home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23289
  0 Brugere, 456 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: hennry176
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Football Manager 2014
| |-+  Kategori: Blogs
| | |-+  166# - The Journeyman
0 Brugere og 4 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 5 6 [7] 8 9 ... 17 Udprint
Forfatter Emne: 166# - The Journeyman  (Læst 88562 gange)
Guffenn
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline

 
Sv: 63# - The Journeyman
« Svar #90: 30 Mar 2014, 00:23 »



THE JOURNEYMAN



Thisted FC




November 2019

THE PREVEIW: Oktober måned sluttede rigtig godt og vi har en super placering i tabellen, som vi faktisk regner med at kunne beholde resten af sæsonen, og det er jo et stort skridt at tage når vi lige kommer nede fra 2. Divisionen.

Vi slutter året 2019 af med fire kampe i november måned, hvor vi skal forbi nogle af de små klubber i divisionen, så vi ser bestemt frem til en måned med gode point.


RESULTATERNE:



Thisted 0 – 2 Hvidovre – Vores første kamp var mod Hvidovre på hjemmebane. Jeg regnede med en måned med gode point, men desværre startede det ikke sådan, for vi rente ind i et 2 – 0 nederlag.

Thisted 1 – 2 Hobro –   Vi rente ind i endnu et nederlag da vi mødte Hobro på hjemmebane, denne gang et 2 – 1 nederlag, hvor vores mål blev scoret af Rasmus Tangvig. Det er ikke supert allerede at have tabt 6 point i november måned.

Nordvest FC 1 – 3 Thisted – Vi kom på rette spor igen da vi ude mødte Nordvest FC. Vi kom dog dårligt fra start da vi efter 20 min. kom bagud 1 – 0. Efter 51 minutter bragte Tobias Jerimiassen rengskabet i 0, da han scorede og reducerede. Allerede 5 minutter efter scorede Mikael Nørgaard på et nemt straffespark, og så var det os som var foran! Vores sidste mål kom ind af Jonas Faaborg efter 71 minutter. 

Thisted 3 – 0 Søllerød-Vedbæk – Vi fik endnu 3 point da vi hjemme mødte Søllerød-Vedbæk i en kamp hvor vores gode spil endelig kom frem igen. Kasper Østervemb scorede to gange på 2 minutter, i 67 og 68 minut og så sluttede Jonas Faaborg kampen af med et mål efter 70 minutter.


TABELLEN:


   
Fire kampe og 6 point ud af 12 mulige, det er okay, men selvfølgelig vil man gerne have fuldudbytte af det man foretager sig, men vores spil var desværre ikke til det i de første kampe. Vi ligger dog stadigvæk på en sikker andenplads med 35 point.


NÆSTE UPDATE…
Det var afslutning på året, nu ser vi frem til lidt pause og er spændt på at starte op igen efter vinteren.
Logged

Månedens Blog;
Januar 2014
Februar 2014

Guffenn
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline

 
Sv: 64# - The Journeyman
« Svar #91: 30 Mar 2014, 00:25 »

Jeg ved at jeg ikke har været særlig god til at opdatere sådan rimeligt her i marts, men der har været så lidt overskud at jeg dårligt nok har spillet FM, men nu har jeg fået skrevet et par opdateringer så nu kommer de rimeligt. Helst dagligt Smiley
Logged

Månedens Blog;
Januar 2014
Februar 2014

Guffenn
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline

 
Sv: 64# - The Journeyman
« Svar #92: 30 Mar 2014, 11:03 »



THE JOURNEYMAN



Thisted FC




Marts 2020

THE PREVEIW: Jeg havde på ingen måder nogen forventinger om at vi ville ligge som nummer to efter en halv sæson, inden vi startede på denne sæson. Det har været en fantastisk halv sæson med store spil præstationer og i kan helt sikkert være meget stolte over vores spil, så det skal bare køreres videre og så skal vi have afsluttet denne første sæson i 1. Divisionen med stil!


VENSKABSKAMPENE:



Hele 8 venskabskampe var arrangeret i vinterpausen, selvfølgelig skal man sørge for at få kamp kondition og træning, men måske var det 2 kampe for mange. Vi fik jo store tæv i de tre første kampe mod Nordsjælland, Randers og Frederikstad. Derefter gik det rigtigt super og vi vandt de sidste 5 kampe med stor sikkerhed og vi er i den grad blevet varme i benene op til den sidste del af sæsonen.


NÆSTE UPATE..
Vi starter den sidste del af sæsonen.
Logged

Månedens Blog;
Januar 2014
Februar 2014

Guffenn
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline

 
Sv: 65# - The Journeyman
« Svar #93: 30 Mar 2014, 23:36 »



THE JOURNEYMAN



Thisted FC




Marts 2019

THE PREVEIW: Efter en forholdsvis god opstart er vi nu klar til at tage fat på ligaen igen. Vi skal selvfølgelig holde vores momentum, så vi kan beholde vores rigtig gode plads vi har i Divisionen.

2 kampe har vi på pogrammet her i marts måned. Det meste af marts er gået med venskabskampe og det er derfor der kun er to kampe i denne måned. Begge kampe er to udekampe mod AC Horsens og så Lyngby.


RESULTATERNE:


   
Med en forholdsvis nem marts måned, blev det til fire point i alt. De to kampe og de fire point rykker ikke noget ved stillingen i ligaen og vi holder fast i vores anden plads. Dog bliver sværere og sværere da der virkelig kæmpes om pladserne i de sidste få måneder af denne sæson, så alt der vindes kan skal vindes! Så enkelt er det jo.


NÆSTE UPDATE…
Starten på det nye år har været fint, med gode venskabskampe og så to gode kampe.
Logged

Månedens Blog;
Januar 2014
Februar 2014

Guffenn
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline

 
Sv: 66# - The Journeyman
« Svar #94: 01 Apr 2014, 19:48 »



THE JOURNEYMAN



Thisted FC




April 2020

THE PREVEIW: Det kører jo fint nok for holdet her i 2020, der har ikke været så meget i ligaen som har kunnet gå galt, da vi kun har spillet to kampe. Vi ser frem til at komme ordentligt i gang her i april måned, hvor vi har fem, bestemt ikke nemme, kampe på pogrammet, da vi skal møde flere af de store. Esbjerg, Køge, Fredericia og flere.


RESULTATERNE:



Thisted 0 – 2 Esbjerg FB – Det gik ikke ligefrem godt da vi mødte Esbjerg på hjemmebane i den første kamp I april måned. Vi blev ikke løbet over enden, men vi var bare ikke gode nok i vores afslutninger, så derfor lykkedes det os ikke at score, men derimod at lukke to mål ind og vi tabte 2 – 0.

Thisted 3 – 2 HB Køge – Hjemme mod HB Køge gik det lidt bedre end vores forrige kamp, da vi faktisk førte an gennem hele igennem kampen. Søren Andersen bragte os foran efter 23 minutter og det var ellers hvad der skete i første halvleg. Vi startede anden halvleg ved at øge vores føring til 2 – 0 efter 53 minutter. Køge svarede igen og reducerede til 2 – 1, minutterne inden vi kom foran 3 – 1 og til sidst fik Køge scoret endnu et mål.

Thisted 4 – 0 Skive – Tre hjemmekampe i træk gør bestemt ikke noget for os, det er kun noget vi er glade for, da det er her jeg føler vi er bedst. Sådan er det nok for de fleste hold. Vi startede vores målfest allerede efter 12 minutter og derefter var kampen vores. Vi spillede en fantastisk kampe og leverede super spil fra alle spillere af, så det var virkelig en god og stor sejr vi fik.

FC Vestsjælland 1 – 2 Thisted – Sidste gang vi mødte Vestsjælland formåede vi at få en uafgjort, og det skulle vi bygge videre på for umuligt er det ikke at slå dem. Dennis Høegh scorede et selvmål for Vestsjælland efter 9 minutter og det startede jo vores kamp rigtigt godt. Over 70 minutter var spillet inden der igen skete lidt i kampen, Vestsjælland scorede og fik udlignet, Daniel Høegs andet mål i kampen. Efter 88 minutter fik vi tildelt et straffespark, som Michael Nørgaard scorede sikkert på.

Thisted 1 – 4 FC Fredericia – Vi fik en ordenlig afklapsning da vi mødte Fredericia på udebane, det var ikke et kønt syn. Vi kom bagud efter 2 minutter, men formåer dog at udlignede efter 16 minutter og så gik det ellers bare ned af igen og vi tabte 4 – 1.
 
TABELLEN:
   
Vi kan se tilbage på en god måned med 3 sejre og 2 tabte kampe og en anden plads, som ser ud til forbliver vores resten af sæsonen, forhåbentligt. Jeg synes at vi bliver bedre i vores spil som tiden den går, sådan skulle det jo også gerne være. Men vi har gjort det godt her i april måned og vi skal bare se frem mod at få afsluttet sæsonen på en god måde.


NÆSTE UPDATE…
Efter en god måned og et helt nyt år, nærmer vi os faktisk snart enden på denne sæson
Logged

Månedens Blog;
Januar 2014
Februar 2014

Guffenn
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline

 
Sv: 67# - The Journeyman
« Svar #95: 02 Apr 2014, 15:40 »



THE JOURNEYMAN



Thisted FC




Maj + Juni 2020

THE PREVEIW: Vi slutter sæsonen af med en ordentlig omgang kampe, hele 8 stykker. 7 i maj og en enkelt i juli og derefter kan vi se tilbage på endnu en stor slået sæson hvor vi har rykket os så meget og har nået et helt nyt niveau.

   8 kampe er en stor mundfuld på så lidt tid og vi skal igen op imod nogle af Divisionens hårde    drenge, som vi dog ved at vi kan drille og skabe nogle gode resultater imod.


RESULTATERNE:



Hvidovre 2 – 2 Thisted – Første kamp i vores lange stime var ude mod Hvidovre, et hold som vi også før har vist at vi kan slå. Vi startede rigtig godt da Faaborg scorede efter 1 minut! Desværre så svarede Hvidovre hurtigt igen og de havde udlignet efter 8 minutter og så gik der kun få minutter før at vi var bagud 2 – 1, dog formåede vi at få udlignet til slut resultatet 2 – 2.

Hobro 1 – 4 Thisted – Endnu en udekamp og denne gang mod Hobro og endnu en af de kampe hvor vi viste os fra vores store side og spillede en fantastisk omgang fodbold og vandt kampen 4 – 1. Det skal så også siges, at Hobro fik smidt to spillere ud i løbet af kampen, men det er jo deres fejl.

Thisted 1 – 1 FC Nordvest – I månedens første hjemmekamp fik vi besøg af Nordvest, i en kamp som skulle vise sig at være en ret kedelig affære. Nordvest kom foran efter små 40 minutter og så kom vi tilbage i kampen og fik udlignet til slut resultatet 1 – 1.

Søllerød-Vedbæk 1 – 0 Thisted – Vi spillede en dårlig kamp da vi mødte Søllerød-Vedbæk, vi ved det er et hold vi kan slå da vi har gjort det før, men det var åbenbart ikke vores dag, så vi tabte en dårlig kamp med et enkelt mål. Virkelig skidt, da det er en kamp vi skal vinde.

Thisted 1 – 2 AC Horsens Hjemme igen mødte vi endnu et nederlag da vi stødte ind i AC Horsens og samtidig kunne det ses i tabellen at vi så småt mistede territorie, fordi at Køge simpelthen bare kørte derud af. Vi kom bagud efter 30 minutter, fik udlignet efter 40 og tabte kampen efter en 70 minutter. Endnu en skidt kamp, men Horsens er et bedre hold.

Esbjerg FB 3 – 3 Thisted – Vi leverede en rigtig god præstation da vi spillede ude mod Esbjerg og især Jonas Faaborg var fantastisk da han var manden bag alle vores tre mål. Jeg synes dog at med den præstation og vores gode spil, så var det en smule unfair at vi ikke fik alle tre point med hjem.

Thisted 3 – 1 Lyngby – Så blev det tid til en kamp mod Lyngby, som vi også før har vist gode takter imod. Vi blev sat i gang af et selvmål fra Lyngbys side af, Lyngby kom dog igen og fik udlignet til 1 – 1, inden vi for alvor kom igen og scorede de sidste to mål efter at Lyngby fik smidt en stærk spiller ud.

HB Køge 0 – 1 Thisted – Sidste kamp for i år var endnu en kamp mod Køge og vi formåede denne gang at vinde over dem! Jonas Faaborg sørgede for kampens eneste mål.



TABELLEN:


   
Med 8 kampe i slut månederne kan vi se os selv slutte på en tredjeplads efter at have holdt vores andenplads det meste af sæsonen. Det er selvfølgelig ærgerligt at vi ikke formåede at bibeholde pladsen, men Køge og Esbjerg formåede at slå til i de sidste par kampe og skaffe sig bedre resultater end os. Desværre.
Men vi kan bestemt være stolte af at have fået så høj en placering i vores første sæson i første divisionen.


NÆSTE UPDATE…
Slut på 2019/2020 sæsonen og vi vil kigge tilbage på denne store sæson.
Logged

Månedens Blog;
Januar 2014
Februar 2014

darkalf
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: 68# - The Journeyman
« Svar #96: 02 Apr 2014, 18:27 »

Flot præstation. Det bliver spændende i næste sæson.
Logged


Guffenn
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline

 
Sv: 68# - The Journeyman
« Svar #97: 02 Apr 2014, 23:18 »

Flot præstation. Det bliver spændende i næste sæson.

Mange tak Smiley Det har bestemt været en super spændende sæson, og det hele skal bare gøres bedre i næste sæson!  Smiley
Logged

Månedens Blog;
Januar 2014
Februar 2014

Guffenn
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline

 
Sv: 68# - The Journeyman
« Svar #98: 03 Apr 2014, 22:23 »


THE JOURNEYMAN



Tilbageblik på sæsonen

En utrolig spændende sæson er nu afsluttet. Vi kan bestemt være stolte af vores placering i tabellen. Der var nok ingen som havde forudset inden sæson start at vi ville tage første divisionen med storm, heller ikke os selv, men alligevel formåede vi at sikre os en tredjeplads, samt at være med i toppen hele sæsonen igennem. Det er et stort skridt at tage for en klub som Thisted og vi kan være rigtig stolte.
Og nu er det heller ikke for at nedgøre min egen trup, men jeg tror desværre ikke at vi havde gjort det skide godt i Superligaen, de spiller på et utroligt højt niveau og samtidig så er økonomien i vores klub ikke til at spille i sådan en liga – endnu.


BEDSTE ELLEVE:



GK – Frederik Hansen – 36 kampe – 0 mål – 6,75 bed.
F(C) – Tobias Jeremiassen – 31 kampe – 5 mål – 7,05 bed.
F(C) – Morten Nystrup – 29 kampe – 2 mål – 6,79 bed.
F(C) – Mikkel Bal – 30 kampe – 1 mål – 6,76 bed.
M(H) – Rasmus Tangvig – 33 kampe – 8 mål – 7,00 bed.
M(C) – Michael Nørgaard – 34 kampe – 8 mål – 6,98 bed.
M(C) – Nicklas Sørensen – 22 kampe – 0 mål – 6,69 bed.
M(V) – Simon Broskov Jensen – 32 kampe – 5 mål – 6,95 bed.
OM(C) – Mathias Gertsen – 15 kampe – 0 mål – 6,84 bed.
AN (C) – Jonas Faaborg – 35 kampe – 19 mål – 7,14 bed.
AN (C) – Søren Andersen – 34 kampe – 9 mål – 6,97 bed.


FREMTIDEN: Min kontrakt den fungere jo indtil omkring juli i 2023 og det er helt sikkert min intention at blive min kontrakt ud og allerede nu, det kan jo ændre sig med tiden, har jeg et ønske om at underskrive en ny kontrakt med klubben så jeg bliver hos dem længere. Det er virkelig en skøn klub at arbejde for, og så længe vi gør det så godt som vi gør så tror jeg at jeg kan fører holdet op i Superligaen, det er i hvert fald et stort ønske, at komme så højt op som overhovedet muligt.


NÆSTE UPDATE…
Vi forbliver i første divisionen og skal arbejde lidt med vores spil og samarbejde så vi får muligheden for at tage det næste skridt.
Logged

Månedens Blog;
Januar 2014
Februar 2014

Guffenn
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline

 
Sv: 69# - The Journeyman
« Svar #99: 04 Apr 2014, 08:53 »



THE JOURNEYMAN



Thisted FC




Opstart til 2020/2021 sæsonen.

THE PREVEIW: Vores første år i første divisionen var jo en super sæson og jeg kan gode sige at vi overraskede en hel del med vores gode 3. plads. Denne sæson skal vi bare gøre det bedre! Vi har en del som skal arbejdes på, samt forbygges og øves før at vi virkelig kan true førstepladsen, eller andenpladsen som også giver en billet til Superligaen, men selvfølgelig ville en førsteplads være det lækreste!

Inden vi starter på den nye sæson har vi lige et transfer vindue som vi skal have overstået, en trup som skal gennemgås, samt et par venskabskampe som skal spilles. Transfer vinduet bliver ikke noget stort hos os i Thisted, jeg synes at vi har en super trup til den nye sæson og det er kun hvis noget stort dukker op at vi vil hive pungen op og købe eller skrive kontrakt med nye spiller.


TRUP OG TRANSFER:



Truppen er blevet forstærket med fire nye ansigter, tre unge talenter samt en spiller som har vist stor spil i hans tideligere klubber, Vålengra og Esbjerg. Mohammed Fellah er den dygtige spiller som vi har fået ind på en fri transfer efter at han var blevet henvist til Esbjergs andet hold og de så ham som en overskydende spiller. Vores tre talenter blev også hentet ind på fri transfer, vi prøver altid at forebygge på vores fremtid og derfor prøver vi ihærdigt at skille os af med vores ældre spiller og skaffe nogle nye super talenter som vil hjælpe Thisted til en god fremtid.

Mohammed Fellah
Jack Jørgensen
Mads Pedersen
Anders Nielsen



ØKONOMI:





VENSKABSKAMPE:



Vi startede godt ud med en kamp mod FC Skanderborg, som heller ikke burde skabe nogle problemer for os, så derfor vandt vi sikkert 4 – 0. Derefter gik det så ned ad, da vi mødte Jammerbugt FC tabte vi med to, hvilket jeg virkelig ikke forstår hvordan kunne ske, dem er vi sgu bedre end! Det franske hold Valenciennes FC kom forbi, det okay godt at vi kan tiltrække os kampe mod så store hold, desværre blev det ikke til nogen overraskelse, for de gav os en kæmpe røvfuld på 7 – 1. Vores sidste kamp mod Vibys andet hold formåede vi da at vinde 3 – 1.
Ikke den bedste opstart vi kunne have fået.



NÆSTE UPDATE…
Næste gang skal vi i gang med starten på den nye sæson, det ser vi frem til!
Logged

Månedens Blog;
Januar 2014
Februar 2014

Guffenn
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline

 
Sv: 70# - The Journeyman
« Svar #100: 05 Apr 2014, 19:00 »



THE JOURNEYMAN



Thisted FC




August 2020

THE PREVEIW: Så starter den nye sæson med et brag af en start måned, mod nogle af divisionens store hold. Vi ser skam også os selv et af de store hold i divisionen og derfor forventer vi også at vi er med i spil omkring i to oprykningspladser, det var nemlig så tæt på sidste år og derfor skal vi også tage det sidste skridt i år.

Vi har 7 kampe på pogrammet i den første måned og det er her vi skal vise hvor stærke vi er og skabe os et godt udgangspunkt til resten af sæsonen, dvs. vi skal vinde vores kampe, uanset modstanderen!                                                                                                                                                                                                                                                                                             


RESULTATERNE:



Thisted 0 – 1 FC Fredericia – Vi havde sgu forventet os en bedre start på sæsonen, men igen så er Fredericia et af de hold som vi skal konkurrere med omkring de øverste pladser og et lidt bedre hold end os, så derfor er det ikke undrende at vi taber smalt til dem. Men det er ægerligt.

FC Vestsjælland 0 – 1 Thisted – Ude mod endnu et af de store hold formåede vi, på trods af at vi havde 39 % af boldbesiddelsen og de havde en hel del flere skud på vores mål end vi havde, at hive en smal 1 – 0 sejr hjem, på et mål af Søren Andersen. Det er sådanne kampe som man bliver rigtig glad for, drengene kæmpe virkelig og det kan man også se på statistikkerne efter kampen hvor vi havde modtaget 5 gulekort og lavet 19 forseelser.

Thisted 3 – 0 Hvidovre – Vi har fået gang i benene og spillet efter at vi tabte den første kamp og derfor hev vi endnu en sejr hjem da vi mødte Hvidovre på hjemmebane, på 3 – 0. Vi er okay kørende nu og det skal vi blive ved med. Målene blev scoret af; Mads Pedersen (7), Rasmus Tangvig (10), Jonas Faaborg (45).

Viborg 1 – 1 Thisted – Vi fik et enkelt point med hjem da vi mødte Viborg på udebane i kampen efter sejren over Hvidovre. Vi havde det meste af spillet og flere skud på mål end Viborg havde, men det blev desværre kun til et 1 – 1 resultat.  Vores mål scoret af Søren Andersen, og normalt taler jeg ikke om modstandernes målscorer, men Viborgs målscorer skal lige nævnes pga. hans navn.. Bror Blume..

Næsby 0 - 1 Thisted – I udekampen mod mod Næsby regnede vi med en en sten sikker kamp og vi havde da også det meste af spillet samt et hav af skud mod deres mål, men de forsvarede sig virkeligt godt så vi var ikke i stand til at scorer mod dem, før i det 80 minut hvor Simon Jensen sikrede os sejren på 1 – 0.

Thisted 6 – 1 Vejle – Jeg troede vi ville få en ordentlig røvfuld da vi fik besøg af Vejle. Vejle er endnu et af de hold som jeg forventer, vil være vores konkurrent omkring oprykningspladserne, da de er et rigtigt stærkt hold og de rykkede ned fra Superligaen og er lige tiltrådt første divisionen. Meeen, vi rev dem rundt og vi gav dem en kæmpe røvfuld. Vi kom foran efter 3 minutter og Vejle fik udlignet efter 14 minutter og derefter gik vi fuldstændig mål amok og vandt 6 – 1.
Målene scoret af; Jonas Faaborg (3, 45), Michael Nørgaard (str 33), Tobias Jeremiassen (39), Rasmus Tangvig (70) og Søren Andersen (75).

Thisted 2 – 2 Lyngby – Vores sidste kamp i august var imod Lyngby på hjemmebane som endte med en okay uafgjort kamp. Vi kom dog bagud 2 – 0 efter 7 minutter, det første mål blev scoret efter 6 minutter. Vi formåede at reducerer efter 10 minutter og Lennart Nielsen udlignede efter 29 minutter. Lyngby havde flere chancer for at få det vindende mål, især efter at Mikkel Buur blev udvist efter 63 minutter, men heldigvis for os endte den 2 – 2.


TABELLEN:



Vi har formået at få en god start på denne sæson. Det gik ikke så godt i den første kamp, men det kom efter og vi formåede at vinde en stor del af vores kampe og få to uafgjorte kampe og det giver os 14 point i tabellen og dermed ligger vi allerede nummer ét i ligaen, det er da forholdsvist godt, dog har vi spillet en kamp mere end flere af de andre, så hvis Vejle vinder deres 7ende kampe så ligger de altså på en første plads.


NÆSTE UPDATE…
Efter en god sæson start har vi seks kampe i næste måned.
Logged

Månedens Blog;
Januar 2014
Februar 2014

Guffenn
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline

 
Sv: 71# - The Journeyman
« Svar #101: 06 Apr 2014, 13:54 »



THE JOURNEYMAN



Thisted FC




September 2020

THE PREVEIW: At vi allerede har en førsteplads, er ikke noget vi skal ligge så meget i for der er spillet en måned, så der er utrolig lang tid tilbage af denne sæson, så alt kan jo nå at ændre sig, men selvfølgelig ville det være optimalt hvis vi formår at sikre os den førsteplads i et par runder endnu og dermed slå rødder i toppen af ligaen, så vi ikke er så nemme at slå af pinden.


RESULTATERNE:



Thisted 2 – 0 Fremad Amager – Første kamp i september var hjemme mod Fremad Amager, et hold som vi forventede en sikker sejr og det fik vi skam også, da vi vandt 2 – 0, på mål af Søren Andersen og Jonas Faaborg. Skønt at starte på en ny måned med tre point.

Søllerød-Vedbæk 2 – 3 Thisted – Et hold som man ikke forventer noget af, men samtidig ved man at holdet kan drille når man møder dem og det gjorde de også i den kamp. Vi kom foran efter 10 minutter på et mål af Faaborg, som scorede alle vore mål i den kamp. Vi var foran 2 – 0 da der var gået 71 minutter. Vi ødelagde det hele for os selv da Rasmus Tangvig scorede selvmål efter 87 minutter og de så fik udlignet et minut inde i tillægstiden og så var vi pænt heldige med at vi Jonas scorede hans tredje mål fire minutter inde i tillægstiden.

Skive 1 – 0 Thisted – Vi kørte en smal sejr hjem da vi mødte Skive på udebane. Søren Andersen sikrede os sejren efter 13 minutter og så var den kamp mere eller mindre død.

Thisted 4 – 1 Hobro – Kampen hjemme mod Hobro var en rigtig super kamp, hvor vi for en gangs skyld vandt overlegent 4 – 1 over en forvirret Hobro trup som ikke vidste hvad de skulle stille op med os.
Målene blev scoret af; Søren Andersen (34, 60), Jonas Faaborg (47), Kenneth Falkenberg (selvmål 69)

FC Fredericia 1 – 3 Thisted – Det var allerede tid til at møde Fredericia igen og vi ville sgu have hævn! Vi kom dog bagud efter 44 minutter og så tog fanden ellers ved os, eller det var mere mig som tog ved mine spiller og brugte store i pausen. Jonas Faaborg scorede efter 79 og 89 minutter og Jack Jørgensen scorede det tredje og sidste mål to minutter inde i dommerens tillægstid.

Hvidovre 2 – 2 Thisted – Tid til et møde med Hvidovre igen. Første gang vandt vi sikkert 3 – 0, men denne gang blev det desværre ikke til mere end en kedeligt uafgjort.
Vores mål blev leveret af; Mohammed Fellah (28), Frederik Tranberg (72)


TABELLEN:


   
6 kampe, 4 sejre, 1 uafgjort, 1 tabt og 13 point, sådan ser det ud efter september måned. Det var en rigtig god måned for os hvor vi virkelig viste godt spil i flere af kampene, især kampen mod Hobro. De 13 point gør at vi samlet set stadigvæk ligger på en førsteplads med 30 point, to point ned til Vejle på andenpladsen. 


NÆSTE UPDATE…
Vi har fået endnu en god måned, så vi skal kæmpe videre med hård træning!
Logged

Månedens Blog;
Januar 2014
Februar 2014

Guffenn
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline

 
Sv: 72# - The Journeyman
« Svar #102: 11 Apr 2014, 23:00 »



THE JOURNEYMAN



Thisted FC




Oktober 2020

THE PREVEIW: Det var en super september måned, hvor der blev hevet en del point sammen til vores fine samling og vi ligger stadigvæk på en god og forholdsvis sikker førsteplads. Vi skal bare have afsluttet de to sidste måneder med stil og vi kan overvintre på en første plads.

Vi har fire kampe som skal spilles her i oktober måned og det er et par hårde kampe hvor vi kommer op imod nogle af de store i ligaen. FC Vestsjælland, Vejle, Lyngby og ikke mindst Viborg. Det bliver nogle svære kampe og vi skal spille godt for at få point.


RESULTATERNE:



Thisted 1 – 1 FC Vestsjælland – Vi startede hjemme mod Vestsjælland, et hold som så tit har skabt problemer for os. Vi spillede dog fint og formåede at få et uafgjort resultat, på et mål af Rasmus Tangvig.

Thisted 2 – 0 Viborg FF – Kampen mod Viborg var den kamp hvor vi bedst kunne se os få 3 point, og heldigvis så fik vi det også! Morten Nystrup scorede kampens første efter 18 minutter og Michael Nørregaard sluttede kampen med et mål på straffespark.

Vejle 3 – 0 Thisted – Vi fik røvfuld af Vejle og tabte med 3 mål. Vi spillede en skidt kamp og fik ikke rigtigt gjort noget godt igennem kampens hede.

Lyngby 0 – 0 Thisted – Vi formåede at få et enkelt point med hjem fra Lyngby, efter som kampen endte uden mål og derfor 0 – 0.


TABELLEN:


   
Med 5 point formår vi stadigvæk at holde fast i førstepladsen, dog kun med et enkelt point og samtidig er Vejle en kamp bagud, så hvis de vinder kan de vinde første pladsen.


NÆSTE UPDATE…
Tid sidste måned med bold i 2020.
Logged

Månedens Blog;
Januar 2014
Februar 2014

Guffenn
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline

 
Sv: 73# - The Journeyman
« Svar #103: 12 Apr 2014, 17:29 »



THE JOURNEYMAN



Thisted FC




November 2020

THE PREVEIW: Ja, det gik jo ikke skide godt i forrige måned og vi kan se os selv på en andenplads efter at Vejle vandt deres sidste kamp og derfor overhælede os. Jeg tror virkelig at det hele bliver et løb mellem Vejle og os, det skal nok blive spændene.

I forhold til sidste måned så har vi fire forholdsvis nemme kampe på pogrammet, det er i hvert fald ikke hold som burde være store problemer for os, men alt kan ske i fodbold. Vi jinxer ikke her i klubben.


RESULTATERNE:



Thisted 2 – 0 Næsby – Jeg forventer at vi i denne måned får fire sejre, intet mindre. Men som sagt, så kan alt jo ske. Men vi startede dog rigtig godt med en hjemme sejr på 2 – 0 over Næsby. Jonas Faaborg startede efter 3 minutter og Søren Andersen sluttede det hele efter 27 minutter.

Thisted 4 – 3 Søllerød-Vedbæk – Som jeg har sagt før så er Søllerød-Vedbæk et hold som skaber problemer for en og det er sgu irriterende. Vi kom foran efter 20 minutter på et mål af Faaborg og dernæst bragte Mohammed Fellah os på 2 – 0, inden de kom på 2 – 1. Efter pausen kom de op på 2 – 2 og dernæst 2 – 3. Drengene tog sig sammen og fik udlignet og dernæst kom vi foran igen og vandt 4 – 3.

Thisted 4 – 0 Fremad Amager – Fremad Amager blev revet rundt. Faaborg startede efter 16 minutter og så tog den unge Jack Jørgensen over og leverede et fantastisk hattrick (21, 75 og 77)

Thisted 1 – 1 Hobro – Hobro undgik at få en kæmpe lussing igen, de formåede endda at holde os fra at vinde og skaffede sig selv et heldigt 1 – 1 resultat. Hvilket kun var irriterende for os.


TABELLEN:



Vi over vintre på førstepladsen, dog er vi endnu engang en kamp foran Vejle på andenpladsen, som har 42 point mens vi har 45 stks. dog står det ikke så slemt til som sidste gang, for sidste gang ville de have flere point hvis de vandt deres sidste kamp, men hvis de vinder denne gang så har vi et lige antal points og fordi at vi har en meget bedre målscorer en Vejle så er det stadig vores førsteplads, uanset hvad.


NÆSTE UPDATE…
Tid til vinter. Tid til pause.
Logged

Månedens Blog;
Januar 2014
Februar 2014

Guffenn
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline

 
Sv: 74# - The Journeyman
« Svar #104: 13 Apr 2014, 00:42 »



THE JOURNEYMAN



Thisted FC




Pokalturneringen 2020

THE PREVEIW: Vi har indtil videre ikke gjort så meget godt de gange vi har deltaget i Pokalturneringen, lad os håbe at det kan ændre sig. Måske i år?


RESULTATERNE:



Vejle II 0 - 3 Thisted – Vi startede fint ud da vi mødte Vejles andet hold. Deres proffer kan gøre livet svært ved os, men deres andet hold havde ikke så meget at stille op mod os og tabte derfor 3 – 0.

Systofte BK 0 – 3 Thisted – Systofte, aldrig havde jeg hørt om navnet på det hold før, men det er heller ikke noget jeg behøver at huske på, for det var ikke længe vi var i deres by og et var ikke meget de havde at byde på og derfor led de samme skæbne som Vejle II.

AGF 3 – 1 Thisted – Da mødte AGF i Aarhus fik vi en god mulighed for at slå et af de store hold og vise at når vi forhåbentligt kommer op i Superligaen til sommer, så er vi klar! Men der var ikke meget at stille op og vi måtte tage hjem med et nederlag på 3 - 1



NOTE..
Vi prøver igen næste år.
« Seneste Redigering: 13 Apr 2014, 12:14 af Guffenn » Logged

Månedens Blog;
Januar 2014
Februar 2014

Sider: 1 ... 5 6 [7] 8 9 ... 17 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010