home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 13:21:53 szukizek Blogkonkur... 9# Hjertet banker kun ...
I går kl. 20:18:47 Wester Jr. Blogkonkur... The beautiful game
I går kl. 20:15:45 Bubbles Blogkonkur... #11 - Danish Viking Wa...
27 Maj 2024, 20:09 warmon Blogkonkur... [33] Journeyman - Syv ...
19 Maj 2024, 05:48 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
13 Maj 2024, 13:45 Svartowiz Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2024 ...
29 Apr 2024, 14:53 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
Antal Registrerede Brugere: 23315
  0 Brugere, 466 Gæster Online.

Indlæg: 1132803 over 31368 Emner
Nyeste Bruger: arianazoe
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Football Manager 2014
| |-+  Kategori: Blogs
| | |-+  166# - The Journeyman
0 Brugere og 0 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 2 3 [4] 5 6 ... 17 Udprint
Forfatter Emne: 166# - The Journeyman  (Læst 91782 gange)
Guffenn
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline

 
Sv: 34# - The Journeyman
« Svar #45: 05 Feb 2014, 23:10 »



THE JOURNEYMAN



September 2016

THE PREVEIW: Ja, altså hvis vi vil have forhåbninger om at tage trejdepladsen fra Landskrona så skal vi vinde begge vores kampe, hvilket bliver svært især mod Jönköping Södra og samtidig skal Landskrona tabe point i deres kampe. Det bliver en spændende afslutning på 2016!


RESULTATERNE:



Sollentuna FC 1 – 1 Assyriska – Vi en god kamp imod Assyriska, vores anden sidste kamp i denne sæson. Vi kom foran efter 1 minut! Bolden var nærmest ikke engang givet op inden at Jonathan Björk scorede et super mål og bragte os foran. Det var desværre bare ikke nok for vi måtte se vore modstandere reducere efter 65 minutter.

Jönköping Södra 3 - 0 – Vi blev kørt over. Fuldstændigt. Vi fik skabt 5 chancer i løbet af kampen, hvorimod vores modstandere skabe hele 24 chancer. Vi fik dog holdt dem fra en scoring i første halvleg og indkasserede først et mål efter 65 minutter, og så igen efter 71 og det sidste kom i det 78 minut. Sløjt!


TABELLEN:



Det var en noget dårlig afslutning på vores sæson og derfor formåede vi ikke at tage tredjepladsen fra Landskrona og vi blev på vores fjerdeplads.


NÆSTE UPDATE…
Vi ser tilbage på vores første sæson i 1. Division Elite og samtidig skal vi lige se hvordan vores 11 bedste igennem sæsonen ser ud og så skal vi snakke omkring min fremtid.
Logged

Månedens Blog;
Januar 2014
Februar 2014

Guffenn
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline

 
Sv: 35# - The Journeyman
« Svar #46: 06 Feb 2014, 18:50 »



THE JOURNEYMAN



Tilbage blik på 2016

En utrolig spændende sæson er nu afsluttet og jeg vil sige at vi har gjort det rigtig godt igennem hele sæsonen, der har selvfølgelig været nedture, men det har alle hold på et eller andet tidspunkt. At vi sikre  os en fjerdeplads er super, efter som jeg ikke så os som favoritter da vi startede sæsonen og derfor kan vi være stolte af vores placering og vores spil igennem sæsonen. Nu er det bare at se frem ad og træne hårdt til den nye sæson, hvor oprykning helt sikkert er målet.


BEDSTE ELLEVE:



GK – Pontus Crépin – 33 kampe – 0 mål – 6,63 bed.
FH – Markus Hanna – 17 kampe – 0 mål – 6,61 bed.
FC – August Bergman – 32 kampe – 4 mål – 7,09 bed.
FC – Johannes Nordström – 32 kampe – 2 mål – 6,80 bed.
FV – Joel Leino – 30 kampe – 1 mål – 7,07 bed.
DM – Liridon Makolli – 33 kampe – 7 mål – 6,94 bed.
M(C) – Mattias Folkesson – 29 kampe – 2 mål – 6,85 bed.
M(C) – Jonathan Björk – 4 kampe – 0 mål – 6,68 bed.
OM(H) – Patrik Ahlund – 27 kampe – 7 mål – 6,86 bed.
OM(V) – David Gustafsson – 26 kampe – 5 mål – 6,84 bed.
An (C) – Buba Sonko – 22 kampe – 6 mål – 6,93 bed.


FREMTIDEN: Min kontrakt var åbenbart blevet forlænget uden at jeg selv har skrevet under på noget, om der så har været en klausul i kontrakten kan jeg ikke svare på, men efter som jeg rigtig skulle have stoppet 30 oktober 2016, hed det nu 30 oktober 2017.
Jeg følte dog ikke at jeg havde så meget at mere at give Sollentuna FK og jeg følte ikke at der fra min side var mere at kunne opnå med Sollentuna, så derfor stopper mit arbejde med Sollentuna FK med øjeblikkeligt virkning.



NÆSTE UPDATE…
Det er tid til at spejde efter ledige jobs. Hvor mange hold er villig til at give en ung manager, uden den største erfaring chancen?
Logged

Månedens Blog;
Januar 2014
Februar 2014

Guffenn
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline

 
Sv: 36# - The Journeyman
« Svar #47: 06 Feb 2014, 19:40 »



THE JOURNEYMAN



Juni 2017

Arbejdsløs
Der er nu gået 7 måneder siden jeg sagde op hos den svenske klub Sollentuna FC og det har bestemt været noget af en omvæltning at gå fra et solidt og sikkert job til nu at sidde arbejdsløs dag ind og dag ud og ikke vide om der over hovedet er nogle klubber som gad ansætte en? Jeg har søgt og søgt hos alle klubber som jeg følte var værd at søge, og det var for det meste alle som manglede en manager. Om klubben hed Hobro eller PSV det betød intet. Man skal bestemt ikke holde sig tilbage for at henvende sig omkring den ledige stilling hos store klubber, det kan godt være at ledelsen de fleste af gangene leer af ens henvendelse, men det skal ikke slå en ud. Der blev sendt ansøgninger til klubber som PSV, Ajax, Brøndby IF, AGF, Derby, Brighton, Bournemouth, Hobro, FC Fredericia, Swansea, Millwall og mange flere, men ingen af de nævnte klubber mente at jeg kunne bruges, undtagen Hobro og Leyton Orient som overvejede mig som manager men det skippede og de fandt en anden.

Men den 9. juni 2017 vendte heldet endeligt og efter en rigtig god samtale hos klubben blev jeg ansat som manager og skulle lede holdet tilbage til sejr.
Logged

Månedens Blog;
Januar 2014
Februar 2014

Guffenn
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline

 
Sv: 37# - The Journeyman
« Svar #48: 06 Feb 2014, 20:41 »



THE JOURNEYMAN



FC Zbrojovka Brno



FC Brno er en tjekkisk professionel klub med hovedsæde i Brno, Tjekkiets anden største by. Klubben blev grundlagt i 1913 under navnet SK Židenice men skiftede senere navn til Zbrojovka Brno og igen i 2010 til deres nuværende, FC Zbrojovka Brno.
Klubben har rykket op og ned fra den øverste tjekkiske liga igennem hele deres levetid og først i 1970’erne lykkedes det klubben at vinde den tjekkiske første division, blev nummer 3 følgende sæson og så derefter at ende som nummer to.
80’erne var ikke en fantastisk årrække for Brno, da klubben rykkede ud af 1. Divisionen i 1983 og rykkede først op igen i 1989, for så at se sig selv rykke ud af ligaen igen i 1991.
Imellem 1992 og 2011 spillede Brno 19 sæsoner i den øverste liga, den længste periode i klubbens historie. I 2011 rykkede klubben atter ud af 1. Divisionen og endte kun som nummer fire i sæsonen 11/12, men pga. at man ikke fandt "FK Usti nad Labem" (vinderne af 2. Division den sæson) og "FK Banik Sokolov"’s (3 plads) stadions gode nok til at holdene kunne spille i 1. Divisionen rykkede disse to hold ikke og op derfor faldt valget på Brno, som så rykkede op.


Brno I Europa:
Brno har flere gange spillet I Europæiske turneringer. I 1978/79 sæsonen nåede man anden runde af European Cup (Champions League), som den første og eneste deltagelse i den turnering. Det år blev turneringen blev vundet af Nottingham Forrest.
I 93/94 deltog klubben i European Cup Winner’s Cup men tabte i allerede i første runde.
Klubben har 3 gange deltaget i Uefa Cuppen og i 79/80 nåede klubben kvartfinalen hvor de tabte samlet 6-4 til Eintracht Frankfurt. De deltog også i turneringen i henholdsvis 80/81 og 97/98.


Stadion og faciliteter:
Brno spiller deres hjemmekampe på ”Mestski Stadion Srbaska” som ligger i byen Brno. Stadionet blev bygget i 1952 og har en kapacitet på 6400 – kun siddende.
Deres træningsfaciliteter er ikke de bedste i verden, dog heller ikke de værste og har en rang på middelmådig.
Deres ungdomsfaciliteter er fremragende! Og derfor lever klubben også på at producere rigtig kvalitets talenter og det vil klubben blive ved med under ledelse af Dave Allen.
Logged

Månedens Blog;
Januar 2014
Februar 2014

darkalf
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: 38# - The Journeyman
« Svar #49: 06 Feb 2014, 21:31 »

Spændende skifte kan tydelig mindes at Brno i fm11 fik en 14 årig målmand som havde de sygeste stats og efter hans ankomst var der åbent hus for talenter i den klub hver sæson.
Logged


Guffenn
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline

 
Sv: 38# - The Journeyman
« Svar #50: 06 Feb 2014, 22:21 »

Spændende skifte kan tydelig mindes at Brno i fm11 fik en 14 årig målmand som havde de sygeste stats og efter hans ankomst var der åbent hus for talenter i den klub hver sæson.
Fedt at høre Smiley Jeg håber at jeg får smidt talenter i hovedet hver sæson!
Logged

Månedens Blog;
Januar 2014
Februar 2014

LucasLeiva
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: 38# - The Journeyman
« Svar #51: 08 Feb 2014, 15:14 »

Meget spændende skifte!
Logged

Kolo Abib Touré

Guffenn
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline

 
Sv: 38# - The Journeyman
« Svar #52: 10 Feb 2014, 19:21 »



THE JOURNEYMAN



FC Zbrojovka Brno




Juli 2017

THE PREVEIW: At komme fra en lille svensk klub, til en tjekkisk middel klub, som med lidt hjælp kan ligge godt placeret i 1. Divisionen, det var et stort spring, men også et skifte som jeg følte var godt for mig og min udvikling som træner. Det vil kræve et stort stykke arbejde at få Brno op at ligge godt placeret i 1. Divisionen. De klarede sig ikke særligt godt i forrige sæson og klubben endte på sidste pladsen og rykkede ned, og det var grunden til at den tideligere træner røg på porten.
Da jeg ledte efter et nyt job og Brno dukkede op var jeg sikker på at det ville være en udfordring som ville passe til mig, jeg kender ikke så meget til tjekkisk fodbold og deres historie, så det er bestemt også en udfordring at lære tjekkernes historie og kultur.


TRANSFER OG TRUPPEN:



Der var mange huller på holdet, ikke nok dybde og spillere som ikke havde niveauet til at være på holdet og derfor var min største udfordring i klubben at rydde op på holdet og opbygge det forny og give et præg på truppen. Selvfølgelig kunne jeg ikke sælge hele holdet og så bare købe noget nyt, for det er desværre ikke de største navne man kan lokke til en klub som Brno. Men det lykkedes da at få lidt dybde ind på holdet.

Tiberiu Serediuc – Vores største problemer med spillere, eller mangel på samme lå til at starte med på midtbanen, så det var der mine første handler lå til og den første spiller vi fik hentet ind var Tiberiu Serediuc, som blev hentet på en fri transfer fra klubben Chiajna. Serediuc spiller højre midtbane og er en klasse spiller for en klub som vores.

Jiri Hajek – En ung 15 årig midtbane spiller som blev købt af klubben Most, for DK 225K. Den 15 årige midtbane spiller er et stort talent og har en stor fremtid foran sig.

Serkan Yusein – Endnu en fantastisk midtbane spiller, med store kvaliteter. Han blev hentet til klubben for 8,25 mio. kroner.

Lasha Gvalia – Kan spille både venstre midt og centralt midt. Udfolder sig dog størst på venstre kanten.

Asen Boychev – Vores sidste indkøb i dette transfer vindue. Asen spiller venstreback, et sted hvor der også var store problemer da jeg ankom til klubben.





Så efter vores indkøb ser truppen således ud;

VENSKABSKAMPE:



Da jeg kom til klubben var allerede en venskabskamp spillet, så jeg havde 3 arrangerede venskabskampe at stå i spidsen for da jeg ankom til klubben. Og det gik egentligt ikke så fantastisk i starten, da vi tabte de to første, men vendte det så og vandt vores sidste kamp mod Banik Ratiskovice 3 – 1.


NÆSTE UPDATE…
Vi ser frem mod vores første udfordringer, når vi starter den tjekkiske anden division.
Logged

Månedens Blog;
Januar 2014
Februar 2014

LucasLeiva
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: 39# - The Journeyman
« Svar #53: 14 Feb 2014, 14:47 »

Fedt, fedt , fedt!
Logged

Kolo Abib Touré

Guffenn
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline

 
Sv: 39# - The Journeyman
« Svar #54: 15 Feb 2014, 01:43 »



THE JOURNEYMAN



FC Zbrojovka Brno


 

August 2017

THE PREVEIW: Vi fik ikke den bedste optakt til starten på sæsonen, men selvfølgelig kan kampe i ligaen og venskabskampene være vidt forskellige og vores hold kan overraske positivt og gøre det noget bedre i ligaen end vi gjorde her i opstart fasen.

5 kampe havde jeg og holdet at se frem imod i min første lige måned. Jeg så bestemt meget frem til endelig at komme i gang, vi var klar over at det kunne blive en meget svær sæson, især når bestyrelsen har sat målene højt og faktisk regner med at vi rykker op til første divisionen.


TAKTIKKEN:



Jeg har valgt at vi i vores første sæson skal spille med en flad 4-4-2, og det er egentligt mest på grund af vores trup og de spillere vi har til rådighed. Min favorit taktik, som jeg også mest brugte i Sollentuna var og er en 4-5-1 taktik, men pga. vores spiller materiale må jeg søge væk fra den taktik, det ville være for risikabelt da vores trup ikke er bred nok til det og ikke har typen af spillere som skal bruges til den.


RESULTATERNE:



Sigma Olomouc 1 - 0 Brno – I min første rigtige vigtige kamp i spidsen for Brno skulle vi op imod Sigma Olomouc, et hold som man regner med ville ende i midten af tabellen. De havde et godt tag i os og havde lidt mere boldbesiddelse end os. Vi leverede en god præstation og skabte 12 gode chancer, hvorimod at Sigma skabte 5 i løbet af kampen, men desværre var de mere effektive og scorede på en af deres.

Brno 0 – 0 Opava – Det blev en halv kedelig kamp for de 2963 tilskuer som var mødt op den dag for at se deres helte fra Brno, eller måske Opava, spille kamp. Det var en kamp hvor vi for det meste havde overtaget og vi fik holdt Opava fra at skabe en eneste chance, men endnu en gang var vi ikke gode nok til at udnytte vores.

Slovacko 1 - 2 Brno – Så endte lykken I vores tredje kamp vi spillede I denne sæson. Vi mødte Slovacko på udebane og 5.700 tilskuer var mødt op til denne kamp. Efter godt og vel 40 minutter inde i kampen dukkede Lukas Kordule op foran mål og scorede sikkert og vi kunne gå tilfredse til pause med 1 – 0. I det 58 minut gør vi det ikke nemmere for os selv da Jan Wozniak fik sit andet gule kort og blev smidt ud, og vi var nu i undertal. Ales Besta scorede for Slovacko efter 71 minutter, og vores bænk blev mere og mere urolige, skulle vi nu spille uafgjort igen efter? Men efter 89 minutter blev der begået straffespark mod os og sådan en chance ødelægger Roman Fischer ikke, så han skaffede os sæsonens første 3 point.

Brno 0 – 0 Most – Vi fik besøg af Most og det var faktisk en kamp som vi var favoritter til at vinde og hvis man kigger på statistikken bagefter kampen, så skulle vi også have vundet, for vi kørte Most i bund og holdte dem næsten fra alt hvad der hed chancer, desværre kunne vi igen ikke score det afgørende mål.

Brno 0 – 0 Trinec – Vores sidste kamp i august måned blev spillet hjemme mod Trinec, og endnu en kamp som endte uafgjort uden nogen mål. De sidste to kampe vi spillede denne måned var virkelig kampe som vi skulle have vundet, for det var kampe hvor vi var stor favoritter. I kampen mod Trinec skabte vi 14 chancer, hvorimod de skabte 4 stks. De endte med 33% boldbesiddelse og vi havde de resten 67%.



TABELLEN:



Efter 5 kampe, 1 sejre, 3 uafgjorte og en tabt kamp ligger vi nu på en halvlunken 10 plads i ligaen. Der er flere ting som vi fremover skal have trænet, især vores målfarlighed. Det er simpelthen ikke i orden at skabe 14 chancer og så ikke score på et eneste af dem, og hvis man ikke scorer så vinder man ikke kampene og så rykker vi bestemt ikke op i den sjove division.


NÆSTE UPDATE…
Vi skal have arbejdet på nogle ting i truppen, og så vil vi videre til September måned!
[size=10pt][font=Verdana]
Logged

Månedens Blog;
Januar 2014
Februar 2014

Guffenn
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline

 
Sv: 40# - The Journeyman
« Svar #55: 15 Feb 2014, 13:57 »



THE JOURNEYMAN



FC Zbrojovka Brno




September 2017

THE PREVEIW: Efter en halv tam august måned, hvor det ikke blev til den store point høst. Vi havde nu heller ikke regnet med at vi ville gå ud og vinde alle vores kampe, men vi havde dog set at det gik lidt bedre. Vi regner med at september bliver en bedre måned med lidt flere point.

September byder på 5 kampe i den tjekkiske anden division. Vi skal op imod Vitkovice, Bohemians Prague, Slovans Varnsdorf, Usti Nad Labem og til sidst Taborsko. Det er bestemt nogle gode hold vi skal op imod, men samtidig er der også modstander som vi burde kunne få nogle point ud af, og der vil jeg udse mig Bohemians og Taborsko.


RESULTATERNE:



Vitkovice 2 - 1 Brno – I vores første kamp skulle vi op imod Vitkovice, det var en kamp som hvor vi havde lidt overtag og vi kom også foran efter blot 6 minutter på et mål af Jakub Kratochvil, en bedre start kunne man ikke ønske sig, men derefter gik det bare ned af. Vitkovices Martin Baca folde sig ud og scorede to mål på 8 minutter og vi taber 2 – 1.

Bohemians Prague 1 – 3 Brno – Som jeg havde forudsagt hev vi en rigtig god sejr hjem mod Bohemians Prague. Egentligt så scorede vi alle fire mål i kampen, da Martin Brychta scorede et dumt selvmål efter 16 minutter og så havde vi fået en dårlig start og var bagud. Vi kom dog igen da Marek Strestik udlignede efter 24 minutter, Jakub Kratochvil bragte os foran2 - 1 og endnu en Jakub, nemlig Jakub Kostal scorede vores sidste mål og kampen ender 3 – 1.

Brno 2 – 1 Slovan Varnsdorf – Vi fik en god fordel i kampen mod Slovan, da en af deres spillere efter 28 minutter fik vist det røde kort og vi derfor var en mand i overtal, eller man skulle tro at det var en fordel, men der skete intet før de sidste 30 minutter. Vi kom bagud efter 74 minutter, men svarede dog hurtigt igen da vi udlignede efter 78 minutter. Vi fik også udlignet i antallet af folk på banen, da vi efter 85 minutter fik smidt en af vores ud. Ikke skide godt, men det betød intet. Slovan scorede det sidste mål, i deres eget, og vi vandt 2 – 1.

Brno 0 – 3 Usti Nad Labem – Vi spillede faktisk en god kamp da vi mødte Usti Nad Labem på hjemmebane. De har 5 chancer igennem kampe, hvor 3 af dem er på mål og alle tre bliver omsat til mål. Vi havde 13 chancer og 6 på mål, men endnu en gang blev der intet ud af det. Det er ikke skide godt.

Taborsko 1 – 1 Brno – Oven på et dårligt og trælst resultat, fik vi et enkelt point i kampen mod Taborsko. Vi kom foran efter 8 minutter og efter som tiden gik og Taborsko ikke fik scorede regnede vi virkelig med at vi ville få de 3 point, men tre minutter inde i dommers tillægs til (90+3) scorede de imod os. Hold kæft det bittert!


TABELLEN:



5 kampe og 7 point, det er fint nok at få med hjem. Det kunne sagtes have været bedre, især i den sidste kamp vi spillede, der skulle vi have haft mere med hjem, men det er jo som det er. Vi rykker en enkelt plads frem og er nu at finde på en 9 plads. Det er ikke fordi at det er noget at råbe hurra for, så vi må bare op på hesten og arbejde videre med det vi har at gøre godt med.


NÆSTE UPDATE…
Oktober nærmer sig og bryder kun på 3 kampe.
Logged

Månedens Blog;
Januar 2014
Februar 2014

Guffenn
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline

 
Sv: 41# - The Journeyman
« Svar #56: 15 Feb 2014, 15:38 »



THE JOURNEYMAN



FC Zbrojovka Brno




Oktober 2017

THE PREVEIW: Vi har stadigvæk ikke slået hundrede procent igennem, det er vidst ikke nogen hemmelighed for nogen. Jeg håber virkelig at vi på flere punkter kan blive bedre i vores spil, især i angrebsfasen, der bliver scoret alt for lidt mål i forhold til de chancer vi har.
Men med et par sejre er det muligt at rykke et stykke op af stigen og få en bedre placering, alt efter hvordan de andre hold i ligaen spiller, men det er helt sikkert noget vi sigter efter her i oktober.


RESULTATERNE:



Brno 4 – 1 Dukla Prague – Vi leverede en pragt præstation da vi mødte Dukla Prague. Jakub Kratochvil scorede efter 11 minutter og satte gang i en stor mål fest. Zdenek Hynek scorede vores to næste mål efter 25 og 45 minutter, inden vores tredje mål formåede Prague at reducere i det 42’ minut. Det sidste mål i kampen stod Jakub Kratochvil for.

Znojmo 1 – 1 Brno – Vi fik endnu en uafgjort kamp da i mødte Znojmo på udebane, og vi skal da være glade for at vi fik det ene point med, for score kunne vi da ikke selv, så det var rart at se hjemmeholdet score i eget mål.

Lokomotiva Vltavin 1 - 1 Brno – Det var sgu en tam affære da vi spillede mod Lokomotiva på udebane, begge mål blev scoret inden for de første 5 minutter og så skete der altså ikke ret meget i den kamp.


TABELLEN:



Det er ikke fordi at det går særligt godt med at få de sejre hjem. 3 kampe, 1 sejr og to uafgjort – 5 point til tavlen og vi er nu placeret på en 9 plads. Det er virkelig fustrende at vi ikke kan lukke kampene og de altid ender i en uafgjort sag.


NÆSTE UPDATE…
Sidste måned i år nærmer sig og vi har 3 kampe på pogrammet. Jeg håber virkelig at vi kan spille bedre og få noget mere ud af kampene end vi har fået indtil videre.
« Seneste Redigering: 15 Feb 2014, 15:58 af Guffenn » Logged

Månedens Blog;
Januar 2014
Februar 2014

Guffenn
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline

 
Sv: 42# - The Journeyman
« Svar #57: 15 Feb 2014, 19:16 »



THE JOURNEYMAN



FC Zbrojovka Brno




Februar 2018

THE PREVEIW: Vi ligger en dårlig halv sæson bag os og ser frem mod nogle gode venskabkampe og en forhåbentligt godt afslutning på 17/18 sæsonen, så vi måske kan rykke op i næste sæson. Vi skal op imod flere forskellige modstandere her i opstarts perioden, men jeg tror at kampen mod Sparta Moskva bliver tilskuere kampen, det er nok en kamp alle vil se.


RESULTATERNE:



Ja, resultaterne snakker for sig selv, vi har gjort det både godt og dårligt. Jeg synes selv vi fik meget godt ud af denne opstarts periode med 3 sejre i 6 kampe. Man kan sige at det nok ikke var en overraskelse at vi tabte til Sparta Moskva, da de bestemt er et noget bedre hold en vi er og det var derfor forventet. Det var noget knebent vi tabte til Podbrezova, så jeg synes også at det var en fin kamp vi spillede der.


NÆSTE UPDATE…
Vi ser videre mod sidste afdeling af sæsonen, hvor det bestemt skal gøres meget bedre!
Logged

Månedens Blog;
Januar 2014
Februar 2014

Guffenn
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline

 
Sv: 43# - The Journeyman
« Svar #58: 15 Feb 2014, 23:11 »



THE JOURNEYMAN



September 2017

FYRET:
Det kom faktisk som noget af et chok da jeg få dage inden vi skulle spille vores første kampe i den tjekkiske anden division, blev fyret som manager i Brno.
Det er klart at holdet har underpræsteret igennem 2017 og så er det nemt at pege fingre ad manageren, og selvfølgelig er meget at skylden også min. Det er mig som skal sørge for at spillerne præstere og at spillerne er glade for at være i klubben, men alligevel er det et chok for mig at jeg nu står uden job og er bosat i Tjekkiet.
Jeg havde ikke anet at de ville ty til en fyring, men jeg havde håbet på at de ville have beholdt mig til sæsonen var helt slut, så jeg i det mindste kunne få tingene ændret, for jeg vidste jo godt selv at det ikke gik skide godt.


NÆSTE UPDATE…
Jamen vi skal jo åbenbart ned i job køen og lede efter en ny klub som er villig til at ansætte mig. Spændende!
Logged

Månedens Blog;
Januar 2014
Februar 2014

Guffenn
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline

 
Sv: 44# - The Journeyman
« Svar #59: 15 Feb 2014, 23:34 »

Jeg er lige blevet slået lidt tilbage i mit spil, da min computer valgte at slukke da den blev for varm og jeg er dårlig til at gemme!
Logged

Månedens Blog;
Januar 2014
Februar 2014

Sider: 1 2 3 [4] 5 6 ... 17 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010