det var ikke rigtig til at komme i en stabil føring. Vores nye spillere spillede rigtig godt, men de mangler lige det sidste før at holdet er spillet 100% sammen, men vores nye angriber, D’Ascia viste gode takter og scorede to mål i kampen.

Exeter 0 – 3 Shrewsbury – Ude mod Exeter spillede vi den første kamp i den nye udgave af Capital One Cup, hvilket ikke rigtig er den vigtig del af vores planer, så om vi vinder eller ryger ud i første runde gør det ikke så meget, selvfølgelig er det altid fedt at vinde. D’Ascia scorede endnu et mål, men det var Shane McNally som stjal billedet og scorede to kasser!

Peterborough 0 – 1 Shrewsbury – Vi tog tredje sejr i træk da vi ude mod Peterborugh hev en snævr 1 – 0. Målet blev scoret af vores anden nyankomne angriber Ojo!

Portsmouth 1 – 0 Shrewsbury – Portsmouth stoppede vores stime da de på hjemmebane vandt kampen med et enkelt mål, desværre. Men de var lidt bedre end os og derfor var det også fair at de vandt.

Chesterfield 0 – 2 Shrewsbury – Vi hev op i os selv og tog os sammen da vi mødte Chesterfield og vandt over dem med 2 gode mål. Indtil videre har det været en fantastisk start på den nye sæson. Vi viser rigtig gode takter som vi bare skal bygge videre på.

Shrewsbury 0 – 3 Crewe – anden runde af Capital One Cup blev ende stationen for os. Vi blev kørt over da vi mødte Crewe på hjemmebane. Crewe burde vi nu godt kunne spille op med, men det kunne vi så ikke den dag og det gik hurtigt galt for os.

Shrewsbury 1 – 1 Tranmere – Den sidste kamp i September måned blev mod Tranmere. Det endte i en halv kedelig uafgjort. Vi fik begge bolden i mål, vores blev scoret af George Green. Det kunne helt sikkert have blevet til mere, men det lå åbenbart ikke lige i stjernen denne aften.
 


TABELLEN:



Det har sgu været en rigtig god start på denne sæson, især i ligaen er det gået skide godt.  Efter 5 kampe ligger vi på en 8. plads med samme antal point. Vi går helt sikkert gode tider i møde og vi skal bare holde hovedet højt og arbejde videre med vores fantastisk spil.


NOTE…
Sikke en start! Vi stormer frem.
« Seneste Redigering: 12 Jul 2014, 17:48 af Guffenn » Logged

Månedens Blog;
Januar 2014
Februar 2014

Guffenn
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline

 
Sv: 116# - The Journeyman - I'M BACK! Haha.
« Svar #170: 12 Jul 2014, 20:20 »



THE JOURNEYMAN



Shrewsbury Town F.C.




September 2024

THE PREVEIW: Vi er kommet rigtig godt fra start på denne sæson og vores spil fungere rigtig godt og det skal vi bare arbejde videre med så vi kan blive bedre. Det gode spil skyldes måske vores nye taktik som vi småt begyndte at skifte om til midt sidste måned. Vi spiller nu en helt normal 4-4-2, som også bringer vores nye spiller Lanca i spil.

Efter sidste måneds resultater ligger vi nu på en 8. plads. Vi fik næsten fuldt hus, bortset fra vores to uafgjorte kampe gik det godt. Som sagt før så skal vi blive bedre, hvilket skal resultere i flere sejre og at vi rykker længere op i tabellen.


RESULTATERNE:



Bury 1 - 2 Shrewsbury – Efter vores nedtur i Capital One turneringen, eller nedtur og nedtur, skal vi nu i gang med endnu en turnering, denne gang gælder det Vans-pokalen. Vores første kamp i turneringen var mod Bury på udebane. Vi kom godt fra start og kom foran efter 8 minutter. Bury fik svaret igen og kom på 1 – 1. Vi formåede at hive en sejr hjem da McNally scorede sejrs målet efter 88 minutter.

Shrewsbury 2 – 0 Port Vale – Tilbage til hovedturneringen og ikke mindst hjemmebanen i Shrewsbury. Vi blev sat i gang af selvmål fra vores modstanders side og derefter scorede Zeljko Ardalic det vindende mål.

Leicester 0 – 3 Shrewsbury – Da vi mødte Leicester på udebane blev det til en sikker 3 – 0 sejr som blev hevet hjem på solid slid og arbejde.  Ojo kom først på tavlen efter blot 22 minutter, derefter var det gode gamle Derek Williams som kom med det næste mål og til sidst blev der sat punktum på kampen på et mål af George Green.

Shrewsbury 1 – 0 Dag & Red – Hjemme mod Dag & Red fik vi hevet en smal 1 – 0 sejr hjem. De har egentligt altid skabt problemer for os, af en eller anden dum grund, men vi gjorde et godt arbejde og Eddie Boyle skaffede os sejren og de tre point. En god sejr over et hårdt arbejde, problem skabende hold.

Shrewsbury 3 – 2 Rotherham – Kampen mod Rotherham blev en svær og hård kamp. Hver gang der blev scoret, scorede det modsatte hold det efterfølgende mål, vi vandt dog snævert 3 – 2. George Green scorede vores to første mål, det ene efter 17 minutter og derefter på straffespark og minuttet efter scorede Ojo vores tredje og sidste mål.
 


TABELLEN:



Fuldt hus og 5 sejre, 4 i ligaen. Sikke en fantastisk måned hvor vi virkelig har spillet rigtig godt og Kushev har været fantastisk i målet hvor kun 3 mål er gået ind og vi i den anden ende har scoret ikke mindre end 11 mål. For vores 4 sejre i ligaen fik vi 12 points og vi har derfor taget et stort skridt op af tabellen og ligger nu på førstepladsen med 20 points, med Portsmouth lige i hælene med 19 points.



NOTE…
Vi stormer stadigvæk frem.

Logged

Månedens Blog;
Januar 2014
Februar 2014

Robberman
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: 117# - The Journeyman - I'M BACK! Haha.
« Svar #171: 12 Jul 2014, 21:44 »

Passende og velskrevet mængde tekst, rigeligt med screenshots, og ikke mindst spændende projekt - ikke mindst efter rigmandens overtagelse!

Skal gøre hvad jeg kan for at følge med   Thumbs Up
Logged

He cheats! he dives! he hates the Jackson 5, Luis Suarez, Luis Suarez

Guffenn
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline

 
Sv: 117# - The Journeyman - I'M BACK! Haha.
« Svar #172: 12 Jul 2014, 22:36 »

Passende og velskrevet mængde tekst, rigeligt med screenshots, og ikke mindst spændende projekt - ikke mindst efter rigmandens overtagelse!

Skal gøre hvad jeg kan for at følge med   Thumbs Up

Jeg takker, og håber at det er velskrevet så meget som muligt Smiley
Det har også været planen hele vejen igennem at det skal være lig tekst og billede, for jeg orker nemlig ikke selv at skulle læse en halv roman Peace
Logged

Månedens Blog;
Januar 2014
Februar 2014

Guffenn
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline

 
Sv: 117# - The Journeyman - I'M BACK! Haha.
« Svar #173: 12 Jul 2014, 23:56 »



THE JOURNEYMAN



Shrewsbury Town F.C.




Oktober 2024

THE PREVEIW: Efter fuldt hus i sidste måned ligger vi jo nu på den fantastiske førsteplads som vi alle sammen kæmper hårdt om. Vi er hårdt forfulgt af Portsmouth som ligger nummer to med 19 points, men jeg regner bestemt med at vi kan holde dem på afstand og dermed bevare vores placering.

Vi har MK Dons og Plymouth som enlige modstander i denne måned som ligger på en top fem placering, hvor de ligger nummer tre, 3 point efter os, så de er bestemt også en tæt modstander. Resten af modstanderne er Ipswich, Morecambe, Bury og til sidst Bolton i Vans pokalens anden runde.



RESULTATERNE:



Ipswich 1 - 1 Shrewsbury – Første kamp var en uafgjort 1 – 1 kamp på udebane mod Ipswich. Ikke den bedste start på måneden efter vores sejrs stime i sidste. Vores gode D’Ascia stod for vores enlige mål.

Shrewsbury 3 – 0 Bolton – Det var nu tid til anden runde af Vans Pokalen. Vi kom sikkert videre fra den første kamp vi spillede i turneringen. Efter vores første kamp, ligaen og sæsonens første kamp, som endte uafgjort, var der lige at ændre på op til denne kamp. Vi trak det længste strå og kom videre med 3 – 1   
Morecambe 2 – 2 Shrewsbury –  Denne måneds anden liga kamp blev til endnu en uafgjort kamp, hvilket ikke var noget særligt at råbe hurra for. Endnu en gang var det Amedeo D’Ascia som stod for vores mål.

Bury 1 – 5 Shrewsbury – Bury lå på dette tidspunkt i bunden af ligaen og det var et hold som vi regnede stærkt med at slå og komme tilbage på sejrs stimen. Vi hev Bury rundt og endte med at vinde ikke mindre end 5 – 1.

Shrewsbury 1 – 2 Plymouth – Så kom en af sæsonens få nederlag, indtil videre. Hjemme mod et andet tophold, Plymouth, tabte vi en snæver kamp på 2 – 1. Sheyi Ojo stod for vores enlige mål.
 
Shrewsbury 2 – 1 MK Dons – Så fik vi lidt mere oprejsning da vi mødte MK Dons, som havde overtaget vores førsteplads. Det lykkedes os at kæmpe bravt og vi fik hevet sejren hjem lige inden lukke tid. Ojo scorede efter 81 minutter og Ardalic lukkede med et mål på straffe efter 88.



TABELLEN:



Virkelig en rigtig dårlig måned for os og holdet. Portsmouth har overtaget førstepladsen, MK Dons ligger på andenpladsen og så kommer vi på tredjepladsen med 28 points, 6 point fra førstepladsen. Jeg håber bestemt at denne måned er en enlig svane og at vi kan vende det hele positivt.



NOTE…
Sikke en dårlig måned!

Logged

Månedens Blog;
Januar 2014
Februar 2014

Guffenn
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline

 
Sv: 118# - The Journeyman - I'M BACK! Haha.
« Svar #174: 14 Jul 2014, 09:09 »



THE JOURNEYMAN



Shrewsbury Town F.C.




November 2024

THE PREVEIW: Placeret som nummer tre går vi nu ind i denne nye måned og ser frem til en noget bedre måned i forhold til sidste. Vi har dog kun tre liga kampe i denne måned ellers står resten af kampene på forskellige turneringer som vi spiller ved siden af ligaen. Vi er nået til kvart finalen i Vans pokalen hvor vi skal op imod Oldham, det kunne være fint at komme videre. Og så starter vi også på FA Cuppen, hvor vi i første runde skal op imod Preston.

I ligaen skal vi op imod Preston, så dem møder vi to gange i træk, derefter skal vi op imod Sunderland og til sidst er vores mostandere Luton. Vi håber selvfølgelig på at gøre det bedre end i sidste måned.



RESULTATERNE:



Preston 1 – 2 Shrewsbury – Første kamp var mod Preston i den nye FA Cup. Her er håbet om at nå langt og derved prøve kræfter mod et af de større hold, hvilket kunne være en sjov udfordring, som vi nok  ikke ville vinde. Reece Brown scorede vores første mål ét minut inde i dommerens tillægstid til første halvleg og til sidste scorede Ojo det sidste og vindende mål efter 60 minutter. Med en smald sejr er vi videre til anden runde.

Preston 3 – 4 Shrewsbury – Vi kunne ligeså godt have blevet i Preston de få dage der var mellem vores to møder. Jeg regnede med at Preston nok havde luret en hel del af vores taktik i vores første møde, men det samme havde vi gjort om dem, så denne anden kamp blev en noget mere spændende og tæt kamp. Vi kom bagud efter 7 minutter og der skulle gå små tyve minutter inden vi kom ordentligt med i kampen da Ojo satte bolden i nettet og kun få minutter efter scorede D’Ascia til 2 – 1. Den stilling holdte dog ikke længe for efter 41 minutter stod den 2 – 2. Daniel Signore scorede til 3 – 2, de udlignede til 3 – 3 og til sidste var Ardelic heldig med at score til 4 – 3, hvilket blev kampens resultat.

Shrewsbury 2 – 1 Sunderland – Sunderland er et godt hold så vi vidste at vi ville få en tæt kamp da vi mødte dem på hjemmebane. Vi fik en god start og kom foran efter blot fire minutter. Efter det hurtige mål var kampe dog meget stille og bølgede frem og tilbage og intet skete før det 82 minut hvor vi kom foran 2 – 0. Blot minuttet senere kom Sunderland på tavlen og kampen endte 2 – 1.

Luton 4 – 0 Shrewsbury – Luton ude blev ikke en kamp som vi sent vil glemme, den er højst sandsynlig allerede røget i glemmebogen, for hold da op et sammenbrud af holdet der kom i den kamp. Alt det vi havde øvet og bygget op var helt væk og derfor endte det med et stort kollaps.

Shrewsbury 1 – 1 Oldham – I kvartfinalen af Vans pokalen kom vi op imod Oldham, et hold som vi regende med at vi godt kunne slå. Vi kom foran på et mål af Ojo efter 29 minutter og sidst i første halvleg fik Oldham bolden i nettet. I den forlængede spille tid endte det hele også lige, 1 – 1 og vi måtte ud i afgørende straffesparks konkurrence. Efter 4 skud til hver og stillingen hed 4 – 4 i straffesparks mål og kun et spark til hver manglede, inden en ny runde ville starte. Lukas Sima placerede sig foran bolden og gik et par skridt tilbage inden han løb frem og hamrede bolden ind i mål og vi var foran! Oldham brændte deres og vi vandt kampen.

Shrewsbury 2 – 0 Bradford PA – I FA Cuppens anden runde skulle vi op imod Bradford og vi så os selv som vinder af en nem kamp. George Green startede inde på den offensiveplads, som vi i dagens taktik havde fundet plads til. Det resulterede i at vi efter 11 minutter kom foran på et mål af Green. Derefter var kampen små kedelig og der skete ikke så meget i nogle af felterne. Vi lukkede og slukkede kampen D’Arscia bragte os på 2 – 0 efter 84 minutter.



TABELLEN:



Denne måned handlede meget omkring side turneringerne som vi spiller med i lige pt. men der var også plads til tre kamp i ligaen, hvilke gik fint nok. Vi fik jo to sejre og så blev vi revet rundt i den sidste kamp, hvilket ikke var særlig kønt. Denne måneds kampe har betydet at vi i ligaen er røget ned på en 4. plads med 37 point, det samme som MK Dons på tredjepladsen. Den nye dreng i toppen er Tranmere. Vi har dog kun spillet 17 kampe og har derfor to kampe mindre end de fleste og én kamp i forhold til resten.



NOTE…
Vi arbejder frem imod succes i side turneringerne.
« Seneste Redigering: 14 Jul 2014, 17:32 af Guffenn » Logged

Månedens Blog;
Januar 2014
Februar 2014

Guffenn
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline

 
Sv: 118# - The Journeyman - I'M BACK! Haha.
« Svar #175: 15 Jul 2014, 23:34 »



THE JOURNEYMAN



Shrewsbury Town F.C.




December 2024

THE PREVEIW: Året lakker mod enden og jeg vil gøre alt hvad der står i min magt for at vi kan ende dette år med en masse sejre. Vi har en hel del kampe i december og der bliver meget træning og lidt fritid. Vi har seks kampe og så skal vi spille semifinale i Vans pokalen.


RESULTATERNE:



York 0 - 2 Shrewsbury – Vi fik en god sejr da vi ude tævede York 2 – 0, hvor begge  mål blev scoret af vores Sheyi Ojo. Jeg føler at vores spil er rigtig godt for tiden og vi er kommet ovenpå efter nogle kedelige tendenser. 

Shrewsbury 0 – 0 Birmingham – Kampen mod Birmingham blev den første kamp i sæson hvor der ingen mål blev scoret. Tilskuere og fans af begge hold var vidne til en noget kedelig affære hvor der ikke rigtig blev skabt nogen ordenlige chancer,  fordi at holdene var meget lige.

Shrewsbury 3 – 1 Gillingham – Vi kom på sejrskurs igen da vi mødte Gillingham og vandt 3 – 1. Det er ikke mange kampe som Ardalic har startet inde i, men denne var en af dem og det takke han med at score to mål, efter 1 og 44 minutter. Lukas Sima stod for vores andet mål.    

Shrewsbury 4 – 1 Rochdale – Det kunne være fedt at vinde en lille side turnering også selvom at jeg før har sagt at Vans pokalen intet betyder for os lige i øjeblikket. Vi er i semifinalen nu og skal bare vinde den og vi er et skridt tættere mod finalen. Kampen forløb som vi havde håbet og vi fik overtag i kampen og scorede vores første mål efter 6 minutter.

Oldham 4 – 4 Shrewsbury – Da vi mødte på Oldham på udebane fik tilskuerene noget for pengene da de var vidne til en kamp med ikke mindre 8 mål. Målene bølgede frem og tilbage mellem holdene. Vi startede med at komme foran efter 4 minutter og derefter scorede de efter 16 og 33 minutter, vi fik udlignet blot et minut efter, i det 34 minut og sådan bølgede det frem og tilbage indtil vi til sidst fik scoret på et straffespark.

Shrewsbury 3 – 0 Peterborough – Vi kom tilbage på sejrskurs, forhåbentligt, da vi mødte Peterborough på hjemmebane. Reece Brown startede showet ved at bringe os på 1 – 0 efter 23 minutter, derefter scorede Ardelic og til sidst satte D’Ascia det sidste og tredje mål ind efter 49 minutter. En vigtig sejr for os.
 
Bolton 0 – 2 Shrewsbury – Dette var det tredje møde med Bolton i denne sæson. Første kamp endte uafgjort og derefter vandt vi 3 – 1 i Vans pokalen. Denne kamp endte også til vores fordel. Vi spillede en rigtig god kamp og tog det vigtige fra Peterborough kampen med os mod Bolton. Burgess og Lee Brady sikrede os en 2 måls sejr.



TABELLEN:



4 sejre, 5 med den i Vans cuppen og så to uafgjorte kampe, det er ikke så ringe som det kunne have været og det giver os 14 points som vi kan tage med os fra december måned. Vi har stadigvæk spillet to mindre kampe en de andre hold i ligaen, fordi at vi spiller de mindre turneringer ved siden af som vi gør. Men vores 14 points gør at vi nu ligger på en andenplads med 48 points med 9 points op til Portsmouth på førstepladsen med 57 points. Det burde godt kunne nåes.



NOTE…
Vi nærmer os toppen af poppen.
Logged

Månedens Blog;
Januar 2014
Februar 2014

Guffenn
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline

 
Sv: 119# - The Journeyman - I'M BACK! Haha.
« Svar #176: 16 Jul 2014, 08:07 »



THE JOURNEYMAN



Shrewsbury Town F.C.




Januar 2025

THE PREVEIW: Et nyt år er nu startet og vi kan se frem mod nye udfordringer og en masse sejre. Vi er jo i fuld gang med 24/25 sæsonen og inden længe er den overstået og færdig og forhåbentligt med os som vindere, men alt kan ske. I sidste måned, december 2024, endte vi jo som i nok ved som nummer 2 med 48 points og 10 points skiller os fra Portsmouth på førstepladsen, det bliver halv svært at indhente dem, men det er ikke umuligt.

Et nyt januar betyder nyt transfer vindue og hos os i Shrewsbury er et transfer vindue aldrig tomt. Der er dog kun blevet hentet en forstærkning i denne omgang, der er tale om en ung Billy Grant , som hører til på højre backen i forsvaret. Billy vil helt sikkert forstærke vores hold.

Vi har seks skema lagte kampe i denne måned, hvor af den ene er i den tredje runde af FA Cuppen.


RESULTATERNE:



Shrewsbury ? - ? Portsmouth – Vores første kamp i det nye år var en af de store kampe i denne sæson, vi skulle på hjemmebane op imod ligaens førsteplads, Portsmouth. Vi ved at vi ikke kan få førstepladsen hvis vi vinder, men vi kan begrænse deres forspring. Vi startede godt ud og havde meget af boldbesiddelsen lige fra start. Kenny Clarke formåede at bringe os foran efter 13 minutter og vi havde et derefter et godt tag på vores modstander. Portsmouth kæmpede bravt for at komme tilbage i kampen men det lykkedes dem aldrig og deres ivren efter at få målet til 1 – 1 åbnede op for deres forsvar og til sidst i kampen, 1 minut inde i tillægstiden, kom vi på 2 – 0. 3 meget vigtige point!

Shrewsbury 4 – 0 Wolves – Wolves er ikke et dårligt hold og spiller i Sky Bet Championship, ligaen højere end os, så derfor vidste vi at dette ville blive en svær kamp og vi skulle spille op til vores bedste for at vinde, men alligevel gjorde vi det umulige og vandt. Wolves havde det meste af spillet, men når vi endte med at havde bolden var vi fantastiske med den og vi kom allerede foran efter kun 14 minutter og det skulle ikke gå længe før at Ojo bragte os på 2 – 0. Derek Williams scorede 3 minutter inde i tillægstiden til første halvleg og D’Ascia sluttede mål showet med vores 4 mål.

Northampthon 2 -1 Shrewsbury – Når man kan vinde 4 – 0 over et større hold end én selv burde man også kunne vinde over et hold som ligger pladser under os, men sådan skulle det åbenbart ikke gå da vi tabte 2 – 1 til Northampton.

Shrewsbury 1 – 1 Chesterfield – En smule bedre gik det da vi mødte Chesterfield, men ikke godt nok for det endte ikke med en sejr, men med en kedelig uafgjort.

Shrewsbury 4 – 1 Leicester – Så fandt vi frem til vinder formlen igen da vi mødte Leicester, men det skete først efter at vi kom bagud 1 – 0. Vi startede anden halvleg med et mål efter 45 minutter og så var det hele lige igen. D’Ascia scorede til 2 og 3 – 1 og Dai Lewis lukkede og slukkede efter 81 minutter.

Tranmere 0 – 5 Shrewsbury – Tranmere blev kørt fuldstændig over da vi kom på besøg på deres lille stadion. Dai Lewis var den helt store stjerne i denne kamp, da han leverede et flot hattrick. Reece Brown og Sheyi Ojo stod for vores to andre mål. En helt fantastisk stor sejr. 
 
Crewe 0 – 0 Shrewsbury – Efter vores stor sejr over Wolves var vi videre til den 4 runde af FA Cuppen og her skulle vi op imod endnu et Championship hold, Crewe. I forhold til Wolves var Crewe et noget sværere hold at komme igennem og det blev ikke til mere end store chancer til begge holdene og efter at kampen endte 0 – 0 skal vi nu ud i en omkamp i næste måned!



TABELLEN:



Efter januars kampe ligger vi stadigvæk på andenpladsen og er nu kun tre point efter Portsmouth på førstepladsen og med 8 points ned til Luton på tredjepladsen. Der skal ikke meget til før at vi tager førstepladsen og det er virkelig noget som jeg håber sker. Vi fortjerner at rykke op!



NOTE…
Toppen af poppen er indenfor rækkevide!
Logged

Månedens Blog;
Januar 2014
Februar 2014

Guffenn
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline

 
Sv: 120# - The Journeyman - I'M BACK! Haha.
« Svar #177: 18 Jul 2014, 00:18 »



THE JOURNEYMAN



Shrewsbury Town F.C.




Februar 2025

THE PREVEIW: Denne måned bliver helt sikkert en af de mest spændende i denne sæson. Vi skal skrabe så mange point hjem vi kan og gerne 6 mere end Portsmouth så vi kan få førstepladsen, for der er ikke længe tilbage af denne sæson, så det er ved at være nu. Samtidig skal vi også op imod Crewe igen i omkampen i den fjerde runde af FA Cuppen, som vi selvfølgelig skal vinde.

RESULTATERNE:



Shrewsbury ? - ? Crewe – Vi ligger ud med hjemmekampen mod Crewe. Omkampen i FA Cuppen og hvilken spændende kamp det vil blive for fans og tilskuere. Vi tog styringen fra start og lod en stærk defensiv tage sig af de hårde bolde fra Crewe.  Kirk Johnson var snu og fik driblet sig igennem Crewes forsvar og hamrede bolden i mål og vi var nu foran. Det lykkede ikke os at score flere mål i kampen og for Crewe lykkedes det heller ikke, så kampen endte 1 – 0 i vores favør.

Shrewsbury 2 – 1 Morecambe – Det lykkedes os at komme videre fra den 4 runde af FA Cuppen. Nu gældte det igen ligaen og denne gang Morecambe, et hold som man ikke har set meget af i denne sæson og derfor var det heller ikke nogen overraskelse at vi vandt kampen 2 – 1.

Burton 0 - 1 Shrewsbury – Det er længe siden at vi har spillet en kamp i Vans pokalen, men nu er det atter tid og vi er nu nået til finalen i pulje nord, som skal spilles over to kampe mod Burton. Helt sikkert en af de største kamp i min karriere, det ville være fantastisk at vinde en titel uden at det er en liga titel. Det var en spændende kamp som bølgede frem og tilbage, men kampen blev afsluttet af et enkelt mål som blev sat ind efter 9 minutter, af vores Sheyi Ojo. Vi vinder den første kamp, smalt.

Shrewsbury 2 – 2 Stoke – I 5. runde af FA Cuppen og hvilken modstander vi havde trukket. Stoke spiller til daligt i Premiere League, så vi vidste hvor svært dette ville blive og vi var klar over at vi meget let ville ryge ud af denne turnering. Det var en meget lige kamp som blev spillet og vi lagde ud med et straffespark efter 30 minutter, til os. Derek Williams var sikker i sin sag og sendte bolden ind bag Stokes målmand og så var vi foran og længe skulle der ikke gå før at vi var på 2 – 0. Vi var overlykkelige over dette resultat, men holdte stadigvæk hovederne kolde, for ligesom vi var kommet på 2 – 0, kom Stoke på 2 – 1 og derefter 2 – 2 og sådan endte kampen og den skulle derfor ud i omkamp.

Shrewsbury 3 – 2 Burton –  Vi havde fordelen efter vores første kamp i Vans finalen i pulje nord efter at vi vandt den første kamp med ét enkelt mål. Der var lidt mere spænding og gang i denne omkamp og ved halvleg stod der allerede 1 – 1, efter at D’Ascia havde bragt os foran efter 8 minutter og Burton havde scoret et heldigt mål inde i dommerens tillægstid. Vi kom bagud da der var rundet 47 minutter og der skulle gå noget tid før vi fik vendt kampen til vores fordel, men efter 71 minutter scorede Brown til 2 – 2 og efter 89 minutter scorede Green det vindende mål og vi var videre til Lé Grand Finale!

Plymouth 1 – 2 Shrewsbury – Der et ikke mange kampe der har været plads til i ligaen men et par blev det dog til og lige så godt som det gik i de side turneringerne lige så godt gik det i ligaen, også da vi mødte Plymouth. Vi tog en sikker sejr på 2 – 1 hjem.
 
Stoke 7 – 4 Shrewsbury – Det var tid til at spille omkampen mod Stoke i FA Cuppens 5 runde. Vi viste i sidste kamp at vi ikke var til at drive gæk med og at vi sagtens kunne give rigtig god modstand og det var derfor kampen endte uafgjort. Vi så frem til denne kamp og håbede på at vi kunne gøre det igen, lave overraskelsen. Vi var da også godt med i gennem kampen, rigtig godt med, indtil at vores modstandere fandt et højere gear på det tidspunkt hvor at vi var ved at løbe tør for krafter. For da de 90 minutter var gået stod den 4 – 4 på tavlen, hvilket vanvittigt resultat. Men det betød at kampen skulle ud i forlænget spilletid og der kunne vi ikke være med og de fik sat tre mål ind hos os og vi tabte 7 – 4, men alt i alt kan vi være utrolig stole over vores resultater i denne turnering.

MK Dons 1 – 1 Shrewsbury – Drengene var trætte efter alle de turneringskampe, men vi holdte hovedet koldt og blev ved med at spille det bedste spil vi kunne og derfor var vi tilfredes med at hive en uafgjort 1 – 1 kamp hjem mod MK Dons.

Shrewsbury 2 – 0 Hartlepool – Hjemme mod Hartlepool gik det bedre og vi kunne nu tænkte koncenteret på ligaen, hvilket er det vigtigste at tænke på når vi ligger så højt. Kenny Clarke scorede begge mål.



TABELLEN:



Det har været et utroligt tæt pakket program i denne måned og jeg er egentligt glad for at den nu er overstået, for de næste par måneder ser ikke så pakket ud og den eneste turneringskamp vi har tilbage er finalen i Vans pokalen og indtil da og efter kan vi egentligt bare koncentrer os omkring ligaen.
Med 34 kampe spillet og 71 points ligger vi stadigvæk nummer to i hælene på Portsmouth som på dettet tidspunkt har spillet 36 kampe og ligger med 73 points.



Sikke en hård måned.
Logged

Månedens Blog;
Januar 2014
Februar 2014

Guffenn
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline

 
Sv: 121# - The Journeyman
« Svar #178: 20 Jul 2014, 10:44 »



THE JOURNEYMAN



Shrewsbury Town F.C.




Marts

THE PREVEIW: Efter en hård sidste måned går vi nu ind i den sidste tid i denne sæson. Vi har stadigvæk en kamp i baghånden i forhold til Portsmouth og vi går all in i denne måned for at få de sidste point og komme op på førstepladsen og tage liga sejren.

Den sidste kamp i denne måned bliver den store finale i Vans pokalen hvor vi skal op imod Dag & Red. Vinder vi finalen og hiver vores anden Vans title hjem eller tager Dag & Red sejren? Jeg håber ikke, men det bliver en spændende kamp.
 
RESULTATERNE:



MK Dons 1 – 1 Shrewsbury – Vi startede første kamp med en udebanetur til MK Dons. En kamp som ikke blev til noget bestemt, selvom den havde potentialet fordi at MK Dons helt sikkert gerne vil kæmpe sig ind i top 6 igen. Men 1 – 1 endte kampen.

Shrewsbury 2 – 0 Hartlepool – Vi har midter holdet Hartlepool to gange i denne måned og vi agter da at vinde begge kampe sikkert. Første kamp skulle spilles hjemme og her viste vi rigtig gode takter og tog teten fra første boldomgang. Kenny Clarke sikrede os sejren med to rigtig gode mål.

Shrewsbury 3 – 1 Bury – Vi forsatte det gode spil mod Bury og hev en god 3 – 1 sejr hjem. Bury havde ikke så meget at komme med og efter denne sæson er de med 90 % sikkerhed røget ned og skal spillede i League 2.

Shrewsbury 2 – 0 Preston – Vi sled os til endnu en hjemmebane sejr og denne gang gik det ud over Preston som ikke vidste ret meget og vi kunne nemt komme til sejr.

Sunderland 1 – 2 Shrewsbury – Sejrs stime blev brudt af altid træls Sunderland. Jeg tror vi har et eller andet når vi spiller mod Sunderland for vi gør det aldrig ordenligt og vi formår aldrig at gøre det godt og vinde. Nå, vi skal bare videre og prøve igen.

Shrewsbury 1 – 0 Rotherham – Vi kom videre og prøvede igen mod Rotherham og der skulle ikke mere til for der kom en god, dog snæver sejr hjem  på 1 – 0. Målet blev hevet hjem af Archie Anderson.

Hartlepool 0 – 2 Shrewsbury – Anden kamp mod Hartlepool blev spillet på udebane og vi så frem til endnu en sejr. Vi kender Hartlepool og ved hvordan de spiller, men de kender selvfølgelig også os. Men det blev os som hev det længste strå og vandt med samme cifre som fra første kamp.

Shrewsbury 2 – 3 Luton – En mindre top kamp blev spillet på hjemmebane da Luton kom forbi. Vi vidste at det ville blive svært fordi at Luton er et godt spillende hold og ligger lige i hælene af os. Vi tabte desværre den meget tætte kamp med 3 – 2.

 
Shrewsbury  –  Dag & Red – Kampen mod Dag & Red var finale kampen i Vans pokalen, skulle vi hive vores anden Vans titel hjem til det nærmest tomme trofæ skab? Vi fik en dårlig start på kampen og kom bagud efter 13 minutter. Vi kæmpede hårdt om at komme tilbage i kampen og da kampen havde rundet det 33 minut stod der lige pludselig 1 – 1 på tavlen efter Derek Williams havde scoret et pragt mål. Inden halvleg formåede Kenny Clarke at bringe os foran på 2 – 1. Efter pausen kæmpede begge for at score flere mål og der var store chancer til begge af holdene, men der kom ikke flere mål i finalen og vi kunne tage hjem til Shrewsbury med titlen og trofæet.



TABELLEN:



Sikke en fantastisk måned vi har afsluttet. Vi har fået en masse gode sejre og har fået hevet 16 point hjem til tabellen, hvilket gør at vi ryger op på førstepladsen og det er nu os som er 3 point foran Portsmouth på andenpladsen med 80 point.
Vi formåede også at fulende vores Vans turnering og vandt en tæt finale over et godt spilledene Dag & Red hold og alle ved at kampen kunne have gået begge veje, men vi har nu vundet den pokal to gange. Flot drenge!



Så går vi ind i sidste måned.

« Seneste Redigering: 20 Jul 2014, 10:48 af Guffenn » Logged

Månedens Blog;
Januar 2014
Februar 2014

Guffenn
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline

 
Sv: 122# - The Journeyman
« Svar #179: 20 Jul 2014, 19:56 »



THE JOURNEYMAN



Shrewsbury Town F.C.




April + Maj 2025

THE PREVEIW: Efter en fantastisk marts måned ligger vi jo nu på en førsteplads i ligaen og det er bestemt en plads som vi agter at holde på og derfor skal alle sejl sættes ind for at vi får så mange point som overhovedet muligt.
Det ville jo være stort hvis vi kunne tage endnu et skridt op at stigen og nærme os Premier League. Jo længere vi kommer op, desto sværere bliver det, det er jo ingen hemmelighed og alle de udfordringer som vi bliver sendt ud i er bare fantastiske og vi går ind til dem alle med hovederne højt.

Men vi skal slutte denne sæson af med brag og få så mange sejre og point som overhovedet muligt, vi må på ingen måder være gået på sommerferie allerede fordi så taber vi vores plads. Men det er jo op til mig at sparke drengene i gang.

RESULTATERNE:



Port Vale 1 – 1 Shrewsbury – Tiden var kommet til en udebane tur til Port Vale og ligesom vi startede sidste måned, sådan starter vi også denne måned, med en uafgjort. Ikke nogen fantastisk start, for som alle ved så giver det ikke mere end ét point.

Shrewsbury 3 – 1 Northampton – Bedre gik det da vi hjemme mødte Northampton som vi fik revet rundt og vandt 3 – 1 over. De kæmpede godt og fik også et reducerende mål, men det holdt ikke til mere end det. Vores mål blev skabt af Daniel Signore og to stks af George Green.

Birmingham 1 – 1 Shrewsbury – Det blev til endnu en kedelig uafgjort kamp da vi mødte Birmingham på udebane. Dai Lewis skaffede os det ene point, som bestemt er bedre end ingen, men der er jo ingen som gider at have et uafgjort resultat.

Gillingham 2 – 1 Shrewsbury – Vi forsatte vores udebane tur til Gillingham, hvor vores hold faldt helt sammen og vi led et nederlag på 2 – 1. Amedeo D’Ascia skaffede os vores eneste mål efter 65 minutter.

Shrewsbury 3 – 1 York – Lykken vendte hjemme da York kom på besøg. Endelig spillede vi rigtig godt igen og da pausen intræf havde Daniel Signore bragte på 1 – 0 og D’Ascia til 2 – 0. D’Ascia var også manden bag det sidste mål ét minut inde i dommerens tillægstid (90+1) 

Shrewsbury 1 – 0 Oldham – Der var lagt op til et brag af en fest da vi på hjemmebane skulle op imod Oldham. Uanset om vi vandt eller spillede uafgjort eller tabte, uanset hvad så ville vi efter kampen blive kronet som sejrherrer og vindere af Sky Bet  League 1, hvilket jeg aldrig ville have turdet håbe på at vi ville opnå kun efter to sæsoner i ligaen. Kampen var meget lige og med en del spænding, chancer til begge hold. Men vores Ojo var den eneste som udnyttede en af chancerne og vi vandt kampen 1 – 0.



TABELLEN:



Sikke en måned og sikke en sæson. Det har helt sikkert været en af mine bedste sæsoner som træner, det er selvfølgelig svært at sige med så mange sæsoner som jeg har været træner i og hver gang man oplever noget stort så ryger det på toppen af ens liste over ting som bare er fantastiske. Men at vi nu skal til at spille Sky Bet Championship, det er jo utroligt stort. Det bliver nogle hårde kampe vi kommer til at spille, men jeg er sikker på at vi godt kan få en solid midterplads, så vi hurtigt kan få etableret os selv i ligaen og fører os frem mod toppen.

Vi er vinder!



Vi kigger tilbage på sæsonen.
Logged

Månedens Blog;
Januar 2014
Februar 2014

Sider: 1 ... 10 11 [12] 13 14 ... 17 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010