home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 10:29:46 warmon Blogkonkur... [20] Journeyman - Ende...
I går kl. 21:30:32 warmon Blogkonkur... #6 - Danish Viking War...
I går kl. 21:27:02 warmon Blogkonkur... 5# Hjertet banker kun ...
I går kl. 20:44:50 Wester Blogkonkur... The beautiful game
I går kl. 05:48:55 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
13 Maj 2024, 13:45 Svartowiz Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2024 ...
29 Apr 2024, 14:53 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
Antal Registrerede Brugere: 23302
  0 Brugere, 435 Gæster Online.

Indlæg: 1132758 over 31368 Emner
Nyeste Bruger: rozlily04
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Football Manager 2014
| |-+  Kategori: Blogs
| | |-+  166# - The Journeyman
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 3 4 [5] 6 7 ... 17 Udprint
Forfatter Emne: 166# - The Journeyman  (Læst 91280 gange)
Guffenn
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline

 
Sv: 44# - The Journeyman
« Svar #60: 16 Feb 2014, 18:06 »



THE JOURNEYMAN



Thisted FC



Thisted FC er en dansk 2. Division Vest kamp, som hører til i den lille nordjyske by Thisted og blev grundlagt i 1989. Klubben har hjemmebane på Sparekassen Thy Arena, eller bedre kendt som Lerpytter Stadion. Navnet blev købt i 2008 af Sparekassen Thy, og derfor hedder stadionet Sparekassen Thy Arena. Stadionet har plads til 6000 tilskuer, hvor 1500 er siddepladser.
Klubben har dårlige ungdomsfaciliteter, dog tilstrækkelige træningsfaciliteter, så det skal der helt sikkert ændres på når klubben får lidt penge.

Thisted FC rykkede på to sæsoner (04/05 og 05/06) rykket op fra Danmarksserien til 1. division. Klubben forsatte med at rykke op og ned i nogle år.


NÆSTE UPDATE…
Update på klubbens situation, trup og taktik.
Logged

Månedens Blog;
Januar 2014
Februar 2014

darkalf
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: 44# - The Journeyman
« Svar #61: 16 Feb 2014, 18:40 »

Super ærgerligt med fyringen i Brno men held og lykke i Thisted.
Logged


Guffenn
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline

 
Sv: 44# - The Journeyman
« Svar #62: 16 Feb 2014, 21:40 »

Super ærgerligt med fyringen i Brno men held og lykke i Thisted.
Jeg havde godt nok heller ikke regnet med den fyring, så ja det er ret ærgerligt.
Logged

Månedens Blog;
Januar 2014
Februar 2014

Guffenn
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline

 
Sv: 45# - The Journeyman
« Svar #63: 22 Feb 2014, 12:52 »



THE JOURNEYMAN



Thisted FC





SITUATIONEN: Der gik et par måneder efter min fyring i Brno før Thisted så min ansøgning og fandt den spændende og dermed ansatte mig som deres nye manager. Thisted lå på en 10 plads da jeg tog over i klubben og der var fire pladser ned til stregen og omkring 10 point ned til stregen, så min opgave var egentligt bare at sørge for at klubben ikke falder igennem og ender med at rykke ned. Men meget skulle gå galt hvis det skulle ende med en nedrykning.

Økonomien i klubben fejler intet, andet end at der mangler lidt til spiller lønninger, men det er hvad det er og det skal vi nok få ordnet når jeg er kommet ordentligt i gang med arbejdet og når den nye sæson går i gang.


TAKTIKKEN: Efter at have kigget truppen, personalet og klubben igennem var det nu tid til at finde ud af hvilken taktik som vi skulle bruge i de resterende kamp, og evt. frem over.  Det endte, som sædvanlig, med en start taktik og så to taktikker som kunne bruges i forskellige typer af kampe, eller hvis holdet skulle blive ramt af skader.



Jeg valgte at min start taktik skulle være en 3-5-2! Det er ikke så tit at man ser sådanne holde spille med et 3 mands forsvar, men jeg føler at vi godt kan tage store chancer i vores kamp mod at blive oppe i anden divisionen, og samtidig skaber det også et bedre angreb og en stor offensiv. Det skal nok blive en succes! De andre to taktikker er en normal flad 4-4-2 og en 4-3-2-1.


NÆSTE UPATE..
Maj måned bringer mine første kampe og min første kamp for Thisted.
« Seneste Redigering: 22 Feb 2014, 14:18 af Guffenn » Logged

Månedens Blog;
Januar 2014
Februar 2014

Guffenn
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline

 
Sv: 46# - The Journeyman
« Svar #64: 22 Feb 2014, 15:00 »



THE JOURNEYMAN



Thisted FC


Maj 2018



THE PREVEIW: Maj måned betyder mine første kampe for Thisted og min første store opgave i klubben hedder Vejle III og det der hvor jeg skal føre mig frem og vise mine egenskaber, forhåbentligt med en sejr! Én kamp er allerede spiller i Maj måned, inden jeg kom til og det var mod Svebølle hvor holdet tabte 1-0, så jeg får de fire sidste kampe i Maj måned.


RESULTATERNE:



Thisted 3 – 1 Vejle III – Som sagt var min første kamp i spidsen for Thisted imod Vejle III og det var virkelig en kamp hvor vi sprang ud. Første halvleg var en stille affære og det var først efter anden halvleg hvor festen startede, nærmere 51 minut hvor vi kom foran efter et flot indlæg. I 62 minut kom vi foran 2 – 0 og blot 2 minutter senere var vi på 3 – 0 og til sidst fik Vejle reduceret til 3 – 1. Virkelig en flot og stor kamp fra vores side.

Thisted 1 – 2 Nordvest FC – I min anden kamp spillede vi igen på hjemmebane og mødte Nordvest FC, som lå i toppen af tabellen. Vi startede dog rigtig godt og kom foran 1 – 0 efter 16 minutter på et mål af Mathias Gertsen og derefter troede vi at vi kunne følge med Nordvest, men de udlignede efter 43 minutter og slog deres sejr fast efter 70 minutter. Ærgerligt med det nederlag, for vi spillede faktisk ret godt og var med i det meste af kampen.

B1909 1 – 3 Thisted – I min første udebane kamp mødte vi B1909 og kom tilbage på sejrskurs. Desværre kom vi bagud allerede efter 10 minutter, men vi svarede hurtigt igen på et godt mål af holdet helt store stjerne, Jonas Faaborg! Nikolaj Højmose scorede selvmål for B1909 og vi var foran 2 – 1 og så satte vores anden angriber Jesper Sneholm med hans mål til 3 – 1.

Varde IF 1 – 1 Thisted – Varde var vores sidste modstandere i maj måned. Det var en stille og meget lige kamp. Varde kom foran efter 47 minutter, vi kæmpede os godt igen og Jonas Faaborg scorede til 1 – 1.


TABELLEN:



Efter min første måned i spidsen for Thisted, en måned som ikke kunne være gået bedre end det gjorde, så ligger vi godt placeret på en 10’ plads med 35 point. Især vores sejre over Vejle og B1909 kan holdet være stolte over, for det var virkelig præstationer som var fantastiske og jeg ser frem til mange flere af sådanne sejre.



NÆSTE UPATE..
Den sidste fodbold måned i 2. Division Vest nærmede sig og vi skulle bare slutte af med en god måned så vi kan slutte af på vores 10 plads og forblive i 2. Division.
« Seneste Redigering: 23 Feb 2014, 12:05 af Guffenn » Logged

Månedens Blog;
Januar 2014
Februar 2014

Guffenn
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline

 
Sv: 47# - The Journeyman
« Svar #65: 24 Feb 2014, 22:28 »



THE JOURNEYMAN



Thisted FC




Maj 2018

THE PREVEIW: Efter min egen mening var min første måned hos Thisted rigtig god og der skal ske meget for at vi ikke bliver oppe i 2. Division vest. Jeg er meget tilfreds med at det er gået så godt som det er gået, vores spil har virkelig været godt og har flydt stille og roligt, og jeg føler ikke der er så meget at sætte en finger på, andet end at vi gerne ville have en større trup og en meget bedre trup, hvilket ikke er muligt lige pt.

Vi slutter divisionen af med fire kampe i Juni måned og vi skal op imod fire hold som alle sammen ligger over os i tabellen, inklusiv tabellens første plads OB II.


RESULTATERNE:



Thisted 5 – 2 Jammerbugt FC – Vi startede den nye måned med en hjemmekamp mod ligaens nummer 5, Jammerbugt FC. Vi så faktisk frem halv svær kamp, også fordi det for det meste ikke findes nemme kampe, alle hold kan drille alle – Sådan er fodbold. Men vi gjorde det virkelig godt mod Jammerbugt og vi spillede dem ud af banen og vandt en fantastisk kamp 5 – 2.

Brabrand 2 – 0 Thisted – Brabrand lå kun 2 pladser over os på det tidspunkt hvor vi mødte dem, men vores spil faldt til jorden og vi kunne ikke rigtig komme i gang før i var bagud. Vi prøvede at kæmpe igen, men det lykkedes aldrig og vi tabte 2 – 0.

Thisted 3 – 1 OB II – Det var ikke meget jeg vidste omkring OB inden vi mødte dem så jeg så frem til en halv svær kamp, i og med at de lå nummer et. Vores gode spil var dog fundet frem og vi var overlegne. Vores store stjerne Jonas Faaborg var kampens helt store spiller og leverede to pragt mål.

Næstved 1 – 1 Thisted – Sidste kamp i denne sæson skulle spilles i Næstved, mod byens hold. Alle kampens mål blev scoret i de første 5 minutter, noget af en start på sådan en kamp, men så skete der heller ikke mere den dag.


TABELLEN:



Efter to rigtig gode måneder for både klubben og jeg har vi fået sikret os vores 10’ plads, som vi på nogle punkter kunne være stolte af. Da jeg ankom til klubben var der ikke så meget andet at gøre en bare at spille de resterende kampe og ende med at blive oppe i divisionen, og det gjorde vi.


NÆSTE UPATE..
Vi ser frem mod den nye sæson med transfers, trup og venskabskampe.
Logged

Månedens Blog;
Januar 2014
Februar 2014

Guffenn
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline

 
Sv: 48# - The Journeyman
« Svar #66: 25 Feb 2014, 22:19 »



THE JOURNEYMAN



Thisted FC




August 2018

THE PREVEIW: De to første måneder hos Thisted gik noget stærkt, og jeg nød dem virkelig og ser nu frem til at stå i spidsen for Thisted i en hel sæson, og gerne mange flere sæsoner. 17/18 sæsonen, eller resten af sæsonen, gik jo som det skulle og som alle havde forventninger om, at vi skulle blive oppe i anden divisionen og undgå at ryge længere ned.

I næste sæson ser vi frem til at kører videre på mit system. Der er stadig ting som jeg skal ind i og have ændret i klubben, men alt må komme stille og roligt hen ad vejen. Vores ambitioner for den nye sæson er bestemt at gøre det bedre end den vi lige har overstået, jeg vil meget gerne se holde ende i den gode ende af tabellen, meget gerne en 5 – 6 plads. Så der er selvfølgelig lidt at arbejde på op til sæsonen.


TRANSFERNE:



Forsvaret var det sted hvor vi mest manglede nye spillere, så de tre indkøb klubben lavede var alle tre nye spillere til at forstærke forsvaret. Det er ikke fordi at vores forsvar er dårligt, for så mange mål synes jeg bestemt heller ikke at vi har lukket ind, men man vil altid gerne forstærke sit hold og give det mere dybde.

Tobias Jeremiassen – Blev for nyligt fri givet fra sin kontrakt i Varde IF. Tobias er en stærk center forsvarsspiller, og han bliver helt sikkert en vigtig spiller i den nye sæson. Tobias har tideligere spillet for Esbjerg og 4 sæsoner for FC Midtjylland.

Mikkel Bal – kan spille central og højre back. Jeg føler det er en god ting at anskaffe sig personer som kan spille på mere end en plads, da det giver stor dybde.

Mikkel Buur – folder sig ud som venstre back. Han er 31 år, men han har stadigvæk store kvaliteter som kan bruges i klubben


VENSKABSKAMPENE:



6 kampe var arrangeret som optakt til den nye sæson, hvor Brøndby IF var vores største modstander og dem vi lagde ud med først. Vi endte med at få 3 sejre, 2 uafgjorte og en tabt venskabskamp, hvilket må siges at være meget acceptabelt og vi er helt klar til den nye sæson!


NÆSTE UPATE..
Vi starter den nye sæson!
Logged

Månedens Blog;
Januar 2014
Februar 2014

Guffenn
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline

 
Sv: 49# - The Journeyman
« Svar #67: 26 Feb 2014, 23:37 »



THE JOURNEYMAN



Thisted FC




August 2018

THE PREVEIW: Efter min mening fik vi os en rigtig god optakt med mange gode kampe, oplevelser og ikke mindst bold i benene og nu det så tid til at sætte fokus på den nye sæson, hvor vi jo som sagt forventer at gøre det noget bedre og ende på en af de sjove pladser – 4 – 5 plads.

Vi starter ud med en proppet august måned, hvor vi har seks kampe på pogrammet, fire af kampene foregår i ligaen og de to sidste kampe er fra den nye Pokalturnering som vi allerede bliver kastet ud i og i første runde møder vi HIK – Hellerup idrætsklub.


RESULTATERNE:



FC Svendborg 0 – 0 Thisted – Vi spillede vores første kamp ude mod FC Svendborg. Man har altid nerver på i sæsonens første kamp, nu har man gået i flere måneder og glædet sig og ventet spændt på at det hele skal kulminere i denne første sæsons kamp. Det blev dog lidt en fuser og kampen kom aldrig op i gear og derfor endte den uden mål og uden vinder.

Thisted 3 – 1 Svebølle – Så kom vi hjem og skulle spilles vores første hjemmebane kamp, og den skulle spilles mod Svebølle. En kamp vi var favoritter til at vinde. Vi var faktisk meget lige igennem hele kampen og vi leverede samme antal chancer og skud på mål – nøjagtigt det samme. Vi kom bagud efter 11 minutter og jeg måtte kigge i papirerne og lave lidt ændringer og der gik 4 minutter og så hed den 1 – 1, på et mål af Jonas Faaborg. Lennart Nielsen spillede en god kamp for os og scorede de to sidste og ikke mindst vindende mål. Sæsonens første 3 point!

HIK 0 – 5 Thisted – Som sagt skulle vi op imod HIK i vores første kamp i Pokalturneringen, det var ikke en kamp som jeg følte ville blive en svær en af slagsens og vi så os selv videre til næste runde. Og det gik også som forudsagt, fordi vi tæskede HIK. Jonas Faaborg leverede en fantastisk indsats og hamrede bolden i nette 3 gange. Morten Nystrup og Mikkel Buur leverede hver ét enkelt mål.

FC Sydvest 1 – 1 Thisted – Tilbage til ligaen og med bussen til Tønder hvor vi mødte FC Sydvest. Vi vil selvfølgelig gerne have 3 point i alle kampe, og hold kæft vi var da også tæt på da vi spillede i Tønder. Vi kom foran efter blot 2 minutter og så skete der ikke en fis i resten af kampen, indtil 90’ minut hvor hjemmeholdet får udlignet. Pisse trælst.

Thisted 0 – 0 Marienlyst – Vi fik endnu en uafgjort kampe efter at vi igen havde været foran og vi igen lukkede vores modstandere ind i kampen, da vi begik et dumt straffespark efter 80 minutter.

Hatting/Torsted 1 – 3 Thisted – I anden runde af Pokalturneringen skulle vi et smut til Jylland og spille mod Hatting/torsted, endnu en kamp hvor vi så os selv som favoritter. Man ved selvfølgelig at de små hold gør deres bedste og Pokalturnering bringer noget vildt frem i holdene, men altså alligevel. Vi kørte en sikker sejr hjem på 3 – 1. Igen en kamp hvor Jonas Faaborg foldede sig flot ud.



TABELLEN:




Ja, det har været en fin start i den nye sæson og vi har høstet seks point hjem her i første måned og vi befinder os på en 6 plads i tabellen.
NÆSTE UPATE..
Efter en fin start ser vi frem til bedre kampe i næste måned!

Logged

Månedens Blog;
Januar 2014
Februar 2014

Guffenn
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline

 
Sv: 50# - The Journeyman
« Svar #68: 27 Feb 2014, 12:17 »



THE JOURNEYMAN



Thisted FC




September 2018

THE PREVEIW: En 6 plads er helt bestemt et rigtig godt udgangspunkt og vi har derfor mulighed for at arbejde videre på vores slutplacering, selvom om at der er lang tid til at vi er færdige. Vi skal helt sikkert arbejde videre på vores spil og især det offensive, for vi havde flere kampe i august hvor vi sagtens kunne have vundet hvis vi bare ikke havde ødelagt det ved at lukke vores modstandere ind i kampene til sidst.

Vi har seks kampe på pogrammet her i september måned, endnu en måned som er godt proppet med kampe, men det giver os bare mulighed for at høste en masse points så vi kan komme længere op i tabellen. Én af vores kampe hører dog til i Pokalturneringen, og vi har trukket HIF – Hvidovre IF.


RESULTATERNE:



Brabrand 3 – 0 Thisted – Brabrand er helt sikkert et af ligaens bedre hold og vi kom sgu på en svær opgave da vi mødte dem på udebane. Vi kom bagud efter 6 minutter og havde så en hel del at arbejde på. Efter 27 minutter fik vi smidt Simon Broskov ud og det hjalp os ligefrem ikke. Vi taber 3 – 0. Skidt.

Thisted 3 – 0 Vendsyssel FF – Vi kom hjem, hvor vi spiller bedst og fik besøg af Vendsyssel. Efter en skidt kamp mod Brabrand skulle der rettes op på en del ting i vores spil. Vi kom foran efter 15 minutter og leverede meget bedre spil end vi har set. Jonas Faaborg scorede til 2 – 0 kort efter vores første mål og Simon Broskov scorede vores sidste mål. Vores spil var blevet noget bedre.

Aarhus Fremad 3 – 0 Thisted – Efter vores spil lige var blevet bedre og vi vandt en god kamp, så tager vi til Aarhus og falder totalt igennem og kan nu starte forfra. Aarhus Fremad spillede skisme godt og vi fik ikke lov til meget i kampen, desværre.

OB II 0 – 2 Thisted – Med 3 kampe tilbage var det på tide at vi fik fundet det gode spil frem og fik gode point på tavlen og vi skulle starte mod OB’s andet hold. Simon Broskov scorede første mål i kampen og vi regnede egentligt med at vi ville kører en smal 1 – 0 sejr hjem, men Lennart Nielsen scorede lige et mål i dommerens tillægs tid.

Hvidovre 0 – 3 Thisted – Så var det tid til en kamp hvor vi var favoritter til at vinde, og en kamp som vi selv så os vinde. Alligevel var det ikke lige den nemmeste kamp, for de pressede hårdt på og fik af skåret os fra de store mål chancer. Vores 3 mål blev derfor scorede på 5 minutter, de 5 sidste minutter i kampen! Vanvittigt! Jesper Sneholm scorede efter 85 minutter, Lennart Nielsen efter 87 minutter og til sidst Nicklas Sørensen i det 90’ minut. Vi er endnu en gang videre!

Thisted 4 – 0 Ikast FS – Vi leverede en pragt præstation da vi mødte Ikast på hjemmebane, vi spiller noget bedre i Thisted. Jonas Faaborg og Lennart Nielsen spillede begge fantastisk, det gjorde hele holdet selvfølgelig, men det var de to som leverede vores gode mål. Jonas scorede vores første mål efter 10 minutter og 10 minutter senere scorede Lennart til 2 – 0. I det 61’ minut scorede Lennart sit andet mål og det sidste mål kom 1 minut inde i dommerens tillægstid.


TABELLEN:




Efter en måned med kampe som gik op og ned, endte det hele skam meget godt med 3 sejre i træk. Efter 9 kampe ligger vi på en 8 plads med 12 point. Det kan selvfølgelig gøres meget, meget bedre og det skal det bestemt også – For vi har jo ikke spillet som vi ved vi kan.


NÆSTE UPDATE…
Vi skal selvfølgelig videre i teksten og i sæsonen og kan se frem mod 5 nye kampe.
Logged

Månedens Blog;
Januar 2014
Februar 2014

Guffenn
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline

 
Sv: 51# - The Journeyman
« Svar #69: 27 Feb 2014, 16:12 »



THE JOURNEYMAN



Thisted FC




Oktober 2018

THE PREVEIW: Vi ligger jo som vi har redt i tabellen og vi skal gøre det bedre hvis vi gerne vil have den placering som var vores mål fra starten af og heldigvis er der jo lang tid til at sæsonen slutter, så vi kan sagtens nå at gøre det bedre og få trænet i vores spil. Så det er jeg optimistisk omkring, at vi nok skal få lavet om, for jeg er endt i en fantastisk professionel klub.

Vi slog jo Hvidovre i en god kamp og røg videre til næste runde, og den runde skal spille i denne måned. Vi fik trukket en stor modstander og kommer ud for en svær opgave, når vi skal op imod FC Nordsjælland og vi skal spille skide godt for at kunne vinde sådan en kamp – Men man skal aldrig, sige aldrig.

Hvis vi lige kommer tilbage til vores hoved opgave, nemlig 2. Division Vest, så har vi fire kampe på pogrammet. I de andre har vi haft seks kampe at se frem til, så at vi kun har fire styks, det giver os nogle flere trænings muligheder og vi kan arbejde meget mere med vores spil fra kamp til kamp.


RESULTATERNE:



Thisted 3 – 1 FC Odsherred – Vi har været formidable, efter min mening, på hjemmebanen I Thisted og vi var også optimistiske da vi skulle møde Odsherred. De lå et par pladser under os, nemlig på en 11 plads, så jeg så os selv som en lille favorit inden kampen. Vi kom dog bagud efter 38 minutter og jeg måtte råbe højt i omklædningsrummet og man må sige jeg fik sparket dem i gang. Jonas Faaborg fik udlignet efter 65 minutter og 10 minutter var vi foran med 1 enkelt, da Rasmus Tangvig scorede hans mål og til sidst bragte Jonas Faaborg os på 3 – 1.

Thisted 3 – 0 Jammerbugt FC – 3 af vores 5 kampe skal spilles på hjemmebane og det giver os virkelig en god mulighed for at skrabe en masse point sammen, fordi at vi spiller så godt på hjemmebane. Da vi mødte Jammerbugt, skulle der igen gå en hel del tid før vi hold på målene og vores første mål kom lige før pausen da Lennart Nielsen bragte os foran. Jonas Faaborg stod igen for et af vores mål og det virker ikke som om at manden er til at stoppe, hvilket bare er fantastisk. Simon Broskov scorede vores sidste mål.

Aarhus Fremad 3 – 1 AaB II – Vi fik besøg af Aalborg og spillede igen en fornuftig kamp. Jeg ved ikke hvad der sker, men der er en tendens til at vi kommer bagud i de første par kampe, og det gjorde vi igen mod AaB, efter 11 minutter. Vores fantastisk angriber, Jonas Faaborg reducerede og udlignede efter 38 minutter og så skulle der ellers gå noget tid før vi fik de vindende mål. Rasmus Tangvig scorede efter 86 minutter og så var de ellers ret sikre på at der ikke kom flere mål, meeeeen Faaborg scorede lige en enkelt til i det 89’ minut.

Nykøbing FC 0 – 3 Thisted – Vi har haft en god sejrs periode og vi så frem til endnu en sejr da vi skulle til Nykøbing for at møde dem. Det var godt nok et par kampe siden at vi har spillet på udebane, og vi ved at vi ikke er så sikre ude som hjemme, men man har altid ja hatten på! Simon Broskov scorede vores første mål efter 15 minutter og der havde vi et godt udgangspunkt i kampen. Hvordan han bærer sig ad, ved jeg ikke men Hr. Faaborg scorede endnu engang og til sidst scorede Jesper Sneholm på et straffespark.

FC Nordsjælland 1 – 0 Thisted – Det var en stor modstander vi skulle op imod, men hvis man ser på vores spil i de sidste par kampe, så har vi spillet rigtigt godt og vi så muligheden for at vi kunne drille Nordsjælland. Vi blev godt nok kørt i bund og havde kun en boldbesiddelse på 33%, men alligevel så lykkedes det os at holde Nordsjælland fra de helt store chancer og derfor kom der kun ét enkelt mål i kampen, da Pascal Gregor bragte hjemmeholdet på 1 – 0 efter 69 minutter. Vi spillede en god kamp, men der var ikke så mange muligheder for at vi ville gå videre. Men vi kan være stolte af at være nået så langt!


TABELLEN:




Hold nu op hvor en måned vi har haft! Vi har spillet fantastisk og har vundet alle vores kampe i ligaen og har høstet 12 point hjem og vi er nu at finde på en 2. plads. Det er virkelig stort at vi har spillet så godt og virkelig har fundet vores gode spil frem og hvis vi bliver ved med at spille sådan fremover har vi stor mulighed for, måske at gøre det bedre end det mål vi satte os da sæsonen startede.


NÆSTE UPDATE…
Vi ser frem til årets sidste måned med fodbold og vi har to kampe på pogrammet, og hvis vi gør det godt kan vi gå til pause på vores nyligt vundne 2. plads.

Logged

Månedens Blog;
Januar 2014
Februar 2014

Dusty78DK
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: 52# - The Journeyman
« Svar #70: 27 Feb 2014, 19:52 »

Den her blog får alt for lidt opmærksomhed. Det er genialt, det her!

Har lige læst det hele og får vildt meget lyst til at starte et nyt joutneyman spil.

Følger med som fast læser fra nu af  Thumbs Up
Logged

Guffenn
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline

 
Sv: 52# - The Journeyman
« Svar #71: 27 Feb 2014, 22:24 »

Den her blog får alt for lidt opmærksomhed. Det er genialt, det her!

Har lige læst det hele og får vildt meget lyst til at starte et nyt joutneyman spil.

Følger med som fast læser fra nu af  Thumbs Up

Jeg er meget glad for at du synes det er fed læsning!
Jeg synes selv at der er flere som skriver bedre tekst og sådan, end mig men jeg gør mit bedste for at det hele skal give mening, med god tekst.

Nu må vi se hvor højt op mine forskellige ophold kan fører mig til.
Og så synes jeg da at du skal prøve at begive dig ud i et save med et mindre hold og så bare kører der ud af!
Logged

Månedens Blog;
Januar 2014
Februar 2014

darkalf
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: 52# - The Journeyman
« Svar #72: 28 Feb 2014, 04:51 »

Dusty har ret det er fremragende det her og jeg følger stadigvæk med.
Logged


Guffenn
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline

 
Sv: 52# - The Journeyman
« Svar #73: 28 Feb 2014, 13:39 »



THE JOURNEYMAN



Thisted FC




November 2018

THE PREVEIW: Sidste måned med fodbold for året 2018, og det skal sluttes godt af! Hvis vi kan få gode point i vores to sidste kampe så har vi en stor chance for at over vintre på andenpladsen, hvilket vi meget gerne vil.

Da vi startede denne sæson tror jeg ikke der var mange som sagde at vi ville ligge på en andenplads, når sæsonen nærmede sig vinter pausen, det havde jeg da heller ikke selv, så det er utroligt positivt at vi har spillet så godt og kan være med i toppen.


RESULTATERNE:



Næstved 0 – 0 Thisted – Vi skal have point i denne måned, og vi starter med en ude tur mod Næstved. Vi spillede meget lige kamp og det var derfor at kampen endte målløst. Ingen af holdene formåede at udnytte de få chancer de hver havde.

Thisted 4 – 4 Skovbakken – Vi fik hjemme besøg af Skovbakken og vi så frem til at få den sejr hjem, som vi gerne ville have efter vores uafgjorte kamp mod Næstved. Det blev dog en vandvittig spændende kamp, med ikke mindre end 8 mål. Det bølgede frem og tilbage både med spil og med mål. Men da vi scorede vores 4 mål to minutter inde i dommerens tillægstid regnede vi med at vi havde vundet den kamp, men Skovbakken scorede utroligt nok et mål et minut efter vores.


TABELLEN:




2 points i to kampe er ikke helt optimalt, men de andre hold i ligaen spillede åbenbart ikke godt nok til at kunne tage vores andenplads fra os, så den beholder vi indtil sæsonen starter igen til foråret.


NÆSTE UPDATE…
Det bliver godt med en lille pause så spillerne kan slappe lidt af og komme ordenligt til hægterne, inden vi tager hul på venskabskampene.

Logged

Månedens Blog;
Januar 2014
Februar 2014

Guffenn
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline

 
Sv: 53# - The Journeyman
« Svar #74: 28 Feb 2014, 16:23 »



THE JOURNEYMAN



Thisted FC




Januar 2019

THE PREVEIW:
Man må sige at vi har haft et godt efterår med en masse points og at ende på en andenplads, var ikke noget vi selv havde forudset, så det kan vi bestemt være stolte over. Når resten af sæsonen skal spilles færdigt skal vi bevare vores gode spil og kæmpe så hårdt vi kan så vi kan sikre os en fantastisk plads i tabellen.

Med kursen mod resten af sæsonen, med 6 venskabskampe på pogrammet.  Det er meget blandede hold som vi møder og får derfor vidt forskellig modstand. Vores program hedder FC København, Esbjerg FB, Skive, Odder, Bryne og Herning Fremad.


VENSKABSKAMPENE:



Det var to svære kampe vi spillede mod FCK og Esbjerg. Vi gjorde det en tand bedre mod EfB end mod FCK, det er jo klart nok, FCK er et fantastisk stærkt hold. Da de to kampe var spillet, kunne vi se frem mod nogle nemmere modstandere og vi endte også med at vinde 3 ud af de 4 sidste kampe. Det lykkedes lige for Herning Fremad at skaffe en uafgjort mod os. Men alt i alt en rigtig god omgang venskabskampe som bød på gode oplevelser.


NÆSTE UPATE..
Vi starter den sidste del af sæsonen.
Logged

Månedens Blog;
Januar 2014
Februar 2014

Sider: 1 ... 3 4 [5] 6 7 ... 17 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010